Susse

Skal slettes

547 indlæg i dette emne

37+0... Så er jeg inde for normal fødselsperiode.. Er i gang med at pakke tasken men ellers tænker jeg ikke så meget over det. Regner ikke med at der sker noget lige nu her, men det er da sjovt at tænke på at min veninde for nyligt fødte 37+0...

Kan godt mærke at overskudet daler og min mand må tage mere over med vores pige, så det giver da lidt dårlig samvittighed... Men hva der burde jo max. gå 1 måned nu inden en eventuel igangsættelse..

Nu vil jeg bare nyde julen som jo højst sansynligt er den sidste som en familie på 3 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

37+0... Så er jeg inde for normal fødselsperiode.. Er i gang med at pakke tasken men ellers tænker jeg ikke så meget over det. Regner ikke med at der sker noget lige nu her, men det er da sjovt at tænke på at min veninde for nyligt fødte 37+0...

Kan godt mærke at overskudet daler og min mand må tage mere over med vores pige, så det giver da lidt dårlig samvittighed... Men hva der burde jo max. gå 1 måned nu inden en eventuel igangsættelse..

Nu vil jeg bare nyde julen som jo højst sansynligt er den sidste som en familie på 3 :)

Spændene... :) har faktisk haft lidt svært ved at forholde mig til det der med "de 5 terminsuger"... det er jo en ret lang tidsperiode.. hehe...

Men kan godt forstå at du er glad for at være rundet 37+0... så er lille pigen jo inden for tid når hun kommer ud!!... Håber hun kommer snart.. men krydser også fingre på jeres vegne for at hun lige trækker den til efter jul ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændene... :) har faktisk haft lidt svært ved at forholde mig til det der med "de 5 terminsuger"... det er jo en ret lang tidsperiode.. hehe...

Men kan godt forstå at du er glad for at være rundet 37+0... så er lille pigen jo inden for tid når hun kommer ud!!... Håber hun kommer snart.. men krydser også fingre på jeres vegne for at hun lige trækker den til efter jul ;)

Nej første gang havde jeg også svært ved at forholde mig til de 5 uger, men regnede nu med at jeg gik over tid... Denne gang har jeg ingen ide, frygter lidt at min krop ikke selv kan finde ud af det der med at gå igang... Men utålmodigheden kommer helt sikkert først når vi er forbi d. 1 januar ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig glædelig jul til jer alle sammen...

Håber i får en dejlig aften inden den forhåbentlig står på bleskift og babypludder :)

Her er der heldigvis ingen tegn på fødsel, så regner med en hyggelig aften med svigerfamilien :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii ingen julebaby til mig ;) Det lettede altså lidt mentalt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii ingen julebaby til mig ;) Det lettede altså lidt mentalt

Hehe... dejligt! :) Nu er det snart vores terminsmåned .... det er så vildt!!!

Er SÅ spændt på at møde vores lille fis <3 vil gerne forbi nytår... og mon ikke det også ender med at vi får en februar baby.. ;)

Håber i alle havde en dejlig jul :) Vi nød det i fulde drag.. men overnattende gæster fra d. 23-26 var noget hårdere end jeg lige havde forventet.. så nu skal der bare slappes af!! :)

Nytår bliver meget stille og roligt for os i år! Vi vil bare holde kæreste aften, med god mad og en god film! så ikke noget vildt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige været til jordemoder idag... 3200 g blev hun skønnet til og hun står nu helt fast... Så det er længere end Silje kom :)

Ellers var alt andet som det skulle... Har næste tid d. 14 januar, spændende om jeg når den tid...:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det hele gik som det skulle :)

Vi har først den næste tid d. 7 januar... sidst stod han ikke fast hos mig! Men der er siden 3 u afhængigt af hinanden der har sagt at min mave er sunket et godt stykke.. så nu satser jeg på at han har sat sig :D

Føler også at jeg har "fået en talje" igen hehe.... som om maven er blevet mindre!?.. det er den vist ikke... den har nok bare flyttet sig :D

Der er godt gang i festen i maven!.. den hopper og danser rundt når han er vågen! :D

Nu mangler vi bare de sidste små ting herhjemme og pakke tasken! så er vi klar og han kan bare komme ud kan han :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det hele gik som det skulle :)

Vi har først den næste tid d. 7 januar... sidst stod han ikke fast hos mig! Men der er siden 3 u afhængigt af hinanden der har sagt at min mave er sunket et godt stykke.. så nu satser jeg på at han har sat sig :D

Føler også at jeg har "fået en talje" igen hehe.... som om maven er blevet mindre!?.. det er den vist ikke... den har nok bare flyttet sig :D

Der er godt gang i festen i maven!.. den hopper og danser rundt når han er vågen! :D

Nu mangler vi bare de sidste små ting herhjemme og pakke tasken! så er vi klar og han kan bare komme ud kan han :)

dejligt at der er ved at være styr på det hele så lillemanden bare kan komme an :) Sjovt at der er flere der har kommenteret på at din mave er sunket, så må der jo være noget om det :)

Min er bestemt ikke sunket, men der er flere der har kommenteret på at maven er mindre end sidst, så ved ikke om barnet mon også er mindre, bliver spændende at se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan står det til med vægten hos jer andre? Min har stået stille de sidste 5 uger hvilket jeg synes er lidt mærkeligt... Vejer præcist det samme hver uge, det afviger ikke engang med 100 g. Har kun taget 9 kg på, synes jeg ikke helt er nok, men synes bestemt ikke at jeg har holdt mig tilbage i juledagene ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan står det til med vægten hos jer andre? Min har stået stille de sidste 5 uger hvilket jeg synes er lidt mærkeligt... Vejer præcist det samme hver uge, det afviger ikke engang med 100 g. Har kun taget 9 kg på, synes jeg ikke helt er nok, men synes bestemt ikke at jeg har holdt mig tilbage i juledagene ;)

Jeg syntes også at min vægt står lidt stille for tiden!?... den har afveget med omkring +/% 200 gram de sidste 14 dage...

Jeg har taget 14 kg på.. men min JM var overbevist om at i hvert fald 4 kg af dem var ren væske....

Tog 4 kg på på EN uge og var græde færdig.. mine fødder er som klumper, og jeg kan på ingen måde få sko på ud over min mands "skater kondisko".. så jeg er virkelig smart hehe...

Hænderne er også godt hævede og ansigtet... så jeg GLÆDER mig til at det forsvinder igen efter fødslen! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes også at min vægt står lidt stille for tiden!?... den har afveget med omkring +/% 200 gram de sidste 14 dage...

Jeg har taget 14 kg på.. men min JM var overbevist om at i hvert fald 4 kg af dem var ren væske....

Tog 4 kg på på EN uge og var græde færdig.. mine fødder er som klumper, og jeg kan på ingen måde få sko på ud over min mands "skater kondisko".. så jeg er virkelig smart hehe...

Hænderne er også godt hævede og ansigtet... så jeg GLÆDER mig til at det forsvinder igen efter fødslen! :D

Puha 4 kg væske det lyder ikke rart.. Det er da altid noget at din mand har så store sko så, ellers var det blevet koldt ;) væske bøvler jeg heldigvis ikke med. Så er din vægtøgning jo fin.. Jeg skulle gerne have taget 14-15 kg på, men det når jeg ikke... Men hva så skal der bare spises meget når jeg ammer... mums :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha 4 kg væske det lyder ikke rart.. Det er da altid noget at din mand har så store sko så, ellers var det blevet koldt ;) væske bøvler jeg heldigvis ikke med. Så er din vægtøgning jo fin.. Jeg skulle gerne have taget 14-15 kg på, men det når jeg ikke... Men hva så skal der bare spises meget når jeg ammer... mums :D

Nej jeg kunne da også godt være foruden væsken ;) Har netop tabt 1,5 kg igen og fået "tynde" ben/ankler igen hehe... der er stadig en god mængde væske om aftenen, men tror virkelig at det har hjulpet at vi ikke har lavet andet end at ligge på sofaen i et par dage! :)

Jeg måtte jo egentlig kun tage 8-10 kg på i alt.. men lægen sagde at jeg ikke skulle spekulere på det ... mit bmi var 0,3 højere end "normalt" inden jeg blev gravid så han mente at det stadig var okay hvis jeg endte med 15 kg ... så nu må vi se hvad vej det går!

Er det ikke meget normalt at det står stille med vægten her til sidst?

Hihi.. det er da dejligt at du bare kan guffe løs når du skal amme hehe... når først jeg har født skal jeg nok tænke mig lidt om for at komme af med det overflødige :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige ønske et godt nytår :)

Imorgen når vi vågner er det VORES terminsmåned .... fedt fedt fedt!!! :D Det er så vildt... Vi har længe glædet os til "næste år"... og nu er det snart nu!...

