Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Vi har kun prøvet det idag, men hvor var det bare vidunderligt! V og jeg legede med ballon og grinede helt vildt, og vi snakkede alle sammen mere sammen under maden og der var bare meget mere ro! Jeg pønser allerede på, hvordan jeg skal sælge en udvidelse af konceptet til B :P

Vi har også indført ingen mobil under maden og ingen fjernsyn, det er bare så meget hyggeligere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har også indført ingen mobil under maden og ingen fjernsyn, det er bare så meget hyggeligere :)

Det er det! B var ellers lidt skeptisk, men han indrømmede at han også synes det var rart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Det har vi nu gjort siden vi fik børn, fordi jeg er vokset op med at måltider er noget man spiser sammen, og hvor man snakker om hvad man har oplevet. Børnene må heller ikke have legetøj når vi spiser :)

Ift. fjernsyn spiser vi aldrig ved det sammen med børnene. Vi gør det indimellem hvis det bare er U og jeg, men jeg tror vi har gjort det i alt måske 5 gange sammen med et eller flere børn - og Maja er nu 6 år.

Efter maden indtil puttetid får de indimellem lov til at se lidt fjernsyn i stuen sammen med os, men ofte leger de bare i stuen eller haven, eller vi sidder og ser noget alle 4, og så snakker om hvad vi ser.

Det er præcis sådan, jeg gerne vil have det! :7himmel Og sådan lidt henad hvordan jeg selv er vokset op. Men B er vokset op med RIGTIG meget tv, så der er lissom nogle kulturer, der skal mixes og nogle kompromiser, der skal laves <_< Og jeg har (IMO desværre) adopteret en del af Bs fjernsynsvaner med årene <_< Men det her er da et skridt på vejen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor der fjoller rundt på badeværelset med A. At se ham få fodbad i håndvasken er noget nær det skønneste syn :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har overgivet os til Rasmus klump! Børnetv er trætte mødres redning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde på græsset med CM i liften ved siden af mig og se min mand klippe hæk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Det har vi nu gjort siden vi fik børn, fordi jeg er vokset op med at måltider er noget man spiser sammen, og hvor man snakker om hvad man har oplevet. Børnene må heller ikke have legetøj når vi spiser :)

Ift. fjernsyn spiser vi aldrig ved det sammen med børnene. Vi gør det indimellem hvis det bare er U og jeg, men jeg tror vi har gjort det i alt måske 5 gange sammen med et eller flere børn - og Maja er nu 6 år.

Efter maden indtil puttetid får de indimellem lov til at se lidt fjernsyn i stuen sammen med os, men ofte leger de bare i stuen eller haven, eller vi sidder og ser noget alle 4, og så snakker om hvad vi ser.

:ditto!!!

Bortset fra vi heller ikke tænder fjernsynet efter maden ;)

Anna får ofte lov at se lidt Ramasjang på tablet mens vi laver mad, men så snart maden er på bordet bliver der slukket og fjernsynet bliver aldrig tændt før Anna er blevet puttet.

Sådan har det også altid været da jeg var barn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søvn :yay at føle sig udhvilet

Min lille kravle mus som bare er overalt nu, så selv badeværelset besøg alene er fortid nu ;) - vil uden tvivl frustrere mig inden for længe, men Idag hvor det er første gang og jeg rigid skal løbe rundt efter hende er det bare for stort ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søvn :yay at føle sig udhvilet

Min lille kravle mus som bare er overalt nu, så selv badeværelset besøg alene er fortid nu ;) - vil uden tvivl frustrere mig inden for længe, men Idag hvor det er første gang og jeg rigid skal løbe rundt efter hende er det bare for stort ❤️

Det kan jeg dælme godt forstå! :wub :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået udbetalt 2.000 kr ekstra i denne måned og får etekstra beløb igen næste måned - så nu kunne jeg købe en ny pusletaske

TkIoqVj.png

Den bliver du så glad for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto!!!

Bortset fra vi heller ikke tænder fjernsynet efter maden ;)

Anna får ofte lov at se lidt Ramasjang på tablet mens vi laver mad, men så snart maden er på bordet bliver der slukket og fjernsynet bliver aldrig tændt før Anna er blevet puttet.

Sådan har det også altid været da jeg var barn :)

:ditto

Kun om fredagen, når vi hygger til Disney eller ramasjang er der tændt inden sengetid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Immanuel har taget 305 g på, på 1 uge :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har idag prøvet med skærmfri tid fra 17-19 også. Det var SKØNT! Vi fik bare leget så meget sammen :glad Men Elliot ville gerne spille Ipad på et tidspunkt - det gjorde vi dog bare sammen. Det er vist mest forældrene der skal lade være med at bruge skærme uden Elliot.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har idag prøvet med skærmfri tid fra 17-19 også. Det var SKØNT! Vi fik bare leget så meget sammen :glad Men Elliot ville gerne spille Ipad på et tidspunkt - det gjorde vi dog bare sammen. Det er vist mest forældrene der skal lade være med at bruge skærme uden Elliot..

Sejt!!! :glad Valdemar efterspørger også skærmene lidt (hvilket fortæller mig, at det er mega vigtigt at vi gør noget NU!), men jeg kan mærke, at han også får meget ud af pausen, når de er væk. Igår sparkede han og jeg en ballon rundt i virkelig lang tid og grinede og grinede, og idag har B og V bagt boller, og V og jeg har tegnet superhelte. :biglove Jeg tror gerne, jeg vil udvide tidsrummet på sigt, men vi tager lige et skridt ad gangen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Immanuel har taget 305 g på, på 1 uge :glad

Flot! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Immanuel har taget 305 g på, på 1 uge :glad

 

Sejt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Følelsen af at det kører nu :yay

:yay :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har holdt fødselsdag for Lucas i bhv i dag, hvor både Jacob og jeg var med. Det var SÅ hyggeligt, og Lucas nød det virkelig :loveshower Og så står den på fødselsdag for familien i morgen, og søndag skal vi holde stille og rolig fødselsdagshygge herhjemme - Åh det bliver en dejlig weekend :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hænge vasketøj op i haven i solskinsvejr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hænge vasketøj op i haven i solskinsvejr :)

:ditto Det tørrer jo på ingen tid :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sælger har accepteret vores bud, vi har go fra banken og håber alt går som det skal med rapporter. I morgen tager vi til marmaris :-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mor har fået et fantastisk familie foto af hele familien. Stor ros til fotografen :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sælger har accepteret vores bud, vi har go fra banken og håber alt går som det skal med rapporter. I morgen tager vi til marmaris :-))

Tillykke, det er bare så stort! :super

Og rigtig god tur, der er skønt i Mamaris!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.