Gantzel21

Fastelavn

40 indlæg i dette emne

Annika vil være prinsesse og Tobias vil være Dan fra Bakugan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower Årh hvor kært...

Alfrida vil vist gerne være en prinsesse,eller bare en der bærer en kjole :D

Vi har et abekostume og et teletubbies som jeg vil forsøge at overtale hende til at vælge imellem... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kian skal være Spidermand :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Martin skal være drage.

Det har mor bestemt, det var nemlig det hun havde lyst til at sy :lol

168387_1686281870902_1053312873_1853883_4759131_n.jpg

Jeg lavede katten til Finbarr sidste år, hvor meget mon jeg skal lægge til det mønster for den kan passe ham i år. For så kan han blive en af de andre ting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke skal være minnie mouse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emil skal være teletubbie

og Noah pirat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede katten til Finbarr sidste år, hvor meget mon jeg skal lægge til det mønster for den kan passe ham i år. For så kan han blive en af de andre ting.

Jeg vil tro en cm til mønsterforstørrelse og en cm til sømrum. Men prøv da at se om han kan komme i katten, og mål om det er længden der mangler eller om det både er længde og bredde.

Men synes det plejer at være en cm at et mønster vokser, når der er flere str, på mønsterarket.

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge piger skal i år være hekse, det har jeg bestemt, da jeg ikke vil købe nye dragter (de fik til halloween pga. halloweenfest i sfo)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis mor skal bestemme skal poden være Peter pan (har dragt) men men nu skal mor jo ikke bestemme alt. Og tiltros for herrens unge alder så ved han godt hver der er "sejt" så han vil være BAKUGAN! tænk jeg var i den naive overbevisning at børn skulle være noget ældre før de fik de nykker :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min yngste datter skal være Minnie Mouse eller Barbapappa fordi det er 2 figurer hun selv ved hvem er.

Den store skal være prinsesse for det kostume ønskede hun sig til jul og jeg er for nærig til at købe et nyt :P Desuden er det også det hun gerne vil være!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Finbarr skal være smølf

post-513-017701100 1298406531_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og Anine elefant, har selv syet til den begge og selv fundet på det.

post-513-053932000 1298406631_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Finbarr skal være smølf

og Anine elefant, har selv syet til den begge og selv fundet på det.

De rigtig godt lavede :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline skal være Tornerose og Lucas Bakugan, der har jeg ingen ting at skulle ha sagt, det bestemmer de helt selv! De vil gerne ligne alle andre så det får de da lov til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op en flot drage dragt...

Synes selv jeg var tidligt ude og havde fundet på at min datter skulle være Mariehøne i år, da hun havde en mariehøne hat på Nytårsaften, havde jeg allerede i januar besluttet mig for lige at sy en rød kjole og sætte nogle sorte prikker på.. rimeligt enkelt...

Og nu hvor alle katalogerne er kommet, så er halvdelen af de små børnekostumer bare mariehøner eller bi'er... Så ærgerligt synes jeg, men har nu syet kjolen alligevel, så må hun bare være det samme som en del andre, har jeg på fornemmelsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER