Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

En fantastisk aften med skønt vennepar og deres søn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg elsker Marvel :biglove

Både comics og filmene ❤

Det har vi vist, det tænkte jeg også i går ;)

 

Også her :biglove

 

Fun fact: hele min familie slettede for mange år tilbage deres 'sen' efternavn, fordi ingen havde tilknytning til det og det syntes min mor da også at jeg skulle. Jeg har dog aldrig syntes at mit mellemnavn lød som/duede som efternavn og derfor fandt jeg på mit eget at erstatte 'sen' navnet med i stedet (jeg kan jo aldrig gøre tingene halvt :rolleyes ) og det er faktisk inspireret af lige nøjagtig Marvel :p Og får alle til at tro at jeg er fransk af en eller anden årsag :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg rent faktisk har fået søvn i nat -10 timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søvn! :)

har kun ammet 1! gang de sidste to nætter :yay

At jeg så har sovet et par timer i ammestolen med Liff, fordi trætheden overmandede mig, er en anden sag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden havde rundstykker med hjem fra arbejde. Og ost. Elsker altså bare rundstykker med ost :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lilholt koncert idag :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God debut med babysvømning og date med min mand i aften :loveshower Vi trænger vist ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand kom tidlig hjem fra arbejde idag og at alt gik godt på sygehuset og vi nu kan nyde sommeren :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En rigtig god første uge på arbejdet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har fået tapetseret babys værelse. Også selvom det ligner noget der er løgn ;) Og det skal selvfølgelig fejres med pizza til aften :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået drengene fotograferet idag :yay Jøsses jeg kampsvedte over at skulle få en 7 uger baby og en 3 årig til at samarbejde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også her :biglove

Fun fact: hele min familie slettede for mange år tilbage deres 'sen' efternavn, fordi ingen havde tilknytning til det og det syntes min mor da også at jeg skulle. Jeg har dog aldrig syntes at mit mellemnavn lød som/duede som efternavn og derfor fandt jeg på mit eget at erstatte 'sen' navnet med i stedet (jeg kan jo aldrig gøre tingene halvt :rolleyes ) og det er faktisk inspireret af lige nøjagtig Marvel :p Og får alle til at tro at jeg er fransk af en eller anden årsag :unsure

Ej hvor fedt :D

Lyder det da fransk? Nu bliver jeg jo nysgerrig efter hvad det er :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God debut med babysvømning og date med min mand i aften :loveshower Vi trænger vist ;)

 

Fedt med god babysvømning debut - rigtig god date :) 

 

 

At min mand kom tidlig hjem fra arbejde idag og at alt gik godt på sygehuset og vi nu kan nyde sommeren :-)

SÅ godt at I havde en god scanning idag - nyd sommeren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har fået tapetseret babys værelse. Også selvom det ligner noget der er løgn ;) Og det skal selvfølgelig fejres med pizza til aften :P

Må vi se billeder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arbejde - tjek

Hente unger - tjek

Handle - tjek

Løbe 5 km - tjek

Lave flødekartofler - tjek

Ordne vasketøj - tjek

Smide træolie på en træbænk - tjek

Spise mad - tjek

Smøre madpakke til manden - tjek

Male en trækasse - tjek

Støvsuge og fjerne spindelvæv - tjek

Ordne køkken - tjek

Sidder først ned nu. Hvor kom den

Energi fra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lilholt koncert idag :kuller

Jeg er dybt misundelig :o :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At læse nogle artikler (/blogindlæg) skrevet af en kvinde jeg ikke kender - men som jeg på virkelig mange måder deler holdninger med. Det er så rart at kunne spejle sine holdninger i en andens, og så formulerer hun sig 1000gange bedre end mig :lol så jeg for lidt flere ord på mine tanker, som ellers pt er en roddebunke af kaos (tak til graviditet for at lave havregrød ud af min ellers så strukturerede hjerne ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vi se billeder?

Når det engang er færdig, så ja. Pt roder der vildt meget, så det vil jeg gerne skåne jer for ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vores gode venner lige har fortalt os at de venter sig - med tvillinger. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Tobias sov godt i nat og har været glad indtil videre. At jeg har mærket lille manden lidt i maven. Og at der gode vejr er kommet igen nu. :-) skøn lørdag med godt humør ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville være glad hvis W gad og sove! Så nu krydser jeg fingre for at jeg om ikke så forfærdelig længe kan være glad over at han sover :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At de viser Aladdin på kanal 5 nu. Tak kære kanal 5, fordi I viser den på et småbørnevenligt tidspunkt istedet for at vente til kl 20 :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At de viser Aladdin på kanal 5 nu. Tak kære kanal 5, fordi I viser den på et småbørnevenligt tidspunkt istedet for at vente til kl 20 :super

Tak for tippet, nu ser vi den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tippet, nu ser vi den :)

Selv tak. :) Den er så hyggelig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået billetter til Det kongelige teaters genopsætning af en forestilling, som jeg ikke fik billetter til i foråret!

Så nu kan jeg indløse julegaven fra forrige år fra min mor, der var et gavekort på en kulturel aften bare hende og jeg, inden jeg skal føde :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.