tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At jeg har en datter der prøver grænser for vildt i dag  :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At min kæreste bruger sin aften ulønnet på at lave bil!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tumling med dårlig mave, men total fuld af energi. VS vil selvfølgelig først have ham når mane er normal igen.

Må nok hellere bare nyde en ekstra fridag med min trold ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, nu er han fandme kørt ud et andet sted for at lave den. Og han er herre træt ved jeg :( Stakkels mand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det lige kostede os 4000 kr mere end beregnet at få bilen til service.  <_< De penge var øremærket julegaver og Karlas flyverdragt, som vi skulle have købt her nu. 

Altså, Karla skal nok få en flyverdragt - hun har fint brugt vinterjakke og termobukser indtil videre, men nu begynder det at blive lige koldt nok til at jeg synes det er ok. Og vi skal nok finde midlerne til julegaverne. Men det bliver stramt.  :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- At jeg har været oppe ved Liv 5 gange nu <_<

- At Jonas vælger at tage til rollespil selvom han ved han kommer til at arbejde det meste af aftenen/natten. Hvorfor ikke blive hjemme og så blive færdig nogen timer før <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af de dage, hvor jeg bare har allermest lyst til at bure mig inde under dynen og sove… Der er ikke engang sket noget træls eller noget. Jeg er bare TRÆT og ugidelig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af de dage, hvor jeg bare har allermest lyst til at bure mig inde under dynen og sove… Der er ikke engang sket noget træls eller noget. Jeg er bare TRÆT og ugidelig...

De dage kender jeg godt :kram2 Krebsedage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De dage kender jeg godt :kram2 Krebsedage ;)

Oh yeah.. Total krebs! ;) håber en tur i svømmeren med Elliot og mormor i morgen gør godt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh yeah.. Total krebs! ;) håber en tur i svømmeren med Elliot og mormor i morgen gør godt :biglove

Det lyder hyggeligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar er vågnet tusind gange i nat. Er træt, svimmel, kvalm og vil gerne bede om en støttepædagog :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave køre rundt idag og har rigtig meget kvalme... Og så er jeg sulten igen :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke komme igennem til lægen :prik Hvos ikke snart der kommer hul igennem kører jeg altså bare derned med en urinprøve, så jeg kan blive tjekket for blærebetændelse og komme afsted på job...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen kaffe, agurk og rådne clementiner, det er bare IKKE min morgen... Derudover er mit øje stadig hævet... Og for at toppe det hele, så er kæresten til ingen hjælp... Argh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh yeah.. Total krebs! ;) håber en tur i svømmeren med Elliot og mormor i morgen gør godt :biglove[/quote

Krebsedage?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det lige kostede os 4000 kr mere end beregnet at få bilen til service.  <_< De penge var øremærket julegaver og Karlas flyverdragt, som vi skulle have købt her nu. 

Altså, Karla skal nok få en flyverdragt - hun har fint brugt vinterjakke og termobukser indtil videre, men nu begynder det at blive lige koldt nok til at jeg synes det er ok. Og vi skal nok finde midlerne til julegaverne. Men det bliver stramt.  :numse

:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krebsedage er sådan nogle dage hvor man har lyst til at blive i sin skal og ignorere verden.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad filan skal jeg købe til ungerne i julegave? De mangler bare ikke rigtigt noget, tænker jeg! Har allerede købt en nytårskjole til dem hver

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krebsedage er sådan nogle dage hvor man har lyst til at blive i sin skal og ignorere verden.. ;)

Præcis :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad filan skal jeg købe til ungerne i julegave? De mangler bare ikke rigtigt noget, tænker jeg! Har allerede købt en nytårskjole til dem hver

Jeg har det på helt samme måde!

Aner simpelthen ikke hvad hun skal have...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At folk bliver sure over at jeg har bedt om at få ønskesedler inden 5. December.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At folk bliver sure over at jeg har bedt om at få ønskesedler inden 5. December.

:blink Så kan de jo undvære gaver ;) :kiss

Her bad jeg om ønskesedler i starten af oktober ;) Og dem jeg ikke havde fået fra fik en rykker den 28. Oktober, så jeg kunne blive færdig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min familie har vi ønskesedler i en gruppe på facebook.. Allerede i starten af oktober bad jeg folk opdatere. ;)

Åh, burde få købt de sidste gaver.. Men orker intet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At folk bliver sure over at jeg har bedt om at få ønskesedler inden 5. December.

WTF?! Jeg har meldt ud til alle, at jeg køber alle julegaver i november. De fleste butikker er jo alligevel allerede begyndt at sætte jule-byttemærke på, og så vil jeg hellere bruge december på alt det andet hygge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WTF?! Jeg har meldt ud til alle, at jeg køber alle julegaver i november. De fleste butikker er jo alligevel allerede begyndt at sætte jule-byttemærke på, og så vil jeg hellere bruge december på alt det andet hygge :)

:ditto

Jeg gider ikke gaveræs i december. Min lillebror nægter at udlevere ønskeseddel før 19/12 og synes at det ikke er jul uden julestress.

Så han får altid gavekort til biffen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.