Guest

sex og samliv - smalltalk

1,792 indlæg i dette emne

Jeg har blødt on/off siden jeg fik min op. Det var kort efter 8 ugers undersøgelsen. Herman er nu 7,5 måned. Det kunne da godt være jeg skulle et smut forbi lægen så

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blødte on and off i de første 3 måneder efter den blev lagt op. Så stilnede det lidt af, men der var stadig noget ind imellem. Tror der gik 6-7 mdr før det holdt helt op. Jeg bløder stadig ved mens, selvom gyn virkede ret sikker på jeg ikke ville gøre det. Det er meget lidt og kan klares med trusseindlæg, men det er der ;)

Gyn sagde i øvrigt også, at det er helt normalt at pletbløde i op til 6 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det godt ikk'? :D

Oh yes!!! Jeg er blevet helt tosset med den serie :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blødte on and off i de første 3 måneder efter den blev lagt op. Så stilnede det lidt af, men der var stadig noget ind imellem. Tror der gik 6-7 mdr før det holdt helt op. Jeg bløder stadig ved mens, selvom gyn virkede ret sikker på jeg ikke ville gøre det. Det er meget lidt og kan klares med trusseindlæg, men det er der ;)

Gyn sagde i øvrigt også, at det er helt normalt at pletbløde i op til 6 mdr.

Joh, men så meget? :unsure Jeg ringer til lægen på mandag hvis det bliver ved tror jeg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lidt en lortedag med humør og tuderi og energimangel...

 

Og så har jeg bare den dejligste mand med bamsekram og trøst og omsorg. "har du husket at spise?" - "vil du ha lidt chokolade" og den slags siger han - slet ingen smarte mandbemærkninger i dag. :biglove

 

Og nå ja han har også fundet et par nye og lidt mere lovende navneforslag... alt for at muntre preggyhvalen op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lidt en lortedag med humør og tuderi og energimangel...

 

Og så har jeg bare den dejligste mand med bamsekram og trøst og omsorg. "har du husket at spise?" - "vil du ha lidt chokolade" og den slags siger han - slet ingen smarte mandbemærkninger i dag. :biglove

 

Og nå ja han har også fundet et par nye og lidt mere lovende navneforslag... alt for at muntre preggyhvalen op :)

 

Årh, dejligt med en god og omsorgsfuld mand :biglove 

 

Håber at humøret er blevet bedre :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang tid går der før kroppen bliver normal efter fødsel!? Tror jeg har haft mens en gang, men så er det ikke blevet til mere..  Baby er snart 3 måneder og jeg ammende kun en måned 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

36 minutes ago, Nirev said:

Hvor lang tid går der før kroppen bliver normal efter fødsel!? Tror jeg har haft mens en gang, men så er det ikke blevet til mere..  Baby er snart 3 måneder og jeg ammende kun en måned 

Jeg fik også en mens ret hurtigt efter, hvor den så gik i dvale og kom igen da Astrid var 7-8 måneder mener jeg :chin: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Girl Next Door said:

Jeg fik også en mens ret hurtigt efter, hvor den så gik i dvale og kom igen da Astrid var 7-8 måneder mener jeg :chin: 

Cool.. Panikker lidt ved tanken om at være gravid. Jo. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 hours ago, Nirev said:

Cool.. Panikker lidt ved tanken om at være gravid. Jo. 

Test hvis du er nervøs :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det normalt at den første rigtige mens efter fødslen er kraftigere/varer længere tid end før? Og bliver det mon ved med at være sådan fremover? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Aja said:

Er det normalt at den første rigtige mens efter fødslen er kraftigere/varer længere tid end før? Og bliver det mon ved med at være sådan fremover? 

 

Min var helt crazy de første 2 :blink

Den er stadig væsentlig kraftigere og længere end inden fødslen, men ifht de to første ikke så slemt :) 

(fik mens 5 uger efter fødslen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes slet ikke, vores forhold spiller, og det har det ikke gjort længe :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Fru.Mor said:

Jeg synes slet ikke, vores forhold spiller, og det har det ikke gjort længe :(

 

:(:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 minutes ago, Fru.Mor said:

Jeg synes slet ikke, vores forhold spiller, og det har det ikke gjort længe :(

Håber det vender til det bedre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, Fru.Mor said:

Jeg synes slet ikke, vores forhold spiller, og det har det ikke gjort længe :(

Undskyld hvis jeg er dum nu og måske har du bare brug for et kram - det skal du gerne få :kram2 - men er det ikke noget I skulle få lidt orden på i stedet for at have travlt med pb2? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Saga74 said:

Undskyld hvis jeg er dum nu og måske har du bare brug for et kram - det skal du gerne få :kram2 - men er det ikke noget I skulle få lidt orden på i stedet for at have travlt med pb2? 

Jeg synes nu ikke, vi har "travlt" med pb2 :chin:

Vi er ikke ved at gå fra hinanden, og det kommer vi heller ikke til. Vi vil begge gerne have det barn, men derfor må man vel godt synes, det ikke spiller :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

41 minutes ago, Fru.Mor said:

Jeg synes nu ikke, vi har "travlt" med pb2 :chin:

Vi er ikke ved at gå fra hinanden, og det kommer vi heller ikke til. Vi vil begge gerne have det barn, men derfor må man vel godt synes, det ikke spiller :unsure

Jeg ved jo heller ikke hvor dybt det stikker - det er godt at høre dig sige I føler jer sikre på hinanden. Det er bare lidt min erfaring at det at få et barn (mere) til tider kan være mere en belastning end en styrkelse af forholdet.

 

Håber I kan få det til at spille der skal spille - at blive opmærksom på der er noget man ikke er helt tilfreds med er et vigtigt skridt mod at få arbejdet på sagen. :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Saga74 said:

Jeg ved jo heller ikke hvor dybt det stikker - det er godt at høre dig sige I føler jer sikre på hinanden. Det er bare lidt min erfaring at det at få et barn (mere) til tider kan være mere en belastning end en styrkelse af forholdet.

 

Håber I kan få det til at spille der skal spille - at blive opmærksom på der er noget man ikke er helt tilfreds med er et vigtigt skridt mod at få arbejdet på sagen. :kram2 

Vi ville aldrig vælge at få et barn for at reparere vores forhold! Vi er sådan ret enige om, at det der med at gå fra hinanden ikke er en mulighed, så selv hvis tingene aldrig blev bedre end nu, var det bare sådan.

Heldigvis er vi aldrig i tvivl om kærligheden til hinanden, men der er noget kommunikation, der ikke spiller :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at hører. Håber I finder melodien igen. Eller en ny og bedre melodi at spille sammen :kiss 

 

hvis du har brug for at lufte ud - så har du mit nr :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også at Nichlas og jeg (primært mig)  er lidt ude på et sidespor . . . Vi har så stor kærlighed til hinanden og vi vil vores liv med hinanden så meget . Men når min vintertristhed dukker op føler jeg mig konstant "ulykkelig " og finder ALLE fejl som der overhovedet kan være . . Jeg er træt af min egenskab som fejlfinder ved Nichlas og vores forhold . 

Det er som om at jeg jagter problemer . Også dem som endnu ikke er der :unsure

Jeg må prøve at vende det om 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

32 minutes ago, NSEllekilde said:

Jeg tror også at Nichlas og jeg (primært mig)  er lidt ude på et sidespor . . . Vi har så stor kærlighed til hinanden og vi vil vores liv med hinanden så meget . Men når min vintertristhed dukker op føler jeg mig konstant "ulykkelig " og finder ALLE fejl som der overhovedet kan være . . Jeg er træt af min egenskab som fejlfinder ved Nichlas og vores forhold . 

Det er som om at jeg jagter problemer . Også dem som endnu ikke er der :unsure

Jeg må prøve at vende det om 

:kram2

 

Husk at det ikke handler om ham men om dig selv når du er trist på den måde. Du kan selvfølgelig ikke gøre for det, bare husk at sige det til ham "jeg er bare lidt trist for tiden og har brug for et ekstra kram" eller hvad du nu føler for at sige. Håber du kan få "monstret" under kontrol så det ikke æder dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, NSEllekilde said:

Jeg tror også at Nichlas og jeg (primært mig)  er lidt ude på et sidespor . . . Vi har så stor kærlighed til hinanden og vi vil vores liv med hinanden så meget . Men når min vintertristhed dukker op føler jeg mig konstant "ulykkelig " og finder ALLE fejl som der overhovedet kan være . . Jeg er træt af min egenskab som fejlfinder ved Nichlas og vores forhold . 

Det er som om at jeg jagter problemer . Også dem som endnu ikke er der :unsure

Jeg må prøve at vende det om 

Jeg tror man nogen gange bliver nødt til at erkende overfor sig selv, at der altid vil kunne findes små irriterende fejl, problemer og diskussioner, hvis man gerne vil. Derudover er jeg sikker på, at alle forhold har perioder eller episoder, som gør tingene lidt mere komplicerede og hvor man spørger sig selv, om man virkelig er det sted, hvor man vil være resten af sit liv.

Min mand og jeg har selv lige været igennem (og er der måske stadig lidt endnu) en periode, som har været rigtig hård ved os som par. Den har helt klart pilet rigtig meget ved mine følelser for min mand. Det er ikke fordi jeg elsker ham mindre, men der er ting, som jeg værdsætter mere eller mindre omkring ham, end tidligere.

 

Jeg tror både du skal prøve at vende den lidt om og samtidig erkende, at det er okay, at det ikke altid er en dans på roser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er søde :kram2 heldigvis ved Nichlas godt at det ikke er fordi jeg oprigtig er ulykkelig i vores forhold , jeg er bare lidt trist for tiden :rolleyes jeg har en god mand . . . Jeg skal bare lige tage mig sammen og tænke på at jeg skal finde en anden måde at kommunikere på udover brok . . . 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I guder, hvor jeg synes, at det er dræbende, at der løbende vågner børn og forstyrrer, hvis man får den ide at forsøge sig med at have sex <_< Jeg har virkelig ikke lyst, når det er mere sandsynligt, at baby vågner, end at hun ikke gør.

 

Kunne vi ikke bare lade være i en periode... uden sure miner. Suk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER