tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Det er en ond omgang du er igennem.

Jeg vil bare lige sige, at man altså ikke SKAL spise for at få det bedre! Nogen gange er det bedre at lade være, hvis man virkelig ikke har lyst.

Da jeg var syg til jul, var det først da (3 døgn efter opkast) stoppede med at prøve og tvinge mad i mig og KUN spiste skånekost (ristet brød, fortyndet æblejuice, revet æble og cola), at min mave fik det bedre og efter 1½ døgn sådan, havde jeg pludselig en morgen lyst til mad igen og så kunne jeg fint spise det uden der skete noget.

Jeg var syg/slatten 4-5 dage - sådan noget tager tid! Pas på dig selv imens :kiss

Tak :kiss min mave knurrer men tanken om mad er ikke ligefrem velkommen. Så det er en ambivalent kamp.

Overvejer lidt salte chips, men de ligger helt oppe på skabet og det er simpelthen ikke en kamp jeg orker at tage op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh det ville være ønske scenariet herhjemme... Her er der nul hjælp om natten.

Jeg kan faktisk ikke huske, hvornår det sidst var mig, der hentede Valdemar ind :badgirl :oops Så jeg er heldigt stillet på det punkt! Men når først Valdemar er kommet i vores seng, så tror jeg, at vi deler spark og andre moslerier lige :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan faktisk ikke huske, hvornår det sidst var mig, der hentede Valdemar ind :badgirl :oops Så jeg er heldigt stillet på det punkt! Men når først Valdemar er kommet i vores seng, så tror jeg, at vi deler spark og andre moslerier lige :rolleyes

Sådan er det også hjemme ved os. Jeg får det skidt hvis jeg ikke får sovet og tanker virvler rundt i hovedet på mig. Så hjemme ved os er det også manden der henter Marius, giver ham noget at drikke og putter ham igen... Tilgengæld er det mig der får rodet hår, hvis han putter i mellem os. Han nulre mit hår til han falder i den dybe søvn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Ayah er syg IGEN! Hold nu op altså, stakkels barn. Der er kun gået knap 14 dage fra sidste sygdom. Og før det nåede hun kun at være rask i 7 dage! Hun er bare syg hele tiden :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil have FASTELAVNSBOLLER :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder hårdt, Pada, især at stå op kl.05. Min lille fyr er også sulten for tiden, den sidste uge er der gået 1,5-2 timer mellem hver amning, dog kun om dagen. Han sover for det meste max 20-30 min. lur om dagen. Om natten sover han til gengæld et langt stræk. Glæder mig også til at begynde med grød! SP og læge har sagt at han helst skal starte ved 4 mnd., ikke vente længere. Her på det seneste er jeg imidlertid begyndt at tænke på, hvad hvis han hader grød og mos? Hvad hvis han ikke er klar før om mange måneder? Hvad hvis hans lille mave ikke kan tåle det? I vores tilfælde skal vi starte tidligt, da han ikke tager helt nok på, samt at det kan hjælpe med at holde hans mad nede i maven. Er I begyndt at gøre noget for at forberede Elliott til grødopstart? Lader

ham lege med en ske eller lign? Er han begyndt at vise interesse for jeres mad?

 

Her er det lige omvendt.. Han sover som regel gode lange lure om dagen, men om aftenen og natten går der godt nok ikke længe mellem flaskerne! 

De skal nok elske grød og mos - det smager jo sødt, har fine farver, og mor og far elsker det jo :P Jeg er også spændt på mavens reaktion, men det skal bare gå godt :) 

ja, Elliot sidder ved bordet i sin skråstol når vi spiser aftensmad. Så sidder han med sin ske og leger.. Og så jubler mor og far når han putter den i munden. Han kigger helt vildt på vores mad - idag tog han fat i min kaffekop. Og den anden dag smækkede han sin hånd ned i min bolle :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg syg mand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piv!!! Total barnlig statement men jeg GIIIIDER ikke mere!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piv!!! Total barnlig statement men jeg GIIIIDER ikke mere!!!

Det kan jeg godt forstå Maja!! :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piv!!! Total barnlig statement men jeg GIIIIDER ikke mere!!!

:kram2 :kiss

Det forstår jeg faktisk godt!

Har du stadig kvalme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det slået helt fast (efter egen overbevisning)

Jeg kan ikke tåle peberfrugter... Føj hvor bliver jeg dårlig.. HVER gang jeg har spist det..det er den samme for for kvalme, samme form for tyk fornemmelse i svælget.. Og så skal jeg kaste op... Puha.. (Den sidste del slap jeg for i nat)

(Og jeg er ret sikker på at det ikke er sygdom, altså det med opkast)

Og btw.. Så må der være noget i det stenalderkost jeg ikke kan tåle.. Enten mængden af æg eller nødder tror jeg.. For hold da op hvor det klør i min mund og næse... Og ganen er hævet... :(

 

 

 

 

 

 

Sheise.. er du rådden en allergisk reaktion.. min gane og svælg er fuldstændig hævet, det klør voldsomt i mund og næse... og jeg nyser..

Gå væk allergisk reaktion..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kiss

Det forstår jeg faktisk godt!

Har du stadig kvalme?

I bølger! Heldigvis overhovedet ikke så slemt som i lørdags og jeg kaster ikke op længere, men så har jeg så fået mave kramper BIG time! Jeg fik lidt pommes frites til aften og de var bare ikke det værd!!!

Imorgen kan Anders ikke aflevere Mie og jeg har sagt ja til at holde hende hjemme, jeg håber virkelig natten udøver mirakler, men altså imorgen bliver en dag med fjernsyn og mad ved sofabordet hun kan gå til og fra! Sut om nødvendigt! Den skal overleves!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I bølger! Heldigvis overhovedet ikke så slemt som i lørdags og jeg kaster ikke op længere, men så har jeg så fået mave kramper BIG time! Jeg fik lidt pommes frites til aften og de var bare ikke det værd!!!

Imorgen kan Anders ikke aflevere Mie og jeg har sagt ja til at holde hende hjemme, jeg håber virkelig natten udøver mirakler, men altså imorgen bliver en dag med fjernsyn og mad ved sofabordet hun kan gå til og fra! Sut om nødvendigt! Den skal overleves!!!

Sig til hvis jeg kan aflaste lidt! Jeg har bilen og kan sagtens komme en tur forbi!

Du har mit nummer! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sig til hvis jeg kan aflaste lidt! Jeg har bilen og kan sagtens komme en tur forbi!

Du har mit nummer! :kram2

:kiss du er en skat!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I bølger! Heldigvis overhovedet ikke så slemt som i lørdags og jeg kaster ikke op længere, men så har jeg så fået mave kramper BIG time! Jeg fik lidt pommes frites til aften og de var bare ikke det værd!!!

Imorgen kan Anders ikke aflevere Mie og jeg har sagt ja til at holde hende hjemme, jeg håber virkelig natten udøver mirakler, men altså imorgen bliver en dag med fjernsyn og mad ved sofabordet hun kan gå til og fra! Sut om nødvendigt! Den skal overleves!!!

Hvis du har brug for det har vi ferie og kan sagtens køre Mie i dp, du skal bare sige til:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piv!!! Total barnlig statement men jeg GIIIIDER ikke mere!!!

:kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sig til hvis jeg kan aflaste lidt! Jeg har bilen og kan sagtens komme en tur forbi!

Du har mit nummer! :kram2

Ej, hvor er I søde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har brug for det har vi ferie og kan sagtens køre Mie i dp, du skal bare sige til:)

Hvor er det flot at tilbyde :)

Ja, jeg imponeret over det sammenhold der er på BK.. Og det er fedt at se.

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har brug for det har vi ferie og kan sagtens køre Mie i dp, du skal bare sige til:)

Tak :kiss Anders er tidligt hjemme så skal bare klare mig til kl 11.30-12 hvor jeg kan putte hende. Lige nu går det ok, hun spiser yoghurt foran fjernsynet.

Jeg har så fået 5-6 timers søvn :( har allerede besluttet at melde mig syg igen imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss Anders er tidligt hjemme så skal bare klare mig til kl 11.30-12 hvor jeg kan putte hende. Lige nu går det ok, hun spiser yoghurt foran fjernsynet.

Jeg har så fået 5-6 timers søvn :( har allerede besluttet at melde mig syg igen imorgen.

hvor er det træls du ikke kan komme på højkant igen :kram God bedring :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over jeg sover så elendig for tiden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fucking sygdom! Ondt i hovedet, snotnæse, ondt i halsen og hoster!!!!! Hvad sker der for at jeg ikke kan blive rask? :-(( heldigvis har jeg ikke så travlt på job!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sheise.. er du rådden en allergisk reaktion.. min gane og svælg er fuldstændig hævet, det klør voldsomt i mund og næse... og jeg nyser..

Gå væk allergisk reaktion..

Lyder ikke sjovt! Måske skulle du købe nogle antihistaminer (allergimedicin) i håndkøb, som du kan tage hvis du skulle opleve en pludselig allergisk reaktion igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det lige omvendt.. Han sover som regel gode lange lure om dagen, men om aftenen og natten går der godt nok ikke længe mellem flaskerne! 

De skal nok elske grød og mos - det smager jo sødt, har fine farver, og mor og far elsker det jo :P Jeg er også spændt på mavens reaktion, men det skal bare gå godt :) 

ja, Elliot sidder ved bordet i sin skråstol når vi spiser aftensmad. Så sidder han med sin ske og leger.. Og så jubler mor og far når han putter den i munden. Han kigger helt vildt på vores mad - idag tog han fat i min kaffekop. Og den anden dag smækkede han sin hånd ned i min bolle :lolhit

Sjovt at det er omvendt! Her sidder lillemanden også ved bordet når vi spiser aftensmad. Måske skulle jeg prøve at give ham en ske at lege med, også:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.