Morpige

Se lige en lille hunde-baby jeg besøgte idag

27 indlæg i dette emne

ER han ikke bare nuttet?!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Onslow.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine svigerforældre har sådan en og jeg må indrømme jeg har svært ved, at se det søde og charmerende i den :badgirl :badgirl

Men som hvalp er den da sød :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine svigerforældre har sådan en og jeg må indrømme jeg har svært ved, at se det søde og charmerende i den :badgirl :badgirl

Men som hvalp er den da sød :loveshower

samme her. De har nogle grimme øjne, lidt ligesom en frø. Men alle "børn" er bare kære :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh mops er da bare så søde, og alle hvalpe er de mest nuttede ever :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower hvor er den sød som hvalp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

samme her. De har nogle grimme øjne, lidt ligesom en frø. Men alle "børn" er bare kære :)

Præcis :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvornår må i få den med hjem og hvor er den fra???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvornår må i få den med hjem og hvor er den fra???

Det er ikke vores Gitte. Det er en veninde der lige har fået den :) Næh vi har skam allerede en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har det MEGET som Baby2011 for synes bare slet ikke det er en charmerende hund - hverken som hvalp eller voksen. Det kan den selvfølgelig ikke gøre for, men der er bare noget med de øjne og den underkæbe. Tror måske jeg forventer at den er "dum" for det er altid den slags hunde (med store øjen og underbid) der bliver de "dumme" i Disney filmene. ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, den er bare så grim så den da kun kan elskes!!!

Måske er den i familie med den pungrotte der...... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke vores Gitte. Det er en veninde der lige har fået den :) Næh vi har skam allerede en :)

jeg læste det straks som om, at i skulle have den med hjem, måske lidt ønsketænkning for mit vedkommende, jeg elsker hunde... Og mente nok i havde en, men derfor kan man jo godt få en mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåååååååååårh!!!!! Den er da bedårende! ELSKER mopser! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har det MEGET som Baby2011 for synes bare slet ikke det er en charmerende hund - hverken som hvalp eller voksen. Det kan den selvfølgelig ikke gøre for, men der er bare noget med de øjne og den underkæbe. Tror måske jeg forventer at den er "dum" for det er altid den slags hunde (med store øjen og underbid) der bliver de "dumme" i Disney filmene. ^_^

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har det MEGET som Baby2011 for synes bare slet ikke det er en charmerende hund - hverken som hvalp eller voksen. Det kan den selvfølgelig ikke gøre for, men der er bare noget med de øjne og den underkæbe. Tror måske jeg forventer at den er "dum" for det er altid den slags hunde (med store øjen og underbid) der bliver de "dumme" i Disney filmene. ^_^

:ditto

Men jeg er jo også til hunde med meget pels, så det er måske derfor det ikke lige er en hund jeg falder i svime over :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre fået en antiparti til min svigerforældres.. Nu er jeg egentlig slet ikke til hund generalt, men de skulle absolut slæbe den med juleaften og den spiste blomsterne, var ved at åbne alle pakkerne, gøede den halve nat osv, så nu synes jeg bare alle de hunde er "dumme" :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre fået en antiparti til min svigerforældres.. Nu er jeg egentlig slet ikke til hund generalt, men de skulle absolut slæbe den med juleaften og den spiste blomsterne, var ved at åbne alle pakkerne, gøede den halve nat osv, så nu synes jeg bare alle de hunde er "dumme" :D :D

Narj da... alle hunde er ikke dumme, så har du bare ikke mødt de rette :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Narj da... alle hunde er ikke dumme, så har du bare ikke mødt de rette :D

Nej jeg ved det :) Der er også søde hunde.. Jeg synes jo feks at en bomuldshund er RIGTIG sød :loveshower :loveshower Men der er mange andre, men ikke svigerfars :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg ved det :) Der er også søde hunde.. Jeg synes jo feks at en bomuldshund er RIGTIG sød :loveshower :loveshower Men der er mange andre, men ikke svigerfars :P

Vores Mille er helt usædvanlig og dygtig og klog. Jeg har haft over 10 hunde i mit liv. Men ingen så klog som hende. Hun løfter skåle i munden og holder dem med poten så hun kan spise, hun banker på døren når hun vil ind, hun forstår hele sætninger, hun kan sidde, lægge sig, rulle rundt og sidde som en circushund. Hun kan tysker/dansker osv osv. Hun kan utroligt mange ting

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre fået en antiparti til min svigerforældres.. Nu er jeg egentlig slet ikke til hund generalt, men de skulle absolut slæbe den med juleaften og den spiste blomsterne, var ved at åbne alle pakkerne, gøede den halve nat osv, så nu synes jeg bare alle de hunde er "dumme" :D :D

undskyld mig men ha ha ha h ha :D :lol :lol :lol sikke en dejlig beskrivelse af jeres juleaften... men du skal møde min skønne Vannibasse, og så ændre du helt bestemt syn på hunde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Å mums, men jeg kan nu også godt lide mopser.

Åhh bliver helt hvalpe kuller igen. Men heldigvis har manden lovet at hvis vi går ind i vores 4. år som barnløs til sommer så må jeg få hund nr 2 :loveshower Uhh jeg glæder mig en lille Basseline til vores Bassemand :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den er simpelthen lige til at spise..... nååårh :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ai....sådan en hund synes jeg bare ikke er kær! Jeg kan ikke ha de der stirrende øjne! Puhhh....den må de gerne ha for sig selv! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har selv hundebabyer. Hele 2 styks :)

164025_497032681682_762066682_6048650_7817265_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har selv hundebabyer. Hele 2 styks :)

164025_497032681682_762066682_6048650_7817265_n.jpg

Ejj hvor er de nuser :loveshower

Hvad er de? en labber og en ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER