Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

Hvordan støtter i jeres mænd lidt ekstra, når de er pressede og lidt slidte pga arbejde?

Chokolade og iskold dåse pepsi og ind foran flimmeren..Så blir han virkelig glad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan støtter i jeres mænd lidt ekstra, når de er pressede og lidt slidte pga arbejde?

Du er en sød kone - mon ikke det er det bedste du kan være  :kiss

 

Hvis min mand havde været presset ville jeg brokke mig til nogle andre end ham for en tid, og ellers påtage mig lidt mere end sædvanligt i hjemmet/forvente lidt mindre deltagelse af ham end ellers. Og fortælle ham at jeg godt kan se han er presset og jeg gerne vil støtte ham, hvis der er noget der kan hjælpe.

 

PS jeg læste dit spørgsmål lige inden jeg døsede hen til lur og drømte at jeg foreslog en quickie under bruseren :blush   :badgirl Det ville afstresse min mand i hvert fald, men... det har jeg ikke foreslået vel :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan støtter i jeres mænd lidt ekstra, når de er pressede og lidt slidte pga arbejde?

Sørger for, at han ikke skal lave noget husligt og laver noget mad, jeg ved han godt kan lide. Køber evt noget lækkert, eller noget jeg synes han mangler. Og så sørger jeg for at kysse og kramme ham lidt og sige, at jeg elsker ham, når han ser virkelig træt ud. Det bliver han som regel i lidt bedre humør af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved altså ikke helt hvad jeg skal tolke med den her pletblødning jeg åbenbart hele tiden har :unsure har ikke haft rigtig mens endnu, men er ret sikker på at min cyklus er i gang igen, for jeg har mere udflåd osv. Men jeg har bare pletblødt en del gange uden det nogensinde bliver til mere.

Jeg tager minipiller og overvejer at stoppe med dem og se om jeg kan få en normal cyklus, men så er der alligevel også lang tid til vi vil begynde pb2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved altså ikke helt hvad jeg skal tolke med den her pletblødning jeg åbenbart hele tiden har :unsure har ikke haft rigtig mens endnu, men er ret sikker på at min cyklus er i gang igen, for jeg har mere udflåd osv. Men jeg har bare pletblødt en del gange uden det nogensinde bliver til mere.

Jeg tager minipiller og overvejer at stoppe med dem og se om jeg kan få en normal cyklus, men så er der alligevel også lang tid til vi vil begynde pb2

Da jeg tog mini p-piller inden vi fik A fik jeg også kun et pletblødning. Trusseindlæg var nok. Det er helt normalt når man er på mini p-piller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg tog mini p-piller inden vi fik A fik jeg også kun et pletblødning. Trusseindlæg var nok. Det er helt normalt når man er på mini p-piller.

Okay, det tænkte jeg også! Det er bare sådan ret ofte, synes jeg. Og uden noget system. Det virker i hvert fald ikke som en normal cyklus med kun med pletblødning. Men måske er det bare sådan det er og så må kroppen finde tilbage når jeg stopper med pillerne næste år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved altså ikke helt hvad jeg skal tolke med den her pletblødning jeg åbenbart hele tiden har :unsure har ikke haft rigtig mens endnu, men er ret sikker på at min cyklus er i gang igen, for jeg har mere udflåd osv. Men jeg har bare pletblødt en del gange uden det nogensinde bliver til mere.

Jeg tager minipiller og overvejer at stoppe med dem og se om jeg kan få en normal cyklus, men så er der alligevel også lang tid til vi vil begynde pb2

 

Jeg prøvede minipiller som det første, efter jeg havde født. Jeg pletblødte mere eller mindre konstant i tre måneder, inden jeg stoppede. Jeg kunne simpelten ikke forlige mig med, at det var sådan, det skulle være. Jeg fik aldrig en rigtig mensturation.

 

Jeg skiftede i stedet over til en kobberspiral, men vi ved så også, at der i hvert fald er halvandet år mere (på det tidspunkt 2 år), inden vi evt. begynder at prøve på PB2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For satan altså... Ham Cillian Murphy gør mig mega teenagekuldret og temmelig våd i trussen! :o :blush

Og jeg er freaking 35 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For satan altså... Ham Cillian Murphy gør mig mega teenagekuldret og temmelig våd i trussen! :o :blush

Og jeg er freaking 35 :D

Han har altså også et eller andet! :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For satan altså... Ham Cillian Murphy gør mig mega teenagekuldret og temmelig våd i trussen! :o :blush

Og jeg er freaking 35 :D

Jeg googlede lige billeder og lad mig bare sige at jeg på ingen måde forstår dig :O

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg googlede lige billeder og lad mig bare sige at jeg på ingen måde forstår dig :O

:lolhit

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg googlede lige billeder og lad mig bare sige at jeg på ingen måde forstår dig :O

:lolhit

:ditto :blink ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg googlede lige billeder og lad mig bare sige at jeg på ingen måde forstår dig :O

:lolhit

:ditto

Han er ham den klamme/psyko fra Batman :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lige multiquote...

Sådan havde jeg det også! Uden pis, så har han ellers været ham der i Batman mindede lidt om min ex-kæreste :D

Og så så jeg 'Peaky Blinders'! Han har de vildeste øjne :o Jeg har nok allerede tænkt på afsnittet fra i går 10 gange :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lige multiquote...

Sådan havde jeg det også! Uden pis, så har han ellers været ham der i Batman mindede lidt om min ex-kæreste :D

Og så så jeg 'Peaky Blinders'! Han har de vildeste øjne :o Jeg har nok allerede tænkt på afsnittet fra i går 10 gange :blush

:D

What ever turns you on ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D

What ever turns you on ;)

Ej, nu synes I bare allesammen jeg er Mega mærkelig :D

Man må ikke dømme mig, før man har set mindst 5 afsnit af Peaky Blinders! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mænd... :rolleyes

 

Varmemesteren har været her for at kigge på vores i stykker emhætte. Da han var gået uden at fixe den mente R det måtte være fordi han ikke ku skille den ad så han fandt sit værktøj og fik det klaret, vupti, ledninger og printplader og hvad har vi ud over det hele. Så står han ellers og piller

 

Mig: Pas nu på du ikke får stød

R: Jaja... AV  FOR...!?

Mig:  :angry

 

Lidt senere:

 

Mig: Nu har jeg købt varer online... blabla... hvad skal du lave i dag?

R: Dine bryster er virkelig store... 

Mig:  :D

 

Jeg tror sku bare jeg dropper det der verbale kommunikation for i dag  :hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mænd... :rolleyes

 

Varmemesteren har været her for at kigge på vores i stykker emhætte. Da han var gået uden at fixe den mente R det måtte være fordi han ikke ku skille den ad så han fandt sit værktøj og fik det klaret, vupti, ledninger og printplader og hvad har vi ud over det hele. Så står han ellers og piller

 

Mig: Pas nu på du ikke får stød

R: Jaja... AV  FOR...!?

Mig:  :angry

 

Lidt senere:

 

Mig: Nu har jeg købt varer online... blabla... hvad skal du lave i dag?

R: Dine bryster er virkelig store... 

Mig:  :D

 

Jeg tror sku bare jeg dropper det der verbale kommunikation for i dag  :hophop

 

Hahahahaha! :lolhit Din mand er sjov :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemme hos os har vi simpelthen lavet en aftale, der hedder, at vi skal snave hver dag. (Gud, hvor jeg egentlig hader det ord :unsure ) Det er jo SÅ dejligt, men vi gør det bare aldrig. Vi kysser altid god dag, hej, godnat osv, men de der dybe, inderlige kys har vi forsømt siden vi fik A, så nu er vi altså i gang igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har prøvet at lave en regel om at vi skal have sex en gang om ugen :blink Hvilket er pænt meget mere end vi har nu. Hvis vi ikke når det i løbet af ugen, må det blive en effektiv søndags quicky :lol

Jeg er spændt på om vi kan holde det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mænd... :rolleyes

 

Varmemesteren har været her for at kigge på vores i stykker emhætte. Da han var gået uden at fixe den mente R det måtte være fordi han ikke ku skille den ad så han fandt sit værktøj og fik det klaret, vupti, ledninger og printplader og hvad har vi ud over det hele. Så står han ellers og piller

 

Mig: Pas nu på du ikke får stød

R: Jaja... AV  FOR...!?

Mig:  :angry

 

Lidt senere:

 

Mig: Nu har jeg købt varer online... blabla... hvad skal du lave i dag?

R: Dine bryster er virkelig store... 

Mig:  :D

 

Jeg tror sku bare jeg dropper det der verbale kommunikation for i dag  :hophop

 

:lol

 

Da min mand skulle fortælle hvor langt jeg var henne til nogle venner i går valgte han så at beskrive hvor store mine bryster var blevet :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har prøvet at lave en regel om at vi skal have sex en gang om ugen :blink Hvilket er pænt meget mere end vi har nu. Hvis vi ikke når det i løbet af ugen, må det blive en effektiv søndags quicky :lol

Jeg er spændt på om vi kan holde det.

 

Den aftale havde vi også engang. Det gik ikke så godt ;) :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har prøvet at lave en regel om at vi skal have sex en gang om ugen :blink Hvilket er pænt meget mere end vi har nu. Hvis vi ikke når det i løbet af ugen, må det blive en effektiv søndags quicky :lol

Jeg er spændt på om vi kan holde det.

Frisk nok - gad godt jeg havde den aftale og ikke mindst vi overholdt den. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frisk nok - gad godt jeg havde den aftale og ikke mindst vi overholdt den. ;)

 

Du burde være gift med min mand :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du burde være gift med min mand :lolhit

Haha ;) ej jeg gad da også godt jeg selv havde lysten og overskuddet. Sex avler sex synes jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER