Susse

Skal slettes

547 indlæg i dette emne

Pyha... syntes alt ting tager meget længere tid end jeg havde beregnet! Godt jeg bare går hjemme... så er der da en chance for at der bliver ryddet ud i to-do-listen inden jul ;)

Manden har besøg af en kammerat i dag, så tænkte at jeg ville køre et smut i Bilka og købe lidt vintergrønt til vores udendørs krukker ved hoveddøren! (de trænger gevaldigt... de døde sommerblomster er IKKE pæne) hehe..

Derud over har vi sådan noget grus halløj hele vejen rundt om huset ud mod vejen.. ukrudtet står og visner og det ser bare træls ud!

Alt i alt havde jeg håbet at jeg kunne få plantet krukkerne i dag og taget lidt af ukrudtet.. men ak nej! Efter en tur i bilka, er jeg invalideret af plukkeveer :( så snart jeg er aktiv, bukker mig ned osv så kommer de... så nu smidder jeg i stedet stængerne op og hækler lidt videre på tæppet til lillemanden! :)

Må vist sande at jeg må tage en ting pr. dag og så hygge mig inden for resten af tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan også mærke på kroppen at det begynder at komme tættere på termin nu.. Ved ikke om jeg bare er overbelastet efter en lang gåtur, men er godt nok øm i den ene hofte.. Så nu har jeg også smækket benene op, jeg er bare sååå dårlig til at slappe af når min mand er aktiv ;) Uh jeg skal virkelig også have gjort noget ved vores udendørs krukker... Tænker at jeg en af dagene i næste uge skal ud og hente et par buksbum og nogle lyskæder + en stak juleroser og noget mos, så hjælper det vidst på udseendet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilket tæppe er du igang med at hækle? Jeg har lige strikket en vest til vores pige og jeg skal vidst have købt garn til en mere :) Men lige nu står den på hjemmelavede hjemmesko til mig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også mærke på kroppen at det begynder at komme tættere på termin nu.. Ved ikke om jeg bare er overbelastet efter en lang gåtur, men er godt nok øm i den ene hofte.. Så nu har jeg også smækket benene op, jeg er bare sååå dårlig til at slappe af når min mand er aktiv ;) Uh jeg skal virkelig også have gjort noget ved vores udendørs krukker... Tænker at jeg en af dagene i næste uge skal ud og hente et par buksbum og nogle lyskæder + en stak juleroser og noget mos, så hjælper det vidst på udseendet :)

Det skal da helt klart nok pynte ;) Jeg er helt urimelig dårlig til at passe krukkerne udenfor! Vores have er generelt bare kedelig! en græsplæne med en bøgehæk rundt om.. vi er først flyttet ind for et års tid siden, så vi tager det lidt af gangen..

Men krukkerne bliver plantet til et par gange om året, bare for at der er et eller andet hehe.. Har ikke fået købt de krukker jeg gerne vil have endnu, så har sådan nogle små lave nogle.. de fungere ind til videre ;) Men med tiden skulle der gerne findes noget pænere hehe..

Tror da egentlig også jeg vil have lidt lys i dem i år :) Sidste år kravlede jeg rundt i et træ ude ved vejen for at sætte lys op, for derefter at finde ud af at den udendørs kontakt hvor ledningen kunne nå, ikke virkede!?.. så det så mystisk ud med ledninger ind gennem vinudet...

Det gider jeg ikke i år! SÅ lidt lidt lys ved døren ville være fint :) Og så har vi en stor altan/balkon ting hvor jeg tænker at kunne vikle en lyskæde rundt om gelænderet!?.. det må jo komme an på en prøve :)

Så i bilka at man nu kan få udendørs kæder (tænker til krukkerne) med batteri... smart.. så slipper jeg for ledninger på kryds og tværs!. :) elsker bare julelys! det er så dejligt i den mørke tid :) Men er da lidt spændt på hvor længe batterierne kan holde udenfor!?.. Kæderne var alligevel ret dyre.. fra 149 kr og opefter...

