Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Puh, har et lille dilemma. Blive hjemme eller tage på arbejde. Hælder mest til arbejde, men er sgu lidt i tvivl...

Det er sidste arbejdsdag inden jul. En rimelig overkommelig dag med møder, som måske bliver aflyst, hvis jeg ikke kommer, og som jeg synes er vigtige. Og jeg VIL gerne. Også fordi jeg gerne vil ønske kollegaerne god jul.

Men Mar har kastet op siden kl 2, og græder hjerteskærende hver gang. Brian kan godt blive hjemme ved ham, og Mar er for det meste ok med at sidde og sumpe tegnefilm med ham. Men han kalder også på mor. Og jeg har selvfølgelig heller ikke selv sovet ret meget, siden han begyndte at kaste op, så lurer lidt på, om det er "forsvarligt" dels at tage til de møder, og dels den lange køretur på 3 kvarter, hver vej.

Jeg føler mig rimeligt ok. Selvfølgelig træt, og så fryser jeg lidt. Men det der med at sætte sig bag er rat med ikke ret meget søvn + kan jeg "yde møderne retfærdighed" eller vil jeg bare sidde og hænge, og er det i så fald smartere at blive hjemme med Mar, og lade B komme i skole (det er muligt for ham at blive hjemme, men ret bøvlet) :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

BBM:

Ikke meget klogt her fra sofaen, og det er sikkert også for sent. Men: er der en chance for at du har opkast baciller med på job, så synes jeg faktisk det er rigtig synd for de andre lige op til jul.

Mest af alt vil jeg bare sende dig :kram2 og også nogle til Mar :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM:

Ikke meget klogt her fra sofaen, og det er sikkert også for sent. Men: er der en chance for at du har opkast baciller med på job, så synes jeg faktisk det er rigtig synd for de andre lige op til jul.

Mest af alt vil jeg bare sende dig :kram2 og også nogle til Mar :kram2

Ret enig her! Men hvis det bare var alm sygdom så er mon erfaring at job bare kører derudad selvom man er træt! Jeg har været på arbejde med kun 4 timers søvn i bagagen og det gik FINT, ingen ko på isen, men jeg var klar til at sove kl 19 :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM:

Ikke meget klogt her fra sofaen, og det er sikkert også for sent. Men: er der en chance for at du har opkast baciller med på job, så synes jeg faktisk det er rigtig synd for de andre lige op til jul.

Mest af alt vil jeg bare sende dig :kram2 og også nogle til Mar :kram2

:ditto

(fra en der var temmelig syg af opkastsyge fra natten til d. 23/12 til 26/12 sidste år og aldeles ikke ønsker det for nogen! Jeg ville blive ret tosset, hvis jeg vidste nogen 'bevidst' havde udsat mig for den risiko - just saying)

God bedring med Mar :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Set fra den positive side, så er det da i det mindste ikke regnvejr i dag - nu jeg åbenbart er tvunget til at stå ude og vippe barnevogn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Set fra den positive side, så er det da i det mindste ikke regnvejr i dag - nu jeg åbenbart er tvunget til at stå ude og vippe barnevogn.

Jeg kom sådan til at tænke på dig den anden dag søde, da jeg drømte om en opfindelse der kunne vippe barnevognen. :kram2

 

Sørme om der ikke er andre der har tænkt på det samme http://ase.au.dk/uddannelse/diplomingenioer/studieprojekter/barnevognsvugger-skal-faa-baby-til-at-sove/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom sådan til at tænke på dig den anden dag søde, da jeg drømte om en opfindelse der kunne vippe barnevognen. :kram2

 

Sørme om der ikke er andre der har tænkt på det samme http://ase.au.dk/uddannelse/diplomingenioer/studieprojekter/barnevognsvugger-skal-faa-baby-til-at-sove/

http://videnskab.dk/teknologi/barnevognsvugger-skal-gore-livet-lettere-foraeldre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres besyv piger! :balloons Hvis jeg selv havde den mindste fornemmelse af at være syg, så ville jeg ikke være taget afsted, men jeg var (er) bare mega mega træt. Og jeg var jo i bad inden job, og rørte Mar ret lidt derefter (og var overhovedet ikke i nærheden af opkast efter badet), så jeg tænker godt at jeg kan forsvare at være taget afsted rent smittemæssigt :)

Og som I kan høre, så tog jeg afsted, og det er jeg rigtig glad for. Bilturen gik fint, god dag på job, og Mar og Brian har vist klaret det ok herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres besyv piger! :balloons Hvis jeg selv havde den mindste fornemmelse af at være syg, så ville jeg ikke være taget afsted, men jeg var (er) bare mega mega træt. Og jeg var jo i bad inden job, og rørte Mar ret lidt derefter (og var overhovedet ikke i nærheden af opkast efter badet), så jeg tænker godt at jeg kan forsvare at være taget afsted rent smittemæssigt :)

Og som I kan høre, så tog jeg afsted, og det er jeg rigtig glad for. Bilturen gik fint, god dag på job, og Mar og Brian har vist klaret det ok herhjemme :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor filan kan man få kageforme/udstikkere?? De har ikke været til at opstøve i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor filan kan man få kageforme/udstikkere?? De har ikke været til at opstøve i dag!

Jeg har set nogle i Imerco. Tænker også at IKEA har. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor filan kan man få kageforme/udstikkere?? De har ikke været til at opstøve i dag!

Jeg har set nogen i Kvickly. Ellers må du køre til Roskilde og låne vores ;)

Det er sådan nogen til at lave brunkage/jødekager med, ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor filan kan man få kageforme/udstikkere?? De har ikke været til at opstøve i dag!

Vores er fra IKEA og Bilka. Har også set dem i Imerco og specialkøbmanden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er fra IKEA og Bilka. Har også set dem i Imerco og specialkøbmanden.[/quot

Netto og Brugsen havde dem ikke.

Overvejer hvad man så kan lave med tøserne??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor filan kan man få kageforme/udstikkere?? De har ikke været til at opstøve i dag!

tiger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er fra IKEA og Bilka. Har også set dem i Imerco og specialkøbmanden.[/quot

Netto og Brugsen havde dem ikke.

Overvejer hvad man så kan lave med tøserne??

Brug evt glas i forskellige størrelser og pynt med forskellige ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ame="cbk" post="697228" timestamp="1419017503"]

Brug evt glas i forskellige størrelser og pynt med forskellige ting :)

Javi bruger også altid glas :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan have så hamrende svært ved at være i nærheden af mine svigerforældre. Vi er lige kommet hjem til dem igen efter at have været med min familie i dag. Jeg maaaagter ikke snakke med dem, og jeg kan bare ikke finde ud af at gemme det væk. Min svigermor spørger om jeg vandt nogle gode pakker til pakkespil. Mit svar - "Ja de er meget fine" - i den mest ligegyldige tone. Jeg KAN bare ikke andet. Jeg har mest lyst til at gemme mig på værelset eller tage hjem. Jeg har haft det svært med det fra dag 1. Jeg kan godt have gode timer her. Det er ikke kun svært..

Men jeg er så mentalt træt. Det udmatter mig at være her.

Jeg ved ikke hvorfor, jeg skriver det her.. Det irriterer mig at jeg har det sådan. Men det er klart blevet værre siden jeg blev syg. Jeg har generelt fået sværer ved alle mennesker siden da.

De skal bare ikke snakke mere til mig.. Jeg kan ikke mere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan have så hamrende svært ved at være i nærheden af mine svigerforældre. Vi er lige kommet hjem til dem igen efter at have været med min familie i dag. Jeg maaaagter ikke snakke med dem, og jeg kan bare ikke finde ud af at gemme det væk. Min svigermor spørger om jeg vandt nogle gode pakker til pakkespil. Mit svar - "Ja de er meget fine" - i den mest ligegyldige tone. Jeg KAN bare ikke andet. Jeg har mest lyst til at gemme mig på værelset eller tage hjem. Jeg har haft det svært med det fra dag 1. Jeg kan godt have gode timer her. Det er ikke kun svært..

Men jeg er så mentalt træt. Det udmatter mig at være her.

Jeg ved ikke hvorfor, jeg skriver det her.. Det irriterer mig at jeg har det sådan. Men det er klart blevet værre siden jeg blev syg. Jeg har generelt fået sværer ved alle mennesker siden da.

De skal bare ikke snakke mere til mig.. Jeg kan ikke mere..

Øv, det er bare ikke rart :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan have så hamrende svært ved at være i nærheden af mine svigerforældre. Vi er lige kommet hjem til dem igen efter at have været med min familie i dag. Jeg maaaagter ikke snakke med dem, og jeg kan bare ikke finde ud af at gemme det væk. Min svigermor spørger om jeg vandt nogle gode pakker til pakkespil. Mit svar - "Ja de er meget fine" - i den mest ligegyldige tone. Jeg KAN bare ikke andet. Jeg har mest lyst til at gemme mig på værelset eller tage hjem. Jeg har haft det svært med det fra dag 1. Jeg kan godt have gode timer her. Det er ikke kun svært..

Men jeg er så mentalt træt. Det udmatter mig at være her.

Jeg ved ikke hvorfor, jeg skriver det her.. Det irriterer mig at jeg har det sådan. Men det er klart blevet værre siden jeg blev syg. Jeg har generelt fået sværer ved alle mennesker siden da.

De skal bare ikke snakke mere til mig.. Jeg kan ikke mere..

:kram2 øv!!

Men desværre :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan have så hamrende svært ved at være i nærheden af mine svigerforældre. Vi er lige kommet hjem til dem igen efter at have været med min familie i dag. Jeg maaaagter ikke snakke med dem, og jeg kan bare ikke finde ud af at gemme det væk. Min svigermor spørger om jeg vandt nogle gode pakker til pakkespil. Mit svar - "Ja de er meget fine" - i den mest ligegyldige tone. Jeg KAN bare ikke andet. Jeg har mest lyst til at gemme mig på værelset eller tage hjem. Jeg har haft det svært med det fra dag 1. Jeg kan godt have gode timer her. Det er ikke kun svært..

Men jeg er så mentalt træt. Det udmatter mig at være her.

Jeg ved ikke hvorfor, jeg skriver det her.. Det irriterer mig at jeg har det sådan. Men det er klart blevet værre siden jeg blev syg. Jeg har generelt fået sværer ved alle mennesker siden da.

De skal bare ikke snakke mere til mig.. Jeg kan ikke mere..

:kram :kiss

Jeg kunne have skrevet det der ;)

Og det er bare ikke sjovt at have det sådan.. Og der ligger jo rigtig mange ting bag det, og det kan man ikke lige forklare hvem som helst...

Og hvis man prøver.. Så forstår de det alligevel ikke.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan have så hamrende svært ved at være i nærheden af mine svigerforældre. Vi er lige kommet hjem til dem igen efter at have været med min familie i dag. Jeg maaaagter ikke snakke med dem, og jeg kan bare ikke finde ud af at gemme det væk. Min svigermor spørger om jeg vandt nogle gode pakker til pakkespil. Mit svar - "Ja de er meget fine" - i den mest ligegyldige tone. Jeg KAN bare ikke andet. Jeg har mest lyst til at gemme mig på værelset eller tage hjem. Jeg har haft det svært med det fra dag 1. Jeg kan godt have gode timer her. Det er ikke kun svært..

Men jeg er så mentalt træt. Det udmatter mig at være her.

Jeg ved ikke hvorfor, jeg skriver det her.. Det irriterer mig at jeg har det sådan. Men det er klart blevet værre siden jeg blev syg. Jeg har generelt fået sværer ved alle mennesker siden da.

De skal bare ikke snakke mere til mig.. Jeg kan ikke mere..

:Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram, piger.. Det bliver bare sværer og sværer. Men vi skal først hjem i morgen.

Der er sådan set ikke noget galt med de her mennesker. Jo min svigerfar, han er egu en røv. Men det er slet ikke det, der gør det.

A plejer at spotte det, når jeg får det som nu, og så tager vi hjem. Jeg ved også han har opfattet det denne gang, men han har intet sagt. Tror det er fordi han ikke vil hjem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så kom han. Det er nu dejligt, at han med et smil han sigei, at jeg lige skal holde hans forfærdelige familie ud i 25-26 timer endnu..

Ikke just opmuntrende. Men jeg er glad for, at han ikke tager det hverken tung eller personligt, at jeg har svært ved at være her i flere dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så kom han. Det er nu dejligt, at han med et smil han sigei, at jeg lige skal holde hans forfærdelige familie ud i 25-26 timer endnu..

Ikke just opmuntrende. Men jeg er glad for, at han ikke tager det hverken tung eller personligt, at jeg har svært ved at være her i flere dage.

:kram

Kan du ikke have Theo vinklen i fokus? Jeg ved i hvert fald at mennesker der elsker mit barn og omvendt lige får DEN ekstra credit i mit hjerte og bliver lidt lettere at holde ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.