MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Jeg forsøger uden ble og så må vi se hvad dagen bringer.

Selvom jeg ikke er 100% sikker på at det er skoldkopper ungerne har, så holder jeg dem hjemme i morgen alligevel, for at kunne se om der evt. kommer flere knopper/kopper til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan ikke lige quote fra mobilen, men tak allesammen :balloons

Han sover! :blink Jeg er målløs. Det tog en halv time før han sov, tror jeg. Han græd aldrig. Det er altså for vildt det her. Det havde jeg sørme ikke troet :wacko

Hvor vildt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lige quote fra mobilen, men tak allesammen :balloons

Han sover! :blink Jeg er målløs. Det tog en halv time før han sov, tror jeg. Han græd aldrig. Det er altså for vildt det her. Det havde jeg sørme ikke troet :wacko

Stor dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lige quote fra mobilen, men tak allesammen :balloons

Han sover! :blink Jeg er målløs. Det tog en halv time før han sov, tror jeg. Han græd aldrig. Det er altså for vildt det her. Det havde jeg sørme ikke troet :wacko

:super

Håber natten også er gået godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Store Theo! Håber at natten er gået godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have. Natten gik ikke godt, men alligevel bedre end forventet.

Han vågnede 2-3 gange og var meget ked af det. Først sagde han ikke rigtig hvorfor, men pludselig mumlede han lidt om sutten. Som om han godt vidste, at den kunne han jo ikke få.

 

Det blev dog først rigtig slemt, da han begyndte at sidde og sige: "mor du skal pakke bilbanen væk. Jeg vil ikke have den. Jeg elsker mine sutter." :(

 

Jeg tudede :boo (Uden han så det)

 

Puha... Vi har ikke fået sovet meget i nat. Håber han får sig en lur i børnehaven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have. Natten gik ikke godt, men alligevel bedre end forventet.

Han vågnede 2-3 gange og var meget ked af det. Først sagde han ikke rigtig hvorfor, men pludselig mumlede han lidt om sutten. Som om han godt vidste, at den kunne han jo ikke få.

Det blev dog først rigtig slemt, da han begyndte at sidde og sige: "mor du skal pakke bilbanen væk. Jeg vil ikke have den. Jeg elsker mine sutter." :(

Jeg tudede :boo (Uden han så det)

Puha... Vi har ikke fået sovet meget i nat. Håber han får sig en lur i børnehaven.

:kram Det lyder godt nok hårdt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have. Natten gik ikke godt, men alligevel bedre end forventet.

Han vågnede 2-3 gange og var meget ked af det. Først sagde han ikke rigtig hvorfor, men pludselig mumlede han lidt om sutten. Som om han godt vidste, at den kunne han jo ikke få.

 

Det blev dog først rigtig slemt, da han begyndte at sidde og sige: "mor du skal pakke bilbanen væk. Jeg vil ikke have den. Jeg elsker mine sutter." :(

 

Jeg tudede :boo (Uden han så det)

 

Puha... Vi har ikke fået sovet meget i nat. Håber han får sig en lur i børnehaven.

 

:kram2 søde, det er ikke sjovt.

 

Jeg tror ikke, der er andet for end at rumme det så godt I kan. Fortælle ham, at I godt forstår, at han savner sine sutter, men at når man er en stor dreng, så skal man lære ikke at bruge dem mere. Filippa var meget glad for den bamse, hun fik i gave, så når vi fremhævede, at hun havde fået den, så kunne hun ligesom bedre klare det. Det går selvfølgelig ikke, hvis han ikke vil bilbanen lige nu, men mon ikke det vender. For Filippa gjorde det også en positiv forskel at komme i bh og fortælle, at hun ikke brugte sut mere - hun var SÅ stolt, fortalte pædagogerne. Måske kunne I gjorde et lille nummer ud af det også?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annas første møde med vandfarver :biglove lv1GrNf.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have. Natten gik ikke godt, men alligevel bedre end forventet.

Han vågnede 2-3 gange og var meget ked af det. Først sagde han ikke rigtig hvorfor, men pludselig mumlede han lidt om sutten. Som om han godt vidste, at den kunne han jo ikke få.

Det blev dog først rigtig slemt, da han begyndte at sidde og sige: "mor du skal pakke bilbanen væk. Jeg vil ikke have den. Jeg elsker mine sutter." :(

Jeg tudede :boo (Uden han så det)

Puha... Vi har ikke fået sovet meget i nat. Håber han får sig en lur i børnehaven.

:kram2 :kram2

Det er virkelig det jeg frygter med Ronja :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annas første møde med vandfarver :biglove lv1GrNf.jpeg

Hvor er hun skøn :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor Felix virker til at takle Asgers indlæggelse så flot. Men hvis han reagerer står vi klar til at hjælpe ham og give plads til ham. Min store dreng. Ih hvor jeg savner ham :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 søde, det er ikke sjovt.

Jeg tror ikke, der er andet for end at rumme det så godt I kan. Fortælle ham, at I godt forstår, at han savner sine sutter, men at når man er en stor dreng, så skal man lære ikke at bruge dem mere. Filippa var meget glad for den bamse, hun fik i gave, så når vi fremhævede, at hun havde fået den, så kunne hun ligesom bedre klare det. Det går selvfølgelig ikke, hvis han ikke vil bilbanen lige nu, men mon ikke det vender. For Filippa gjorde det også en positiv forskel at komme i bh og fortælle, at hun ikke brugte sut mere - hun var SÅ stolt, fortalte pædagogerne. Måske kunne I gjorde et lille nummer ud af det også?

Han har faktisk også fået en lille bamse-kat, som han er meget glad for. Den sover sammen med ham. Han er ret interesseret i katte og leger at vores hund er en kat :D

Nå, men han fortalte også stolt i børnehaven at han var stoppet med at bruge sut :) Og han har godt villet lege med bilbanen i dag ;)

Han har spurgt efter sutten én gang her da han kom i seng. Han sover ikke endnu, men ligger og gaber og synger ^_^

Er dog stadig spændt på natten :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2

Det er virkelig det jeg frygter med Ronja :(

 

Det forstår jeg godt :( Men vi har også valgt at trappe langsomt ud. Vi startede med at han kun måtte have den i sofa eller seng - ikke når han legede. Derefter gik vi over til, at han slet ikke måtte have den i løbet af dagen - kun når han skulle sove. Sådan har det været i nogle måneder.

 

Jeg ville synes det var synd at gå fra 100 % sut til ingen sut. 

 

Men han sover nu!!! :yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt :( Men vi har også valgt at trappe langsomt ud. Vi startede med at han kun måtte have den i sofa eller seng - ikke når han legede. Derefter gik vi over til, at han slet ikke måtte have den i løbet af dagen - kun når han skulle sove. Sådan har det været i nogle måneder.

 

Jeg ville synes det var synd at gå fra 100 % sut til ingen sut. 

 

Men han sover nu!!! :yay :yay :yay

Det er også den strategi vi kører! Siden først i august, har hun kun haft den når hun skulle sove og det gik rigtig fint. 

Jeg synes I alle tre er seje! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt :( Men vi har også valgt at trappe langsomt ud. Vi startede med at han kun måtte have den i sofa eller seng - ikke når han legede. Derefter gik vi over til, at han slet ikke måtte have den i løbet af dagen - kun når han skulle sove. Sådan har det været i nogle måneder.

 

Jeg ville synes det var synd at gå fra 100 % sut til ingen sut. 

 

Men han sover nu!!! :yay :yay :yay

 

 

Vi er nået til hun kun må have den når hun sover nu og har kun kørt det siden i går. Hun har bestemt ikke været helt tilfreds men kan allerede se fremgang :) Vi har gjort det sådan at hun må have den om morgenen lige når hun er stået op, men når morgenmaden kommer skal den væk. Så må hun få den igen om aftenen lidt før hun skal i seng, så hun lige kan slappe lidt af. Hvornår vi tager det sidste skridt det ved jeg ikke helt. 

 

Fedt at han sover allerede :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også den strategi vi kører! Siden først i august, har hun kun haft den når hun skulle sove og det gik rigtig fint.

Jeg synes I alle tre er seje! :super

Mange tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er nået til hun kun må have den når hun sover nu og har kun kørt det siden i går. Hun har bestemt ikke været helt tilfreds men kan allerede se fremgang :) Vi har gjort det sådan at hun må have den om morgenen lige når hun er stået op, men når morgenmaden kommer skal den væk. Så må hun få den igen om aftenen lidt før hun skal i seng, så hun lige kan slappe lidt af. Hvornår vi tager det sidste skridt det ved jeg ikke helt.

Fedt at han sover allerede :yay

Det lyder som en god plan :)

Ja, det er virkelig fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annas første møde med vandfarver :biglove lv1GrNf.jpeg

Hun er så sød :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi taget første skridt mod at droppe middagsluren. I næste uge skal Ronja ikke sove mandag og onsdag i bh og så må vi se hvordan det går. Jeg håber det hjælper Ronja falder i søvn noget tidligere end nu hvor hun ofte først sover km 20.30-21.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo er gået i seng uden sut for 3. aften i træk. Han spurgte ikke engang efter den :blink Tænk at det skulle være så nemt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo er gået i seng uden sut for 3. aften i træk. Han spurgte ikke engang efter den :blink Tænk at det skulle være så nemt :yay

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo er gået i seng uden sut for 3. aften i træk. Han spurgte ikke engang efter den :blink Tænk at det skulle være så nemt :yay

:glad

Dejligt at blive positivt overrasket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har lavet kaffe til mig i dag, der "smagte 1000 godt" :D ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad

Dejligt at blive positivt overrasket :)

Ja det er så dejligt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.