Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Er der nogen af jer der kender dating siden tinder? Hvor fræk/seriøs/andet er den? Svar evt med PM

Jeg har en veninde, der bruger den. Mit indtryk er, at hun er åben overfor at finde "mister right", men at hun indtil videre "bare" har fundet dates og sjov og ballade. Prøv evt at google tinder slut, det er vist en blog om det (har ikke selv læst den dog)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har afleveret min opgave og nu har jeg ferie :yay

Shiiiit, det er en mærkelig fornemmelse....

Sådan!!! :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig skønt! Dog er jeg ved at blive syg nu, tror jeg.. Typisk min krop af reagere sådan..

Ja man holder hen indtil der er ro på. Håber du slipper billigt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja man holder hen indtil der er ro på. Håber du slipper billigt :kram2

De sidste tre aftner har jeg ik ku falde i søvn pga hoste, så det ligger bare og lurer.. Håber ik julen holder det mere hen, enten eller nu, tak :)

Og tak, håber det går i sig selv nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

G er inde til operation nu. HADER det! Det bragte så mange blandede minder tilbage at se hende i hospitalstøjet.

Var inde på operationsstuen og holdt i hånden indtil narkosen virkede. Begyndte at græde bagefter. Det er svært!

Bare de snart henter mig! Jeg vil gerne være inde hos hende, så snart hun vågner op. Hun skal ALDRIG mere være alene og bange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

G er inde til operation nu. HADER det! Det bragte så mange blandede minder tilbage at se hende i hospitalstøjet.

Var inde på operationsstuen og holdt i hånden indtil narkosen virkede. Begyndte at græde bagefter. Det er svært!

Bare de snart henter mig! Jeg vil gerne være inde hos hende, så snart hun vågner op. Hun skal ALDRIG mere være alene og bange.

:kram det lyder hårdt! hvad bliver hun opereret for?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

G er inde til operation nu. HADER det! Det bragte så mange blandede minder tilbage at se hende i hospitalstøjet.

Var inde på operationsstuen og holdt i hånden indtil narkosen virkede. Begyndte at græde bagefter. Det er svært!

Bare de snart henter mig! Jeg vil gerne være inde hos hende, så snart hun vågner op. Hun skal ALDRIG mere være alene og bange.

:kram Håber snart du bliver hentet ind til kende :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en knude i brystet, godartet men muligvis et forstadie. Det minder mig bare så meget om, at vi lå herinde hele foråret med leukæmien. Jeg hader, hun er i narkose. Jeg kan IKKE bære at miste hende. Hun er det vigtigste i mit liv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en knude i brystet, godartet men muligvis et forstadie. Det minder mig bare så meget om, at vi lå herinde hele foråret med leukæmien. Jeg hader, hun er i narkose. Jeg kan IKKE bære at miste hende. Hun er det vigtigste i mit liv.

Det er aldrig sjovt. Og slet ikke når i allerede har haft sygdommen så tæt på :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en knude i brystet, godartet men muligvis et forstadie. Det minder mig bare så meget om, at vi lå herinde hele foråret med leukæmien. Jeg hader, hun er i narkose. Jeg kan IKKE bære at miste hende. Hun er det vigtigste i mit liv.

Åh ha :kram

Hvornår er hun ude???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for støtten, søde damer! Alt gik som det skulle og jeg skriver mere senere. Jeg er så træt nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for støtten, søde damer! Alt gik som det skulle og jeg skriver mere senere. Jeg er så træt nu.

Dejligt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen herinde der har læst Jesper Juuls bonusforældre? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en knude i brystet, godartet men muligvis et forstadie. Det minder mig bare så meget om, at vi lå herinde hele foråret med leukæmien. Jeg hader, hun er i narkose. Jeg kan IKKE bære at miste hende. Hun er det vigtigste i mit liv.

Kram og tanker til dig og til din kæreste! :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak - også til jer andre :kiss.

 

Det hele gik som det skulle, men det var ikke sjovt at se G ligge med rør og slanger i hospitalstøj igen. NU GIDER VI IKKE DET MERE! :angry

 

Vi er godt nok trætte i dag igen. Det tager sgu´ alligevel på kræfterne sådan noget. Uvurderligt er det dog at kunne skrive uforpligtende herinde, mens man er allermest nervøs :wub. Tak, BK!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en telefontid til Asger 7/1 men han er ikke indkaldt til nogle undersøgelser endnu. Hmm but why ?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en telefontid til Asger 7/1 men han er ikke indkaldt til nogle undersøgelser endnu. Hmm but why ?!

En telefon tid? Hvad kan man bruge den til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En telefon tid? Hvad kan man bruge den til?

De ringer svar ud på undersøgelser. Rigtigt rart i stedet for at skal kører derind hele tiden. Men det kræver undersøgelser. Jeg ved han skal til to men har ikke fået nogen indkaldelser. Har fået svar på alt indtil nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De ringer svar ud på undersøgelser. Rigtigt rart i stedet for at skal kører derind hele tiden. Men det kræver undersøgelser. Jeg ved han skal til to men har ikke fået nogen indkaldelser. Har fået svar på alt indtil nu.

Det lyder som en fejl, enten at de har glemt at indkalde eller at i har fået en Tlf. Tid for meget :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser Spise med Price i elkhorn juleedition :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en fejl, enten at de har glemt at indkalde eller at i har fået en Tlf. Tid for meget :unsure

Han var på konference i forgårs hvor de besluttede sig for to undersøgelser i den nærmeste fremtid men de kan næppe være sendt endnu. Til gengæld var jeg overrasket over at lægen ringede bagefter. Det vidste jeg ikke. Så mon det er det de skal ringe om. Må ringe ind og høre ad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han var på konference i forgårs hvor de besluttede sig for to undersøgelser i den nærmeste fremtid men de kan næppe være sendt endnu. Til gengæld var jeg overrasket over at lægen ringede bagefter. Det vidste jeg ikke. Så mon det er det de skal ringe om. Må ringe ind og høre ad.

Det giver gid mening!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne ikke sove.. Så satte et program på, som jeg længe har skullet se.. Jeg har bare ikke kunne ja.. "tage mig sammen", da det handler om en kammerats kamp for at få sin dreng hjem.. Ganske rigtigt, sad jeg bare og tudede... Johannes er 3 dage ældre end Camille, så det er bare ja.. Så tæt på - det kan jo ende med at være min situation.. Selvom jeg ikke tror Camille skulle blive tvangsfjernet fra sin far ..

 

Hvis man vil have et indblik i hvor uretfærdigt det kan være at være samværsforælder, kan man tjekke programmet ud - kampen om Johannes.

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en fejl, enten at de har glemt at indkalde eller at i har fået en Tlf. Tid for meget :unsure

I dag var der en indkaldelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag var der en indkaldelse.

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.