tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

:kram

Du får et job, og de er heldige at få dig, for du er både dygtig og engageret i dit fag og dine medmennesker. Det må være en kamp at blive ved at søge, men der må bestemt være et job til dig derude. Og du har en fantastisk familie, en solstråle af en skøn lille knægt og en kærlig støttende mand som gerne vil gøre dig gravid. Tæl de positive ting, og håber du smiler nu, bare lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stress og angst burde forbydes. Har ikke kunne sove siden vi kom hjem fra sygehuset. Dvs i 6 nætter og nu har den store feber. Jeg hænger i laser :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stress og angst burde forbydes. Har ikke kunne sove siden vi kom hjem fra sygehuset. Dvs i 6 nætter og nu har den store feber. Jeg hænger i laser :boo

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stress og angst burde forbydes. Har ikke kunne sove siden vi kom hjem fra sygehuset. Dvs i 6 nætter og nu har den store feber. Jeg hænger i laser :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke sove og mit højre bryst kløer helt voldsomt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stress og angst burde forbydes. Har ikke kunne sove siden vi kom hjem fra sygehuset. Dvs i 6 nætter og nu har den store feber. Jeg hænger i laser :boo

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stress og angst burde forbydes. Har ikke kunne sove siden vi kom hjem fra sygehuset. Dvs i 6 nætter og nu har den store feber. Jeg hænger i laser :boo

Masser af :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm har feber igen... <_< Jeg har været tilbage på arbejde i 5 uger, og har kun haft en hel uge uden sygemeldinger. 2 gange til mig og 2 til Storm. Det er jo til grin! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm har feber igen... <_< Jeg har været tilbage på arbejde i 5 uger, og har kun haft en hel uge uden sygemeldinger. 2 gange til mig og 2 til Storm. Det er jo til grin! :boo

Kram! Det er bare SÅ træls :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm har feber igen... <_< Jeg har været tilbage på arbejde i 5 uger, og har kun haft en hel uge uden sygemeldinger. 2 gange til mig og 2 til Storm. Det er jo til grin! :boo

Øv! Jeg kender det desværre altfor godt. Hele familien har været syge mange gange siden knægten startede i dagpleje... 2 gange omgangssyge og 2 gange forkølelse, nu også øjenbetændelse. Det hele på 2,5 måneder... Tiden hvor man kunne slappe af da man var syg, er jo også forbi med sådan en lille fyr i huset, og det er bare så træls med sygdom. Her hedder det nu vitaminer og fiskeolie til de voksne i hvert fald. God bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er min egen værste fjende.

Et par uheldige og ubetænksomme episoder har revet op i gamle sår, reaktionsmønstre og paranoia.

En dag som i dag er nærmest klar til at leve alene, bare mig og børnene...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram! Det er bare SÅ træls :kram2

Det er mega træls!!! Synes det er direkte pinligt, men hvad pokker skal man gøre?! :(

Øv! Jeg kender det desværre altfor godt. Hele familien har været syge mange gange siden knægten startede i dagpleje... 2 gange omgangssyge og 2 gange forkølelse, nu også øjenbetændelse. Det hele på 2,5 måneder... Tiden hvor man kunne slappe af da man var syg, er jo også forbi med sådan en lille fyr i huset, og det er bare så træls med sygdom. Her hedder det nu vitaminer og fiskeolie til de voksne i hvert fald. God bedring!

Ja det er også et problem, at man ikke rigtig har ro til at blive rask, hvis lillefisen også er syg.. :prik

Jeg tager multivitamin og fiskeolie, og min husbond har fået strenge ordrer på at købe BioStrath med hjem.. Det er jo helt tåbeligt det her! Kan man give en 1årig vitaminet egentlig??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så meget for at lægge og våge over Asger hele natten. Nu sidder vi i børnemodtagelsen og venter. Tror nu kun han har en virus lige som Felix. Denne gang blev vi leveret af ambulancen i en kørsel 2.

Jeg er smadret. Jeg er så træt så træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er min egen værste fjende.

Et par uheldige og ubetænksomme episoder har revet op i gamle sår, reaktionsmønstre og paranoia.

En dag som i dag er nærmest klar til at leve alene, bare mig og børnene...

 

:kram :kram2 :kram :kram2 :kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mega træls!!! Synes det er direkte pinligt, men hvad pokker skal man gøre?! :(

Du må håbe du har en chef der selv har haft børn.

Da jeg kom tilbage fra barsel og måtte melde mig syg efter relativ kort tid, så tog min chef mig til side og sagde at sådan var det når man fik børn.

Han havde selv haft rigtig dårlig samvittighed over for sin chef, da han fik børn og hele tiden blev syg, da de startede i institution. Men sådan var det nu bare og det var jo ikke noget man gjorde med vilje.

