Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

Jo, men jeg synes bare, det bliver så omstændigt, og jeg er ikke så hurtig på aftrækkeren, så ofte bliver det ikke til noget.

Okay.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gad satme godt, at det var mig der kunne få orgasme kun via samleje! <_<

Er der slet ikke nogen hænder involveret? :chin: Er det skedeorgasme eller stadig klitorisorgasme?

Ja, undskyld alle mine spørgsmål, men jeg er virkelig misundelig! :blush :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gad satme godt, at det var mig der kunne få orgasme kun via samleje! <_<

Er der slet ikke nogen hænder involveret? :chin: Er det skedeorgasme eller stadig klitorisorgasme?

Ja, undskyld alle mine spørgsmål, men jeg er virkelig misundelig! :blush :rolleyes

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, men jeg synes bare, det bliver så omstændigt, og jeg er ikke så hurtig på aftrækkeren, så ofte bliver det ikke til noget.

Samme her. Han vil så gerne gøre noget for mig først (også fordi jeg får ondt og det bliver ikke bedre hvis jeg er for tør ;)) men det er simpelthen så svært og tager så lang tid for ham, så jeg orker ikke altid og så vil jeg hellere bare have det "overstået" :unsure så nyder jeg i det mindste at han nyder det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM og Camils tegner og fortæller :lol

Haha! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg gad satme godt, at det var mig der kunne få orgasme kun via samleje! <_<

Er der slet ikke nogen hænder involveret? :chin: Er det skedeorgasme eller stadig klitorisorgasme?

Ja, undskyld alle mine spørgsmål, men jeg er virkelig misundelig! :blush :rolleyes

Ingen hænder her :O og skedeorgasme, klitorisorgasmer er voldsommere, synes jeg. For mig er skedeorgamsmerne mindre, men kan opnås flere gange undervejs. Dog ofte bedst og sikrest, når han kommer.

Jeg har kun oplevet det så intenst med min mand i øvrigt, og jeg er så en af dem, der sagtens kan nå at nyde det, selvom det ikke er længere end 5 min/ en tur i fakta ;)

@LadyH Nej, det er virkelig ikke det samme dernede længere. Der misunder jeg altså lidt dem, der har fået kejsersnit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gad satme godt, at det var mig der kunne få orgasme kun via samleje! <_<

Er der slet ikke nogen hænder involveret? :chin: Er det skedeorgasme eller stadig klitorisorgasme?

Ja, undskyld alle mine spørgsmål, men jeg er virkelig misundelig! :blush :rolleyes

Det er da helt okay med spørgsmål, ellers får man jo intet at vide :) Ved mig er der som regel ikke hænder involveret, og det er oftest klitorisorgasme. Den er næsten stensikker, hvis jeg er øverst.

Jeg kan også godt få skedeorgasme, som det f.eks. kan være, hvis vi ligger på siden. Den var jeg ret taknemmelig for, da jeg var højgravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan til gengæld slet ikke have, at han er dernede ved mig :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg gad satme godt, at det var mig der kunne få orgasme kun via samleje! <_<

Er der slet ikke nogen hænder involveret? :chin: Er det skedeorgasme eller stadig klitorisorgasme?

Ja, undskyld alle mine spørgsmål, men jeg er virkelig misundelig! :blush :rolleyes

Der er ingen hænder. For altid gennem g-punktet, og alt efter stilling også klitorisorgasme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er da det bedste :D :blush

Meget enig i det her :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har jeg først oplevet at få seriøse skedeorgasmer efter jeg jar fået børn.

Klitorisorgasmer får jeg oftest hvis jeg har min "lille ven" med i spillet. Sys ikke det giver nok med fingrene/tungen :blush

Her er BJ i øvrigt en "del af agten" det er yderst sjældent at det ikke indgår uder sex. - som tager alt mellem 30 og 90 min i alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har jeg først oplevet at få seriøse skedeorgasmer efter jeg jar fået børn.

Klitorisorgasmer får jeg oftest hvis jeg har min "lille ven" med i spillet. Sys ikke det giver nok med fingrene/tungen :blush

Her er BJ i øvrigt en "del af agten" det er yderst sjældent at det ikke indgår uder sex. - som tager alt mellem 30 og 90 min i alt.

90 minutter? Holder i teselskab undervejs?

Vi er nok nærmere 15 minutter :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåeh, det er jo snyd - det kan jeg også ;)

Jeg er misundelig på den rene penetrarionsorgasme - "look, no hands!" :P :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

90 minutter? Holder i teselskab undervejs?

Vi er nok nærmere 15 minutter :D

Nej, Vi er bare grundige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

;) :blush

Tungen under samleje?! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her. Han vil så gerne gøre noget for mig først (også fordi jeg får ondt og det bliver ikke bedre hvis jeg er for tør ;)) men det er simpelthen så svært og tager så lang tid for ham, så jeg orker ikke altid og så vil jeg hellere bare have det "overstået" :unsure så nyder jeg i det mindste at han nyder det

Det der kunne jeg selv have skrevet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, vi skulle lige til at knalde, og så vågner babyen!! Selvom jeg på ingen måde synes jeg er den samme Down under, så savner jeg alligevel min mand ret meget. På den måde.... Men det bliver nok ikke lige de lange, svedige eksapader... Desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tungen under samleje?! :blink

De er fleksible :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, Vi er bare grundige ;)

Cool! Ja det er vi nok egentligt ikke. Det er mere sådan bom bom.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

90 minutter? Holder i teselskab undervejs?

Vi er nok nærmere 15 minutter :D

Herhjemme er det ofte på den gode side af de 60 minutter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER