Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

ARG!! Mit triste og farveløse hår trængte til en opfriskning, så jeg købte en brun toning til lige at give lidt varme - og nu er mit hår kulsort! Skal til jobsamtale om 1 1/2 time, så må klare den som sorthåret :o :o

Må vel bare rocke det, og tænke at jeg ser herrelækker ud med mit helt mørke hår :rolleyes

Crap! Men ja, der er nok ikke andet at gøre - udover måske at vaske det 5-7 gange for at få al den overskydende farve ud. ;) Held og lykke med samtalen! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Crap! Men ja, der er nok ikke andet at gøre - udover måske at vaske det 5-7 gange for at få al den overskydende farve ud. ;) Held og lykke med samtalen! :goodluck

Har skam haft det under bruseren et par gange. :D Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu tilladt mig at holde fri i dag - har et møde i eftermiddag jeg skal ringe ind til, men ellers står den på hygge og praktiske gøremål :)

Så lige nu sidder jeg i sofaen med en (ny!) kop kaffe og ligger billeder fra iPhone over på computeren - det havde jeg så slet ikke gjort i år! :blink Så det er vist på tide ;)

Tak for kram - humøret er lidt bedre nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARG!! Mit triste og farveløse hår trængte til en opfriskning, så jeg købte en brun toning til lige at give lidt varme - og nu er mit hår kulsort! Skal til jobsamtale om 1 1/2 time, så må klare den som sorthåret :o :o

Må vel bare rocke det, og tænke at jeg ser herrelækker ud med mit helt mørke hår :rolleyes

Held og lykke med jobsamtalen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARG!! Mit triste og farveløse hår trængte til en opfriskning, så jeg købte en brun toning til lige at give lidt varme - og nu er mit hår kulsort! Skal til jobsamtale om 1 1/2 time, så må klare den som sorthåret :o :o

Må vel bare rocke det, og tænke at jeg ser herrelækker ud med mit helt mørke hår :rolleyes

Hvordan gik samtalen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget med håret, Pumpkins. Det minder mig om, da frisøren farvede mit hår - og toppen af mine ører - sort dagen inden min brors bryllup, og jeg måtte ændre planen om opsat hår til semi-opsat hår, så jeg kunne dække spidsen af ørerne med hår. :rolleyes

Nå, men hvordan gik så den samtale? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samtalen gik vist fint nok. Mange kreative spørgsmål, som jeg ikke aner, om jeg svarede rigtigt eller forkert på. Får svar senere på ugen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh så kalder hverdagen i morgen, jeg skal starte op i skole igen efter lidt over 1 års barsel, og jeg det har det godt nok svært med det :(

Jeg skal starte op i en ny klasse, som er sammen tømret. jeg har så svært ved at starte på noget nyt, jeg er så genert, usikker, og tænker altid på hvad andre tænker om mig.

Jeg er så bange for bare at blive hende den mærkelige, der sidder nede i hjørnet for sig selv.

De dårlige tanker drøner bare rundt i hovedet på mig, og jeg kan ikke stoppe dem, arg hvor jeg bare hader mit ekstrem dårlige selvværd :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh så kalder hverdagen i morgen, jeg skal starte op i skole igen efter lidt over 1 års barsel, og jeg det har det godt nok svært med det :(

Jeg skal starte op i en ny klasse, som er sammen tømret. jeg har så svært ved at starte på noget nyt, jeg er så genert, usikker, og tænker altid på hvad andre tænker om mig.

Jeg er så bange for bare at blive hende den mærkelige, der sidder nede i hjørnet for sig selv.

De dårlige tanker drøner bare rundt i hovedet på mig, og jeg kan ikke stoppe dem, arg hvor jeg bare hader mit ekstrem dårlige selvværd :(

:kram

Det skal nok gå godt, du er sådan en sød og positiv person så det kan ikke andet. Mon ikke der er chance for at du ikke er den eneste "nye" - lige meget hvad så plejer pædagoger ikke ligefrem være de sværeste at komme ind på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig godt nok ret så underdrejet. Det er som om alle odds er imod mig og at få et job :( har den ONDESTE hovedpine ANER ikke hvad for noget tøj jeg skal tage på til samtalen, hvad jeg skal sige og har ingen overskud til at forberede mig :( Anders skal afsted kl 6 til Kbh og har bilen, min cykel er punkteret, Anders er ikke hjemme i aften så jeg står med Mie selv fra kl 18.45 og jeg syntes bare ALT er imod mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig godt nok ret så underdrejet. Det er som om alle odds er imod mig og at få et job :( har den ONDESTE hovedpine ANER ikke hvad for noget tøj jeg skal tage på til samtalen, hvad jeg skal sige og har ingen overskud til at forberede mig :( Anders skal afsted kl 6 til Kbh og har bilen, min cykel er punkteret, Anders er ikke hjemme i aften så jeg står med Mie selv fra kl 18.45 og jeg syntes bare ALT er imod mig...

Det skal nok gå :kram2

Skal du til samtale i morgen? Krydser fingre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal nok gå :kram2

Skal du til samtale i morgen? Krydser fingre :goodluck

Tak - har brug for det!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig godt nok ret så underdrejet. Det er som om alle odds er imod mig og at få et job :( har den ONDESTE hovedpine ANER ikke hvad for noget tøj jeg skal tage på til samtalen, hvad jeg skal sige og har ingen overskud til at forberede mig :( Anders skal afsted kl 6 til Kbh og har bilen, min cykel er punkteret, Anders er ikke hjemme i aften så jeg står med Mie selv fra kl 18.45 og jeg syntes bare ALT er imod mig...