Vi må passe på os selv ;) syntes stadig der er LANG Tid til termin.. men kan da godt mærke på kroppen at lille manden efterhånden er halv stor :P

  

Hvilket tæppe er du igang med at hækle? Jeg har lige strikket en vest til vores pige og jeg skal vidst have købt garn til en mere :) Men lige nu står den på hjemmelavede hjemmesko til mig selv :)

Det er egentlig bare en kæmpe stor oldemor firkant... :) I grønne farver... havde bare ikke lige gennemtænkt at det jo ikke er særlig "Varmt" med alle de små huller hehe.. så tror det kommer til at hænge over kanten på kravlegården til en start...

Er snart færdig med det... og så har jeg tænkt at jeg en af dagene skal ind i garnbuttiken i Esbjerg og have købt noget skønt babyuld i drengefarver og så i gang med at hækle et med zigzag mønster..

Er stadig lidt nybegynder med hækleriet... ind til videre er det blevet til en bamse og et tæppe + at jeg er i gang med et stort tæppe til sofaen med oldemor firkanter :)

Men tror jeg skal have mig et hygge projekt til december måned... har planer om at skulle se julekalender og hygge med julegodter! Så kan jeg jo passende hækle lidt hver aften, så vi kan få et fint og varmt tæppe til lille manden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt batterilys i bilka, de påstår de holder lang tid, mener der stod 30 dage og der er indbygget timer i dem... Så nu skal der plantes hyacinter, juleroser og buksbom.. Hyggeligt

Vi overtog vores hus for 1 år siden men fra nogen der gik meget op i have så vi har haft travlt med at gennemskue alle de ting der var i haven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til scanning.. Det var stadig en lille pige i min mave og hun voksede godt, lå 5% over gennemsnittet så nu vejede hun 2140... Moderkagen lå desværre stadig for tæt på udgangen så skal scannes igen om 2-3 uger og så bliver beslutningen taget der... Lægen mente dog at der var god mulighed for at den nåede at rykke sig nok.. Så nu må vi se hvad det ender med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt batterilys i bilka, de påstår de holder lang tid, mener der stod 30 dage og der er indbygget timer i dem... Så nu skal der plantes hyacinter, juleroser og buksbom.. Hyggeligt

Vi overtog vores hus for 1 år siden men fra nogen der gik meget op i have så vi har haft travlt med at gennemskue alle de ting der var i haven :)

 

Der er så meget der skal "findes ud af" når man overtager hus syntes jeg... Det vi købte havde været lejet ud i et år inden vi købte det, så selvom det er fra 2005 så er der mange små ting hele tiden... Da vi købte det var det sommer og syntes alt i have, indkørsel osv så fint ud.. da vi så nåede til sommer i år skal jeg lige love for at der var ukrudt ud over det hele.. forsøgte at fjerne det hele på "økologisk" vis.. indtil naboen kom og sagde, "det er okay at i sprøjter, i bliver aldrig færdige"... bom bom... så næste år tager vi det i opløbet!! men man skal jo lige lære det ;)

Ej jeg vil også ind og købe de der batteri kæder så!! Har fået plantet i krukkerne.. så nu mangler der bare lidt lys og hygge ;)

 

Så har jeg været til scanning.. Det var stadig en lille pige i min mave og hun voksede godt, lå 5% over gennemsnittet så nu vejede hun 2140... Moderkagen lå desværre stadig for tæt på udgangen så skal scannes igen om 2-3 uger og så bliver beslutningen taget der... Lægen mente dog at der var god mulighed for at den nåede at rykke sig nok.. Så nu må vi se hvad det ender med :)

Dejligt at hun trives godt jeres lille pige :)

Håber at moderkagen når at flytte sig! ... men hvad tænker du selv? er du ok med PK hvis det er? kan ikke huske om du har sagt det før?! :)

Skal selv til JM her om en times tid.. missede min tid i forrige uge...! Er spændt på hvad hun skønner vores basse til :) Og så skal jeg jo også have svar på BP fordi jeg er rhesus negativ! så det bliver spændene...

Til 3D scanningen 27+0 vejede han 980 gram.. det er nu 3 uger siden, så håber/gætter på at han er oppe på 1500 gram.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det oki hvis det ender med pks, gør hvad de tror er bedst for mig og baby... Ved min sidste fødsel blødte jeg 3,5-4 liter så vil ikke risikere noget tilsvarende.. Men samtidig synes jeg også at det vil være lidt antiklimaks allerede nu at kende dato for babys ankomst.. Desuden er der det at hvis jeg får kejsersnit denne gang får jeg aldrig prøvet at føde naturligt, hvis vi skal have en mere skal jeg så have pks.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det oki hvis det ender med pks, gør hvad de tror er bedst for mig og baby... Ved min sidste fødsel blødte jeg 3,5-4 liter så vil ikke risikere noget tilsvarende.. Men samtidig synes jeg også at det vil være lidt antiklimaks allerede nu at kende dato for babys ankomst.. Desuden er der det at hvis jeg får kejsersnit denne gang får jeg aldrig prøvet at føde naturligt, hvis vi skal have en mere skal jeg så have pks.

Kan sagtens forstå dig!... Det er selvfølgelig vigtigt at de gør hvad der er bedst for både dig og bebs..

Men kan også godt forstå at det tager lidt af spændingen at kende datoen på forhånd! Jeg syntes det er vildt at gå og tænke på at vi bliver forældre om 7-12 uger... egentlig et vildt spring... enten under 2mdr til eller stadig 3 mdr.... :P

Håber da at moderkagen rykker sig lidt mere, så du i det mindste får lov til at forsøge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glemte helt at skrive efter jeg var til scanning :)

Men var jo til 3D og håbede på vægten ville være fin. Og hun vejer stadig lidt over gennemsnittet , var 31+2 den dag og hun vejede 1881 gram. Så hospitalet må have målt forkert , det virkede også meget mærkeligt at hun kun tog lidt under 90 gram på, på 15 dage og så 8 dage senere har hun taget 500 gram på :s

Hun sagde at hun overhovedet ikk kunne se hun ikk voksede som hun skulle :) hun var også meget tykkere at se på :D

Derudover går alt godt, så tror hun kommer til tiden , hun ligger dog stadig med hovedet oppe og der sagde hun at med førstegangsfødende plejer de at gøre det tidligt. Men der er 58 dage endnu så hun når det vel nok :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glemte helt at skrive efter jeg var til scanning :)

Men var jo til 3D og håbede på vægten ville være fin. Og hun vejer stadig lidt over gennemsnittet , var 31+2 den dag og hun vejede 1881 gram. Så hospitalet må have målt forkert , det virkede også meget mærkeligt at hun kun tog lidt under 90 gram på, på 15 dage og så 8 dage senere har hun taget 500 gram på :s

Hun sagde at hun overhovedet ikk kunne se hun ikk voksede som hun skulle :) hun var også meget tykkere at se på :D

Derudover går alt godt, så tror hun kommer til tiden , hun ligger dog stadig med hovedet oppe og der sagde hun at med førstegangsfødende plejer de at gøre det tidligt. Men der er 58 dage endnu så hun når det vel nok :D

Ej hvor fedt at hun vokser som hun skal, ja nogen gange kan vægtskøn give flere bekymringer... Bliver spændende at se hvornår hun har tænkt sig at vende sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der nu 48 dage til termin og i dag står den på 3. lægebesøg... Skal nok lige skrive en update.. Derudover hygger jeg mig idag med at sortere babytøj så jeg kan få det vasket og evt købt det vi måtte mangle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glemte helt at skrive efter jeg var til scanning :)

Men var jo til 3D og håbede på vægten ville være fin. Og hun vejer stadig lidt over gennemsnittet , var 31+2 den dag og hun vejede 1881 gram. Så hospitalet må have målt forkert , det virkede også meget mærkeligt at hun kun tog lidt under 90 gram på, på 15 dage og så 8 dage senere har hun taget 500 gram på :s

Hun sagde at hun overhovedet ikk kunne se hun ikk voksede som hun skulle :) hun var også meget tykkere at se på :D

Derudover går alt godt, så tror hun kommer til tiden , hun ligger dog stadig med hovedet oppe og der sagde hun at med førstegangsfødende plejer de at gøre det tidligt. Men der er 58 dage endnu så hun når det vel nok :D

Dejligt at høre at hun vokser som hun skal :) Og at du har det bedre...

Så skal vi bare lige have overstået December så vi kan komme ind i vores terminsmåned :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der nu 48 dage til termin og i dag står den på 3. lægebesøg... Skal nok lige skrive en update.. Derudover hygger jeg mig idag med at sortere babytøj så jeg kan få det vasket og evt købt det vi måtte mangle :)

Jeg har stadig 63 dage tilbage... ;) men syntes godt nok tiden flyver... syntes ikke det er ret lang tid siden jeg rendte rundt og jublede fordi der var 100 dage tilbage :P hehe... Og mon ikke december kommer til at gå hurtigt? November er i hvert fald fløjet af sted..

Spændene med 3. lægebesøg :) vi skal af sted imorgen.. er lidt spændt! Sidst fik jeg at vide at jeg skulle passe på med vægten og den er da i hvert fald ikke faldet siden :D ups...

Men både min mor og søster tog mellem 20-30 kg på under hver graviditet, jeg har taget ca 10 på... så syntes det går okay... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadig 63 dage tilbage... ;) men syntes godt nok tiden flyver... syntes ikke det er ret lang tid siden jeg rendte rundt og jublede fordi der var 100 dage tilbage :P hehe... Og mon ikke december kommer til at gå hurtigt? November er i hvert fald fløjet af sted..

Spændene med 3. lægebesøg :) vi skal af sted imorgen.. er lidt spændt! Sidst fik jeg at vide at jeg skulle passe på med vægten og den er da i hvert fald ikke faldet siden :D ups...

Men både min mor og søster tog mellem 20-30 kg på under hver graviditet, jeg har taget ca 10 på... så syntes det går okay... :)

Jo sidst havde jeg også termin i januar og der forsvandt december uden man nåede at registrere det ;)

Spændende med dit lægebesøg i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik godt igår hos lægen.. Lillesøster fulgte kurven godt og viste lægen tydeligt at hun ikke kunne lide den kolde gele der kom på maven for at finde hjertelyd. Man kunne bare se at hun flyttede sig til den anden side, det var altså for koldt ;) Ellers blev jeg mindet om at jeg skulle huske at slappe af, men det er sq svært med alle de ting jeg gerne vil nå hi hi... I næste uge er manden i USA og jeg skal også have gjort klar til både jul og baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er super dejligt :D

Jeg har 3 læge besøg i morgen , 32 uge, er det bare at blive vejet og sådan ? :)

Hehe er nu glad for december er måneden inden termin , det må da gøre det føles som om tiden flyver med al den julehygge og glade mennesker :D

Vi ligger da også lige op og ned af hinanden med terminen det bliver spændende hvornår vi hver især føder , og angående vægten jeg er stadig de 60 kg herhjemme nu må vi se hvad lægen siger i morgen. Men min mor siger jeg er større end hun var da hun fik mig og min bror og vejede de 58 kg. Så jeg bliver nok ikke meget større. Og så tror jeg måske ikk jeg får de plukveer på samme ubehagelige måde som jer andre, mit er menstrations smerter og ondt i lænden :s min mor siger hun ikk havde dem men da hun skulle føde fik hun enormt mange smerter i benene og tog på hospitalet og bad dem om at tage vandet, så hendes fødsler varede max 20 min , min mormor røg de tre børn også bar ud af. Så er spændt på om jeg går en nem fødsel i møde eller om den bliver hård, da jeg har problemer med ryg og bækken og det havde min mor og mormor ikke :)!

Det blev nok til en roman mdn glæder mig til at høre nyt om lægebesøgene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er super dejligt :D

Jeg har 3 læge besøg i morgen , 32 uge, er det bare at blive vejet og sådan ? :)

Hehe er nu glad for december er måneden inden termin , det må da gøre det føles som om tiden flyver med al den julehygge og glade mennesker :D

Vi ligger da også lige op og ned af hinanden med terminen det bliver spændende hvornår vi hver især føder , og angående vægten jeg er stadig de 60 kg herhjemme nu må vi se hvad lægen siger i morgen. Men min mor siger jeg er større end hun var da hun fik mig og min bror og vejede de 58 kg. Så jeg bliver nok ikke meget større. Og så tror jeg måske ikk jeg får de plukveer på samme ubehagelige måde som jer andre, mit er menstrations smerter og ondt i lænden :s min mor siger hun ikk havde dem men da hun skulle føde fik hun enormt mange smerter i benene og tog på hospitalet og bad dem om at tage vandet, så hendes fødsler varede max 20 min , min mormor røg de tre børn også bar ud af. Så er spændt på om jeg går en nem fødsel i møde eller om den bliver hård, da jeg har problemer med ryg og bækken og det havde min mor og mormor ikke :)!

Det blev nok til en roman mdn glæder mig til at høre nyt om lægebesøgene :)

Hva så gik det godt hos lægen?

Hos mig mindede min graviditet meget om min mors, men fødslerne var slet ikke ens. Min mor fødte mig på under 5 timer fra første ve, hun sagde det var en meget let fødsel.. Jeg havde en meget lang og kompliceret fødsel der indebar både igangsætte, kejsersnit og blodtransfussion... Jeg vejede 3300 da jeg blev født, min datter næsten 4200... Min mor har ikke et eneste strækmærke, jeg har mange øv bøv... Men troede da at det hele gik som ved hende, godt man er lykkelig uvidende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så rundede jeg 34+0 og 10 kg... Fedt at være så langt... Bliver spændende om vægten ender på det samme som sidst, der nåede jeg 12 kg, der var farten lav til sidst... Tror dog jeg ender en anelse højere, men det gør nu heller ikke noget. Graviditeten kører bare. Har de sidste dage dog haft lidt ondt i mit kejsersnitsar, så det er nok ved at give sig lidt.. Ellers er jeg så småt ved at være klar til babys ankomst, har fået vasket alt tøj og mangler kun at handle lidt småt + pakke taske til sygehuset... og selvfølgelig at få en afklaring på om jeg skal have kejsersnit eller ej, det er vi klogere på om 9 dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40 dage til termin, nedtællingen er for alvor igang.. Det er slet ikke til at forstå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da vist ved at være nogle dage siden jeg har fået skrevet....

Syntes tiden flyver af sted! Men det er jo typisk for December måned ;) hehe...

Har rundet 32 fulde uger, og det er SKØNT! at være nede på "under 2 måneder" tilbage.. :) yay!!!

Har haft en nat med frygtelige plukkeveer og maven er sunket en smule! Så er faktisk begyndt at blive en smule spændt på om jeg ender med at føde lidt før!?.. ville da ikke klage.. men han må gerne vente til efter jul ;) hihi...

Det var i forgårs at jeg opdagede at maven var sunket.. nok ikke mere end 1-2 cm... men den starter i hvert fald længere nede... og igår aftes fik jeg nogle frygtelige jag i mit bækken, det stod på i ca. 1 time... tænker at han måske møffer hovedet længere ned og at det derfor giver nogle jag!

Men som sagt flyver tiden bare af sted.... :)

Når slet ikke til yoga i dag :(

Vores fotograf fra brylluppet, har fulgt os tæt og skriver jævnligt, så da hun fandt ud af at vi ventede barn ville hun give en "mave billede" fotografering gratis... så det skal jeg til i dag... er noget spændt! Ved ikke rigtig hvad jeg skal forvente?!.. hun er lidt hemmelighedsfuld! hehe.. hun har skrevet at de skal tages uden for så det bliver koldt!! Men hun er så dygtig... så er sikker på hun har noget godt i ærmet..

Det eneste jeg skal have med er sko som er lette at komme i og af!?..

Det er så lettere sagt end gjort med de elefant fødder jeg har :P hehe... har virkelig fået væske i benene :( min vægt svinger med op til 3 kg om dagen.. forsøger at ligge med fødderne lidt oppe i løbet af dagen og få lavet venepumpe øvelser.. men syntes ikke det batter meget!?.. nogle der har gode råd? sådan som de ser ud nu, så er der LANG tid til januar/februar.. De eneste sko jeg kan have på uden at få ondt er mandens træssko... og det er IKKE smart ;) hihi...

Håber ellers i alle har det godt? Syntes det er dejligt at logge ind i terminsgrupperne og se at vi er rykket et tak op ad... næste gang det skifter så er det VORES termins måned :D yay...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at tiden går godt hos dig, synes også at den flyver afsted. Ja mit mål er bare at komme forbi jul og 1 januar og så må baby gerne komme for mig. Men er faktisk inde for normal fødselsperiode allerede d. 22 decembr, så håber ikke hun har travlt.

Ærgeligt du ikke kom til yoga, men kan godt forstå at en gratis fotografering trak. Der er ikke yoga længere om onsdagen, men vi må gerne komme om mandagen. Der kommer for få på onsdagsholdet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at tiden går godt hos dig, synes også at den flyver afsted. Ja mit mål er bare at komme forbi jul og 1 januar og så må baby gerne komme for mig. Men er faktisk inde for normal fødselsperiode allerede d. 22 decembr, så håber ikke hun har travlt.

Ærgeligt du ikke kom til yoga, men kan godt forstå at en gratis fotografering trak. Der er ikke yoga længere om onsdagen, men vi må gerne komme om mandagen. Der kommer for få på onsdagsholdet

Ja jeg har det på samme måde :) efter 1. januar er det okay at baby kommer ud :P hehe...

Med mit held går jeg sikkert over tid og får en februar baby! hehe... på trods af ufatteligt mange plukkeveer og nogle af dem der bider godt! ...

Vil i hvert fald gerne forbi jul inden han kommer ud til os ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har det på samme måde :) efter 1. januar er det okay at baby kommer ud :P hehe...

Med mit held går jeg sikkert over tid og får en februar baby! hehe... på trods af ufatteligt mange plukkeveer og nogle af dem der bider godt! ...

Vil i hvert fald gerne forbi jul inden han kommer ud til os ;)

He he med min Silje havde jeg jo termin d. 28 januar, men hendes fødselsdag er d 9 februar.. nøj det var nogle lange dage til sidst... tænker at med mit held skulle jeg nok føde før termin denne gang. Jeg er indenfor normal fødselsperiode d. 22 december så i princippet kan jeg jo lige ramme allw julearrangementer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he med min Silje havde jeg jo termin d. 28 januar, men hendes fødselsdag er d 9 februar.. nøj det var nogle lange dage til sidst... tænker at med mit held skulle jeg nok føde før termin denne gang. Jeg er indenfor normal fødselsperiode d. 22 december så i princippet kan jeg jo lige ramme allw julearrangementer ;)

Ja det kunne da være festligt ;) Måske det bliver en julebaby til jer denne gang ;) hehe...

Syntes det er dejligt at tænke på at næste måned er termins måneden :D som sagt så syntes jeg tiden flyver lige nu... men er lidt bange for at det går totalt i stå efter juleaften?! så er der ikke rigtig mere der skal ordnes... Julepynten skal pakkes væk og der skal gøres rent, men ellers så er der jo ikke andet at tage sig til end bare at vente... :)

Jeg går ind i terminsperioden d. 6. januar.. så det vil da passe mig fint hvis han kommer ud til os i den første del af januar :D

For min skyld må det være allerede fra d. 1. ... men set i det store billede, ville jeg selv hade at have fødselsdag d. 1. ... chancen for at alle dem der skal fejre en ligger med tømmermænd den dag fremover er jo ret så stor :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER