Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Lyden af min lille søns tunge søvn-åndedræt :kuller Kunne ligge hele aftenen og lytte til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg rent faktisk har fået klaret de to ting jeg skulle i dag :yay Ringe til VVS'er og til vores bankrådgiver :super

Det virker måske meget simpelt, men det virkede fuldstændig uoverskueligt inden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Solskin, hoppepude, at bade bilentusiasten i et bil-badekar, samle grandkogler, soppe, en tiltrængt frokost og nu: ro fra W mens han maler i malebog :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi skylder 15.000 mindre, end hvad vi havde beregnet :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden endelig har fået malet carporten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggelig formiddag med bøllen og en underskrevet dagpleje plads kun 1,5 km i gåafstand (2,3 i bil), hos sød nyopstartet dagplejemor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggelig formiddag med bøllen og en underskrevet dagpleje plads kun 1,5 km i gåafstand (2,3 i bil), hos sød nyopstartet dagplejemor :)

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggelig formiddag med bøllen og en underskrevet dagpleje plads kun 1,5 km i gåafstand (2,3 i bil), hos sød nyopstartet dagplejemor :)

:yay hvor er det bare dejligt :kiss :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så glad! :D Denne måned havde indtil i eftermiddags udsigt til at blive pænt stramt rent økonomisk pga en dyrlægeregning samt ekstraregning fra mit telefonselskab, der i halvandet år liiiige havde glemt at trække hvad de nu skulle. Men lykken er åbenbart med mig, for på to timer fik jeg solgt 2x svømmefødder, en camelbak og en cykel. Så er der vidst også råd til resten af måneden uden at det bliver alt for surt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Verdens dejligste kvinde og tidligere kollega :)

Hvis jeg var til kvinde, så ville hun være min soul mate :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand der som prinsen på den hvide hest redede mig fra den rene elendighed, da han kom hjem fra Tyskland med bilen fuld af lækre ting, overskud og varme kram!

Mie som gør mig SINDSYG stolt fordi hun vokser så åbenlyst med ble fri succeserne. Noget sikkert kun en mor forstår, men at se sit barns stolthed lyse er virkelig smittende :biglove

Og så er hun altså sej! Det synes jeg!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gode fund på en salgsside på fb :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stadig at ligge i sengen..

Har haft en mega lækker drøm om Jonathan Rhys Meyers i nat :blush

Og Henry Cavill.. På samme tid.. Jeg er en gris :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal til jordmoder idag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At maleren er startet på vores hus i dag :yay Det er sidste etape, og det bliver så fedt at være færdig med huset :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay at jeg har fundet helt nye gitre til døren til halv pris på en fb salgsside :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggelig formiddag med bøllen og en underskrevet dagpleje plads kun 1,5 km i gåafstand (2,3 i bil), hos sød nyopstartet dagplejemor :)

Det lyder jo helt perfekt altså! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har opdaget at vi på vores budgetkonto får en rente på 6,7%, så jeg har da lige flyttet vores opsparing der over ;) så vi nu får de 6,7 % på den også, i stedet for kun sølle 0,025%, som er renten på opsparingskontoen :yay 

 

Det er vist noget vi får så længe vi har et boliglån, for det har vi i hvert fald ikke fået altid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 uge til forundersøgelse og samtale i Skive :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har opdaget at vi på vores budgetkonto får en rente på 6,7%, så jeg har da lige flyttet vores opsparing der over ;) så vi nu får de 6,7 % på den også, i stedet for kun sølle 0,025%, som er renten på opsparingskontoen :yay

Det er vist noget vi får så længe vi har et boliglån, for det har vi i hvert fald ikke fået altid.

Øhh, det lyder godt nok som en fejl, at du får 6,7% for indestående :blink Er du sikker på du har læst det rigtigt? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhh, det lyder godt nok som en fejl, at du får 6,7% for indestående :blink Er du sikker på du har læst det rigtigt? :unsure

Det har vi også en konto hvor vi gør, eller nej vi tjener ikke penge. Men de penge der står der modregner de penge vi skylder banken = vi sparer den dyre rente. Men den konto er låst = vores bankrådgiver skal overføre dem til andre konti for os, hvis det er. Vi bruger den konto til vores opsparing :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har vi også en konto hvor vi gør, eller nej vi tjener ikke penge. Men de penge der står der modregner de penge vi skylder banken = vi sparer den dyre rente. Men den konto er låst = vores bankrådgiver skal overføre dem til andre konti for os, hvis det er. Vi bruger den konto til vores opsparing :)

Ah, som modregningskonto giver det mening :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhh, det lyder godt nok som en fejl, at du får 6,7% for indestående :blink Er du sikker på du har læst det rigtigt? :unsure

 

Nu kom jeg jo lige helt i tvivl, men jo den er god nok.

Vi får så kun de 6,7 % af et beløb der svare til det vores boliglån er på, og alt der over er til 0 i rente (men så stor en opsparing har vi ikke lige, at der er noget til 0 i rente ;) ), men det er ikke som modregning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være kommet hjem fra skolepraktik. Når jeg kommer på barsel, skal der godt nok søges praktikpladser, for det der SKP dræner mig godt nok! Dejligt at muligheden er der, men det er godt nok noget fesen noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.