MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Elsker pt at være mor til to :)

pRF0D3z.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Elsker pt at være mor til to :)

pRF0D3z.jpg

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker pt at være mor til to :)

pRF0D3z.jpg

:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Britta, hvor ser det bare dejligt ud :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix vil ikke have jeg putter ham. Øv det gør ondt lige nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix vil ikke have jeg putter ham. Øv det gør ondt lige nu :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix vil ikke have jeg putter ham. Øv det gør ondt lige nu :(

:kram2

Husk det er en naturlig reaktion :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix vil ikke have jeg putter ham. Øv det gør ondt lige nu :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jonas var alene hjemme med Ronja i går og det var egentlig gået ok indtil hun skulle i seng. Der var hun blevet rigtig ked af det fordi jeg ikke var hjemme og ville kun sove i vores seng. Det fik hun lov til. Det første hun sagde i morges da jeg vækkede hende var "godmorgen - du kom ikke hjem :(" øv jeg fik dårlig samvittighed :(

Jeg mente jeg havde fortalt jeg først ville komme hjem når hun sov men det har jeg åbenbart Ikke :( hun har virkelig brug for at få tingene at vide på forhånd så hun kan forberede sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg ser på det lille individ Maliva er blevet, så bliver jeg simpelthen så stolt. 
Hun er så omsorgsfuld, sjov og helt sin egen. Hun har virkeligt fundet "sit stå-sted" her i livet og blevet til "Maliva", istedet for at være ligesom "alle andre". 
Jeg kan se hvordan hendes personlighed skinner igennem. Hvor stærk hun er i at være sig selv og hvordan hun udforsker verdenen for at finde lige det der falder i hendes smag. Arh men... Jeg er simpelthen en så stolt mor. Min datter er virkeligt bare vokset og for hver dag der går, jo mere bliver hun "sin egen".  :7himmel  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Ronja gået på sit værelse og har lukket døren i vrede/frustration/ked af det fordi jeg ikke lige kan hjælpe med at være klapvognen ned (som jeg lige har båret op) fordi jeg sidder og giver Liv mad :( hun har allerede kaldt på sin far to gange i dag hvilket hun aldrig gør fordi jeg har siddet med eller skifter Liv. Der er lang tid til søndag frokost hvor Jonas kommer hjem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Ronja gået på sit værelse og har lukket døren i vrede/frustration/ked af det fordi jeg ikke lige kan hjælpe med at være klapvognen ned (som jeg lige har båret op) fordi jeg sidder og giver Liv mad :( hun har allerede kaldt på sin far to gange i dag hvilket hun aldrig gør fordi jeg har siddet med eller skifter Liv. Der er lang tid til søndag frokost hvor Jonas kommer hjem :(

Pyh det lyder ikke sjovt

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh det lyder ikke sjovt

:kram

Nej det er ikke det nemmeste :(

Lige nu sidder jeg og håber begge børn gider sove så jeg også lige kan få en halv time på øjet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er ikke det nemmeste :(

Lige nu sidder jeg og håber begge børn gider sove så jeg også lige kan få en halv time på øjet.

Det kan jeg så også glemme alt om. Ronja lægger og snakket og Liv vågner hele tiden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg så også glemme alt om. Ronja lægger og snakket og Liv vågner hele tiden <_<

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg så også glemme alt om. Ronja lægger og snakket og Liv vågner hele tiden <_<

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Lone

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg ser på det lille individ Maliva er blevet, så bliver jeg simpelthen så stolt.

Hun er så omsorgsfuld, sjov og helt sin egen. Hun har virkeligt fundet "sit stå-sted" her i livet og blevet til "Maliva", istedet for at være ligesom "alle andre".

Jeg kan se hvordan hendes personlighed skinner igennem. Hvor stærk hun er i at være sig selv og hvordan hun udforsker verdenen for at finde lige det der falder i hendes smag. Arh men... Jeg er simpelthen en så stolt mor. Min datter er virkeligt bare vokset og for hver dag der går, jo mere bliver hun "sin egen". :7himmel :kuller

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså! Maliva er bare VERDENS bedste storesøster. Hun får Logan til at falde om af grin. Hun tager sig god tid til at lege med ham og hun er meget betænksom omkring ham. 
Jeg ELSKER når hun hører at Logan skal i bad, at hun kommer løbende ud på badeværelset og i et svup-tag er tøjet af og Maliva hopper op i karret til Logan. 
De har simpelthen haft den sjoveste leg i dag og jeg elsker disse dage, hvor de bare fungerer sammen. Hvor at deres grin fylder hele lejligheden. Bliver helt høj af det :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Jeg fik min bror til at komme og så gik vi en tur i skoven med hans hunde. Min mor kom til aftensmad og er her mens jeg putter så jeg kun skal tænke på Ronja. Det har været rart der har været nogle andre der kunne underholde Ronja lidt.

Jeg tror jeg havde en hjerneblødning da jeg sagde ja til Jonas måtte tage væk i to døgn allerede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså! Maliva er bare VERDENS bedste storesøster. Hun får Logan til at falde om af grin. Hun tager sig god tid til at lege med ham og hun er meget betænksom omkring ham.

Jeg ELSKER når hun hører at Logan skal i bad, at hun kommer løbende ud på badeværelset og i et svup-tag er tøjet af og Maliva hopper op i karret til Logan.

De har simpelthen haft den sjoveste leg i dag og jeg elsker disse dage, hvor de bare fungerer sammen. Hvor at deres grin fylder hele lejligheden. Bliver helt høj af det :wub

Åh hvor lyder det skønt! :biglove Glæder mig til Theo skal være storebror :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Jeg fik min bror til at komme og så gik vi en tur i skoven med hans hunde. Min mor kom til aftensmad og er her mens jeg putter så jeg kun skal tænke på Ronja. Det har været rart der har været nogle andre der kunne underholde Ronja lidt.

Jeg tror jeg havde en hjerneblødning da jeg sagde ja til Jonas måtte tage væk i to døgn allerede ;)

Ha ha :) Godt du har fået lidt hjælp :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har været dejligt med kærestetur. Men nu glæder jeg mig også til at komme hjem til Theo i morgen :kuller

Vi har været til 25 % udsalg i Fætter Br og købt gaver til ham ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har været dejligt med kærestetur. Men nu glæder jeg mig også til at komme hjem til Theo i morgen :kuller

Vi har været til 25 % udsalg i Fætter Br og købt gaver til ham ^_^

:loveshower skønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså! Maliva er bare VERDENS bedste storesøster. Hun får Logan til at falde om af grin. Hun tager sig god tid til at lege med ham og hun er meget betænksom omkring ham.

Jeg ELSKER når hun hører at Logan skal i bad, at hun kommer løbende ud på badeværelset og i et svup-tag er tøjet af og Maliva hopper op i karret til Logan.

De har simpelthen haft den sjoveste leg i dag og jeg elsker disse dage, hvor de bare fungerer sammen. Hvor at deres grin fylder hele lejligheden. Bliver helt høj af det :wub

Årh, glæder mig til de stunder :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.