tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Min ryg :( Den gør bare ondt i dag og jeg aner ikke hvorfor :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pokkers lort altså! Jeg var stoppet med at bløde efter fødslen, men jeg begyndte så at bløde igen for 3 ugers tid siden. Først troede jeg det var menstruation, men da det ikke stoppede troede jeg at det var fordi jeg lige var startet på P-piller. Men siden tirsdag nat har jeg blødt helt voldsomt og haft ret ondt i maven. Her til morgen er der så begyndt at komme store grå-hvide klumper ud :( ARGH altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pokkers lort altså! Jeg var stoppet med at bløde efter fødslen, men jeg begyndte så at bløde igen for 3 ugers tid siden. Først troede jeg det var menstruation, men da det ikke stoppede troede jeg at det var fordi jeg lige var startet på P-piller. Men siden tirsdag nat har jeg blødt helt voldsomt og haft ret ondt i maven. Her til morgen er der så begyndt at komme store grå-hvide klumper ud :( ARGH altså!

Puha da. Skynd dig at ringe til lægen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ventetid ved diætisten - og alle medventende er gamle... Føler mig en anelse udenfor..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha da. Skynd dig at ringe til lægen :kram

Tak for kram :kram2

Har ringet, men der er ingen der har tid til at se mig :unsure sekretæren sagde at jeg skal prøve at ringe i lægernes telefontid i morgen, og så se om de kan give mig en telefonisk henvisning til udskrabning.... For i morgen er der heller ingen ledige tider :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :kram2

Har ringet, men der er ingen der har tid til at se mig :unsure sekretæren sagde at jeg skal prøve at ringe i lægernes telefontid i morgen, og så se om de kan give mig en telefonisk henvisning til udskrabning.... For i morgen er der heller ingen ledige tider :o

Sikke dog en sekretær. Hvorfor ikke vende det med en af lægerne og ringe tilbage til dig? Så kan de jo selv tage stilling til at få presset dig ind, hvis det er nødvendigt. Synes da det lyder rimelig akut. Øv altså. Håber du får en god snak med en af lægerne imorgen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :kram2

Har ringet, men der er ingen der har tid til at se mig :unsure sekretæren sagde at jeg skal prøve at ringe i lægernes telefontid i morgen, og så se om de kan give mig en telefonisk henvisning til udskrabning.... For i morgen er der heller ingen ledige tider :O

Ring til lægevagten når de åbner evt.! :kram2

Det kan ske de beder dig kontakte egen læge, men det kan jo også være, du får en i røret, som ikke tager det så afslappet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømte til morgen at Theodor døde. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømte til morgen at Theodor døde. :boo

Puhaaaa :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Avvvv for den da. Jeg fik forstrukket et eller andet i ryg/lænd da jeg lavde zumba i formiddags. For hulen det gør ondt og jeg kan næsten ikke gå :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mennesker som Bjarne Skounborg (Peter Lundin) får lov til at få børn. 
Jeg kan slet ikke rumme det.. FØJ! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømte til morgen at Theodor døde. :boo

Årh nej sikke en dum drøm :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Crap. Havde lige forberedt mig grundigt og samlet mod til at ringe på et job, og så var kontaktpersonen der ikke, så nu ringer hun til mig istedet! = Jeg aner ikke hvornår og måske bliver det lige oveni at jeg henter Mar eller på et andet tidspunkt, hvor jeg ikke har mine noter på mig. Ihh!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ring til lægevagten når de åbner evt.! :kram2

Det kan ske de beder dig kontakte egen læge, men det kan jo også være, du får en i røret, som ikke tager det så afslappet.

Det tror jeg også jeg bliver nød til, det bliver værre og værre, min mave gør SÅ ondt nu og jeg har fået feber :(

Har lige ringet efter min mor og hun kommer herover om lidt og passer pigerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg også jeg bliver nød til, det bliver værre og værre, min mave gør SÅ ondt nu og jeg har fået feber :(

Har lige ringet efter min mor og hun kommer herover om lidt og passer pigerne.

 

Det lyder godt nok ikke godt søde du! Skynd dig at ringe til vagtlægen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg også jeg bliver nød til, det bliver værre og værre, min mave gør SÅ ondt nu og jeg har fået feber :(

Har lige ringet efter min mor og hun kommer herover om lidt og passer pigerne.

Det lyder godt nok strid :kram Håber vagtlægen vil se dig hurtigt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes min kæreste er en spade lige nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg også jeg bliver nød til, det bliver værre og værre, min mave gør SÅ ondt nu og jeg har fået feber :(

Har lige ringet efter min mor og hun kommer herover om lidt og passer pigerne.

Puh, kan ikke holde op med at tænke på dig.... Håber du er ok! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh, kan ikke holde op med at tænke på dig.... Håber du er ok! :kram2

 

hvor er du sød!! :kram2

 

Jeg er ok!

Jeg er først lige kommet hjem fra vagtlægen for 20 minutters tid siden. Det var heldigvis en rigtig sød kvindelig vagtlæge som kører rundt i aften!

Men hold da op, hvor var det altså spild af tid. Jeg trodede faktisk slet ikke at vagtlæger selv laver underlivs undersøgelser :unsure Nå, men hun kunne godt se at min livmoderhals var lidt åben - til 8 ugers undersøgelsen påstod den læge der undersøgte mig ellers at min livmoderhals var helt lukket :huh

Jeg havde taget en af "klumperne" med i en pose(ja, det er sgu pænt ulækkert gjort, men så kunne lægen jo selv se hvad det er der kommer ud :P ), og det er uden tvivl hinderester.

Lægen var ret overbevist om at det hele er kommet ud nu, det er også helt vildt så meget der er kommet ud :O Men efter den sidste klump  kom ved 17 tiden, er  mine mavesmerter er næsten helt væk og jeg bløder ikke helt så voldsomt mere.

Så lægen mente at det godt kunne gå an, at jeg ventede til i morgen med at tage kontakt til egen læge og få en henvisning til gynækologisk afdeling. Jeg oooorkede virkelig heller ikke, hvis jeg skulle bruge det halve af natten på at vente på at nogen havde tid til at undersøge mig :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er du sød!! :kram2

 

Jeg er ok!

Jeg er først lige kommet hjem fra vagtlægen for 20 minutters tid siden. Det var heldigvis en rigtig sød kvindelig vagtlæge som kører rundt i aften!

Men hold da op, hvor var det altså spild af tid. Jeg trodede faktisk slet ikke at vagtlæger selv laver underlivs undersøgelser :unsure Nå, men hun kunne godt se at min livmoderhals var lidt åben - til 8 ugers undersøgelsen påstod den læge der undersøgte mig ellers at min livmoderhals var helt lukket :huh

Jeg havde taget en af "klumperne" med i en pose(ja, det er sgu pænt ulækkert gjort, men så kunne lægen jo selv se hvad det er der kommer ud :P ), og det er uden tvivl hinderester.

Lægen var ret overbevist om at det hele er kommet ud nu, det er også helt vildt så meget der er kommet ud :O Men efter den sidste klump  kom ved 17 tiden, er  mine mavesmerter er næsten helt væk og jeg bløder ikke helt så voldsomt mere.

Så lægen mente at det godt kunne gå an, at jeg ventede til i morgen med at tage kontakt til egen læge og få en henvisning til gynækologisk afdeling. Jeg oooorkede virkelig heller ikke, hvis jeg skulle bruge det halve af natten på at vente på at nogen havde tid til at undersøge mig :zzz

:super :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er du sød!! :kram2

 

Jeg er ok!

Jeg er først lige kommet hjem fra vagtlægen for 20 minutters tid siden. Det var heldigvis en rigtig sød kvindelig vagtlæge som kører rundt i aften!

Men hold da op, hvor var det altså spild af tid. Jeg trodede faktisk slet ikke at vagtlæger selv laver underlivs undersøgelser :unsure Nå, men hun kunne godt se at min livmoderhals var lidt åben - til 8 ugers undersøgelsen påstod den læge der undersøgte mig ellers at min livmoderhals var helt lukket :huh

Jeg havde taget en af "klumperne" med i en pose(ja, det er sgu pænt ulækkert gjort, men så kunne lægen jo selv se hvad det er der kommer ud :P ), og det er uden tvivl hinderester.

Lægen var ret overbevist om at det hele er kommet ud nu, det er også helt vildt så meget der er kommet ud :o Men efter den sidste klump  kom ved 17 tiden, er  mine mavesmerter er næsten helt væk og jeg bløder ikke helt så voldsomt mere.

Så lægen mente at det godt kunne gå an, at jeg ventede til i morgen med at tage kontakt til egen læge og få en henvisning til gynækologisk afdeling. Jeg oooorkede virkelig heller ikke, hvis jeg skulle bruge det halve af natten på at vente på at nogen havde tid til at undersøge mig :zzz

 

Årh, det var godt at høre at du har det bedre :kram2

 

Så krydser jeg fingre for at det var det, og du ikke skal bøvle mere fremover! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snotte-ralle datter... hun virker som om hun har besværet vejrtrækning :(

rigtig dum dag at få det på, nu jeg skal til kontrol på sygehuset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygdom har atter invaderet min lille dreng :( Han har ligget og holdt os varme i sengen hele natten med 39,8 i feber.

Han virker som om han ikke selv har tid til at være syg, og vil meget hellere lege, men har slet ikke kræfter til det... Han kan ikke engang stå på benene. Stakkels lille mus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lilly er rask - men er blevet sendt hjem fra vug da vi kom der over, pga 2 små knopper på hendes hånd som de siger vi skal til læge med. Er så træt af den vuggestue...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lilly er rask - men er blevet sendt hjem fra vug da vi kom der over, pga 2 små knopper på hendes hånd som de siger vi skal til læge med. Er så træt af den vuggestue...

:blink for 2 knopper.. M. Får af og til nogle små knopper, som er der 24 timer også forsvinder de igen. Det har intet af sige.. De er vist lidt sippede :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.