Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Ham der Henrik fra politijagt...

Guf ;) han er da en pæn mand!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh hvor dejligt!!!

Ja, det var skønt - uden der var noget i det.. Men følelsen.. Uh den bobler stadig i mig.

Og han dansede fantastisk.. Og jeg fanger mig selv i at tænke - at ham ville jeg gerne lære at kende.

Han var så rolig, karismatisk og der var en god kemi.

Ikke med nogle bagtanker, men blot en lyst til at lære et nyt menneske at kende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så skøn en fornemmelse!!

Ja, det er herligt :)

Jeg er bare en skovl til at opfange det ( er jeg blevet fortalt) jeg har altid haft flest drengevenner og nyder deres selskab :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uff! Lækkersulten vandt!

Dog også lidt fornuften.. Så det blev dip og gulerødder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uff! Lækkersulten vandt!

Dog også lidt fornuften.. Så det blev dip og gulerødder!

Sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uff! Lækkersulten vandt!

Dog også lidt fornuften.. Så det blev dip og gulerødder!

Det et satme stærkt gået! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige ved at boble over! Der sker ting på jobfronten, som jeg SÅÅÅÅ gerne vil dele med hele verden, men jeg tør bare ikke, før jeg har papirer på skidtet. (:yay)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige ved at boble over! Der sker ting på jobfronten, som jeg SÅÅÅÅ gerne vil dele med hele verden, men jeg tør bare ikke, før jeg har papirer på skidtet. (:yay)

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige ved at boble over! Der sker ting på jobfronten, som jeg SÅÅÅÅ gerne vil dele med hele verden, men jeg tør bare ikke, før jeg har papirer på skidtet. (:yay)

:yay fedt for dig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yaaaay!

Glæde mig så meget til du tør dele! (Hvis du vil boble over lidt privat i mellemtiden lytter jeg gerne :whistling)

:ditto

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæhæ. Hvor er I søde :kiss

Jeg har boblet over til mine forældre og en enkelt veninde. Jeg tør simpelthen ikke flere. Jeg er dødbange for at noget går galt.

Jeg måtte endda lyve overfor min svigermor sidste weekend. Hun er nærmest overbevist om, at jeg kommer på dagpenge i det nye år, og var meget bekymret over vores økonomi. <_< Hun er ellers skide sød, men fik virkelig en følelse af at hun synes jeg er uansvarlig - ligesom hende og min svigerfar fik mig til at føle, da jeg valgte mit nuværende vikariat på 4 måneder frem for det på 13 måneder jeg ellers havde fået tilbudt.

Men der sker GODE ting! PERFEKTE ting! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh vi skal hente bil i dag og jeg glæder mig som et lille barn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæhæ. Hvor er I søde :kiss

Jeg har boblet over til mine forældre og en enkelt veninde. Jeg tør simpelthen ikke flere. Jeg er dødbange for at noget går galt.

Jeg måtte endda lyve overfor min svigermor sidste weekend. Hun er nærmest overbevist om, at jeg kommer på dagpenge i det nye år, og var meget bekymret over vores økonomi. <_< Hun er ellers skide sød, men fik virkelig en følelse af at hun synes jeg er uansvarlig - ligesom hende og min svigerfar fik mig til at føle, da jeg valgte mit nuværende vikariat på 4 måneder frem for det på 13 måneder jeg ellers havde fået tilbudt.

Men der sker GODE ting! PERFEKTE ting! :yay

Det er da ikke fordi man bliver nysgerrig eller noget, slet ikke! :lol Glæder mig meget til at høre dine gode nyheder! :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arghh pokkers! Min afslapnings eftermiddag blev erstattet af BA-skrivning. Dårlig samvittighed tog lige over. <_< Nå men så kommer jeg da det videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arghh pokkers! Min afslapnings eftermiddag blev erstattet af BA-skrivning. Dårlig samvittighed tog lige over. <_< Nå men så kommer jeg da det videre.

Det er helt sikkert godt givet ud! Så kan du slappe af en anden dag tættere på jul :jul5:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sende julekort hvotnår?

Nårsomhelst fra nu af IMO :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da ikke fordi man bliver nysgerrig eller noget, slet ikke! :lol Glæder mig meget til at høre dine gode nyheder! :kram2 :kiss

:ditto :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arghh pokkers! Min afslapnings eftermiddag blev erstattet af BA-skrivning. Dårlig samvittighed tog lige over. <_< Nå men så kommer jeg da det videre.

Hov, nu var det ik min skyld, vel?? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der kender noget til Lån&spar bank?

Vi har fået et godt tilbud derfra, men kender ellers intet til dem. I vore nuværende bank har vi god service og generelt gode forhold.

Et bankskifte vil kunne give os omkring 5000 ekstra om året. Men hvis de ikke kan levere ordentlig service ved jeg ikke om det er det værd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der kender noget til Lån&spar bank?

Vi har fået et godt tilbud derfra, men kender ellers intet til dem. I vore nuværende bank har vi god service og generelt gode forhold.

Et bankskifte vil kunne give os omkring 5000 ekstra om året. Men hvis de ikke kan levere ordentlig service ved jeg ikke om det er det værd?

Vi har Lån og Spar. By far den bedste bank vi har haft. Fantastisk service, både personligt og over mail/telefon, gode vilkår og så har vi kunne forhandle en del om renter, så vi har nogle ret gode forhold der også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, nu var det ik min skyld, vel?? ;)

Jooooo!!! Tarveligt ;) Ej det var jo nok meget fint! 2 sider ekstra nu! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jooooo!!! Tarveligt ;) Ej det var jo nok meget fint! 2 sider ekstra nu! :yay

:yay og i dag giver vi den maks gas begge to!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at lave madplan. Mangler kun én dag, men kan simpelthen ikke finde ud af hvad vi skal have :unsure

Har nok noget rødkål, vi gerne skal bruge. Nogle gode forslag??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at lave madplan. Mangler kun én dag, men kan simpelthen ikke finde ud af hvad vi skal have :unsure

Har nok noget rødkål, vi gerne skal bruge. Nogle gode forslag??

andelår/andebryst med rødkåls og appelsin salat til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.