Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At jeg fra 1/9 igen er nede på 30 timer (i stedet for 37) og min arbejdsplan allerede ser meget bedre ud. Nu er det pludselig mere overskueligt

Det er jeg virkelig glad på dine vejne over :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi fik tre eller fire til vores bryllup og vi besluttede at beholde to - der følger jo snor med, så man også kan vælge at hænge den ned fra loftet, vindueskarm eller lignende :) I mit barndomshjem var der faktisk også til tider to juletræer, så man ved aldrig, hvad man kan få brug for :p

Hmm, det kan godt være, at der lige går lidt, inden Johanne i højere grad kommer i brugt-salg - og så er der nok ikke helt så meget af det derude som af det traditionelle (serien har jo næppe solgt fantastisk, når de nu har valgt at lukke den igen (snøbler).

Jeg stod faktisk sidste år og skulle bruge to 'gamle' uroer (og faktisk to eksemplarer af hver), fordi jeg købte uroer fra '13 (juniors fødselsår) til henholdsvis ham selv og til os (regner med at gøre det samme med lillesøster/2015), og så syntes jeg jo, at der også skulle være sæt fra min mands store pigers fødselsår. Det var alt i alt noget af en udskrivning, men det gik vildt nemt med at skaffe dem, og jeg noterede mig dengang, at der var vildt meget til salg :)

Arh på den måde. Så havde jeg nok også beholdt to :) Og jaeh, måske kommer Johanne i brugt handlen med tiden. Jeg var ellers bange for, at der ville gå Kähler i den, for jeg fandt en annonce, hvor en søgte, og en anden hvor den blev solgt til højestbydende (men i sølv). Men nej måske har det bare ikke hittet :chin: Hvilket godt nok er surt, hvis man har samlet :prik

Fedt at det var så let at skaffe uroerne! Det ser også ud til at "mit år" kan skaffes relativt nemt, men jeg ved ikke helt, om jeg gider, når min mand - rent ud sagt - er for gammel til at være med i at have en uro fra sit fødselsår :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men ih hvor jeg glæder mig til at den kommer :kuller Regner også med, at vi skal have en GJ juledug en dag :wub Vi skal bare lige have spisebordet dertil først :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt! Jeg kunne bestemt også sagtens finde på at købe det på dba, men jeg samler langt fra på det hele :) Jeg har den runde adventskrans, uro fra Mars fødselsår (X 2 - 1 til Mar og 1 til mor) og skal selvfølgelig have den fra i år (X 2 - 1 til Tulle og 1 til mor), og så samler jeg på ornamenterne i kæde, men kun fra og med '12 (Mars fødselsdagsår). Jeg tror ikke, jeg orker at samle på mere - selvom det ER fint :biglove

Jeg samler egentlig heller ikke som sådan. Men i mit barndomshjem har vi altid haft GJ, så da vi sidste jul for første år skulle have eget juletræ og holde jul hjemme, skulle det jo være 'som det plejer'. Jeg havde lidt i forvejen og ønskede mig til fødselsdag og så gik Jesper lidt amok. Så nu har vi 43 ( :O ) lysholdere. Vi bruger 24 på træet og så en pr person ( istedet for mandel i ris a la mande har hver et lys de brænder ned. Den sidste der går ud vinder mandelgaven). Pt er vi 13 i nærmeste familie.

Derudover har jeg ornamenter og julepynt til både juletræ og min troldhassel.

Og så har jeg også juleuroer blandt andet 2012 (Silke Elia, bryllup) og 1987 (mit år) og så nogle fordi jeg bare synes de var smukke.

Og så min topstjerne og aventslysholdere og stativ.

Det er vidst en del alligevel :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men ih hvor jeg glæder mig til at den kommer :kuller Regner også med, at vi skal have en GJ juledug en dag :wub Vi skal bare lige have spisebordet dertil først :lolhit

Hov det har jeg da også. Og påskedug :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forlovelsese. Vores. Smukke ringe i 14 karat guld, tre forskellige guld, som vi fik til vennepris. Men mest af alt forlovelse. Min kæreste og jeg ❤️❤️❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov det har jeg da også. Og påskedug :D

Årh påskedug! I want! :blush

Lyder ellers til at du har en lækker samling :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forlovelsese. Vores. Smukke ringe i 14 karat guld, tre forskellige guld, som vi fik til vennepris. Men mest af alt forlovelse. Min kæreste og jeg ❤❤❤

:loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forlovelsese. Vores. Smukke ringe i 14 karat guld, tre forskellige guld, som vi fik til vennepris. Men mest af alt forlovelse. Min kæreste og jeg ❤️❤️❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh påskedug! I want! :blush

Lyder ellers til at du har en lækker samling :biglove

Den er også bare smuk! Jeg har fået begge duge af Jesper. Han er bare god til at købe gaver :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg fra 1/9 igen er nede på 30 timer (i stedet for 37) og min arbejdsplan allerede ser meget bedre ud. Nu er det pludselig mere overskueligt

:yay hvor dejligt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er også bare smuk! Jeg har fået begge duge af Jesper. Han er bare god til at købe gaver :biglove

Dejligt! :biglove B er god til at sige "Ja ja bare køb den" :lolhit Ej han er faktisk også nogle gange god til at finde på, det må jeg give ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh på den måde. Så havde jeg nok også beholdt to :) Og jaeh, måske kommer Johanne i brugt handlen med tiden. Jeg var ellers bange for, at der ville gå Kähler i den, for jeg fandt en annonce, hvor en søgte, og en anden hvor den blev solgt til højestbydende (men i sølv). Men nej måske har det bare ikke hittet :chin: Hvilket godt nok er surt, hvis man har samlet :prik

Fedt at det var så let at skaffe uroerne! Det ser også ud til at "mit år" kan skaffes relativt nemt, men jeg ved ikke helt, om jeg gider, når min mand - rent ud sagt - er for gammel til at være med i at have en uro fra sit fødselsår :lolhit

:lol jeg ved ikke helt, hvornår de begyndte at lave dem, men både min mand og jeg må vist sætte vores lid til års-skeerne, hvis vi skal noget :rolleyes

Jeg ville gerne have haft et mere varieret udbud, som det ville have givet, hvis de havde fortsat - men efter en tur på outlet, så har jeg, så jeg kan pynte, så det går :) Jeg har også en del traditionelt Georg Jensen, og lurer lidt på Nordahl Andersens... Det må passe nogenlunde sammen al den forgyldte pynt :chin: Så skal jeg bare styre mig lidt, så det ikke kommer til at ligne et salgskatalog i stedet for et hjem...

Jeg har både juledug og juletræstæppe fra Georg Jensen Damask - så fint... :kuller navnlig når man som jeg er en sucker for guld og rød (vi har også røde julekugle med familiens navne med guldskrift til træet :) ).

Men altså, hvis du kan lide Georg Jensen grej, så kom med en tur til Frederiksberg ved lejlighed - meget af det fås med betydelige rabatter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt! :biglove B er god til at sige "Ja ja bare køb den" :lolhit Ej han er faktisk også nogle gange god til at finde på, det må jeg give ham :)

Hehe, den slags kommer min mand næppe heller selv hjem med - men han tager deres tilstedeværelse pænt... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine svigerforældre og min mor :loveshower

Især min mor, som har talt med STORE bogstaver overfor min bror idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At svigermor inviterede på mad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol jeg ved ikke helt, hvornår de begyndte at lave dem, men både min mand og jeg må vist sætte vores lid til års-skeerne, hvis vi skal noget :rolleyes

Jeg ville gerne have haft et mere varieret udbud, som det ville have givet, hvis de havde fortsat - men efter en tur på outlet, så har jeg, så jeg kan pynte, så det går :) Jeg har også en del traditionelt Georg Jensen, og lurer lidt på Nordahl Andersens... Det må passe nogenlunde sammen al den forgyldte pynt :chin: Så skal jeg bare styre mig lidt, så det ikke kommer til at ligne et salgskatalog i stedet for et hjem...

Jeg har både juledug og juletræstæppe fra Georg Jensen Damask - så fint... :kuller navnlig når man som jeg er en sucker for guld og rød (vi har også røde julekugle med familiens navne med guldskrift til træet :) ).

Men altså, hvis du kan lide Georg Jensen grej, så kom med en tur til Frederiksberg ved lejlighed - meget af det fås med betydelige rabatter :)

Såvidt jeg kan se, startede de i 84 :)

Hmm Nordahl Andersen kender jeg ikke. :chin: Det må lures :) Herhjemme kombinerer vi med brink Nordic (det er i hvert fald min plan - har ikke så meget endnu) + diverse blandede gamle mere eller mindre grimme og i hvert fald absolut ikke stilfulde nisser fra hver vores barndom :D

Elsker også guld og rød :loveshower Tænker bestemt at dugen er et must, men ved ikke om jeg måske er mere til noget broderet under træet :chin:

Og uh, det er 10 (!!!) år siden, at jeg var på Frederiksberg sidst (og det var for at blive piercet, så det står sgu lidt i kontrast til at købe klassisk julepynt :lolhit), men når jeg en dag kommer igen, skal jeg da muligvis på GJ rov så ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At løbeturene bliver længere og længere.. :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, den slags kommer min mand næppe heller selv hjem med - men han tager deres tilstedeværelse pænt... :rolleyes

Hehe B har faktisk en del holdning til julepynt efterhånden, men sådan generelt, så foretrækker han at købe ting, som han kan gå i en butik og pege på, så alle gaver fra nettet, skal jeg oftest selv "reklamere med" for at få ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine svigerforældre og min mor :loveshower

Især min mor, som har talt med STORE bogstaver overfor min bror idag.

Dejligt - ang. navn eller hvad? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At løbeturene bliver længere og længere.. :super

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt - ang. navn eller hvad? :)

Ja angående at han bare skal klappe kaje angående navnet.

Han havde siddet og brokket sig hjemme ved hende omkring det nemlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja angående at han bare skal klappe kaje angående navnet.

Han havde siddet og brokket sig hjemme ved hende omkring det nemlig.

Ej det var da også ekstremt :blink Godt han lige kunne blive sat lidt på plads ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Såvidt jeg kan se, startede de i 84 :)

Hmm Nordahl Andersen kender jeg ikke. :chin: Det må lures :) Herhjemme kombinerer vi med brink Nordic (det er i hvert fald min plan - har ikke så meget endnu) + diverse blandede gamle mere eller mindre grimme og i hvert fald absolut ikke stilfulde nisser fra hver vores barndom :D

Elsker også guld og rød :loveshower Tænker bestemt at dugen er et must, men ved ikke om jeg måske er mere til noget broderet under træet :chin:

Og uh, det er 10 (!!!) år siden, at jeg var på Frederiksberg sidst (og det var for at blive piercet, så det står sgu lidt i kontrast til at købe klassisk julepynt :lolhit), men når jeg en dag kommer igen, skal jeg da muligvis på GJ rov så ^_^

...jeg startede på noget broderet under sidste barsel... OMG... :rolleyes Færdigkøbt it is...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.