Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Ns har du overvejet at skifte aktivitet hver anden time, eller lidt før? Så din hjerne ikke aktiveres med samme aktivitet i længere tid ad gangen?

Du kan jo også bruge tiden på at finde ud af hvad du vil efter din barsel?

Altså det gør jeg også normalt, men mangler bare nogle flere aktiviteter :)

Dét er én af de ting som stresser mig -så det prøver jeg at tage lidt afstand fra :kram2 lige nu hvertfald

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså det gør jeg også normalt, men mangler bare nogle flere aktiviteter :)

Dét er én af de ting som stresser mig -så det prøver jeg at tage lidt afstand fra :kram2 lige nu hvertfald

Det kan jeg godt se så, begge dele. Hmm, flere aktiviteter... Computerspil? ;) der findes en hel verden af hidden object spil, som er nemme at blive grebet af. Jeg kan anbefale dark parables serien. Her får du både hidden object miniscener men også alle mulige små hjernevridende spil, samt en god sammenhængende historie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NSE hvis du har bækken smerter, er det sundt at holde sig i gang. Min fys sagde at den gode gamle med at ligge sig på sofaen hele tiden ikke er så god. Små ture, hvor du ikke tager for store skridt/vrid. Hvis ikke du har været ved en fys, ville jeg helt klart anbefale dig det. De kan give dig mange redskaber til at kunne holde smerterne ud og evt afhjælpe dem lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NS hvad med at læse? Er der ikke et eller andet emne du synes er spændende og gerne vil vide mere om? Så var nu da du fint tidspunkt til at lære noget nyt. Tænker både det kan være fagligt, en hobby, noget med babyer, eller bare noget du synes er interessant.

Er med på at det ikke er spændende hele dagen lang, men kombineret med nogle af de andre ting som hækle, male, puzzlespil. Det ville jeg i hvert fald gøre. Så kan det minde lidt mere om en normal hverdag hvor du "arbejder" (læser) og slapper af på skift :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NSE - hvad med at se TED talks? Der er så utroligt mange inspirerende, jeg kan nemt få timer til at gå med det. Men hver snak varer 20 min, så du kunne jo lave en plan der hedder at hver anden time ser du en TED talk, og så har du 1t 40min til en anden aktivitet du laver i mellemtiden (det kan jo så være at rydde op, sortere, læse en bog, lave noget mad til fryseren, noget kreativt). 

 

Ellers tror jeg du skal sørge for at dele dagen op. F.eks. hvis du ser en film, så skal du op og lave lidt bagefter, så det ligesom bliver stillesiddende og så noget halvt fysisk, altså hvor du lige er væk fra sofaen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der bliver lidt misundelig på NSE og al hendes overskuds tid :Blush

Altså :kram2 og forståelse all the way - bare lidt misundelig :Blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der bliver lidt misundelig på NSE og al hendes overskuds tid :Blush

Altså :kram2 og forståelse all the way - bare lidt misundelig :Blush

Haha nej jeg har også tænkt, at det ville være lækkert bare at kunne fede den og stene serier hele dagen :lolhit Meeeeeen jeg kan godt se, at det kan blive kedeligt i længden. Men altså et par dage kunne jeg godt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der bliver lidt misundelig på NSE og al hendes overskuds tid :blush

Altså :kram2 og forståelse all the way - bare lidt misundelig :blush

 

Jeps, men måske endnu mere Alura, der kommer til at stoppe med at arbejde 3 måneder før termin. Bare det mig :rolleyes 

 

(selvom jeg nu nyder at være på graviditetsbarsel - tiden går bare alt for hurtigt og jeg når kun halvdelen af det jeg gerne vil...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der bliver lidt misundelig på NSE og al hendes overskuds tid :Blush

Altså :kram2 og forståelse all the way - bare lidt misundelig :Blush

Det er kun til man SKAL bruge så meget tid på at gøre ingenting, det værende sig pga. bækkensmerter eller nyligt overstået operation.. Så er det dødkedeligt! :prik Jeg er ved at dø af kedsomhed, og det er 2,5 uge til jeg må gå rigtigt i gang igen! Serier, lydbøger, vasketøj og små huslige sysler fylder kun så og så meget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der bliver lidt misundelig på NSE og al hendes overskuds tid :Blush

Altså :kram2 og forståelse all the way - bare lidt misundelig :Blush

Nej! Jeg gik jo nærmest hjemme hele min graviditet, og jeg elskede det! Tiden fløj afsted med alle de ting, jeg havde lyst til at lave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er så gode med jeres forslag :glad

Undskyld hvis det er misundelsesværdigt, men den ensomhed og kedsomhed er altså ikke sjovt efter 1 uge :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er så gode med jeres forslag :glad

Undskyld hvis det er misundelsesværdigt, men den ensomhed og kedsomhed er altså ikke sjovt efter 1 uge :kram

Jeg forstår dig helt ind i knoglerne! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår dig helt ind i knoglerne! :kram2

Tak søde :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kram

:kiss Min eneste fordel er vist, at jeg er så dødtræt oven på operationen, at jeg sover en god del af dagen væk.. Men det bliver også bedre, så gruer for hvor meget jeg kommer til at kede mig i næste uge.. Og ugen efter! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan man kan sige "ministeren har givet så vildledende oplysninger omkring landbrugspakken, at vi ikke stoler på hende, men vi vil gerne stemme for pakken" :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan man kan sige "ministeren har givet så vildledende oplysninger omkring landbrugspakken, at vi ikke stoler på hende, men vi vil gerne stemme for pakken" :blink

:lol

Jow altså - hvis man går meget op i principper, så kan man vel godt blive max-muggen over (måske) at få forkerte oplysninger, selvom de ikke konkret har været afgørende for ens beslutning.

Men altså.. Politik de her dage... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Jow altså - hvis man går meget op i principper, så kan man vel godt blive max-muggen over (måske) at få forkerte oplysninger, selvom de ikke konkret har været afgørende for ens beslutning.

Men altså.. Politik de her dage... :rolleyes

Jeg fatter det bare virkelig ikke. Men det er der vist ingen, der rigtigt gør :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan man kan sige "ministeren har givet så vildledende oplysninger omkring landbrugspakken, at vi ikke stoler på hende, men vi vil gerne stemme for pakken" :blink

Havde fået de rigtige oplysninger fra start, så havde de forhandlinger de arbejder på nu, vel været en del af pakken og ikke et hængeparti?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker, at de ikke er imod pakken, men de er imod at Eva Kjær (med flere i øvrigt) har valgt at manipulere beregninger for at sminke dem pænere.

Slutresultatet af pakken er C enige i, men de vil bare ikke skulle gennemregne ethvert forslag fra ministeriet for at kunne stole på både enderesultatet og mellemregningerne. De vil kunne have tillid til, at de konklusioner der træffes ud fra de givne omstændigheder er reelle (når det præsenteres for vores Folketing) - det er vel hele ideen med, at vi har ministerier med embedsmænd som ikke skiftes ud ved hvert valg. 

 

Det er sgu sjældent jeg forsvarer Søren Pape, men jeg er altså med ham her (altså jeg er ikke enig i at landbrugspakken er god, men jeg er jo heller ikke blå).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke fordi jeg ikke forstår det. For mig hænger de to ting bare sammen.

Nå, men jeg er også bare mega træk af politik(ere) pt. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser Robbie Williams live fra Royal Albert Hall 2001... Puha, han var en hottie!!! :blush :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker, at de ikke er imod pakken, men de er imod at Eva Kjær (med flere i øvrigt) har valgt at manipulere beregninger for at sminke dem pænere.

Slutresultatet af pakken er C enige i, men de vil bare ikke skulle gennemregne ethvert forslag fra ministeriet for at kunne stole på både enderesultatet og mellemregningerne. De vil kunne have tillid til, at de konklusioner der træffes ud fra de givne omstændigheder er reelle (når det præsenteres for vores Folketing) - det er vel hele ideen med, at vi har ministerier med embedsmænd som ikke skiftes ud ved hvert valg.

Det er sgu sjældent jeg forsvarer Søren Pape, men jeg er altså med ham her (altså jeg er ikke enig i at landbrugspakken er god, men jeg er jo heller ikke blå).

Det er også sådan jeg tænker det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser Robbie Williams live fra Royal Albert Hall 2001... Puha, han var en hottie!!! :blush :rolleyes

Leonora er allerede præget og griner og "klapper" når vi hører Robbie, ligesom da jeg hørte det mens hun lå i maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser Robbie Williams live fra Royal Albert Hall 2001... Puha, han var en hottie!!! :blush :rolleyes

Øj den vil jeg gerne se... Kan den streames nogen steder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora er allerede præget og griner og "klapper" når vi hører Robbie, ligesom da jeg hørte det mens hun lå i maven

Vi så/hørte først Go Gentle. Anna kiggede på fjernsynet og sagde:"ham der vil jeg gerne se i virkeligheden, mor". Jeg svarede, at det vil jeg også gerne og så fandt jeg koncerten :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.