tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Sidste torsdag var der indbrud i mine forældres hus, hvor der blev stjålet en masse smykker, arvesølvtøj og deres computere. I går var der så gudhjælpemig indbrud i mine svigerforældres hus, hvor flere designermøbler forsvandt! Jeg er simpelthen så VRED og ked af det på deres vegne  :gal  :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At det skal være så svært at komme igennem til lægen :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bør være trussel nok :D evt give valget mellem rødkål og rødbeder og rød eller grøn sløjfe :lol (ok nu ligger jeg mig til at sove :rolleyes er SIMPELTHEN for fjollet :lolhit )

:lol

Ha ha ha .. Hun får slet ikke noget valg.. Medmindre hun hoster op med en ønskeseddel..

Wuhuu. For at været fjollet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det skal være så svært at komme igennem til lægen :prik

Åh hvor jeg kender det.. Det er sk*** irriterende...

Håber det lykkedes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Immanuel faldt i søvn for en halv time siden efter en skod nat, og jeg skal vække ham om ti min så vi ikke kommer for sent på sygehuset. Årh.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg kender det.. Det er sk*** irriterende...

Håber det lykkedes.

Det lykkedes men kun fordi sekretæren satte mig i kø...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygemeldt :(

Kæresten var ikke med inde, men fik gjort ham rigtig nervøs..

Lægen sagde at mine smerter i maven var tegn på at jeg skulle slappe af og lytte og at jeg ikke måtte presse mig selv, da risikoen i sidste ende jo bar at miste barnet..

Nu er min kæreste voldsomt nervøs for at vi mister hende.. Og jeg tænker jo bare at det gør vi ikke, for jeg sørger jo for at slappe af fra nu af..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygemeldt :(

Kæresten var ikke med inde, men fik gjort ham rigtig nervøs..

Lægen sagde at mine smerter i maven var tegn på at jeg skulle slappe af og lytte og at jeg ikke måtte presse mig selv, da risikoen i sidste ende jo bar at miste barnet..

Nu er min kæreste voldsomt nervøs for at vi mister hende.. Og jeg tænker jo bare at det gør vi ikke, for jeg sørger jo for at slappe af fra nu af..

+ du slipper for stress og pres og dårlig karma på arbejde!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lort!!! Vaskemaskinen er i stykker <_< dagen før vi flytter :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brugt liiiidt for mange penge de seneste dage. Og skal købe en iPad en af dagene.. Kan egentligt godt vente, men min kæreste synes ikke vi kan. Hey dude, det er MINE penge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg konstant føler mig bedømt i Malivas børnehave :(

Hvordan det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan det?

Jamen det er bare den måde pædagogerne taler til mig på..

Her til morgen, ville Maliva gerne spise morgenmad derover - fair nok. De har morgenmad derover, så det er ok.

Jeg hælder op til Maliva og hælder åbenbart for meget op i forhold til, hvad hun kan spise - jeg får straks en 5 minutters forklaring om, at det er for meget og da, da, da... Ikke engang 1 minut inde i forklaringen, hælder jeg noget af morgenmaden tilbage i klasset - der er ikke kommet mælk eller andet på - det er i orden, men pædagogen bliver ved :rolleyes 

 

Jeg er af den type, at har jeg sagt "Ok" eller vist at pointen er fatter, at jeg har hørt hvad vedkommende har sagt - så er der ikke behov for mere. Så føler jeg det som om at vedkommende banker mig i hovedet.

J og jeg havde en KÆMPE diskussion om det her igår sågar, og så sker der det, at en pædagog gør det jeg hader allermest - forklarer sig yderligere...

 

Det er noget JEG skal arbejde med, for jeg skal lære at alle har noget på hjerte og at det tager nogle gange tid og få det ud.

Men jeg føler det som en hammer i hovedet, når jeg HAR sagt "Ok, jeg hører dig, lad mig bearbejde det" og vedkommende bliver ved.

 

Ja undskyld, det blev lidt langt.

 

Men bottom-line er; jeg hælder tilbage i skålen, og skal så ha' en yderligere 5 minutters forklaring om, hvorfor Malivas portion skal være lille... 

Og på samme tid var det i den der klassiske pædagog-tone med hovedet på skrå og så det der blik... det der fordømmende blik vi kvinder er så pisse gode til at give "når vi tænker vores"... 

Men ja... det er nok bare mig der er sensitiv fra samtalen igår... Jeg ved det ikke.. Jeg havde det ihvertfald ikke rart, da jeg forlod Maliva i børnehaven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over mig selv!! :gal

Er bare totalt dementor i dag, og det går ud over min stakkels mand....

Og så fik jeg mig også lige fanget i en fotofælde på vej hjem fra skole..... Tænker ca 1500kr....

Og så gør det bare ONDT hele tiden!!! :(

For pokker altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvorfor er det at min mand aldrig lærer at når jeg bliver gal, så er det 98% af gangene fordi jeg egentlig er rigtig ked af det.... Han kigger på mig som en såret hund, og går væk og bliver stille, i stedet for at spring op og falde ned på det, og give mig et stort kram og trøste mig, som jeg virkelig har brug for!!

Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvorfor er det at min mand aldrig lærer at når jeg bliver gal, så er det 98% af gangene fordi jeg egentlig er rigtig ked af det.... Han kigger på mig som en såret hund, og går væk og bliver stille, i stedet for at spring op og falde ned på det, og give mig et stort kram og trøste mig, som jeg virkelig har brug for!!

Øv :(

 

Jeg vil gerne give dig masser af kram! :kram2 Jeg kender det godt - det er præcis det samme herhjemme! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvorfor er det at min mand aldrig lærer at når jeg bliver gal, så er det 98% af gangene fordi jeg egentlig er rigtig ked af det.... Han kigger på mig som en såret hund, og går væk og bliver stille, i stedet for at spring op og falde ned på det, og give mig et stort kram og trøste mig, som jeg virkelig har brug for!!

Øv :(

Åhh søde! :kram :kram :kram

Mænd er sq en videnskab i sig selv! - de skal ha det skåret ud i pap og ha det bukket i neon nogen gange... tror aldrig det ændrer sig! :kiss

Pis oss, med dyrt foto! :prik håber ikke det giver et klip!

og øv at du skal ha så ondt! :(

mon ikke du trænger til en slapper på sofaen, en kop "et eller andet lækkert" og bare nyde roen indtil banditterne skal hentes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en træt forkølet dreng, der lægger på grænsen til feber :( stopper det aldrig?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over mig selv!! :gal

Er bare totalt dementor i dag, og det går ud over min stakkels mand....

Og så fik jeg mig også lige fanget i en fotofælde på vej hjem fra skole..... Tænker ca 1500kr....

Og så gør det bare ONDT hele tiden!!! :(

For pokker altså :(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Java! Møg-program <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over mig selv!! :gal

Er bare totalt dementor i dag, og det går ud over min stakkels mand....

Og så fik jeg mig også lige fanget i en fotofælde på vej hjem fra skole..... Tænker ca 1500kr....

Og så gør det bare ONDT hele tiden!!! :(

For pokker altså :(

:kiss :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne give dig masser af kram! :kram2 Jeg kender det godt - det er præcis det samme herhjemme! :kram2

:ditto

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en træt forkølet dreng, der lægger på grænsen til feber :( stopper det aldrig?!

:kram :kram

Puha I døjer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Huset vi havde skrevet under på (med det forbehold at vores lejlughed skulle sælges) er nu solgt til anden side :( :boo

Jeg har i de sidste 3 måneder været totalt opsat på at skulke flytte dertil, men det kommer ikke til at ske nu. Øv øv øv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Huset vi havde skrevet under på (med det forbehold at vores lejlughed skulle sælges) er nu solgt til anden side :( :boo

Jeg har i de sidste 3 måneder været totalt opsat på at skulke flytte dertil, men det kommer ikke til at ske nu. Øv øv øv.

:kram det er edderbankemig også :numse tror jeg ville tude hvis det skete for os!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elendige buschauffører og hundeLorte :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.