Og det vil være værre at tage syg på arbejde (og smitte andre). Og barnets sygedag er rettighed vi har på min arbejdsplads.

Siden den dag har jeg ikke haft dårlig samvittighed over hverken min egen eller mit barns sygedag. Min chef ved at sådan er det at få børn og det er en relativ ”kort” periode i ens arbejdsliv, hvor det står på.

Jeg krydser fingre for at du (og familien) snart er raske igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna sov 10 min, hvorefter hun fik et hosteanfald og jeg måtte ud og hæve hovedenden.. nu ligger hun bare og snakker.... . Og har gjort det i 45min

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hormoner, kæft hvor jeg glæder mig til at kunne mærke om det er MIG eller hormoner der raser!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må håbe du har en chef der selv har haft børn.

Da jeg kom tilbage fra barsel og måtte melde mig syg efter relativ kort tid, så tog min chef mig til side og sagde at sådan var det når man fik børn.

Han havde selv haft rigtig dårlig samvittighed over for sin chef, da han fik børn og hele tiden blev syg, da de startede i institution. Men sådan var det nu bare og det var jo ikke noget man gjorde med vilje.

Og det vil være værre at tage syg på arbejde (og smitte andre). Og barnets sygedag er rettighed vi har på min arbejdsplads.

Siden den dag har jeg ikke haft dårlig samvittighed over hverken min egen eller mit barns sygedag. Min chef ved at sådan er det at få børn og det er en relativ ”kort” periode i ens arbejdsliv, hvor det står på.

Jeg krydser fingre for at du (og familien) snart er raske igen.

Altså han har da børn, men mener den yngste er omkring 20, så han har nok glemt hvordan det var.. ;) Desuden var hans kone hjemmegående, og han er typen der mener man skal være mere død end levende før man bliver hjemme.. :prik Jeg forventer i hvert fald ikke den store forståelse fra hans side, men har en dejlig overenskomst, som mere eller mindre er bygget op omkring kvinder i den fødedygtige alder(jeg er sygeplejerske), så der er ikke noget problem i den forstand, og mine kollegaer er også super forstående, så det går nok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er min egen værste fjende.

Et par uheldige og ubetænksomme episoder har revet op i gamle sår, reaktionsmønstre og paranoia.

En dag som i dag er nærmest klar til at leve alene, bare mig og børnene...

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så meget for at lægge og våge over Asger hele natten. Nu sidder vi i børnemodtagelsen og venter. Tror nu kun han har en virus lige som Felix. Denne gang blev vi leveret af ambulancen i en kørsel 2.

Jeg er smadret. Jeg er så træt så træt.

:Kram2 jeg håber det snart vender for jer og i kan nyde barselstiden uden bekymringer og sygehusbesøg. :Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram Jeg håber at det viste sig bare at være en virus - men det har da godt nok været en hård start for Asger og jer :kram Håber snart det falder lidt til ro!

Tak :)

Vi får først svar på onsdag og indtil da behandles han for nyrebækken betændelse på børneafdelingen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg i hver ferie ligger søvnløs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt! Liv har fået mad en del gange i når sidst kl 4.30. Der tror jeg egentlig hun synes det var morgen for hun møffede rundt, smed sut og "snakkede" lidt. Hun faldt helt i søvn igen omkring kl 5.30. Jeg nåede så ikke at falde i søvn før Ronja kaldte kl lidt i 6 og så var hun vågen. Nu har hun lægger og det lidt tablet i sengensengenjeg udnyttede tiden og gik i bad ;) typisk at mødregruppen skal herhjem i dag og jeg ikke bare kan tage hjem til en anden og slappe lidt af <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

elliot er syg.. igen igen igen igen igen. Jeg MAGTER ikke mere nu! Han var afsted fredag og mandag sidst, og så blev han syg. Så kom han afsted mandag igen, og nu er han syg igen.. Jamen for helvede?! Nu ringer jeg til lægen, og så må de fandme finde ud af om der er noget galt med ham siden han rager alt sygdom til sig. Og jeg har bedt om et møde med vuggestuen. Det kan ikke passe det her! :gal  :boo  :boo  :boo  :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

elliot er syg.. igen igen igen igen igen. Jeg MAGTER ikke mere nu! Han var afsted fredag og mandag sidst, og så blev han syg. Så kom han afsted mandag igen, og nu er han syg igen.. Jamen for helvede?! Nu ringer jeg til lægen, og så må de fandme finde ud af om der er noget galt med ham siden han rager alt sygdom til sig. Og jeg har bedt om et møde med vuggestuen. Det kan ikke passe det her! :gal  :boo  :boo  :boo  :boo

 

:kram God bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.