Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At min mands modermærkekræft er væk!! :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At min mands modermærkekræft er væk!! :yay :glad

:glad :glad :glad

Hvor er det dog bare en fantastisk nyhed :yay

Er så glad på jeres vegne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mands modermærkekræft er væk!! :yay :glad

Skønt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor fik du hevet dine ud? Generede de eller var der ikke plads? Jeg vil ret gerne af med mine <_<

Ej det var da ikke fedt <_<

De gjorde ondt og der var ikke plads til dem. Jeg fik dem allesammen fjernet inden jeg var 25 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad :glad :glad

Hvor er det dog bare en fantastisk nyhed :yay

Er så glad på jeres vegne :D

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad :glad :glad

Hvor er det dog bare en fantastisk nyhed :yay

Er så glad på jeres vegne :D

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad :glad :glad

Hvor er det dog bare en fantastisk nyhed :yay

Er så glad på jeres vegne :D

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mands modermærkekræft er væk!! :yay :glad

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total madsucces i aften. Først og fremmest har Marius helt umotiveret nuppet en banen, taget skraldet af og spist den. Drengen der ikke gider frugt :yay og så er kampen gået ind for at få nogle flere grøntsager i ham, så jeg har lavet gryderet med en halv pose blendet grøntsager og en dåse hakkede tomater der blev blendet med og sørme om han ikke spiste godt af det :yay Og moren og faren har jo også godt af det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total madsucces i aften. Først og fremmest har Marius helt umotiveret nuppet en banen, taget skraldet af og spist den. Drengen der ikke gider frugt :yay og så er kampen gået ind for at få nogle flere grøntsager i ham, så jeg har lavet gryderet med en halv pose blendet grøntsager og en dåse hakkede tomater der blev blendet med og sørme om han ikke spiste godt af det :yay Og moren og faren har jo også godt af det :D

Feeeedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du havde mens i midten af juli, så er det da tidligt at tage sidste pille igen forrige onsdag, er det ikke?

Det er noget vrøvl. Det må være onsdag D 15, at jeg tog den sidst p/pille. Jeg kan bare slet ikke huske hvornår jeg har haft mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jonathan Rhys Meyers :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De gjorde ondt og der var ikke plads til dem. Jeg fik dem allesammen fjernet inden jeg var 25 år.

Okay. Så lyder det som om, at jeg også har grund nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er noget vrøvl. Det må være onsdag D 15, at jeg tog den sidst p/pille. Jeg kan bare slet ikke huske hvornår jeg har haft mens.

Måske hun går ud fra dine kommentarer i sidste uge, hvor du skrev at du tog sidste pille ugen forinden, det giver den 23. ;)

Og derfor var din mens 1 uge over tid..

Jeg synes det er mærkeligt, at du ikke har bedre styr på det når det er p-piller du tager- de skal trods alt tages "efter skema" :) Men man kan jo have meget i hovedet indimellem og det smutter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske hun går ud fra dine kommentarer i sidste uge, hvor du skrev at du tog sidste pille ugen forinden, det giver den 23. ;)

Og derfor var din mens 1 uge over tid..

Jeg synes det er mærkeligt, at du ikke har bedre styr på det når det er p-piller du tager- de skal trods alt tages "efter skema" :) Men man kan jo have meget i hovedet indimellem og det smutter :)

Det var nemlig ud fra kommentarerne i sidste uge jeg er gået ud fra ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske hun går ud fra dine kommentarer i sidste uge, hvor du skrev at du tog sidste pille ugen forinden, det giver den 23. ;)

Og derfor var din mens 1 uge over tid..

Jeg synes det er mærkeligt, at du ikke har bedre styr på det når det er p-piller du tager- de skal trods alt tages "efter skema" :) Men man kan jo have meget i hovedet indimellem og det smutter :)

Jeg synes nu altid det har kørt så godt at jeg har nogenlunde styr på det. Men denne gang er det da fuldstændig smuttet kan jeg se 3-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine børn :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes vi er seje. På 8 måneder har vi sparet 30.000 op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes vi er seje. På 8 måneder har vi sparet 30.000 op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Williams gode ide i morges da jeg spurgte hvad vi skulle lave "cykle" og "is" sagde han :D

Så vi har været på cykeltur op handle og på tanken og købe is. Vi satte os på græsset ved tankstationen og spiste isene og så på lastbiler, biler og busser, total hyggelig tur :)

2wfu82c.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total tøse hygge med de to store ude i centret . Hvor var det skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kold faxe kondi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En knap 3 timers lur til os alle 4. :wee Det kommer nok til at hævne sig lidt med sengetider, men det var SÅ tiltrængt, og stemningen er blevet meget bedre herhjemme nu. Vi var vist alle lidt trætte og gnavne :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At komme ind af døren hos min bedste og bare se Caroline og ham danse rundt til musik ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At høre L sige til min far at jeg er opdraget godt :biglove Synes det er skønt at blive rost overfor mine forældre. Thats love :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.