:kram :kram

Og pøj pøj :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

skal skal ikke oprette tråd i mit liv som mor..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

krydser fingre for at det hele går som det skal, trods du føler det hele er imod dig, Maja!

Og selvfølgelig går det godt til samtalen.... vær dig selv! det er det bedste råd jeg kan give dig ;) så skid hul i om blusen er blå eller grøn :P

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig godt nok ret så underdrejet. Det er som om alle odds er imod mig og at få et job :( har den ONDESTE hovedpine ANER ikke hvad for noget tøj jeg skal tage på til samtalen, hvad jeg skal sige og har ingen overskud til at forberede mig :( Anders skal afsted kl 6 til Kbh og har bilen, min cykel er punkteret, Anders er ikke hjemme i aften så jeg står med Mie selv fra kl 18.45 og jeg syntes bare ALT er imod mig...

Kan godt forstå du føler alt er i mod dig, men jeg ved du kan klare dig godt alligevel :kram :kram

Har du ikke nogle noter fra sidste gang du kan læse igennem igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samtalen gik vist fint nok. Mange kreative spørgsmål, som jeg ikke aner, om jeg svarede rigtigt eller forkert på. Får svar senere på ugen :)

Spændende :)

Hvad er det som?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu tilladt mig at holde fri i dag - har et møde i eftermiddag jeg skal ringe ind til, men ellers står den på hygge og praktiske gøremål :)

Så lige nu sidder jeg i sofaen med en (ny!) kop kaffe og ligger billeder fra iPhone over på computeren - det havde jeg så slet ikke gjort i år! :blink Så det er vist på tide ;)

Tak for kram - humøret er lidt bedre nu :)

Godt du fandt den løsning, der gav humøret et nyk opad :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram allesammen - er på vej hjem nu fra samtalen der til dato er den underligste, det tog en time :blink og der blev snakket om alt mulig andet også fx om institutionens nye hegn. Der blev fortalt en hel masse og tror helt ærligt at lederen allerede har ansat mig :unsure men om pædagogerne bider på er så lige det :unsure

EDIT: :toot jeg fik det sku :glad :yay :toot :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram allesammen - er på vej hjem nu fra samtalen der til dato er den underligste, det tog en time :blink og der blev snakket om alt mulig andet også fx om institutionens nye hegn. Der blev fortalt en hel masse og tror helt ærligt at lederen allerede har ansat mig :unsure men om pædagogerne bider på er så lige det :unsure

EDIT: :toot jeg fik det sku :glad :yay :toot :balloon

Stort tillykke!!! :balloon :toot :glad :balloons :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram allesammen - er på vej hjem nu fra samtalen der til dato er den underligste, det tog en time :blink og der blev snakket om alt mulig andet også fx om institutionens nye hegn. Der blev fortalt en hel masse og tror helt ærligt at lederen allerede har ansat mig :unsure men om pædagogerne bider på er så lige det :unsure

EDIT: :toot jeg fik det sku :glad :yay :toot :balloon

Tillykke!!! :glad Sådan en samtale har jeg også prøvet - det er altså meget mærkeligt at sidde der og føle, man burde fortælle en masse om sig selv og sine kompetencer, men ikke rigtigt få lov til det. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram allesammen - er på vej hjem nu fra samtalen der til dato er den underligste, det tog en time :blink og der blev snakket om alt mulig andet også fx om institutionens nye hegn. Der blev fortalt en hel masse og tror helt ærligt at lederen allerede har ansat mig :unsure men om pædagogerne bider på er så lige det :unsure

EDIT: :toot jeg fik det sku :glad :yay :toot :balloon

Tillykke!! Hvor fedt! :yay :glad :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger - er stadig lidt oppe og køre. Jeg blev så glad at jeg dansede midt på cykelstien uden at tænke over om folk så mig :blush

Tillykke!!! :glad Sådan en samtale har jeg også prøvet - det er altså meget mærkeligt at sidde der og føle, man burde fortælle en masse om sig selv og sine kompetencer, men ikke rigtigt få lov til det. :D

Præcis :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram allesammen - er på vej hjem nu fra samtalen der til dato er den underligste, det tog en time :blink og der blev snakket om alt mulig andet også fx om institutionens nye hegn. Der blev fortalt en hel masse og tror helt ærligt at lederen allerede har ansat mig :unsure men om pædagogerne bider på er så lige det :unsure

EDIT: :toot jeg fik det sku :glad :yay :toot :balloon

Fedt!! Tillykke! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram allesammen - er på vej hjem nu fra samtalen der til dato er den underligste, det tog en time :blink og der blev snakket om alt mulig andet også fx om institutionens nye hegn. Der blev fortalt en hel masse og tror helt ærligt at lederen allerede har ansat mig :unsure men om pædagogerne bider på er så lige det :unsure

EDIT: :toot jeg fik det sku :glad :yay :toot :balloon

Stort tillykke! :glad Hvor dejligt for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.