MLM

Hvem bruger flest penge

29 indlæg i dette emne

Herhjemme er det klart min mand som gør det.

Hvis vi trækker det fra som vi bruger til at handle dagligvare.

Det er bare lidt sjovt syntes jeg da mænd altid siger at det kvinden som gør dem fattige og bruger deres formue.

Herhjemme ville jeg vær en rig kvinde hvis ikke jeg var gift men min mand :loveshower :loveshower

Men det går jo nok alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her hjemme er det nok også manden.

han synes det er meget sjovt at bruge mange penge på elektronik.

Lige nu er vi i den situation at jeg ikke har nogen penge til mad når alt er betalt så det er ham der betaler maden. det vender heldigvis til februar.

Jeg ved godt det er hans penge men kan godt blive lidt gal på ham når han siger at vi skal spare for der er ikke så mange penge tilbage.

og det er der ikke fordi han igen har købt noget elektronik. og han har vidst at denne måned kunne jeg ikke betale noget. så synes måske at han skulle have prioriteret anderledes. men det kan jeg jo selvfølgelig ikke bestemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger flest penge, men det er fordi det er mig der står for at købe mad, tøj, gaver, få ungerne til frisør osv. osv.

Vi får hver 1000,- om måneden til lommepenge og dem bruger vi som vi vil. Tror vist vi bruger lige mange = dem alle hver måned ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eftersom det er mig der handler Og køber tøj til hele familien, er det mig der bruger flest penge, men hvis vi taler om at bruge penge på sig selv, tror jeg det er ret lige. Jeg køber ikke hverken meget eller dyrt tøj til mig selv og H kan godt lide gadgets, så det går nok lige op. Men jeg bruger klart mange penge på børnene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hjemme er det nok også manden.

han synes det er meget sjovt at bruge mange penge på elektronik.

Lige nu er vi i den situation at jeg ikke har nogen penge til mad når alt er betalt så det er ham der betaler maden. det vender heldigvis til februar.

Jeg ved godt det er hans penge men kan godt blive lidt gal på ham når han siger at vi skal spare for der er ikke så mange penge tilbage.

og det er der ikke fordi han igen har købt noget elektronik. og han har vidst at denne måned kunne jeg ikke betale noget. så synes måske at han skulle have prioriteret anderledes. men det kan jeg jo selvfølgelig ikke bestemme.

Ja det ville jg også mene at han kunne, men selvom du siger du ikke kan bestemme så ville jeg altså ikke finde mig i det men alt herhjemme går også i en fælles pulje

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger flest penge, men det er fordi det er mig der står for at købe mad, tøj, gaver, få ungerne til frisør osv. osv.

Vi får hver 1000,- om måneden til lommepenge og dem bruger vi som vi vil. Tror vist vi bruger lige mange = dem alle hver måned ;)

Som jeg skriver prøv at trække det fra med at handle og de ting som man skal have her tænker jeg kun på lommepenge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eftersom det er mig der handler Og køber tøj til hele familien, er det mig der bruger flest penge, men hvis vi taler om at bruge penge på sig selv, tror jeg det er ret lige. Jeg køber ikke hverken meget eller dyrt tøj til mig selv og H kan godt lide gadgets, så det går nok lige op. Men jeg bruger klart mange penge på børnene.

Det er penge på sig selv:-) min mand er også sådan ret meget nørdet når det gælder somputer osv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

100 % sikkert min kæreste. Vi har fælles konto, og jeg tænker ikke så meget over det..

Jeg ELSKER at shoppe - men jeg går altid efter TILBUD - elsker at finde ting billigt.

Den sidste måned har jeg købt lidt tøj og noget make up - samlet set har jeg måske brugt for 500 kr.

Kæresten har den sidste måned købt ny computerdims til flere 100kr, jakkesæt til næsten 1000kr (Til nytårsaften), fyrværkeri...

Indenfor det sidste år har han nok brugt 5000kr på computer og cirka det samme på nye mobiltelefoner :rolleyes

Men jeg elsker ham alligevel!!! Selvom han altid vil påstå jeg bruger flest penge, fordi vaskepulver, rengøringsmidler, sengetøj, kattegrus og lækkert mad jo er for MIN skyld :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er det mig i og med jeg køber ind, køber tøj til ungerne, ting til hjemmet og lidt tøj til mig selv.

Men manden har det med at købe dyrere ting, som computere, tv mm når han endelig bruger penge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det variere vist rimelig meget herhjemme. Jeg tror at på årsbasis at så ligger vi nok meget lige. Vi har fuldstændig fælles økonomi, så alt der bliver købt til hjemmet som møbler, cd'er, film og lign. betragtet jeg som fælles og ikke som noget vi køber personligt.

Jeg bruger så tilgengæld flere penge på "pleje" til mig selv end manden gør, men han bruger så penge på elektronik i stedet. Tøj køber jeg måske en smule mere af løbende, men når han køber så køber han meget på en gang og når at indhente det jeg har købt i løbende.

Så alt i alt jeg tror vi bruger nogenlunde lige meget når vi ser bort fra mad og huslige ting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er det mig i og med jeg køber ind, køber tøj til ungerne, ting til hjemmet og lidt tøj til mig selv.

