Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Av av av.... Havde vitterligt glemt hvad tømmermænd var!!! Suk mere end 3 år uden at drikke sig FULD blev der lige taget revance for igår, med tømmermænd til følge!!! 6 timer rystende som et espeløv, kold sved og opkast hvert 20 min mindede mig om hvorfor jeg sjældent drikker og aldrig bliver mere end "tipsie"

Nu kan jeg igen overskue at Anders rører ved mig og tænke på mad uden at løbe på toilettet nu er det "bare" udsultet øm krop, øm mave, sandpapirs mund, små kvalme og DUNDRENES hovedpine!!!

Men hey!!! Kæft det var en hyggelig aften med dejlige mennesker, god mad, gode drinks, gode shots, god vin og kanon stemning!

Og dejligt at stå op til søde mennesket der servicerer med chips, tæpper (de troede jeg frøs fordi min krop bogstavelig talt hoppede), cola og anerkendelse fordi de syntes det er max fedt at jeg valgte at gå all in når nu PB vol. 2 er sådan noget :numse der bare ikke bærer (levedygtig) frugt.

Og jeg gjorde INTET dumt eller pinligt :yay var bare glad og tilfreds og dansede (noget jeg i øvrigt aldrig gør medmindre jeg er MEGET fuld)

Det lyder som en god julefrokost!

Rigtig god bedring :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Home alone, eller det vil sige børnene sover, men min mand er på vej til slovakiet. Så i aften nyder jeg stilheden, han kommer dog først hjem på fredag, så når nok at blive træt af det, men foreløbig skal der nydes med film jeg synes er gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at tulle i seng, sønnen sover, kæresten ser Hobitten 2 med en kammerat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en god julefrokost!

Rigtig god bedring :kiss

Tak det gik overraskende hurtigt over! Forsøgte at sove men blev ringet op af en veninde lige inden jeg faldt helt hen. Kl 16 stod jeg op og kunne servicere mand og datter, sætte aktiviteter igang, klare en bonus ble uden at puke, sørge for mad (udefra :p ) stryge en perleplade, pakke den ind sammen med Mie og sørme også skrive et julekort :p

Det passer at man får super evner når man bliver mor :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm what to do?

Freja skal til gymnastik i aften, men hendes tøj ligger stadig på gulvet på værelset istedet for ude i vores vasketøjskurve.

Bør jeg så bare lade det være der og lade hende enten tage afsted i det eller burde jeg tage det og hurtigt vaske og tørre?

Både Freja og Liva er blevet rigtig slemme til at lade deres vasketøj flyde på værelset, så hælder lidt til det første og så håbe på at hun vil tage ved lære

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm what to do?

Freja skal til gymnastik i aften, men hendes tøj ligger stadig på gulvet på værelset istedet for ude i vores vasketøjskurve.

Bør jeg så bare lade det være der og lade hende enten tage afsted i det eller burde jeg tage det og hurtigt vaske og tørre?

Både Freja og Liva er blevet rigtig slemme til at lade deres vasketøj flyde på værelset, så hælder lidt til det første og så håbe på at hun vil tage ved lære

Hvis du har gjort opmærksom på, at det er konsekvensen, hvis hun ikke selv sørger for at lægge det ud til vask, så ville jeg klart følge mulighed nr. 1. Ellers lærer hun det jo ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har gjort opmærksom på, at det er konsekvensen, hvis hun ikke selv sørger for at lægge det ud til vask, så ville jeg klart følge mulighed nr. 1. Ellers lærer hun det jo ikke :)

Jeg har flere gange sagt til dem at jeg ikke samler op efter dem. At de er store nok til at hjælpe til på den måde. Så efterhånden burde det sive ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har flere gange sagt til dem at jeg ikke samler op efter dem. At de er store nok til at hjælpe til på den måde. Så efterhånden burde det sive ind.

Jeg ville lade det ligge, når du har gjort opmærksom på det mange gange. Ellers bliver det nok en bjørnetjeneste tænker jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville lade det ligge, når du har gjort opmærksom på det mange gange. Ellers bliver det nok en bjørnetjeneste tænker jeg.

Det er også det jeg tænker.

Plus hun er 12, så synes også hun burde være bedre til den slags

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, hvad hedder din far og hvor underviser han? Jeg har jo taget adskillige statistikkurser på HCØ (det naturvidenskabelige fakultet ved KU) :)

Hvis du sletter nogle af dine pm'er, så sender jeg en til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også det jeg tænker.

Plus hun er 12, så synes også hun burde være bedre til den slags

Klart, man kan godt forstå en besked som 12 årig :) lad tøjet ligge og når hun måske beklager sig så vis hende hvor det ligger og hvor det skulle ligge for det bliver rent, men et smil :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du sletter nogle af dine pm'er, så sender jeg en til dig :)

Done ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømte natten til i går at jeg var i fødsel... temmelig livagtigt. Drømte i nat at jeg tog en positiv graviditets test. Tror lige min underbevidsthed prøver at minde mig om hvad jeg "drømmer om" ved at udspille det for mig?

 

:rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømte natten til i går at jeg var i fødsel... temmelig livagtigt. Drømte i nat at jeg tog en positiv graviditets test. Tror lige min underbevidsthed prøver at minde mig om hvad jeg "drømmer om" ved at udspille det for mig?

:rolleyes

Håber det er en drøm, Der viser fremtiden, søde dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mangler stort set kun anbefaling og konklusion til min BA opgave nu!! VILDT! Og skal "først" aflevere tirsdag i næste uge.. Så kan jeg da nå at tænke lort om det hele 100 gange i denne uge :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mangler stort set kun anbefaling og konklusion til min BA opgave nu!! VILDT! Og skal "først" aflevere tirsdag i næste uge.. Så kan jeg da nå at tænke lort om det hele 100 gange i denne uge :D

Fedt at du er så langt!

Jeg skal snart læse min egen igennem, for første gang fra start til slut - men jeg er faktisk helt nervøs for at læse den og indse af det er noget møg <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at du er så langt!

Jeg skal snart læse min egen igennem, for første gang fra start til slut - men jeg er faktisk helt nervøs for at læse den og indse af det er noget møg <_<

Jeg tør heller ikke læse min.. Har læst det hele indtil selve analysedelen og det er den jeg er mest nervøs ved.. Så nu ser vi. Jeg læser det hele i morgen inden anbefaling og konklusion og så håber jeg det bedste. Det skal hvert fald være alvorligt dårligt, før jeg vil skrive hele afsnit om.!! Og så hader jeg bare at læse mit eget, sådan generelt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare grund ked og har konstant hjertebanken.. og kan ikke sige hvorfor :( og sover nærmest ikke om natten, kan slet ikke finde ro :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uf, hvor træls. Det lyder som noget stress, måske følelsesmæssig? Det skal du bestemt tage alvorligt, prøv at være ekstra god ved dig selv på alle de områder, du kan. Tillad dig selv at slappe mere af, hvis det er det, du har brug for, og hvis du kan lide at røre dig, så tag dig nogle lange løbeture eller svømmeture, så du udmatter dig selv og kan slappe af.

 

Hvis det bliver ved, ville jeg ikke vente alt for lang tid med at tage et smut til lægen. Så kan du nappe det bagi, inden det bliver så slemt, at du bliver rigtig syg.

 

God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg mega nervøs, for jeg får besøg fra min lærer i min praktiksted... Men er også spændt på mødet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare grund ked og har konstant hjertebanken.. og kan ikke sige hvorfor :( og sover nærmest ikke om natten, kan slet ikke finde ro :(

Det er jeg ked af at høre :kram har ikke lige nogle kloge ord, men du får lige et :kram til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare grund ked og har konstant hjertebanken.. og kan ikke sige hvorfor :( og sover nærmest ikke om natten, kan slet ikke finde ro :(

:kram skriv tanker ned, græd, snak med manden og er det det samme om et par dage så ring til lægen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har man lidt for travlt på jobbet, når man begynder at græde, fordi man bliver ringet hjem med sygt barn?

Bliver vist nødt til at få prioriteret nogle opgaver, for det holder vist ikke i længden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har man lidt for travlt på jobbet, når man begynder at græde, fordi man bliver ringet hjem med sygt barn?

Bliver vist nødt til at få prioriteret nogle opgaver, for det holder vist ikke i længden :(

Ej øv!! :kram2 både sygt barn og for meget arbejdspres er da også noget røv! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har man lidt for travlt på jobbet, når man begynder at græde, fordi man bliver ringet hjem med sygt barn?

Bliver vist nødt til at få prioriteret nogle opgaver, for det holder vist ikke i længden :(

:Kram

Det lyder ikke sjovt, begge dele :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.