Håber i får en dejlig aften og kommer sikkert ind i 2014! <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

godt nytår til jer alle.... :)

så er det endelig vores månede.. har godt nok først termin starten af feb men da det er kejsersnit har vi datoen på plads... og det bliver januar :) vi glæder os rigtig meget til hun kommer... så nu må de 3 uger alser godt gå hurtig <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

godt nytår til jer alle.... :)

så er det endelig vores månede.. har godt nok først termin starten af feb men da det er kejsersnit har vi datoen på plads... og det bliver januar :) vi glæder os rigtig meget til hun kommer... så nu må de 3 uger alser godt gå hurtig <3

Ja det er dejligt at det nu er Januar :)

Håber tiden kommer til at gå bare nogenlunde hurtigt! :) Nu er der jo ikke fare for at du går over tid ;) hehe.. men håber for os andre at bebserne ikke syntes de skal hygge i maven længere end højest nødvendigt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt nytår til jer også :)

Ja så nåede vi sørme januar, vildt at tænke på. min baby kommer jo helt sikkert i denne måned, så er spørgsmålet bare hvornår det sker :)

Jeg er glad for at være kommet over jul og nytår og når dagen idag er gået kan hun bare komme an (føler ikke for at skulle op og bage boller 1 januar i laaang tid fremover ;))

Det bliver en spændende måned :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men håber for os andre at bebserne ikke syntes de skal hygge i maven længere end højest nødvendigt :P

Den hepper jeg også på, hader overtid.. Der sker bare noget med en mentalt når man runder terminsdatoen... Og sidst blev Silje jo tvunget ud 12 dage over tid :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den hepper jeg også på, hader overtid.. Der sker bare noget med en mentalt når man runder terminsdatoen... Og sidst blev Silje jo tvunget ud 12 dage over tid :O

Kunne godt forestille mig at det er frygteligt at gå over terminsdatoen.. vil jo så gerne møde den lille kærlighed <3

Jeg er dog lidt spændt... vi ved jo nærmest på klokkeslet hvornår vores lille fis er lavet, da vi fik hjælp ved mikroinsemination (reagensglas hvor sædcellen hjælpes ind i ægget)... så i følge det hedder det d. 31 januar.. men ved NF blev det rykket til d. 27?!... så jeg prøver at bevare humøret højt og tænke at det er helt okay hvis det bliver efter d. 27... hehe..

Mine plukkeveer er godt nok begyndt at nive godt til! De murrer godt i lænden som mensturationssmerter.. de gør dog ikke ondt.. og et par stykker af dem i løbet af dagen trækker ned i lårene... :)

Tvivler på at jeg får lov at føde flere uger før terminsdatoen... men satser da på at de laver en eller anden form for arbejde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sååååååk :P kommer lige herover og siger hej piger!

Jeg havde jo oprindeligt termin 31/12, men blev rykket to dage og har forventet termin 2/1.

Jeg havde dog håbet og troet på en nytårs-baby, men ak ak...

Her sidder jeg.. stadig tyk og med en livlig dreng i maven... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sååååååk :P kommer lige herover og siger hej piger!

Jeg havde jo oprindeligt termin 31/12, men blev rykket to dage og har forventet termin 2/1.

Jeg havde dog håbet og troet på en nytårs-baby, men ak ak...

Her sidder jeg.. stadig tyk og med en livlig dreng i maven... <_<

Jamen velkommen til ;)

Så er det jo bare et spørgsmål om tid før den første januar bebs kommer til verden <3 sender da lige noget ve støv i din retning!

Er spændt på om jeg ender i februar gruppen har termin d. 27 januar... så der er jo stadig lææææænge til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen til :)

ja her er der ingen chance for at jeg går over tid ;) jeg føder derimod 14 før tid :D men er også begyndt at tælle ned nu hvor jeg kender datoen på hvornår hun kommer.... :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen til :)

ja her er der ingen chance for at jeg går over tid ;) jeg føder derimod 14 før tid :D men er også begyndt at tælle ned nu hvor jeg kender datoen på hvornår hun kommer.... :kuller

Kan godt forstå at du glæder dig til at møde prinsessen <3 håber du har haft en god graviditet og er blevet fulgt godt igennem det hele denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sååååååk :P kommer lige herover og siger hej piger!

Jeg havde jo oprindeligt termin 31/12, men blev rykket to dage og har forventet termin 2/1.

Jeg havde dog håbet og troet på en nytårs-baby, men ak ak...

Her sidder jeg.. stadig tyk og med en livlig dreng i maven... <_<

Velkommen til her... Håber for dig at du føder den første januarbaby... Håber for os alle at de snart begynder at vise sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen til :)

ja her er der ingen chance for at jeg går over tid ;) jeg føder derimod 14 før tid :D men er også begyndt at tælle ned nu hvor jeg kender datoen på hvornår hun kommer.... :kuller

Hvem der dog vidste at de blev mor 14 dage før tid... Så havde jeg min lille trunte i armene nu... Ej er endnu ikke utålmodig, men tror snart at det kommer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER