Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Så glad uden antidepressive piller der slører mit sind og følelser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min søn går rundt i bar røv og med rygsæk og "arbejder". Han leger handyman og reparerer først vores seng og nu hans. Indimellem skal hans løbehjul også lige strammes. :kuller

Haha jeg læste det først som din mand, og tænkte hvad mener hun med at stramme løbehjulet :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de her to tosser :biglove

post-3446-0-25903900-1438616928_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de her to tosser :biglove

Haha hvad har de haft gang i? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg læste det først som din mand, og tænkte hvad mener hun med at stramme løbehjulet :lol

 

Hahaha! Ja, det kan man tænke lidt over. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha hvad har de haft gang i? :D

 

De har da bare ordnet have ;) :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den slags gode historier er mere end velkomne :D :kiss

 

Det var lige det jeg tænkte :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom igennem til tandlægen på telefonen kl. 8.20.

Kl. 9.20 gik jeg derfra et stk. visdomstand og sølle 307 kr fattigere.

Jeg er svært begejstret :yay

Seriøst. Jeg gik der fra efter kun 20 minutter. Bedøvelsen var det der tog længst tid.

Det er satme noget af en kontrast til de time lange operationer jeg har været igennem for at få fjernet mine visdomstænder i undermunden. Havde godt hørt, at det oftest var nemmere i overmunden, men det her havde jeg da aldrig forestillet mig :D

What? :o

Så vil jeg sørme også godt af med mine visdomstænder. De er jo ikke til andet end gene <_<

Jeg troede bare ikke, at man måtte blive bedøvet under graviditet? Eller blander jeg det sammen med røntgen nu? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der kender mig herinde, må ikke sige noget til nogen. Jeg er gravid. Og jeg er bange!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der kender mig herinde, må ikke sige noget til nogen. Jeg er gravid. Og jeg er bange!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste er helt vildt glad. Jeg er det også, bare bekymret - men det er man vel altid lidt? Bekymret for om man nu har penge nok, tid nok, gode nok. Bekymret for om det går udover huskøb, om vi nogensinde bliver husejere. Tankerne farer bare rundt. Holder lidt på min lille mave og tænker at alting nok skal gå. ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste er helt vildt glad. Jeg er det også, bare bekymret - men det er man vel altid lidt? Bekymret for om man nu har penge nok, tid nok, gode nok. Bekymret for om det går udover huskøb, om vi nogensinde bliver husejere. Tankerne farer bare rundt. Holder lidt på min lille mave og tænker at alting nok skal gå. ❤️

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der kender mig herinde, må ikke sige noget til nogen. Jeg er gravid. Og jeg er bange!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vågne op til dejlige billeder i Tinas tråd! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde. Det er underligt at rende rundt med den lille hemmelighed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste er helt vildt glad. Jeg er det også, bare bekymret - men det er man vel altid lidt? Bekymret for om man nu har penge nok, tid nok, gode nok. Bekymret for om det går udover huskøb, om vi nogensinde bliver husejere. Tankerne farer bare rundt. Holder lidt på min lille mave og tænker at alting nok skal gå. ❤️

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan regner man nu termin?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What? :o

Så vil jeg sørme også godt af med mine visdomstænder. De er jo ikke til andet end gene <_<

Jeg troede bare ikke, at man måtte blive bedøvet under graviditet? Eller blander jeg det sammen med røntgen nu? :chin:

Husk det i undermunden ikke er helt så nemt at få dem ud.

Men hold nu op hvor var det en god oplevelse! Jeg har slet ikke haft ondt og har det stadig ikke. Har taget paracetamol, men det har været pga. hovedpine.

Jeg er noget hævet og har fået et blåt mærke på min kind, men det er formentlig pga. min blodfortyndende medicin.

Lokal bedøvelse er helt ok som gravid.

Røntgen er no go, men jeg tror nu godt man kan dække ret godt af til baby hvis det er strengt nødvendigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen som udgangspunkt regner man med første mensdag som 0+0 og Så regner man 40 uger frem. Der er en del terminsberegnere på nettet :-) hvis man kender ÆL, så kan man i stedet lægge 38 uger til dato for ÆL, da ÆL altid er 2+0 :-)

Så er jeg 3 uger henne :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk det i undermunden ikke er helt så nemt at få dem ud.

Men hold nu op hvor var det en god oplevelse! Jeg har slet ikke haft ondt og har det stadig ikke. Har taget paracetamol, men det har været pga. hovedpine.

Jeg er noget hævet og har fået et blåt mærke på min kind, men det er formentlig pga. min blodfortyndende medicin.

Lokal bedøvelse er helt ok som gravid.

Røntgen er no go, men jeg tror nu godt man kan dække ret godt af til baby hvis det er strengt nødvendigt.

Min tandlæge sagde til mig, at den måde de tager røntgen på nu er ok, også selvom man er gravid. Men den måde man gjorde det tidligere var et no go :)

Og fedt at det gik så nemt og smertefrit :yay Jeg skal have fjernet begge mine i undermunden og glæder mig ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min tandlæge sagde til mig, at den måde de tager røntgen på nu er ok, også selvom man er gravid. Men den måde man gjorde det tidligere var et no go :)

Og fedt at det gik så nemt og smertefrit :yay Jeg skal have fjernet begge mine i undermunden og glæder mig ikke :(

Det giver god mening. Det er jo meget målrettet nu til dags.

Åhh jeg føler med dig :( Håber ved gud ikke du skal igennem bare noget der minder om samme omgang som mig. Men det tror jeg nu også var et særtilfælde. Det håber jeg. Jeg skulle både skæres op og de brækkede lidt efter lidt af tænderne. Pyh.. Jeg ønsker det end ikke for min værste fjende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Tyttebøvsen sover ude i regnen under halvtaget.

- Luna havde en perfekt start på 2. Dag i børnehaven.

- Vaskemaskinen kører.

- Opvaskemaskinen kører.

- Kaffe i min kop og tv'et tændt... :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Tyttebøvsen sover ude i regnen under halvtaget.

- Luna havde en perfekt start på 2. Dag i børnehaven.

- Vaskemaskinen kører.

- Opvaskemaskinen kører.

- Kaffe i min kop og tv'et tændt... :7himmel

Perfekt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt :super

Den her dag har jeg set frem til læææænge! :blush

Har virkelig trængt til lidt tid for mig selv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.