Susse

Skal slettes

547 indlæg i dette emne

Robinson hvordan går det hos dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

8zqTRhV.jpeg

Sidder og indsnuser ren lækkerhed, mor her er allerede forelsket... Lige indtil lyset slukkes og hun forvandler sig til en lille hysterisk en ;) Så jeg indsamler lige lidt kærlighed på forhånd for at klare natten hi hi..

De sidste to nætter har jeg nok fået 3-4 timers søvn.. gab

Hvor er hun bare smuk og dejlig!! Kan godt forstå at du er forelsket <3

Håber du snart får mulighed for at få lidt mere nattesøvn :) man må jo tage det sure med det søde, men man håber vel altid at få et barn med et godt sovehjerte hehe...

Her går det "lidt for godt".. hehe.. terminsdatoen er i over morgen og jeg aner ikke hvor lang tid der går!?... :P

Vil bare så gerne møde vores lille søn!! <3 som i lige nuuuuuu....

Har tiltagende regelmæssige plukkeveer og har haft nogle stykker som jeg har opgraderet til små veer, men det går i sig selv igen.. dog er det trappet op i løbet af i dag, så håber da at der sker noget!! :)

Vi tror ikke længere på at han kigge ud før termin ..i så fald har han travlt nu!! :P Men vi håber stadig at han kommer i denne måned, og der er jo lige en lille uge at løbe på! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom terminsdagen... men ingen baby ;)

Tålmodigheden er virkelig kommet på prøve hihi... Tænker dog stadig at i følge befrugtnings tidspunktet som vi kender helt præcist pga kunstig befrugtning så var den oprindelige terminsdato d. 31 januar... så det vil ikke være helt ved siden af hvis der går nogle dage endnu.. :)

Lille manden har skruet meget ned for aktivitets niveauet de sidste par dage! Mærker ham, men slet ikke lige så meget som jeg plejer! mon han samler energi til rejsen? :)

Vågnede i morges pga. kraftige plukkeveer.. de kommer stadig on/off! :) håber virkelig det er et tegn på at vi snart skal møde lille fisen! Men i det mindste håber jeg bare på at de arbejder lidt så min JM worst case kan komme til at lave hindeløsning d. 4/2.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det er bare så fesent at nå terminsdagen uden baby.. Man ved jo godt at det bare er en dato, men alligevel er det den man har talt ned til så længe... Håber du klarer den og kan få tiden til at gå, ellers må du komme til Esbjerg og drikke kaffe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih håbet sådan at jeres søn er kommet, kigger tit herinde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er ikke kommet endnu... :( 40+2 og venter spændt hehe...

Tog mig sammen i dag og har været til fødselsdags brunch med alle de søde piger fra studiet og sidder nu og venter på at et vennepar kommer til kaffe :) måske det er det der skal til? hehe...

Har haft en del gange med snyde veer i nogle timer uden resultat... bliver så glad hver gang ... tsk tsk..

Håber snart at kunne opdatere at han er kommet uuuuud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er ikke kommet endnu... :( 40+2 og venter spændt hehe...

Tog mig sammen i dag og har været til fødselsdags brunch med alle de søde piger fra studiet og sidder nu og venter på at et vennepar kommer til kaffe :) måske det er det der skal til? hehe...

Har haft en del gange med snyde veer i nogle timer uden resultat... bliver så glad hver gang ... tsk tsk..

Håber snart at kunne opdatere at han er kommet uuuuud :)

Øv hvor ærgeligt at han ikke har vist sig endnu, håber snart det sker...

Lyder rart at du kom lidt ud, tiden går bare mere langsomt hvis man bare går og venter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det godt... Olivia trives heldigvis. Der bliver spist, skidt, sovet og gylpet så det er jo lige dom det skal være..

Igår havde hun en aften hvor hun var ret pylret, så vi tog en time i sengen hud mod hud, tror hun var igang med et appetitspring.

Jeg har det godt og er nu helt ude af smertestillende. Var nede for at få fjernet klips i maven igår, men de syntes lige det skulle have et par dage mere til at hele så har fået en ny tid mandag.. Der hvor jeg mærker operationen mest er faktisk i ryggen da den overkompenserer for de manglende mavemuskler.

Silje er desværre syg, så er godt nok glad for at Kasper har barsel, det er sq svært når jeg ikke kan løfte hende...

Det var lige en lille update herfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at det går godt med Olivia <3

Kan godt forstå at du er glad for at have Kasper hjemme i denne situation!... Kunne godt forestille mig at det er hårdt når nu du er begrænset i hvad du kan og må!!.. håber snart at du bliver fri for smerter i ryggen, så det ikke skal fylde :)

Kunne de egentlig ligge snittet oven i det gamle fra sidste gang? eller har du fået et ekstra ar? ...

Her sker der stadig ikke det store :( heldigvis er der ikke så lang tid til JM vil lave hindeløsning d. 4/2... men håber da stadig at det går i gang helt af sig selv! :) nu må vi se... det er ved at være oppe over hvis vi skal have en januar bebs ;) hehe... så satser nu på at det bliver en februar dreng vi får os! og det er fint nok når nu det er februar imorgen hehe...

Syntes det er svært at tage sig sammen til noget som helst!! vand i hoved, fødder og hænder.. føler mig som en hval og gider ikke rigtig ses med folk længere... så for at se positivt på det går der forhåbentlig ikke mere end en uges tid max før vores lille fis er ude hos os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at det går godt med Olivia <3

Kan godt forstå at du er glad for at have Kasper hjemme i denne situation!... Kunne godt forestille mig at det er hårdt når nu du er begrænset i hvad du kan og må!!.. håber snart at du bliver fri for smerter i ryggen, så det ikke skal fylde :)

Kunne de egentlig ligge snittet oven i det gamle fra sidste gang? eller har du fået et ekstra ar? ...

Her sker der stadig ikke det store :( heldigvis er der ikke så lang tid til JM vil lave hindeløsning d. 4/2... men håber da stadig at det går i gang helt af sig selv! :) nu må vi se... det er ved at være oppe over hvis vi skal have en januar bebs ;) hehe... så satser nu på at det bliver en februar dreng vi får os! og det er fint nok når nu det er februar imorgen hehe...

Syntes det er svært at tage sig sammen til noget som helst!! vand i hoved, fødder og hænder.. føler mig som en hval og gider ikke rigtig ses med folk længere... så for at se positivt på det går der forhåbentlig ikke mere end en uges tid max før vores lille fis er ude hos os :)

JDet er super smart med 2. Gang kejsersnit der skærer de bare det gamle ar væk, så det nye ligger lige oveni, så hvis det bare heler lige så fint kan man ikke se meget.

Et februarbarn er nu heller ikke værst, det endte jeg jo også med sidst på trods af termin i januar...

Kan sq godt forstå du ikke gider mere, den sidste tid er bare ikke sjov også fordi alle omkring en er utålmodige. Jeg kunne nærmest ikke ringe til folk uden de troede at det var fordi jeg havde født, så man bliver hurtigt isoleret i en lille boble af selvmelidenhed hi hi... Jeg "fejrede" det med bland selv slik og cola ;-) Altså hvis man ikke må tøstespise lidt der hvornår må man så ;-)

Håber også snart ryggen er bedre her, næste weekend holder vi nemlog fødselsdag, så bliver Silje 2 år :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har forresten lige booket tid til barnedåb, kom til at kigge i kalenderen og med en maj måned fyldt med militærøvelser og en juni hvor vi faktisk nærmest er booket ud skulle det være i april og der er der jo også konfirmationer, så vi holder barnedåb d. 13. april.. Lidt vildt allerede at have styr på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det begynder at være ret så drænende at alle man kender bliver ved med at kommentere at lille fisen er langsom i optrækket, spørge om ikke det skulle have været osv... ved jo godt de bare mener det sødt, men tiden står stille og man gider faktisk ikke flere gæt på hvornår han mon kommer...

Dejligt at få fastsat dato for barnedåben :) så er i jo godt med på den front...

Det kræver jo en del planlægning at leve sammen med en soldat til tider.. hehe... Nu er min soldat jo færdig med at leve efter en øvelsesliste efter han blev såret! Han er stadig sygemeldt, men forhåbentlig finder de snart en praktikplads til ham uden for hegnet så han forhåbentlig får mod på at komme i gang igen :)

Jeg tror vi regner med at holde barnedåb i april/maj når der er en helligdags weekend hvor mandag også er fri.. der er en del familie fra københavn, så vi tænker at det vil være rart for dem at der er en ekstra dag at løbe på.. :)

Syntes det er ved at være trættende at kroppen bliver ved at sende SÅ mange signaler om at fødslen snart kommer! hver gang der kommer kraftige plukkeveer bliver jeg SÅ glad og tror at nu er det nu fordi de bider til.. men det går i sig selv igen efter nogle timer hver gang?!... så nu er det bare blevet trætende og gider ikke glæde mig mere når det sker.. :P Det er sådan lidt "ulven kommer"... så når det endelig sker så tror jeg sikkert ikke på det :D hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... har ligget vågen det meste af natten on/off med slemme "mensturationssmerter".... tænkte at det var okay, for måske var det veerne der startede op lige så stille?!...

Men ak nej! Det tog ikke til i styrke og her til morgen er det næsten væk, afløst af en lille smule murren i stedet.. :P typisk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... har ligget vågen det meste af natten on/off med slemme "mensturationssmerter".... tænkte at det var okay, for måske var det veerne der startede op lige så stille?!...

Men ak nej! Det tog ikke til i styrke og her til morgen er det næsten væk, afløst af en lille smule murren i stedet.. :P typisk...

Altså falske alarmer burde være forbudt, havde det også et par gange.. Man føler sig sq så snydt efter sådan en tur :( Nå du skal i det mindste snart til jordemoder håber på at hun siger at det har givet noget så det ikke er spild :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg dælme også!!! :) syntes der er evigt lang tid til JM på tirsdag...

Har det meget underligt i dag.. det murrer konstant i maven, føler mig slap i hele kroppen og bare generelt utilpas...

Fik sådan en ustyrlig lyst til at ringe til FG for en time siden og klage min nød i håb om at de fik ondt af mig og evt kunne gøre et eller andet... :P

Men hvad dælen skulle de kunne gøre?? tsk tsk...

Må vist bare slappe af og håbe at de uendeligt mange plukkeveer tager til i løbet af dagen og bliver til rigtige veer så der begynder at ske noget! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv... JM kunne ikke lave hindeløsning i dag :( havde godt frygtet det.. men håbede stadig efter et ton af plukkeveer....

Livmoderhalsen er i det mindste blød og moden og afkortet med en cm og begyndt at åbne sig på ydersiden, men ikke inderst!?..

Så nu har vi fået tid til i gang sættelse på torsdag kl 7.45.. håber så bare ikke at vi skal i gennem et helvedes forløb.. men at det bare kommer af sig selv efter første omgang piller!! :)

Hun vurderede lille fisen til 4300 gram nu!.. så han er stor nok til at komme ud ;) hehe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv... JM kunne ikke lave hindeløsning i dag :( havde godt frygtet det.. men håbede stadig efter et ton af plukkeveer....

Livmoderhalsen er i det mindste blød og moden og afkortet med en cm og begyndt at åbne sig på ydersiden, men ikke inderst!?..

Så nu har vi fået tid til i gang sættelse på torsdag kl 7.45.. håber så bare ikke at vi skal i gennem et helvedes forløb.. men at det bare kommer af sig selv efter første omgang piller!! :)

Hun vurderede lille fisen til 4300 gram nu!.. så han er stor nok til at komme ud ;) hehe...

øv hvor ærgeligt, men det var også den helt samme melding jeg fik der. Så mister man troen på at det sker af sig selv... Hi hi hvem ved måske bliver din baby så stor som min, så kan vi holde kæmpe baby træf ;)

Men kender også en der blev skønnet til 4100 g og knap en uge efter kom der en baby på 3100, så det behøver jo ikke være en stor en.

Håber du får en god igangsættelse hvis du kommer så langt, for de fleste er det jo en fin oplevelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv hvor ærgeligt, men det var også den helt samme melding jeg fik der. Så mister man troen på at det sker af sig selv... Hi hi hvem ved måske bliver din baby så stor som min, så kan vi holde kæmpe baby træf ;)

Men kender også en der blev skønnet til 4100 g og knap en uge efter kom der en baby på 3100, så det behøver jo ikke være en stor en.

Håber du får en god igangsættelse hvis du kommer så langt, for de fleste er det jo en fin oplevelse :)

Har virkelig kraftige plukkeveer og dårlig mave efter vi er kommet hjem... man når lige at blive glad og tænke at han måske kommer af sig selv! ;) men så igen.. har prøvet det SÅ mange gange nu og har lidt mistet troen på at det sker! :P

Hihi.. ja syntes da vi skal holde træf så ;)

Jeg vejede selv 4300 gram da jeg blev født så det skulle ikke undre mig at han vejer ca det samme...

Håber det bliver en nem omgang hvis de skal sætte det i gang på torsdag! men prøver mentalt også at forberede mig på at det kan tage lang tid!! bare for ikke at blive alt for skuffet!... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har virkelig kraftige plukkeveer og dårlig mave efter vi er kommet hjem... man når lige at blive glad og tænke at han måske kommer af sig selv! ;) men så igen.. har prøvet det SÅ mange gange nu og har lidt mistet troen på at det sker! :P

Hihi.. ja syntes da vi skal holde træf så ;)

Jeg vejede selv 4300 gram da jeg blev født så det skulle ikke undre mig at han vejer ca det samme...

Håber det bliver en nem omgang hvis de skal sætte det i gang på torsdag! men prøver mentalt også at forberede mig på at det kan tage lang tid!! bare for ikke at blive alt for skuffet!... :)

Kan jeg godt forstå, men synes alligevel at man høre om mange der igang af sig selv dagen inden igangsættelse... Så det kan jo ske selvom man mister modet... Da jeg blev sat igang skete der intet ved første pille, men anden pille om eftermiddagen gav mange veer og fik vandet til at gå, så her skete der ret hurtigt noget, at det så gik i sig selv er en anden historie ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg godt forstå, men synes alligevel at man høre om mange der igang af sig selv dagen inden igangsættelse... Så det kan jo ske selvom man mister modet... Da jeg blev sat igang skete der intet ved første pille, men anden pille om eftermiddagen gav mange veer og fik vandet til at gå, så her skete der ret hurtigt noget, at det så gik i sig selv er en anden historie ;)

Her er det gået helt i stå igen ;) men det er jo ingen overraskelse.. hehe..

Er enormt træt i mine ben her til aften! Så tror at planen for i aften bare er afslapning, har netop bestilt en pizza og ser film med manden <3

imorgen kommer dagen til at gå med lidt vasketøj og let rengøring så det er pænt i huset inden fødslen 7-9-13 går igang torsdag :)

NU ved jeg ikke om det er de samme stikpiller man får?! men da vi mistede den første og skulle have medicinsk abort fik jeg også stikpiller.. de første to gav ingen ting... 4 timer senere skulle 2 mere lægges op! kan huske jeg i en halv time fik en let murren og sagde til manden at hvis det her var veer så kunne vi snildt spille baggammon den dag det virkelig gjaldt ;)... det skulle jeg så ikke have sagt... fy for f**** da hvor det gjorde ondt... lægen sagde bagefter jeg havde haft rigtige veer for at udstøde...

Så derfor tænker jeg at det i princippet er de samme piller?.. for at livmoderen åbner sig ? :) men er ikke sikker...

Har også hørt mange hvor det går i gang af sig selv når først der er bestilt tid til igang sætning!?... men jeg tvivler nu! :P

Min søster rejser desværre til Indien i 14 dage torsdag morgen :( har været rigtig sur på hende over at hun da for pokker skulle bestille den rejse så tæt på min termin!?.. hun er en del ældre end mig og har 3 store børn! det betød meget for mig at hun kunne støtte mig efter fødslen og i den første tid... Og suk! nu lader det til at hun først møder ham når han er 14-15 dage gammel... der sker altså bare så meget i den første tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det gået helt i stå igen ;) men det er jo ingen overraskelse.. hehe..

Er enormt træt i mine ben her til aften! Så tror at planen for i aften bare er afslapning, har netop bestilt en pizza og ser film med manden <3

imorgen kommer dagen til at gå med lidt vasketøj og let rengøring så det er pænt i huset inden fødslen 7-9-13 går igang torsdag :)

NU ved jeg ikke om det er de samme stikpiller man får?! men da vi mistede den første og skulle have medicinsk abort fik jeg også stikpiller.. de første to gav ingen ting... 4 timer senere skulle 2 mere lægges op! kan huske jeg i en halv time fik en let murren og sagde til manden at hvis det her var veer så kunne vi snildt spille baggammon den dag det virkelig gjaldt ;)... det skulle jeg så ikke have sagt... fy for f**** da hvor det gjorde ondt... lægen sagde bagefter jeg havde haft rigtige veer for at udstøde...

Så derfor tænker jeg at det i princippet er de samme piller?.. for at livmoderen åbner sig ? :) men er ikke sikker...

Har også hørt mange hvor det går i gang af sig selv når først der er bestilt tid til igang sætning!?... men jeg tvivler nu! :P

Min søster rejser desværre til Indien i 14 dage torsdag morgen :( har været rigtig sur på hende over at hun da for pokker skulle bestille den rejse så tæt på min termin!?.. hun er en del ældre end mig og har 3 store børn! det betød meget for mig at hun kunne støtte mig efter fødslen og i den første tid... Og suk! nu lader det til at hun først møder ham når han er 14-15 dage gammel... der sker altså bare så meget i den første tid...

Jeg tror at det er de samme piller man får, lyder da til at de virker godt på dig så..

Øv hvor ærgeligt med din søster nu du lige har brug for hende. Godt det trods alt ikke er længere tid hun skal være væk...

Håber at du kan få tiden til at gå idag så i snart kan komme til igangsættelsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg lige været på vægten nu det virker til at det meste væske i kroppen er væk

Startvægt: 51,5

Slutvægt: 61,5

Vægt 14 dage efter fødslen: 53,5..

Så det er jo dejligt, synes også at maven er godt på vej ind, selvom der da er en tydelig bule endnu, men det går da den rigtige vej :)

I går var jeg endda inde i en butik og prøve en kjole, den sad eleedigt, men hvor var det fedt bare at kunne prøve noget i en normal butik igen :D Man følte sig helt normal-ish :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at det er de samme piller man får, lyder da til at de virker godt på dig så..

Øv hvor ærgeligt med din søster nu du lige har brug for hende. Godt det trods alt ikke er længere tid hun skal være væk...

Håber at du kan få tiden til at gå idag så i snart kan komme til igangsættelsen :)

  

Ja de virkede da i hvert fald sidst ;) Kunne da også være lidt sjovt hvis det starter med det samme imorgen! det er den kommende farfars fødselsdag, så en bedre gave kan vi vist ikke give ham :)

Tiden går okay i dag... får ordnet lidt små ting og gør det sidste klar! :) Tror det bliver værst når jeg skal sove i aften.. skal "heldigvis" ikke sove så lang tid hehe.. skal op senest kl. 6 imorgen for at kunne nå ind til Esbjerg i morgentrafikken til kl 7.45 :)

Så har jeg lige været på vægten nu det virker til at det meste væske i kroppen er væk

Startvægt: 51,5

Slutvægt: 61,5

Vægt 14 dage efter fødslen: 53,5..

Så det er jo dejligt, synes også at maven er godt på vej ind, selvom der da er en tydelig bule endnu, men det går da den rigtige vej :)

I går var jeg endda inde i en butik og prøve en kjole, den sad eleedigt, men hvor var det fedt bare at kunne prøve noget i en normal butik igen :D Man følte sig helt normal-ish :)

Fedt! det er squ da flot at det meste er væk allerede :) håber jeg kan prale af det samme om 2-3 uger hihi...

Glæder mig også SÅ meget til at komme i noget mere normalt tøj.. ammer du egentlig?.. og i så fald.. bruger du normale bluser eller ammetøj? :)

Jeg har købt en elastisk amme bh til opstarten indtil jeg kender størrelsen og ved om det fungere.. og så 2 amme t-shirts i h&m som var på bud :) så satser jeg på at jeg er godt kørende til de første dage.. jeg er bare ikke meget for at flashe det hele når barsels gæsterne kommer og går :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de virkede da i hvert fald sidst ;) Kunne da også være lidt sjovt hvis det starter med det samme imorgen! det er den kommende farfars fødselsdag, så en bedre gave kan vi vist ikke give ham :)

Tiden går okay i dag... får ordnet lidt små ting og gør det sidste klar! :) Tror det bliver værst når jeg skal sove i aften.. skal "heldigvis" ikke sove så lang tid hehe.. skal op senest kl. 6 imorgen for at kunne nå ind til Esbjerg i morgentrafikken til kl 7.45 :)

Fedt! det er squ da flot at det meste er væk allerede :) håber jeg kan prale af det samme om 2-3 uger hihi...

Glæder mig også SÅ meget til at komme i noget mere normalt tøj.. ammer du egentlig?.. og i så fald.. bruger du normale bluser eller ammetøj? :)

Jeg har købt en elastisk amme bh til opstarten indtil jeg kender størrelsen og ved om det fungere.. og så 2 amme t-shirts i h&m som var på bud :) så satser jeg på at jeg er godt kørende til de første dage.. jeg er bare ikke meget for at flashe det hele når barsels gæsterne kommer og går :P

Dejligt at dagen er gået godt, men ja kan godt forstå hvis natten bliver lang, der er ikke noget at sige til hvis tankerne kører for fuld styrke, jeg tror nærmest ikke jeg sov natten op til igangsættelsen med Silje ;)

Ja det er mwget rart at der ikke er problemer med vægten, spiser som en skovarbejder efter jeg har født.. Men ja jeg ammer, synes det giver en god appetit og et godt vægttab :)

Jeg bruger ikke ammetøj bruger bare noget jeg kan hive ned eller op i og så har jeg en enkel ammetop, men vil måske købe et par stykker mere. Jeg har også elastiske amme bher fra babysam, synes ikke jeg har behov for andet :) Det er meget rare at have på og det er også vigtigt at det er noget der ikke klemmer så man ikke får brystbetændelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha og det med at flashe det hele der ændrer en fødsel ret meget på ens blufærdighed ;) og ellers kommer man også langt med en stofble over skulderen og babys hoved :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER