Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Nu kom jeg jo lige helt i tvivl, men jo den er god nok.

Vi får så kun de 6,7 % af et beløb der svare til det vores boliglån er på, og alt der over er til 0 i rente (men så stor en opsparing har vi ikke lige, at der er noget til 0 i rente ;) ), men det er ikke som modregning.

Vi har samme indlåns som udlåns rente på budgetkonto og boliglån- og kan frit overføre ekstra fra vores alm. Fælleskonto til budgetkonto. Det er ret smart synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øhh, det lyder godt nok som en fejl, at du får 6,7% for indestående :blink Er du sikker på du har læst det rigtigt? :unsure

Jeg får 17,25% i indlånsrente på min lønkonto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har samme indlåns som udlåns rente på budgetkonto og boliglån- og kan frit overføre ekstra fra vores alm. Fælleskonto til budgetkonto. Det er ret smart synes jeg :)

Ja vi kan også frit overføre, rigtig smart. Jeg havde så bare ikke fanget den før i dag :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får 17,25% i indlånsrente på min lønkonto :)

Wow :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Storm var lykkelig for at komme i vuggestue i dag! :loveshower Havde frygtet hvordan han ville reagere efter mere end en måned... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Verdens sødeste sygeplejerske!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At finde en pæn version af den bObles-krokodille, jeg gerne ville have til junior (jeg opdagede for sent, at de gamle farver udgik).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det rykker mere og mere med vores hus. Maling udenfor er i fuld gang og i dag har vi fået købt knagerække og andre småting til indenfor :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Christian Fuhlendorff :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et godt grin fra morgenstunden.

Vi var ved at finde tøj til ungerne, og følgende sker:
Taz: Vi mangler en langærmet trøje til Maliva. Ude i tørretumbleren, der ligger Barbamama.

Mig: Øh, mener du ikke Barbapapa?

Taz: Eh, jo.

Mig: Godt, jeg ville også have undret mig hvis hun lå derude.

Taz: .....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et godt grin fra morgenstunden.

Vi var ved at finde tøj til ungerne, og følgende sker:

Taz: Vi mangler en langærmet trøje til Maliva. Ude i tørretumbleren, der ligger Barbamama.

Mig: Øh, mener du ikke Barbapapa?

Taz: Eh, jo.

Mig: Godt, jeg ville også have undret mig hvis hun lå derude.

Taz: .....

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et godt grin fra morgenstunden.

Vi var ved at finde tøj til ungerne, og følgende sker:

Taz: Vi mangler en langærmet trøje til Maliva. Ude i tørretumbleren, der ligger Barbamama.

Mig: Øh, mener du ikke Barbapapa?

Taz: Eh, jo

Mig: Godt, jeg ville også have undret mig hvis hun lå derude.

Taz: .....

Det kunne sqda være hyggeligt, med vores egen personlige Barbamama i tørretumbleren :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fødsels forberedelse senere :)

og dej til boller står til hævning i udestuen..

Hurra for bare at være lidt overskuds menneske idag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne sqda være hyggeligt, med vores egen personlige Barbamama i tørretumbleren :D

Jeg tror, jeg ville blive lidt rundtosset :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endelig har fået strikket 2. ærme på Williams cardigan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et godt grin fra morgenstunden.

Vi var ved at finde tøj til ungerne, og følgende sker:

Taz: Vi mangler en langærmet trøje til Maliva. Ude i tørretumbleren, der ligger Barbamama.

Mig: Øh, mener du ikke Barbapapa?

Taz: Eh, jo.

Mig: Godt, jeg ville også have undret mig hvis hun lå derude.

Taz: .....

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det vist endelig er lykkes mig at få lavet den første "årets familie-fotobog" :yay Lige det sidste afpudsning og så bestille (og så lave dem for alle de andre år jeg mangler :lolhit)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det vist endelig er lykkes mig at få lavet den første "årets familie-fotobog" :yay Lige det sidste afpudsning og så bestille (og så lave dem for alle de andre år jeg mangler :lolhit)

Årh, det minder mig om, at jeg stadig har er hængeparti med en bryllups-fotobog :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det vist endelig er lykkes mig at få lavet den første "årets familie-fotobog" :yay Lige det sidste afpudsning og så bestille (og så lave dem for alle de andre år jeg mangler :lolhit)

:yay Du bliver SÅ glad for den :loveshower

Jeg har netop bestilt den "sidste" dvs. for 2010-2011 (slået sammen fordi vi ikke har vildt mange billeder fra de år) så nu har vi fra 2010 til 2014. Og jeg glæder mig faktisk lidt til at lave 2015 :kuller Selvom det tager en rum tid :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot plejer at komme ind til os og sove videre i løbet af natten… De sidste 4 nætter har han 3 gange sovet i sin seng hele natten! :glad :yay :biglove 

 

Meeen - at moderen så savner at putte lidt, det er en anden sag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, det minder mig om, at jeg stadig har er hængeparti med en bryllups-fotobog :blush

Lige dén har jeg lavet - det var den gang jeg havde tid ;) (læs: før børn)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Du bliver SÅ glad for den :loveshower

Jeg har netop bestilt den "sidste" dvs. for 2010-2011 (slået sammen fordi vi ikke har vildt mange billeder fra de år) så nu har vi fra 2010 til 2014. Og jeg glæder mig faktisk lidt til at lave 2015 :kuller Selvom det tager en rum tid :D

Det tænker jeg jeg gør. Glæder mig til at kigge i den med Filippa :) Så kan det måske motivere til at få de andre i gang. Vil nemlig også gerne lave tilbage til 2011 hvor Filippa kom.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At have gjort noget der har taget mig et år at blive klar til! (At jeg så ikke rigtig tør kigge på det igen er en anden sag)

At Mie virker til at trives meget bedre i bhv og Afleveringerne derfor er meget bedre! Hurra for lang og dejlig ferie der gav overskud på Mie kontoen!

At vi har en skuffe fyldt med slik når nu jeg VIRKELIG trænger :p

Et laaaaaaangt bad!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overraskende virkelig god 1:1 med min chef?! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.