Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

En god nyhed i "min vej til graviditet " :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En god nyhed i "min vej til graviditet " :)

:ditto :wub :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få skrevet de sidste i eigils bog, så den nu er helt udfyldt med det der kan udfyldes deri :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der de næste mange måneder er en masse arrangementer for små børn i Ringsted, i dagtimerne :yay Jeg elsker at min kommune laver alt muligt OG inviterer hjemmegående!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt formiddagen til børnenes dag i anlægget. Super fantastisk arrangement :glad

Og dagens bedste nyhed :loveshower Skønt at blive indviget i små hemmeligheder, når det er gode hemmeligheder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Fra jord til bord" i Zoo :)

Vi har lavet kryddersalt og smagt røgede muslinger. Rigtig fint arrangement :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At begge mine unger har sovet lur idag - SAMTIDIGT! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min første løn er gået og det var mere end forventet, så nu vil jeg ud og købe en voksi pose til datteren. Det fortjener vi vist begge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søde veninde, der kom ved frokosttid og først er taget hjem nu. Det har været så lækkert, når nu jeg ellers skulle have været helt alene hjemme med syg baby og vildbassen af en storesøster hele dagen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine skønne naboer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:yay så er W tilmeldt til gymnastik og svømning! Begge dele skal han gå til med farmand = dovnetid til mig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På frokost date med gamle kollegaer :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige bestilt forlænget week-end ophold i Lalandia til november. Min svigermor, min mor og min mors kæreste kommer også med. Det bliver helt sikkert super hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min kæreste er så omsorgsfuld i dag, hvor jeg har det skidt ❤

Han har tømt opvasker, fyldt vaskemaskine og render og finder det som jeg lige trænger til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min kæreste er så omsorgsfuld i dag, hvor jeg har det skidt ❤

Han har tømt opvasker, fyldt vaskemaskine og render og finder det som jeg lige trænger til.

Hvor er det dejligt at høre! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min kæreste er så omsorgsfuld i dag, hvor jeg har det skidt ❤

Han har tømt opvasker, fyldt vaskemaskine og render og finder det som jeg lige trænger til.

Det er godt nok dejlig læsning! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok dejlig læsning! :kram2

Har også rost ham og fortalt hvor meget jeg sætter pris på alt det han gør :)

For det her er bare guld værd, når man har en dag, hvor svimmelhed er konstant uanset hvad jeg laver og kvalmen lurer på opkastnings niveau.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg åbenbart bare skulle snakke lidt i telefon med min mor, så vågnede baby. Det var bare mormor der skulle til :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der måske stadig er håb for Danmark, når der på en weekend kan indsamles 60 tons nødhjælp og 250.000 kr. til flygtninge på Lesbos! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelg imponerende! Og det bedste af det hele er, at det er frivillige der står bag! Det er altså fedt!

Præcis! Det er det ultimative bevis for danskeres vilje og lyst til at hjælpe på trods af virkelig grimme udtalelser fra den regering flertallet åbenbart har valgt.

Det gør mig varm indeni! Og 300.000 kr. er i øvrigt nået her til aften :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis! Det er det ultimative bevis for danskeres vilje og lyst til at hjælpe på trods af virkelig grimme udtalelser fra den regering flertallet åbenbart har valgt.

Det gør mig varm indeni! Og 300.000 kr. er i øvrigt nået her til aften :yay

:glad :yay :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- i det stille små - at min mands store pige blev rigtig glad for de bh'er og strømper, jeg havde købt til hende i går :) Hun skal egentlig selv købe tøj, men ind imellem stikker jeg hende lidt af de kedeligere nødvendigheder, og det er da noget ved, når hun så også sætter pris på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lars Lilholt, som på så mange andre dage..

"Jeg blev forelsket i min kone, fordi... Jeg tror ikke, der er noget fordi. For når man bliver alvorligt forelsket er det et mirakel hver gang, som jeg faktisk ikke tror, man kan forklare. Jeg tror, jeg blev forelsket i min hustru, fordi vores to ufødte børn sad i et træ og dryssede tryllestøv ned over os, så vi ikke kunne modstå hinanden, hvilket føltes som en varme hele vejen ned ad rygraden. Det er mit svar. Det var sådan det var. Og jeg siger dig, det var fedt! Det blev en herlig nat. Jeg sov ikke!"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby :wub Jeg er simpelthen så stolt og glad for ham. Tænk, at jeg har fået sådan en dejlig dreng :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.