Susse

Skal slettes

547 indlæg i dette emne

Det er også det jeg forventer.. altså at hun ikke undersøger noget før tidligst næste gang igen, om halvanden uge! kunne forestille mig jeg får en tid igen når jeg er 40+1 og så må vi se hvad der sker til den tid ;)

Jeg havde en tid da jeg var 40+2 hvor jeg blev tjekket (men hvem siger du når så langt ;) )

Har en tid igen på tirsdag hvor jeg jo så er 41+2 mon ikke hun vil forsøge at løsne hinder igen hvis jeg kommer der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er spændt på om der kommer et helt menneske ud på den anden side af dette forløb... Er sq nærmest klar til den lukkede, er virkelig hårdt ramt og det skræmmer mig...

Kan bare slet ikke overskue igangsættelse lige nu og onsdag føles som lysår væk... Beklager brokket skal bare lige have det ud af systemet ;)

Har i nat fået hele 3 timers søvn fordi mit hoved bare kørte i ring, så har lidt ondt af mig selv, men endnu mere af min kære mand og datter..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sagtens forstå at du er ved at gå ud af dit gode skind... Det er frustrerende at den lille ikke bare kommer ud!! Og man er jo magtesløs, kan intet gøre :(

Jeg er SÅ træt af at jeg tolker på ALLE tegn både store og små.. for der sker jo ikke noget af den grund...

Håber sådan at der når at ske noget inden onsdag! Selvom der jo ikke er længe til.. du skal bare lige have overstået dagen imorgen! :)

Sender dig lige en masse kram og tanker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går heldigvis meget bedre, aflyste en kaffedate med en veninde igår og fik sovet et par timer i stedet.. Så fik jeg handlet ind til forskellige bageprojekter til idag og i morgen.. Så kan der blive bagt til Siljes fødselsdag.. Har allerede bagt boller her til morgen ... Så skal jeg da ikke lave alt for meget med en nyfødt på armen når hun skal fejres :) Det har hjulpet at finde på lidt der kan optage hovedet og hey regner med at senest fredag kommer hun ud, det er jo slet ikke til at forstå :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at få lavet lidt inden hun kommer ud :) Og hvem ved.. måske hun kommer så snart det sidste bag-værk er sat i ovnen :D hehe...

Det hjælper at have nogle små projekter at få tiden til at gå med :) Jeg er vist gået lidt i stå.. føler mig træt og har ingen energi... SÅ dagene snegler sig bare af sted for tiden!!.. Kunne være jeg skulle se at holde mig selv lidt i gang :)

Det hjalp virkelig på min ryg at være i svømmehallen! det satte ikke gang i noget, men det tog smerten, så jeg for en dags tid kunne nyde at være gravid og ikke konstant tænke på at det bare skal overståes... så det var da altid noget!

Nu må jeg bare vente spændt på at jeg skal til JM her kl 11... ikke at jeg forventer at hun siger noget andet end det hun plejer og så at vi ses igen om en uge... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til JM igen... :)

Hun vurderede ham til 3800 gram og han stod meget dybt! hun havde godt fat, men kunne kun få fat i skuldrene og ikke hovedet som sidst...

Så nu krydser vi bare fingre for at han kommer snart!!

Fik en tid igen om 14 dage og hendes direkte nummer hvis vi gerne ville se hende om en uge også... så d. 4/2 står den på hindeløsning hvis muligt.. men forhåbentlig er han da kommet ud inden der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til JM igen... :)

Hun vurderede ham til 3800 gram og han stod meget dybt! hun havde godt fat, men kunne kun få fat i skuldrene og ikke hovedet som sidst...

Så nu krydser vi bare fingre for at han kommer snart!!

Fik en tid igen om 14 dage og hendes direkte nummer hvis vi gerne ville se hende om en uge også... så d. 4/2 står den på hindeløsning hvis muligt.. men forhåbentlig er han da kommet ud inden der :)

Ih hvor spændende.. Han kommer da sikkert inden alt for længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her sker der en masse der ændrer på alt.. Først ville de sætte mig igang i aften så jeg ikke helt skulle miste modet, men da lægen ville mærke min mave kunne hun ikke finde hovedet, så blev scannet og sørme om baby ikke har valgt at ligge sig på tværs på trods af at hun har vendt rigtigt hele tiden. Så nu står den på kejsersnit i stedet.. Nå så kender vi da hendes vej ud men lidt vildt at det skal foregå uden veer først.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her sker der en masse der ændrer på alt.. Først ville de sætte mig igang i aften så jeg ikke helt skulle miste modet, men da lægen ville mærke min mave kunne hun ikke finde hovedet, så blev scannet og sørme om baby ikke har valgt at ligge sig på tværs på trods af at hun har vendt rigtigt hele tiden. Så nu står den på kejsersnit i stedet.. Nå så kender vi da hendes vej ud men lidt vildt at det skal foregå uden veer først.

Hold da op! Hvordan har du det med det?

Og hvornår skal det være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op! Hvordan har du det med det?

Og hvornår skal det være?

De havde ikke tid før torsdag men så længe turde de ikke trække den så vi fik tilbudt en akut tid enten idag eller i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så..... tada sidder lige nu med lillesøster i armene.... Er ret glad for mit ks for de havde skønnet en del ved siden af... Ud kom en lækker "lille" baby på 53 cm og intet mindre end 4590 g... Ret vildt når jeg kun vejede 61 kg som højgravid og 51 normalt, så er der ikke noget at sige til at maven var kæmpe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stoooooort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så..... tada sidder lige nu med lillesøster i armene.... Er ret glad for mit ks for de havde skønnet en del ved siden af... Ud kom en lækker "lille" baby på 53 cm og intet mindre end 4590 g... Ret vildt når jeg kun vejede 61 kg som højgravid og 51 normalt, så er der ikke noget at sige til at maven var kæmpe :)

Stort tillykke med hende :loveshower

Ja det er da lidt af en "basse" :) hvor stor var Silje?

Håber I har det godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en rutche tur i måtte igennem her til sidst.... Håber i har det godt alle sammen?

Godt at de fandt ud at hun lå forkert inden der gik noget i gang af sig selv :)

STORT tillykke med den "lille" prinsesse <3... dejligt at i endelig har hende ude hos jer... :)

Håber snart jeg kan "joine" klubben hehe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med hende :loveshower

Ja det er da lidt af en "basse" :) hvor stor var Silje?

Håber I har det godt!

Hun var også en stor en på 4170, så havde regnet med en baby på +4 kg meeen ikke så stor... Ved ikke lige hvorfor lille mig skal bære så store børn hi hi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en rutche tur i måtte igennem her til sidst.... Håber i har det godt alle sammen?

Godt at de fandt ud at hun lå forkert inden der gik noget i gang af sig selv :)

STORT tillykke med den "lille" prinsesse <3... dejligt at i endelig har hende ude hos jer... :)

Håber snart jeg kan "joine" klubben hehe...

Ja det ændrede sig lige mange gange undervejs.. og lægen har nu lige fortalt at da de tog hende ud vendte hun rigtigt igen.. Tror at tværstillingen var hendes måde at sige at hun var for stor, er glad for jeg ikke skulle forsøge at føde hende selv først.

Vi har det alle 3 rigtig godt (mig så godt man nu kan have det oven på ks). Olivia er indtil videre let og sov 5 timer sammenhængende i nat men vil ellers helst ligge og hyggespise hos mig... Det er skønt at være så godt med mentalt denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun var også en stor en på 4170, så havde regnet med en baby på +4 kg meeen ikke så stor... Ved ikke lige hvorfor lille mig skal bære så store børn hi hi

Nej det er altså ret vildt :)

Går det godt med hende? Og har hun et navn endnu? :)

Edit: læste lige ovenfor :)

hvor er det bare et fint navn :loveshower og fedt det går godt med hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det ændrede sig lige mange gange undervejs.. og lægen har nu lige fortalt at da de tog hende ud vendte hun rigtigt igen.. Tror at tværstillingen var hendes måde at sige at hun var for stor, er glad for jeg ikke skulle forsøge at føde hende selv først.

Vi har det alle 3 rigtig godt (mig så godt man nu kan have det oven på ks). Olivia er indtil videre let og sov 5 timer sammenhængende i nat men vil ellers helst ligge og hyggespise hos mig... Det er skønt at være så godt med mentalt denne gang :)

Hvor er det bare dejligt at det er godt overstået :D

Og skønt at hun indtil videre er dejlig nem... håber det holder ved! :)

Det er utroligt at de skal vokse sig så store hehe.. du må fodre dem godt derinde i hulen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har den stået på en lidt turbulent aften i aften ...

Omkring kl 14 i eftermiddags da jeg var på besøg hos en veninde var jeg på toilettet... da jeg var færdig og rejste mig op, løb det ned af mine lår med noget klart neutralt lugtende væske! mine trusser blev helt våde, også bukserne og brættet var vådt.. gik lidt i panik og tænkte åh åh vandet er gået!... havde et bind med så tog det på for at se tiden an...

Da jeg kom hjem fortalte jeg det til min mand... bindet var fugtigt med ikke vådt så jeg tvivlede på at dte var vandet, der var gået! men han insiterede på at vi ringede til FG! ... de ville gerne se mig, så fra kl 18-21 blev jeg undersøgt og kørt kurve på undersøgelses stuen :)

Den søde JM var næsten 100 % sikker på at vandet var gået ud fra det jeg fortalte... der var også en stor våd plamage på papiret efter jeg var blevet undersøgt og havde ligget "trusseløs" mens jeg fik kørt kurve..

Grunden til at hun ikke var sikker var at der ikke kom vand ud da hun undersøgte mig!..

Vi blev tilbudt at få fødslen sat i gang, men det krævede at lægen kom og afgjorde om der havde været vand afgang!...

Lægen blev i samme øjeblik kaldt til en akut operation! så vi skulle vente min. 1 time... vi valgte at tage hjem i stedet.. blev udstyret med et kæmpe bind og skal ringe hvis jeg får veer af min selv eller imorgen kl. 08 for at snakke om hvor vådt bindet er osv...

Så lige nu er jeg/vi totalt forvirrede... håber så meget at det går i gang af sig selv og er lige rundt om hjørnet!?.. syntes det er hårdt at skulle forsøge at få noget søvn i nat og så måske ind og til ses af en læge imorgen for muligvis at få at vide at vandet ikke er gået og så "starte forfra" med at vente...

SKulle bare lige ud med noget luft/frustration... håber veerne går i gang i løbet af i nat! Men har min tvivl.. for var virkelig i tvivl om det var vandet der gik! men JM fik mig til at tro på det....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har den stået på en lidt turbulent aften i aften ...

Omkring kl 14 i eftermiddags da jeg var på besøg hos en veninde var jeg på toilettet... da jeg var færdig og rejste mig op, løb det ned af mine lår med noget klart neutralt lugtende væske! mine trusser blev helt våde, også bukserne og brættet var vådt.. gik lidt i panik og tænkte åh åh vandet er gået!... havde et bind med så tog det på for at se tiden an...

Da jeg kom hjem fortalte jeg det til min mand... bindet var fugtigt med ikke vådt så jeg tvivlede på at dte var vandet, der var gået! men han insiterede på at vi ringede til FG! ... de ville gerne se mig, så fra kl 18-21 blev jeg undersøgt og kørt kurve på undersøgelses stuen :)

Den søde JM var næsten 100 % sikker på at vandet var gået ud fra det jeg fortalte... der var også en stor våd plamage på papiret efter jeg var blevet undersøgt og havde ligget "trusseløs" mens jeg fik kørt kurve..

Grunden til at hun ikke var sikker var at der ikke kom vand ud da hun undersøgte mig!..

Vi blev tilbudt at få fødslen sat i gang, men det krævede at lægen kom og afgjorde om der havde været vand afgang!...

Lægen blev i samme øjeblik kaldt til en akut operation! så vi skulle vente min. 1 time... vi valgte at tage hjem i stedet.. blev udstyret med et kæmpe bind og skal ringe hvis jeg får veer af min selv eller imorgen kl. 08 for at snakke om hvor vådt bindet er osv...

Så lige nu er jeg/vi totalt forvirrede... håber så meget at det går i gang af sig selv og er lige rundt om hjørnet!?.. syntes det er hårdt at skulle forsøge at få noget søvn i nat og så måske ind og til ses af en læge imorgen for muligvis at få at vide at vandet ikke er gået og så "starte forfra" med at vente...

SKulle bare lige ud med noget luft/frustration... håber veerne går i gang i løbet af i nat! Men har min tvivl.. for var virkelig i tvivl om det var vandet der gik! men JM fik mig til at tro på det....

Puha sikke en aften er spændt på at høre hvad dagen idag har budt på :) Håber at du sidder med din lille dreng i armene og at han ikke har snydt jer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har snydt for fuld skrue ;)

Bindet var helt tør i morges, så det har ikke været vandafgang!.. hvad det så var kunne de ikke svare på...

Lille mandne havde det super fint i går.. jeg havde stadig noget livmoderhals tilbage, men ikke mere end hun kunne komme op og skubbe lidt til hans hovede :) så nu ser vi bare tiden an og krydser fingre for at han rent faktisk kommer i denne her måned ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har snydt for fuld skrue ;)

Bindet var helt tør i morges, så det har ikke været vandafgang!.. hvad det så var kunne de ikke svare på...

Lille mandne havde det super fint i går.. jeg havde stadig noget livmoderhals tilbage, men ikke mere end hun kunne komme op og skubbe lidt til hans hovede :) så nu ser vi bare tiden an og krydser fingre for at han rent faktisk kommer i denne her måned ;)

Har hørt noget om at der er to hinder og bag den første er der en smule vand.. Så det kan godt være det første der er gået... Men øv hvor trælst at blive snydt, så bliver man da først utålmodig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vi lige kommet hjem... Min mand må rende lidt stærkt fordi jeg selvfølgelig er mærket af kejsersnittet, men nøj det er rart at være hjemme igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hørt noget om at der er to hinder og bag den første er der en smule vand.. Så det kan godt være det første der er gået... Men øv hvor trælst at blive snydt, så bliver man da først utålmodig ;)

  

Ja er virkelig blevet utålmodig nu!! :P

Der er jo stadig nogle dage til terminsdatoen så må væbne mig med tålmodighed!! Overtolker alle tegn... typisk!

I det mindste vil JM lave hindeløsning d. 4/2 hvis der ikke er sket noget inden der! SÅ nu er vi skal der hvor vi kan sige at inden for 14 dage så sker der noget... :)

Her er vi lige kommet hjem... Min mand må rende lidt stærkt fordi jeg selvfølgelig er mærket af kejsersnittet, men nøj det er rart at være hjemme igen :)

Dejligt at i er kommet hjem :) Håber at du snart bliver lidt mobil igen...

Kan godt forestille mig at det er dejligt at komme hjem i vante rammer og starte hverdagen hjemme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8zqTRhV.jpeg

Sidder og indsnuser ren lækkerhed, mor her er allerede forelsket... Lige indtil lyset slukkes og hun forvandler sig til en lille hysterisk en ;) Så jeg indsamler lige lidt kærlighed på forhånd for at klare natten hi hi..

De sidste to nætter har jeg nok fået 3-4 timers søvn.. gab

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER