Susse

Skal slettes

547 indlæg i dette emne

Held og lykke idag Robinson... Så er der grænser for hvor lang tid der går før i skal møde jeres søn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih altså hvor jeg tænker på jer... Håber at det hele går godt og at du enten har eller snart sidder med jeres dreng i armene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det gået? Håber at stilheden skyldes at i har travlt med at nyde jeres lille dreng ;) Jeg er bare spændt og nysgerrig hi hi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg endelig logget på og kan give en Update :-)

Fødte vores dejlige søn D.08.02 kl 02.26... Det blev langt fra den fødsel jeg havde håbet og vi er stadig indlagt :-(

Min krop kom aldrig rigtig i gang med effektive veer, havde veer hjemme i 9 timer før vandet gik! Blev indlagt på fødestuen og 27 timer senere med vedrop, læger der styrtede ind og ud og frygtelige smerter indså de endelig at de skulle tage ham ved kejsersnit!

Jeg var fuldt udvidet og i flere timer skulle jeg forsøge at presse ham ud uden presseveer...

Han havde navlesnoren 2 gange rundt om halsen, og blev hevet op af bækkenet med kop!

Heldigvis havde han det godt! En dejlig stor dreng på 4270 gram og 57 cm.. <3 elsker ham højere end noget andet...

Desværre fik jeg en infektion i blodet i løbet af det hele... Så ligger stadig indlagt!! Håber virkelig de nu har fundet den rette behandling til mig så vi kan komme hjem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg endelig logget på og kan give en Update :-)

Fødte vores dejlige søn D.08.02 kl 02.26... Det blev langt fra den fødsel jeg havde håbet og vi er stadig indlagt :-(

Min krop kom aldrig rigtig i gang med effektive veer, havde veer hjemme i 9 timer før vandet gik! Blev indlagt på fødestuen og 27 timer senere med vedrop, læger der styrtede ind og ud og frygtelige smerter indså de endelig at de skulle tage ham ved kejsersnit!

Jeg var fuldt udvidet og i flere timer skulle jeg forsøge at presse ham ud uden presseveer...

Han havde navlesnoren 2 gange rundt om halsen, og blev hevet op af bækkenet med kop!

Heldigvis havde han det godt! En dejlig stor dreng på 4270 gram og 57 cm.. <3 elsker ham højere end noget andet...

Desværre fik jeg en infektion i blodet i løbet af det hele... Så ligger stadig indlagt!! Håber virkelig de nu har fundet den rette behandling til mig så vi kan komme hjem...

Puha hvor er jeg ked af at høre at det blev sådan et langt og sejt forløb... Det lyder meget som min første fødsel... Dejligt at høre at knægten er skøn, de er jo det hele værd.. Håber at i snart slipper ud fra sygehuset, man sover bare elendigt i deres senge ;) Og håber hurtigt at du kommer dig oven på dit ks, heldigvis heler man da hurtigt.. Jeg mærker ikke meget til mit længere. Du må sige til hvis du mangler noget, så kommer jeg gerne drønende med det :)

God bedring og stort tillykke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kommer forhåbentlig hjem imorgen :-)

Havde håbet det blev i dag... Begynder at føle mig en smule deprimeret over at ligge her og bare føle at tiden flyver af sted og lille manden vokser og vokser...

Vil bare hjem og være familie :-)

Jeg er stort set oven på efter KS ... Havde en del ondt de første par dage, men nu er det ikke noget jeg rigtig mærker længere! Så det er jo positivt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kommer forhåbentlig hjem imorgen :-)

Havde håbet det blev i dag... Begynder at føle mig en smule deprimeret over at ligge her og bare føle at tiden flyver af sted og lille manden vokser og vokser...

Vil bare hjem og være familie :-)

Jeg er stort set oven på efter KS ... Havde en del ondt de første par dage, men nu er det ikke noget jeg rigtig mærker længere! Så det er jo positivt :-)

kan sq godt forstå du trænger til at komme hjem.. Efter 2 nætter på sygehuset var vi bare klar så tør slet ikke tænke på hvad en uge gør ved en.. gisp..

Dejligt at du ikke mærker meget til dit ks.. men ja de første par dage er drøn hårde men så går det hurtigt derefter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan sq godt forstå du trænger til at komme hjem.. Efter 2 nætter på sygehuset var vi bare klar så tør slet ikke tænke på hvad en uge gør ved en.. gisp..

Dejligt at du ikke mærker meget til dit ks.. men ja de første par dage er drøn hårde men så går det hurtigt derefter :)

Så er vi hjemme igen :) kom hjem torsdag...

Det endte med at blive lidt af en farce til sidst.. hver dag kom en ny læge der havde en ny ide/mening... så blev "lovet" i 4 dage at "imorgen kommer i hjem"... typisk! Men nu er vi hjemme og det er SKØNT!! <3

Lille Sean Anakin har det godt, og jeg er oven på igen! :) Han sover fantastisk... nogle nætter sover han hele natten, 8-9 timer.. andre gange vågner han en enkelt gang og skal skiftes og ammes... men generelt sover han til ca 7.30 :)

Og om dagen tager han nogle laaaange lure, så i dag var der mulighed for både at ordne vasketøj og sove til middag! yay... så er det ingen sag at blive mor hehe...

Hvordan står det til hos jer? :)

Jeg syntes det er vildt at vores dreng allerede er 14 dage gammel... måske fordi vi kun har været hjemme i 3 dage?!..

Han fik endelig sit første bad i dag! det var tiltrængt.. men vi valgte at vente til vi var hjemme og selv kunne styre det .. det gik fint! utroligt som alle de små ting pludselig bliver kæmpe oplevelser :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et par billeder af vores lille trold :)

Han har taget fint på og vejer 4500 gram nu! :) men aner ikke hvor lang han er!?.. ved fødslen målte de ham til 57 cm.. sundhedplejersken målte ham til 54,5 cm!?... men han havde lidt keglehovede efter den lange fødsel, så måske det hav nogle cm ekstra på målebåndet der :)

post-5687-0-26764200-1393100489_thumb.jp

post-5687-0-75184500-1393100502_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha en lang smørre at blive udskrevet, man må føle sig så snydt når man bliver det lovet mange gange.

Ih hvor er han da bare lækker... Sikke fine runde kinder :heart

Lyder da til at han er en let lille en han Sean :)

Her går det rigtig godt. Olivia har lige rundet 1 måned det er heller ikke til at forstå... Hun sover typisk fra 22-5 uden amning, så står vi op med far og storesøster og så tager hun også tit nogle gode lure. Hun er til tider lidt pylret om aftenen men ellers er der ikke meget brok med hende :)

På torsdag skal hun til 5 ugers undersøgelse så er spændt på hvad hun måler og vejer, har ingen ide om det og har ikke haft sp på besøg siden hun var 10 dage :) Og ja det med længden er lidt et cirkus, det er meget forskelligt hvordan de lige strækker børnene ;)

p.s. hvor er dit hæklede tæppe blevet fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hZ10rIT.jpeg

3BDm167.jpeg

Lige et par billeder herfra også :)

Og lige et af mine to tøser og en udklippet mand ;)

MoRCZPJ.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er hun blevet stor :) det går da bare alt for stærkt.... suk!! Men kan jo så se hvad jeg har at se frem til om bare 14 dages tid hehe...

Vi har lige haft en lidt "lang aften"... lille manden bøvler sådan med maven grundet alt det antibiotika jeg har fået ... nu har jeg endelig haft et døgn uden medicin, så her til aften tog vi lige en ordentlig tørn med mavekneb!... tror maven er ved at gå fra tynd/vandet til blød...

Endte med at give ham en smule sukkervand!.. det hjalp.. og nu sidder vi bare og krydser fingre for at han falder helt til ro så jeg kan daffe i seng :) Det er hårdt når man bare ingen ting kan stille op for at hjælpe... øv altså!

Det lyder da også til at Olivia er dejlig nem! selvom hun pylre lidt om aftenen.. det er altså gud værd med nogle sammenhængende timers søvn! :)

Jeg døjer helt vildt med svedture om natten... har du oplevet det? det driver af mig og sengen er gennemblødt som om jeg har tisset.. hehe..

prøver at ligge på håndklæder og vådligger underlag! men pyha det ødelægger nattesøvnen totalt! :P

håber snart det går over! havde det on/off på sygehuset, men havde en del feber, så det gav svedture hver gang jeg havde taget smertestillende... måske det er alt medicinen der gør at kroppen er lang tid om at finde balancen?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tiden går bare stærkt og de rykker så hurtigt de små... Ved ikke om du kender bogen/appen vidunderlige uger der kan man følge de store ryk/tigerspring de tager .. Sean burde tage et spring om en uge ca så kan man virkelig mærke at der sker noget...

