Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Min baby :wub Jeg er simpelthen så stolt og glad for ham. Tænk, at jeg har fået sådan en dejlig dreng :kuller

Det er en vidunderlig følelse!!! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Luna der ikke kan få nok af sin nye cykel :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- i det stille små - at min mands store pige blev rigtig glad for de bh'er og strømper, jeg havde købt til hende i går :) Hun skal egentlig selv købe tøj, men ind imellem stikker jeg hende lidt af de kedeligere nødvendigheder, og det er da noget ved, når hun så også sætter pris på det :)

Hvor er du bare sød :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At komme hjem med børnetøj/ting for 1600 og kun have betalt 900 :D Hurra for rabat og gavmild mormor :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- i det stille små - at min mands store pige blev rigtig glad for de bh'er og strømper, jeg havde købt til hende i går :) Hun skal egentlig selv købe tøj, men ind imellem stikker jeg hende lidt af de kedeligere nødvendigheder, og det er da noget ved, når hun så også sætter pris på det :)

Fedt :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Jonas og jeg gik en god snak i går om en masse ting der bare ikke har kørt på det sidste.

At vi har haft en hyggelig aften alle 4 og Ronja har ingen sammenbrud haft :loveshower at hun så stadig ligger og snakker inden i sin seng og ikke sover endnu er knap så fedt :rolleyes selvom det nu er lidt hyggeligt at høre på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg fik byttet næsten alle gaver, der skulle byttes, i dag. Det tog så næsten fire timer :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Es bitte små bløde fusser :kuller :kuller :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dato til ESL lagersalg :yay :yay :yay

 

 

 

Hvornår hvornår hvornår? :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik bestilt flyverdragt (eller faktisk 2 flyverdragter fordi jeg er i tvivl om størrelsen ;)), nederdel og strømpebukser til Ronja og skalbukser, kjole og strømperbukser til Liv på PompDeLux inden tingene blev udsolgt :glad  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår hvornår hvornår? :D

Kommer an på om du skal til København, Odense eller Aarhus - sidstnævnte er i uge 42

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi simpelthen har haft sådan en god morgen herhjemme, inden farmand havde første dag på arbejdet :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kommer an på om du skal til København, Odense eller Aarhus - sidstnævnte er i uge 42

 

 

I Århus d 16-18 oktober :yay

 

Jeg må lige have tjekket KBH også ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjek lagersalg.com :-) der står info :-)

 

OK Tak :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby er idag 22 dage og jeg har lige lukket mine før-preggo jeans. Jeg kan ikke have det særlig rart i dem og jeg har stadig en ikke så charmerende muffintop, henover kanten - men de kan fanme lukke! :glad :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurtig ekspedit fra Skejby! :)

hjertescanning allerede på fredag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået lov at ligge på sofaen resten af dagen, mens farmand og Theo laver mad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået lov at ligge på sofaen resten af dagen, mens farmand og Theo laver mad :)

Misundelig :(

Jeg har tillusket mig 5 minutter, det er vidst alt jeg for i dag, hvor jeg ellers virkelig trænger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Misundelig :(

Jeg har tillusket mig 5 minutter, det er vidst alt jeg for i dag, hvor jeg ellers virkelig trænger!

Det er fordi jeg har så ondt :( Har grædt 3 gange siden jeg fik fri fra arbejde kl. 16. Har kørt mig selv alt for hårdt i dag :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordi jeg har så ondt :( Har grædt 3 gange siden jeg fik fri fra arbejde kl. 16. Har kørt mig selv alt for hårdt i dag :boo

Årh nej det er jeg ked af at læse :(

Kram til dig :kram2 jeg håber at sofaen gør dig godt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh nej det er jeg ked af at læse :(

Kram til dig :kram2 jeg håber at sofaen gør dig godt :kiss

Tak :kiss

Nu har vi spist og jeg er rykket ind i seng på min kærestes ordre. Håber virkelig at det er blevet bedre i morgen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At kæresten hoppede med på at jeg lavede vaffeldej og han tilbereder den :kuller :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg idag har lavet andet end at sidde i sofaen :yay

Har fået gjort rent, vasket tøj, lagt tøjet på plads igen, syltet agurker, bagt boller, ordnet opvasken

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.