Men manden har det med at købe dyrere ting, som computere, tv mm når han endelig bruger penge :)

Sådan er min kæreste også.. Men han mener jo fx at når han køber nyt til son computer eller køber et fladskærms tv så er det os begge der gør det - for vores skyld ;) Jeg klarer mig fint med min bærbare og jeg kunn enøjes med mit gamle 21 tommer ;)

Men til gengæld mener jeg jo blomster og billeder er for vores begges skyld :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige mange eller er det kæresten tror jeg, vi elsker begge at shoppe og bruge mange penge, mit er mest tøj, make up og tasker hans er tøj, og gadgets :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er det klart min mand som gør det.

Hvis vi trækker det fra som vi bruger til at handle dagligvare.

Det er bare lidt sjovt syntes jeg da mænd altid siger at det kvinden som gør dem fattige og bruger deres formue.

Herhjemme ville jeg vær en rig kvinde hvis ikke jeg var gift men min mand :loveshower :loveshower

Men det går jo nok alligevel

hos os er det manden, men det er fordi, at det er ham, som handler ind osv. Fordi at jeg har et overforbrug, når jeg skal handle ind... :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det ville jg også mene at han kunne, men selvom du siger du ikke kan bestemme så ville jeg altså ikke finde mig i det men alt herhjemme går også i en fælles pulje

Vu har slet ikke nogen fælles kontoer overhovedet. kun budget til husleje og forsikringer. alt andet er ikke fælles. han betaler feks selv bil fordi det er hans.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden tvivl mig :badgirl

Min mand bruger måske hvad der ligner 100 kroner om måneden på sig selv og det er ikke engang hver måned han gør det..

Han er lgie blevet 30 år, så fik gavekort på tøj og parfumer, hudpleje osv, så det mangler han bestemt ikke.. Men havde han ikke fået det bruger han meget sjældent penge på tøj.. Det er næsten altid mig der køber det til ham :)

De 100 kroner han brugerp å sig selv er en sodavand fra kantinen eller en pose slik eller noget i den retning..

Hvis han ikke var gift med mig, var han mindst millionær nu :bunny :bunny

Men det skal siges at jeg handler, køber tøj til Mille og køber ind til den helt lille, så jeg går ud fra det er penge han bruger på sig selv eller elektronik :) Mobiltelefon og hans bærbar får han fra hans arbejde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er min kæreste også.. Men han mener jo fx at når han køber nyt til son computer eller køber et fladskærms tv så er det os begge der gør det - for vores skyld ;) Jeg klarer mig fint med min bærbare og jeg kunn enøjes med mit gamle 21 tommer ;)

Men til gengæld mener jeg jo blomster og billeder er for vores begges skyld :whistling

Hehe det lyder meget som hjemme hos os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist meget lige, vi sætter penge ind på en seperat konto til drengene så vi tager bare derfra når de skal have noget.. :) Men vi er begge lige gode til at købe noget til drengene for vores egne :) Jeg kan brugte små beløb over flere gange, hvor min mand sparer op og køber dyre ting, f.eks en strømforsynng til 1300 eller da han købte ny mobil i oktober til 3.000,- Det kunne jeg aldrig finde på at købe, men det 100 her og 300 der løber jo op til samme beløb alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt klart mig. Men jeg ELSKER at bruge penge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi er lige gode om det :) Min mand køber tøj, bøger og bruger omkring 600,- om måneden bare på at gå til frisør <_< Jeg bruger penge på tøj, sko og wellness :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også at min mand bruger flere penge end mig, når vi trækker dagligvare-indkøbene (mad osv.) fra... Men lige i øjeblikket har han ikke noget hævekort, fordi der var en fejl på det, så hæveautomaten åd det og da han skifter over til min bank i næste måned ville han ikke betale 200 kr for et nyt Dankort :) så han er pt. afhænging af mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det er manden, men det er nok ikke den store forskel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det helt klart mig.. men jeg bruger mere mine penge sådan her og der i små beløb (som desværre bliver det rigtig meget ;) ) og manden bruger store beløb, værktøj, tusser osv. han bruger bare ikke så tit så han har en del penge mere end mig... heldigt for mig at det bare ham der så betaler vores ferier og når vi ude og spise ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør ligesom Stikan med 1000 kr. i lommepenge til hver, så vi bruger lige meget. Vi bruger dem dog vidt forskelligt! Daniel sparer op og køber store ting, jeg bruger dem på tøj, cremer og andre luksusting...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg bruger mere mine penge sådan her og der i små beløb,og manden bruger store beløb,. han bruger bare ikke så tit.

Det er sån lidt det er her. Så er ret sikker på vi i sidste ende er lige gode om det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det må være mig ;) For det er mig der handler, køber tøj til ungerne og mig selv. Ja jeg køber også mandens tøj, for han gider ikke selv :D Men Vi har jo et dankort hver til den samme konto, så det er vist lige meget hvem det bruger flest penge. Manden køber stort set kun smøger til sig selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER