MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Anna har lavet kaffe til mig i dag, der "smagte 1000 godt" :D ^_^

Ha ha hvor sødt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har været virkelig meget i tvivl om hvornår vi skal skifte autostol til Ronjas for hun er højdemæssigt ved at være for høj til den hun sidder i men vægt mæssigt er hun al for let til at skulle op i den der hedder 15-36 kg. Nu har jeg lige været i waves kære børn og de havde deres autostol ekspert i butikken i dag så jeg fik nogle gode råd til at se hvornår vi skal skifte og hvilken model der umiddelbart vil være den bedste til en høj tynd pige :glad

Jeg elsker når ekspedienter gider at tage sig tid til en og give gode råd selvom jeg rimelig hurtigt gav udtryk for jeg kun kiggede :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva er blefri om dagen :yay

med kun 3 uheld siden tirsdag, har hun gået på potten eller til toilettet, hver gang hun har skulle noget.

Jeg overvejer at vi skal på legepladsen i dag, mem hvad gør vi der? Tisser af inden vi går og så håber det bedste, eller tager potten med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været virkelig meget i tvivl om hvornår vi skal skifte autostol til Ronjas for hun er højdemæssigt ved at være for høj til den hun sidder i men vægt mæssigt er hun al for let til at skulle op i den der hedder 15-36 kg. Nu har jeg lige været i waves kære børn og de havde deres autostol ekspert i butikken i dag så jeg fik nogle gode råd til at se hvornår vi skal skifte og hvilken model der umiddelbart vil være den bedste til en høj tynd pige :glad

Jeg elsker når ekspedienter gider at tage sig tid til en og give gode råd selvom jeg rimelig hurtigt gav udtryk for jeg kun kiggede :glad

UUh, vi kommer til at løbe ind i samme problem! Vil du dele ud af hans guldkorn? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva er blefri om dagen :yay

med kun 3 uheld siden tirsdag, har hun gået på potten eller til toilettet, hver gang hun har skulle noget.

Jeg overvejer at vi skal på legepladsen i dag, mem hvad gør vi der? Tisser af inden vi går og så håber det bedste, eller tager potten med?

Tisser af inden i går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tisser af inden i går.

Helt enig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UUh, vi kommer til at løbe ind i samme problem! Vil du dele ud af hans guldkorn? :)

Selvfølgelig :)

Han sagde at så længe som overhovedet muligt skal de blive siddende i stol 2 (9-15 kg). Der sker ikke så meget ved at hovedet stikker lidt op over kanten. Det er især vigtigt at selerne kommer oppe fra og nedover skulderne og ikke nedefra og bøjer over skulderne (håber det giver mening :unsure) Hvis de begynder at komme nedefra skal men skifte for ellers kommer trykket forkert ved uheld.

Han anbefalede en BeSafe iZi Up X3 fix fordi den kan tage børn op til 150 cm hvor mange andre kun kan tage til 135 cm. Derudover er den formet så den "svøber" sig om tynde børn og den har ikke selehorn ved hofterne så selen bliver ført direkte over barnets hofter og ikke gennem stolen. Hvis de bliver ført gennem stolen og barnet er for tyndt holder det ikke ordentlig fast.

Jeg ved ikke om der er andre stole på markedet der opfylder det samme men han havde kun den ene i kære børn. :)

Håber det giver mening :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig :)

Han sagde at så længe som overhovedet muligt skal de blive siddende i stol 2 (9-15 kg). Der sker ikke så meget ved at hovedet stikker lidt op over kanten. Det er især vigtigt at selerne kommer oppe fra og nedover skulderne og ikke nedefra og bøjer over skulderne (håber det giver mening :unsure) Hvis de begynder at komme nedefra skal men skifte for ellers kommer trykket forkert ved uheld.

Han anbefalede en BeSafe iZi Up X3 fix fordi den kan tage børn op til 150 cm hvor mange andre kun kan tage til 135 cm. Derudover er den formet så den "svøber" sig om tynde børn og den har ikke selehorn ved hofterne så selen bliver ført direkte over barnets hofter og ikke gennem stolen. Hvis de bliver ført gennem stolen og barnet er for tyndt holder det ikke ordentlig fast.

Jeg ved ikke om der er andre stole på markedet der opfylder det samme men han havde kun den ene i kære børn. :)

Håber det giver mening :D

Jeg forstår det med selerne ;)

Tak for input! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår det med selerne ;)

Tak for input! :)

Super du forstår :) synes det var lidt svært at forklare på skrift ;)

Nogle gange synes jeg godt jeg kan være lidt i tvivl hvor meget man skal stole på dem i butikkerne eller om de bare prøver at sælge til en men her fik jeg virkelig fornemmelsen af han vidste hvad han talte om og han prøvede ikke at sælge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva er blefri om dagen :yay

med kun 3 uheld siden tirsdag, har hun gået på potten eller til toilettet, hver gang hun har skulle noget.

Jeg overvejer at vi skal på legepladsen i dag, mem hvad gør vi der? Tisser af inden vi går og så håber det bedste, eller tager potten med?

Altid tisse af inden man går :) Jeg ville godt nok ikke slæbe en potte med på legeplads :D Hvis Theo skal tisse, når vi er ude, så foregår det i en busk eller lignende.

Hvordan gik det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altid tisse af inden man går :) Jeg ville godt nok ikke slæbe en potte med på legeplads :D Hvis Theo skal tisse, når vi er ude, så foregår det i en busk eller lignende.

Hvordan gik det? :)

Ja der er det lidt nemmere med drenge end med piger. De kan ikke bare lige stille sig ved en buks. jeg plejer at have skifte tøj med selvom det også er besværligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også sige skiftetøj når man er på tur. Vi kan ikke få Erica til at tisse af inden vi skal af sted, så det er altid et sats. Tilgengæld har hun tisset (og skidt!) i naturen flere gange, uden tis på tøjet efterfølgende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter 10 dages indlæggelse med lillebror er jeg endelig hjemme ved Felix igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter 10 dages indlæggelse med lillebror er jeg endelig hjemme ved Felix igen :)

Hvor dejligt at høre!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marlon er vokset 8 cm på det sidste halve år :blink

Så kan jeg da godt forstå alle hans bukser bliver for korte!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter 10 dages indlæggelse med lillebror er jeg endelig hjemme ved Felix igen :)

Hvor må det være dejligt! :loveshower

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marlon er vokset 8 cm på det sidste halve år :blink

Så kan jeg da godt forstå alle hans bukser bliver for korte!!

Wauw! :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter 10 dages indlæggelse med lillebror er jeg endelig hjemme ved Felix igen :)

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marlon er vokset 8 cm på det sidste halve år :blink

Så kan jeg da godt forstå alle hans bukser bliver for korte!!

:o hvor stor er han nu? Og hvor gammel er det nu han er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at høre!! :kram2

  

Hvor må det være dejligt! :loveshower

:kram2

Ja det er skønt selv om Felix synes det er lidt svært. Han vil tilbage i trygfondens familiehus. Men det er også det rene mekka for børn. Der er alt i legetøj inde og ude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marlon er vokset 8 cm på det sidste halve år :blink

Så kan jeg da godt forstå alle hans bukser bliver for korte!!

Wow. Hvor stor er han? Felix er ca. 1 m.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lige multiquote fra mobilen, men han er vokset fra 99 cm til 107 cm.... Han er 3 1/2 nu.

Vi målte ham sådan set fordi vi havde snakket om der var ved at være enorm højdeforskel på ham og Charlie.

Det er der så også, for Charlie er 17 cm lavere (og 15 måneder yngre) :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lige multiquote fra mobilen, men han er vokset fra 99 cm til 107 cm.... Han er 3 1/2 nu.

Vi målte ham sådan set fordi vi havde snakket om der var ved at være enorm højdeforskel på ham og Charlie.

Det er der så også, for Charlie er 17 cm lavere (og 15 måneder yngre) :o

Hold da op :o

Nu sidder jeg og er helt "nervøs" for om Ronja laver samme nummer. Hun var 99,5 cm til 3 års undersøgelsen i august og er allerede vokset et par cm. Hun må godt sætte farten lidt ned ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op :o

Nu sidder jeg og er helt "nervøs" for om Ronja laver samme nummer. Hun var 99,5 cm til 3 års undersøgelsen i august og er allerede vokset et par cm. Hun må godt sætte farten lidt ned ;)

Hehe, ja han er virkelig også bare blevet alt for stor lige pludselig. Synes så også at hans mentale udvikling er eksploderet samtidig, og det har givet ham så meget ro og selvtillid. Og så er det helt ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er det lidt nemmere med drenge end med piger. De kan ikke bare lige stille sig ved en buks. jeg plejer at have skifte tøj med selvom det også er besværligt.

Hvis man holder dem under knæhaserne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.