Svedture... tja det er for klamt men en del af pakken... Det er hormonerne der gør det. Her er jeg næsten ovre dem men har en nat i ny og næ... nogen gange var det så slemt at jeg vendte dynen halvvejs og flyttede længere ind i sengen fordi det hele var gennemblødt af sved, mega ucharmerende men helt normalt og skyldes ikke din medicin :S

Og ja puha det gør bare ondt på en når man kan se at de små har ondt og man ikke kan gøre noget.. Nogen gange tror jeg det gør mere ondt på moderen end på barnet og hormoner hjælper heller ikke på følelsen.. En dag da Olivia havde høj feber måtte jeg lige tude fordi jeg følte at jeg som mor burde have lagt mærke til feberen før hi hi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tiden går bare stærkt og de rykker så hurtigt de små... Ved ikke om du kender bogen/appen vidunderlige uger der kan man følge de store ryk/tigerspring de tager .. Sean burde tage et spring om en uge ca så kan man virkelig mærke at der sker noget...

Svedture... tja det er for klamt men en del af pakken... Det er hormonerne der gør det. Her er jeg næsten ovre dem men har en nat i ny og næ... nogen gange var det så slemt at jeg vendte dynen halvvejs og flyttede længere ind i sengen fordi det hele var gennemblødt af sved, mega ucharmerende men helt normalt og skyldes ikke din medicin :S

Og ja puha det gør bare ondt på en når man kan se at de små har ondt og man ikke kan gøre noget.. Nogen gange tror jeg det gør mere ondt på moderen end på barnet og hormoner hjælper heller ikke på følelsen.. En dag da Olivia havde høj feber måtte jeg lige tude fordi jeg følte at jeg som mor burde have lagt mærke til feberen før hi hi

Svedte ikke så meget i nat! :) og Sean sov igennem fra kl 22 til 07.30 hvor jeg vækkede ham fordi det løb ud med mælk og trængte til at blive tømt :P hihi... så en god lang søvn i nat!! dejligt.. så kan jeg lidt igen hehe...

Men tænker at jeg får lov at svede igen on/off :P

Ja det er frygteligt... det hjalp virkelig med sukkervand i går! Han slappede rigtig godt af og faldt i søvn en halv time efter! han fik ikke nattøj på eller andet, kunne ikke nænne at vække ham for at blive skiftet!

Men selvom det hjalp følte jeg mig pludselig som en "dårlig mor"... jeg vidste ikke om jeg havde kommet for meget sukker i vandet!? hvor meget han måtte få? osv... normalt siger man jo at de ikke skal have det? men han fik det på sygehuset da han skulle have taget blodprøver så vi prøvede igen!... fik bare følelsen af at "jeg havde spist ham af med sukker for at få ro"... det ved jeg jo godt idag at det ikke var tilfældet! :)

Men når han har ondt i maven vil han bare spise og spise ind til han gylper det hele op igen .. og så vil han spise en gang til men jungerne er tomme... tsk tsk...

Har hentet app'en :) den er rigtig god, og har hørt fra flere at den passer rigtig godt sådan tidsmæssigt... :) nu er jeg så lidt spændt på om jeg har sat terminsdatoen rigtigt?.. har sat det efter d. 27 som var den vi fik til NF! og så tager han sit første spring om 4 dage..

Men vi kender jo befrugtningstidspunktet som siger d. 31 er terminen.. så nu må vi se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare stol på at det du gør er det bedste for ham, er sikker på at det var det helt rigtige valg at give ham sukkervand :)

sikke et sovehjerte han har den lille gut, dejligt.. Det giver bare noget overskud til moderen :)

hos os kommer de tigerspring heller ikke lige på den dag der bliver nævnt i appen, men den rammer ikke meget ved siden af, synes især i starten at det er rart at vide hvorfor de har nogle virkelig off dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille Olivia er nu 5 uger og har været ved lægen... hun var lige som hun skulle være :heart Hun er stadig en stor basse og ligger helt i top på kurven hvad angår både vægt og længde. 5250 g og 59 cm, så er der ikke noget at sige til at alle synes at hun er så lang :)

Jeg fik ved samme lejlighed taget blodprøve for de ville lige sikre min blodprocent var fin..

Silje var også til 2 års undersøgelse, så det var rigtig en familiebegivenhed :D Havde også manden med for at holde styr på tøserne, meget rart :)

Silje er 89 cm og 12 kg, så hun er lige under middel på kurven og ellers fik hun ros for at være så god til at blive undersøgt, men hun havde også glædet sig til at vise lægen sin navle ha ha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi... hvor er hun sød Silje :) det er dejligt at hun glædede sig, så det blev en positiv oplevelse for hende! :)

Og hvor er det dejligt at høre at Olivia vokser som hun skal... store fine pige! :)

Er godt nok også spændt på at se hvor stor Sean er blevet næste gang han skal vejes og måles! aner ikke hvornår SP kommer igen? vi havde en afløser grundet ferie, så bliver først kontaktet når hun kommer tilbage! har self et nummer jeg kan ringe på hvis jeg er i tvivl om noget...

Ellers har vi tid til 5 ugers undersøgelse d. 11 marts... og så hurtigt som tiden går så er det jo bare lige om lidt... suk!

Vi har været til fotografering med Sean i dag! glæder os til at se billederne.. tror de blev rigtig gode! :) Vil gerne bruge det på invitationer til barnedåben!.. havde lidt en ide om at jeg skulle lave indbydelser selv, men vi har valgt at holde barnedåb d. 20 april (påske), det gør det lettere for svigerfamilien i kbh at komme med fordi der er fri mandag... så til min store skræk fandt jeg ud af at der KUN er 1,5 måneds tid til at få styr på alt... pyyyhhaa...

Det bliver dog en "lavbudgets" fest.. har slet ikke overvejet at spare op til det før nu?!.. flot!!! Og med den aller nærmeste familie og tætte venner bliver vi ca 50 mennesker... :p

forhåbentlig kan vi få lov at få officerenes parole sal på varde kaserne til formålet! simpel bordopdækning med forårsblomster og lidt tam tam og så tænker vi "lav selv pulled pork burger" til frokost og så kaffe kage bord inden folk tager hjem igen :) SÅ er det vist muligt at holde budgettet nede.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor spændende med billeder, jeg skal også have af Olivia men min fotograf har været på ferie :( Så får først lidt senere...

Spændende med barnedåb, vi skal holde en uge inden jer så er også igang med at tænke over det... Vores nærmeste familie er dog noget mindre end jeres, så vi regner med at blive 11. Vi inviterer ikke mostre og onkler og tanter, det bliver bare vores forældre, søskende og min mormor. Så vi holder det hjemme i stuen :)

Lyder som en god menu, jeg kan godt lide at det ikke er for højtidligt. Til Siljes barnedåb serverede vi tapas og dip hvilket var et stort hit. Kan ikke finde ud af om vi skal servere det samme denne gang eller hvad vi skal gøre. Olivia skal døbes ret sent så vi skal gerne spise kort efter vi kommer hjem, synes det er svært. Har også overvejet at købe mad ude fra men har ikke lige fundet det rette :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ skal vi jo være færdig til barnedåb næsten samme tid ;) så kan vi stresse sammen hihi...

Vores barnedåbs planer tog dog lige en drejning! Vi havde jo planlagt ud fra at vi kunne få officerenes parolesal på varde kaserne, men der er netop trådt nye regler i kraft der gør at man skal betale for at låne den, hvilket er okay! Men man må nu ikke længere låne/bruge køkkenet eller service.. hmm så er det jo totalt ubrugeligt?!... så vi stod uden lokale!!

Der er ikke ret meget i varde, med mindre det er på hotel og vi havde ikke lige råd til en kuvert pris på min. 250 pr pers når vi bliver 50!!... :(

Vi fandt så noget der hedder slotssalen i varde, køkkenet har ingen ovn?!. men vi må finde en løsning hehe...

SÅ nu er planen at det ikke bliver burger boller, men baguettes/sandwich i stedet! :) og så håber vi det går.. har bare ikke modtaget noget bekræftigelse på lokaler endnu, så er liiiidt i syv sind hvis vi mister lokale igen igen...

Vi havde besøg af SP i går.. Sean måler nu 58 cm og vejer 4850 gram! hun var helt tilfreds med hans udvikling, så nu må vi se hvordan han har taget på når vi skal til 5 ugers ved lægen på tirsdag! :) så skulle han gerne være på 5 kg tænker jeg :)

Vi er næsten igennem første spring nu! han er meget mere vågen især om aftenen! det kan godt trække lidt tænder ud! han har lidt kort tungebånd, men det er svært at afgøre om det er for kort?!.. og om det er det der er skyld i at han har svært ved at tage fat i brystet når det er halvt tomt og slatten om aftenen er svært at sige!?.. måske det er fordi han vrider sig som en orm når han bliver overtræt!?...

Havde ham med ude selv for første gang i går aftes! mødes med en masse soldaterkoner en gang i måneden, så tog chancen i går på trods af at han har været halv umulig efter kl 17 de sidste mange dage! Men han var eksemplarisk :D hyggede ved brystet og faldt i søvn, efter at have sovet ved mig i 20 min blev han lagt i liften og sov videre... super!! det giver mere mod på at tage ud med ham alene når det nu gik så godt :D

Ellers er der ikke så meget nyt herfra! Nyder at vi har en nem søn, og nyder at være mor!! <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lad os "stresse" sammen... vi er vidst blevet enige om tapas igen denne gang, på en måde lidt uopfindsomt.. Men når det nu var et hit er det vel oki at gentage.

Ej øv hvor trælst med messen, håber at det nye sted bliver godt... Har i fået bekræftigelse nu? Kender ikke lige umiddelbart stedet. Menuen lyder fin, laver i selv eller køber i udefra?

Altså hvor han vokser, det går så hurtigt med de små..

Sejt du har ude med ham selv, de første gange er altså lidt grænseoverskridende, men så er det jo bare fedt med en succes så man har mod på det igen :) Olivia er typisk også umulig om aftenen. Tit vil hun ikke falde i søvn med mindre vi går i seng med hende, så det medfører at vi ofte går i seng kl 21-21.30... Men Silje vågner typisk kl 5 så det passer med at man er udhvilet der så hi hi..

Her synes jeg bare tiden går hurtigt, kan slet ikke forstå at det snart er 7 uger siden.. Olivia er begyndt at blive gavmild med smil og er begyndt at "snakke" lidt med os, så hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også rigtig lækkert med tapas :) Bestemt også noget vi havde tænkt på hvis ikke vi blev så mange ;) ... først var meningen vi skulle have brunch! men det griber hurtigt om sig ...

Vi laver det hele selv.. mine forældre er pensionister, så min mor vil lave noget kold suppe og andre "mindre" retter ved siden af... så vi ender nok med en masse mad alligevel hehe...

Ej hvor dejligt med smil og pludren ;) jeg glæder mig også til der kommer lidt mere lyd på! det er så småt begyndt, men det er begrænset! :) Han er til gengæld rigtig stærk.. den dag han blev 4 uger begyndte han at vende sig fra ryggen til siden når han er vågen og ligger i kravlegården?? fik et helt chok første gang.. han gør det ikke så tit, men har da gjort det 4 gange nu... lille bavian!

Ellers er vi i gang med en omgang ild rød bavian røv! fra den ene dag til den anden uden nogen egentlig årsag?! det er blevet bedre, men vi skal til 5 ugers undersøgelse i morgen, så spørger lægen.. syntes bedringen er gået i stå!? kogtvandsklude om dagen og så zinksalve til nat har ellers hjulpet en masse..
Der ud over måtte vi stresse til vagtlæge i torsdags.. pludselig begyndte han at skrige og sige søløve lyde som om han ikke kunne få luft! ringede og fik at vide at vi skulle komme med det samme!? jeg hylede helt vildt og vi ræsede til Esbjerg! han faldt til ro og i søvn i bilen!... den sure læge vi kom ind til udstrålede bare "åh nej endnu et hold overpylrede forældre" :( han lyttede på ham og kunne intet finde.. vi blev sendt hjem med beskeden om at det bare er en lyd han siger!?..
Han siger det stadig, mest hvis han er overtræt.. tror han bliver bange for lyden for den er ret høj, og han begynde at græde hvilket bestemt ikke hjælper... det er dog ikke så tit! hver anden dag måske!?.. har googlet mig frem til at nogle babyer bare gør det?! og at det har noget at gøre med at strubehovedet stadig er meget blødt hos nogle og at det derfor kan sige den lyd, men at de vokser fra det..
Det var en laaaang nat den nat vi var af sted! han fortsatte i søvne med at lyde som en søløve! ;) heldigvis er det ikke noget han har fået som vane hehe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmm lyder lækkert med jeres menu, der skal nok blive nok.. jeg synes det største problem med at lave selv er at vi ikke har tid når vi kommer hjem fra kirken, der skulle vi gerne spise med det samme...

Hvordan gik det til 5ugers undersøgelsen? Lyder mærkeligt med den lyd han sigr, det var jeg helt sikkert også taget til læge med :) Hvor er han sej at han vender sig om på siden, stærke knægt :)

Til røde numser kan jeg anbefale initiol creme, det er em tjærecreme der beskyttet numsen så der ikke kommer mere fugt på det berørte område, det brugte vi en del til Silje og ellers masser af luft mellem bleskift.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heldigvis fået et par studieveninder til at stå i køkkenet til dåben, så vi skal ikke tænke så meget på det selv :)

Vi skal til barnedåb her d. 30.. er lidt spændt på hvordan det kommer til at gå.. vi er lige midt i et spring til den tid! men håber da Sean bliver nem at have med :)

Det er min mands søster, der fik en søn i december.. vi har et rimelig anstrengt forhold, hvilket er en laaaang historie! Deres søn er på trods af at han kun er 3,5 måned ret så strenge at være sammen med! men de er også en kategori for sig selv som forældre! Et klassisk bevis på en beslutning om at få barn, der ikke var gennemtænkt! og den stakkels lille knægt bliver primært stimuleret ved at se TV!! (for han er helt opslugt af det og elsker det?!?).. han sover dårligt, tager ikke nok på osv... og så pylre han HELE tiden.. pyha.. det er faktisk hårdt at være sammen med ham sådan rent mentalt..

Sidst vi var sammen fik jeg virkelig bevist hvad jeg havde sagt til min mand.. at han kan overstimulere hans nevø på under 5 min! Og det skræmmende er at vores søn der er 10 uger yngre bliver stimuleret på samme måde og kan langt bedre holde øjenkontakt osv... Det er bare så trist! men som sagt en laaang historie :P

Det gik SÅ fint til 5 ugers ved lægen <3 han var helt perfekt og tog det pænt.. ingen skrig og skrål.. lå bare og betragtede lægen og smilede :) blev så stolt.. dog havde de en lidt mærkelig måde at veje ham på? farmand skulle vejes først og dernæst med Sean i armene.. vægten svingede hele tiden +/- 100 gram uden at finde et fast resultat, og så skulle vi trække 100 gram fra til ble? .. en ren og tør lille ble vejer da ikke 100 gram??

Nå men vi endte på 5 kg og 58 cm.. så han vokser som han skal :)

Vi er så småt kravlet i en str 62.. i hvert fald i mærketøjet! noget af det skal dog lige have et opsmøg på ærmerne :) men han svæver imellem 56 og 62 lige for tiden...

Tak for tippet til cremen, kan den købes på apoteket? :)

Det er gået over igen, men mon ikke det kommer flere gange?.. vi klarede den med at han lå med bar mås i kravlegården hver formiddag så længe han gad det! og så mellem bleskift .. ellers brugte jeg kogtvand klude i dagtimerne og zinksalve til nat for at lægge en hinde når nu han sover igennem :)

Han er dog begyndt at vågne hver nat.. kun en enkelt gang! ;) havde regnet med at det ville komme på et tidspunkt :P

Hvordan går det med Olivia? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lille Sean da han blev 1 mdr gammel <3

post-5687-0-24463400-1394962530_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et par mere... er jo helt forelsket i vores guldklump :) Men det går bare SÅ stærkt med at der sker noget...

post-5687-0-81073200-1394962610_thumb.jp

post-5687-0-31618700-1394962620_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER