tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At 2 piger synes at de skal stå op og gider ikke sove mere fra kl 06,00 - Og jeg har sovet elendigt i nat så jeg er rigtig træt....

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt forstå du synes det er uoverskueligt. Men du kan meget mere end du tror :kiss

Tak :kram2. Jeg fik også lige gjort manden opmærksom på at han altså var nød til at komme ind i kampen og, natten, og tror at han forstod det, for han tog luge Simon1,5 timer så jeg fik en morgen lur i stedet. Så skønt. Så nu er jeg klar til lørdag sammen med svigerfamilien!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bare haft en rigtig øv dag. Fik sat spiral op tidligere idag og har simpelthen haft så store smerter siden. :boo

Jeg havde også vanvittigt ondt den dag jeg fik den sat op - blev sågar beordret af min læge af tage ibuprofen med det samme, for at komme smerterne i forkøbet. Til gengæld blev det hurtigt bedre dagen efter! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også vanvittigt ondt den dag jeg fik den sat op - blev sågar beordret af min læge af tage ibuprofen med det samme, for at komme smerterne i forkøbet. Til gengæld blev det hurtigt bedre dagen efter! :kram

:ditto

Jeg skulle bare tage dem inden jeg fik sat den op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også vanvittigt ondt den dag jeg fik den sat op - blev sågar beordret af min læge af tage ibuprofen med det samme, for at komme smerterne i forkøbet. Til gengæld blev det hurtigt bedre dagen efter! :kram

Jeg har allerede taget max dosis af både pamol og ibuprofen. Desværre uden den store virkning. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Edith havde 38 i feber imorges og at vi imorgen skal have taget Tina Liv billeder :( Håber VIRKELIG, at hun er frisk og glad imorgen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har arbejdsweekend men var tidligt hjemme idag og skal først møde kl. 1 i nat...dvs. han kan nå at sove og komme med til julefrokost i min vennekreds men det gider han ikke lige...han vil hellere have en aften for sig selv..øv hvor er jeg sur, irriteret og ked...for ved der går LANG tid før vi kan samles på den måde igen...da vi selv skal være forældre, plus der er jul og nytår og min veninde har termin i januar...

Nå anyways glædede mig ellers til i aften men nu er jeg bare i øv humør...måske hormoner der spiller et puds....:-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste... ih!

 

Jeg stod op kl 7 med Lilly. Spiste morgenmad, hyggede, fyldte og startede opvaskemaskinen, tørrede borde af, ordnede vasketøj, hyggede lidt mere... Kl var næsten 11 før han stod op, lavede sin morgenmad og forsvandt for at spise ved computeren. Jeg laver frokost til Lilly og går i gang med dagens motion mens hun spiser. Endelig viser farmand sig, stadig i morgenkåbe. Det første han siger, mens han tager sig et glas vand er "Er det grøntsager fra i går der ligger i køkkenvasken"?

:sm

Man har ikke lov at beklage sig over rengøring når man 1 har sovet længe og 2 ikke har rørt en finger!

 

Jeg tror bare jeg trænger til et put... vi har været syge på skift hele ugen. Blah!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste... ih!

Jeg stod op kl 7 med Lilly. Spiste morgenmad, hyggede, fyldte og startede opvaskemaskinen, tørrede borde af, ordnede vasketøj, hyggede lidt mere... Kl var næsten 11 før han stod op, lavede sin morgenmad og forsvandt for at spise ved computeren. Jeg laver frokost til Lilly og går i gang med dagens motion mens hun spiser. Endelig viser farmand sig, stadig i morgenkåbe. Det første han siger, mens han tager sig et glas vand er "Er det grøntsager fra i går der ligger i køkkenvasken"?

:sm

Man har ikke lov at beklage sig over rengøring når man 1 har sovet længe og 2 ikke har rørt en finger!

Jeg tror bare jeg trænger til et put... vi har været syge på skift hele ugen. Blah!

Havde det været min mand var han godt nok røget i skammekrogen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har arbejdsweekend men var tidligt hjemme idag og skal først møde kl. 1 i nat...dvs. han kan nå at sove og komme med til julefrokost i min vennekreds men det gider han ikke lige...han vil hellere have en aften for sig selv..øv hvor er jeg sur, irriteret og ked...for ved der går LANG tid før vi kan samles på den måde igen...da vi selv skal være forældre, plus der er jul og nytår og min veninde har termin i januar...

Nå anyways glædede mig ellers til i aften men nu er jeg bare i øv humør...måske hormoner der spiller et puds....:-/

Når jeg har nattevagt har jeg bestemt heller ikke lyst til at skulle i byen inden jeg skal på arbejde :) så jeg forstår ham udemærket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh saga, sådan var min kæreste også i dag!

Jeg tid op til en tumling der for første gang i nok et år, havde gennemskidt ble, tøj dyne..

Ordner det, sørger for morgenmad, lader ham sove længe, gør rent, og kl 10-11 står han op.. Spørger om jeg har handlet (øh står stadigvæk i nattøj, hvad tror du) "så der ingen mælk jo!!"

Ser jeg har ordnet tingene og siger (helt seriøst!!)

"Det er også nemmere at lave noget, hvis man står tidligt op så man ikke er så smadret"..

Øh. Ja jeg ville da gerne have haft mere end 4 timer, og gjorde rent for ikke at falde i søvn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh saga, sådan var min kæreste også i dag!

Jeg tid op til en tumling der for første gang i nok et år, havde gennemskidt ble, tøj dyne..

Ordner det, sørger for morgenmad, lader ham sove længe, gør rent, og kl 10-11 står han op.. Spørger om jeg har handlet (øh står stadigvæk i nattøj, hvad tror du) "så der ingen mælk jo!!"

Ser jeg har ordnet tingene og siger (helt seriøst!!)

"Det er også nemmere at lave noget, hvis man står tidligt op så man ikke er så smadret"..

Øh. Ja jeg ville da gerne have haft mere end 4 timer, og gjorde rent for ikke at falde i søvn ;)

Jøsses, en lam kommentar at komme med! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er kort sagt pisse sur!!

Min datter holder fødselsdag og nu mener et par af pigerne at der skal komme to drenge.

De to laver altid ballade

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er kort sagt pisse sur!!

Min datter holder fødselsdag og nu mener et par af pigerne at der skal komme to drenge.

De to laver altid ballade

Nu har jeg hidset mig frygtelig meget op og sagt at hvis de ikke snart stopper med det skriveri så smider jeg dem alle hjem

De fleste står ude på svalegangen og kigger efter drengene. Forstår ikke unge i dag. Er der ingen regler om gatecrashing længere?

Da jeg var ung, var det uhørt.

Måske er jeg bare for gammel og klar til aflivning?

Man burde i det mindste høre efter de voksne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg hidset mig frygtelig meget op og sagt at hvis de ikke snart stopper med det skriveri så smider jeg dem alle hjem

De fleste står ude på svalegangen og kigger efter drengene. Forstår ikke unge i dag. Er der ingen regler om gatecrashing længere?

Da jeg var ung, var det uhørt.

Måske er jeg bare for gammel og klar til aflivning?

Man burde i det mindste høre efter de voksne

Hvor gamle er det, de er? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle er det, de er? :unsure

Det tænkte jeg også!

Fair nok at de taler om drenge og fniser og sender sjove sms'er fordi de geare hinanden op.. Meeeen.. Så stopper den også der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jøsses, en lam kommentar at komme med! <_<

Ja!! Ih og det blev ikke bedre! Han sov da Camille sov til middag.. Jeg lavede dej til vi kunne bage småkager, ryddede lidt op efter frokost osv..

Jeg lavede småkager med Camille, og jeg lavede aftensmad.

Ordnede badet til Camille, og spurgte om han ville kigge efter hende, da jeg havde ondt i ryggen..

Det vil han heldigvis gerne..

Jeg sætter mig i sofaen, for lige at slappe af. 5 min efter kommer han ind og siger "sidder du bare der?? Der er ikke taget af bordet!"

Så gør det selv, tumpe!!!!!!

Gah!

I protest blev jeg siddende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gamle er det, de er? :unsure

11 år. Freja er den ældste på 12

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tænkte jeg også!

Fair nok at de taler om drenge og fniser og sender sjove sms'er fordi de geare hinanden op.. Meeeen.. Så stopper den også der!

Det er lige det. Fair nok de snakker om det, men når det ødelægger hele festen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17:45

Manden: skal vi ikke bestille mad udefra, gider ikke have rugbrød.

Mig: jo, men så skal det være nu, inden det bliver for sent.

18:05

Accept fra pizzaria (via just eat) at maden bliver leveret 18:40

19:10

Jeg ringer og hører hvor maden bliver af. Får at vide den er på vej - ca 5 min.

19:40

Stadig ingen mad :prik

Jeg giver Erica, der er træt, men klarer det ellers rigtig godt lidt mad og hun bliver lagt i seng.

20:10

Jeg ringer IGEN og spørger hvor maden bliver af.

"Øh, jeg kan ikke se den i vores system - hvad er det du har bestilt?" :prik :shoot

Kun på kraftig opfordring fra mig fortsætter han:

"Vi skynder os at lave den og du får en gratis 1,5l sodavand og et gavekort med"

20:30

Venter stadig <_<

KÆFT en dårlig beslutning at impulsbestille mad udefra :( Det gavekort har bare af at have noget værdi!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Medina og hendes påklædning til DMA.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17:45

Manden: skal vi ikke bestille mad udefra, gider ikke have rugbrød.

Mig: jo, men så skal det være nu, inden det bliver for sent.

18:05

Accept fra pizzaria (via just eat) at maden bliver leveret 18:40

19:10

Jeg ringer og hører hvor maden bliver af. Får at vide den er på vej - ca 5 min.

19:40

Stadig ingen mad :prik

Jeg giver Erica, der er træt, men klarer det ellers rigtig godt lidt mad og hun bliver lagt i seng.

20:10

Jeg ringer IGEN og spørger hvor maden bliver af.

"Øh, jeg kan ikke se den i vores system - hvad er det du har bestilt?" :prik :shoot

Kun på kraftig opfordring fra mig fortsætter han:

"Vi skynder os at lave den og du får en gratis 1,5l sodavand og et gavekort med"

20:30

Venter stadig <_<

KÆFT en dårlig beslutning at impulsbestille mad udefra :( Det gavekort har bare af at have noget værdi!

Det har vi også prøvet. Tror der gik en time efter det fastlagte tidspunkt før de kom. Ingen undskyldning eller kompensation

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17:45

Manden: skal vi ikke bestille mad udefra, gider ikke have rugbrød.

Mig: jo, men så skal det være nu, inden det bliver for sent.

18:05

Accept fra pizzaria (via just eat) at maden bliver leveret 18:40

19:10

Jeg ringer og hører hvor maden bliver af. Får at vide den er på vej - ca 5 min.

19:40

Stadig ingen mad :prik

Jeg giver Erica, der er træt, men klarer det ellers rigtig godt lidt mad og hun bliver lagt i seng.

20:10

Jeg ringer IGEN og spørger hvor maden bliver af.

"Øh, jeg kan ikke se den i vores system - hvad er det du har bestilt?" :prik :shoot

Kun på kraftig opfordring fra mig fortsætter han:

"Vi skynder os at lave den og du får en gratis 1,5l sodavand og et gavekort med"

20:30

Venter stadig <_<

KÆFT en dårlig beslutning at impulsbestille mad udefra :( Det gavekort har bare af at have noget værdi!

Håber det gavekort er noget værd. Det er bare ikke i orden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Medina og hendes påklædning til DMA.

:lol :ditto sammen med Mø og hendes look :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :ditto sammen med Mø og hendes look :rolleyes

Jeg synes nu ikke Mø er så slem som medina.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.