Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

Jeg skulle ikke have læst med herinde.. Skal have lagt hormonspiral i morgen.. For første gang... Hos min egen læge! :blink :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skulle ikke have læst med herinde.. Skal have lagt hormonspiral i morgen.. For første gang... Hos min egen læge! :blink :boo

Det fik jeg også gjort - altså ikke ved din læge :D

Jeg havde inden taget et par panodiler efter at have læst spiraltråden herinde. Det gjorde overhovedet ikke ondt, gik som det skulle og tog ikke engang 5 minutter.

Det skal nok gå :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det fik jeg også gjort - altså ikke ved din læge :D

Jeg havde inden taget et par panodiler efter at have læst spiraltråden herinde. Det gjorde overhovedet ikke ondt, gik som det skulle og tog ikke engang 5 minutter.

Det skal nok gå :kiss

Det gik altså også helt fint for mig hos egen læge. Jeg fik besked på at tage smertestillende når jeg kom hjem. Og sådan en spiral er altså ikke farlig. Jeg har da i hvert fald selv pillet min ud igen uden problemer eller knækket spiral :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle ikke have læst med herinde.. Skal have lagt hormonspiral i morgen.. For første gang... Hos min egen læge! :blink :boo

:kram2

Jeg fik lagt min hormonspiral hos min egen læge, og det gik altså godt og gjorde slet ikk ondt - der ér heldigvis læger der er rigtig dygtige til det :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle ikke have læst med herinde.. Skal have lagt hormonspiral i morgen.. For første gang... Hos min egen læge! :blink :boo

Min egen læge har også lagt min. Jeg har haft den i over et år og har aldrig haft problemer og er ikke blevet gravid heller.

Selvfølgelig går det godt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååh det er dejligt med solstrålehistorier.. TAK! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gynækolog i nordsjælland (lyngby, vedbæk, virum, birkerød, holte-områderne) til oplægning af spiral? Har ingen ide om, hvem jeg skal gå efter.. :help

Godt nok ikke helt det område, men jeg har rigtig gode erfaringer med Lisbeth Elving! Hendes klinik er relativt nystartet, så jeg kan forestille mig, at der måske ikke er så lange ventetider. Den ligger ved Lygten i Kbh NV.

Hvis jeg beslutter mig for en spiral, så bliver det hende, der skal sætte den op.

http://www.gyncc.dk/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååh det er dejligt med solstrålehistorier.. TAK! :kram

Jeg fik også hos egen læge og fjernet igen - ingen problemer! Havde ikke brug for smertestillende.

Hormonspiralen havde bare ikke den ønsket effekt hos mig! Havde stadig voldsomme og lange blødninger, men har også altid haft problemer med det. Det er ikke spiralens skyld :)

Pøj pøj med i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også hos egen læge her. Fuldstændigt problemfrit, jeg kunne knapt nok mærke noget. Heller ingen problemer efterfølgende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt nervøs, trods de gode historier.. :unsure Ikke pga. det jeg har læst herinde, men bare sådan fordi... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bar jo slet ikke så slemt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bar jo slet ikke så slemt! :loveshower

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor bløder jeg under ægløsning?

Nogle der kan fortælle det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare SLET ikke haft lyst til sex i rigtig lang tid. Det sker nogle gange at vi putter om natten, og det så udvikler sig, men ellers har jeg bare ikke den der lyst. Hvad pokker gør vi :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare SLET ikke haft lyst til sex i rigtig lang tid. Det sker nogle gange at vi putter om natten, og det så udvikler sig, men ellers har jeg bare ikke den der lyst. Hvad pokker gør vi :(

Samme her :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her :(

:ditto

 

Tror det er fordi man bliver mættet af kontakt med baby..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig kan det i tørkeperioder hjælpe, at tvinge mig selv til at have sex og så kommer lysten undervejs og i dagene efter har jeg naturligt lyst til mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Tror det er fordi man bliver mættet af kontakt med baby..

Samme her, og det tror jeg også..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk lidt glad for at høre jeg ikke er den eneste :D

Men ja, jeg har også den der følelse af at være "touched out" - altså når Arthur endelig sover (og det ikke er mens han er klistret fast til mig), så vil jeg bare være mig, så kan jeg ikke overskue at der er endnu en der skal være heeeelt tæt på mig :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kommentarene er sjovere :D

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan støtter i jeres mænd lidt ekstra, når de er pressede og lidt slidte pga arbejde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan støtter i jeres mænd lidt ekstra, når de er pressede og lidt slidte pga arbejde?

Jeg forkæler ham med søde ord og små overraskelser(fx lakridspibe, god øl osv)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER