FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Endnu en dag med kvalme og opkast, slet ikke noget nær så slemt som med M., men jeg hader bare de her dage. Den sidste uge har jeg haft 3 dage på den måde (jaaa.. Ved godt det ikke er mange, men synes det er drøjt :blush) det er tydeligt, at når jeg ikke får sovet ud/hvilet, så bliver jeg virkelig træt, men så træt, at jeg ikke kan falde i søvn alligevel- så starter kvalmen også kører det ellers i ring :prik Håber jeg får sovet nu her, så jeg er frisk når M. Kommer hjem :) Vi er alene på borgen, så jeg skal bare være frisk ;)

Øv hvor er det træls for dig, at du skal døje med både blødninger og kvalme igen i denne graviditet :kram2

Håber da at du er frisk på torsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ved at være pænt træt af at tisse i buskerne <_< Jeg laver knibeøvelser og synes selv jeg har en ok stærk bækkenbund. Men jeg GLEMMER lige at knibe sammen, når jeg fx nyser, hvilket ofte resulterer i lidt sjattisseri i underbukserne.

Og så føles det bare som om jeg skal tisse hele tiden, OGSÅ selv om jeg lige har tisset!

Suk, da jeg var gravid med Lise fik jeg tisset (sådan rigtigt) 3 gange i bukserne. To af gangene var jeg på vej hjem og skulle tisse, og så da jeg er liiiiige ved at være hjemme, tisser jeg i bukserne uden for hækken, fordi jeg ikke kunne holde mig længere :shooter

Den tredje gang var vist fordi jeg hostede og glemte at knibe imens eller lignende.

Øv, hvor er det bare pinligt og irriterende altså!

Ej hvor er det rart at vide, at ændre også har problem med at holde på vandet når de nyser. Troede kun at det var mig:( her er det også når jeg nyser og ja også hvis jeg kommer ind af døren og skal på toilet og så pludselig ikke kan holde mig mere, selvom jeg har holdt mig fint i de 5 minutter det tog at komme hjem. Jeg synes at jeg kniber og krydser ben, men det er langt fra hver gang at det er nok :( men godt at vide at vi er flere i samme båd...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er det træls for dig, at du skal døje med både blødninger og kvalme igen i denne graviditet :kram2

Håber da at du er frisk på torsdag :)

Tak søde :kiss

Det håber jeg virkelig også :) Vi vil med på hyggetur :glad Det er slet ikke så slemt med opkast denne gang som sidste gang, men træthed kan kroppen slet ikke kapere, åbenbart!

Blødningen, ja den er lidt sær, men har kun blødt 2 dage i sidste uge, lidt i går- som stoppede igen så hurtigt som det startede :huh Min krop er fucked :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det rart at vide, at ændre også har problem med at holde på vandet når de nyser. Troede kun at det var mig:( her er det også når jeg nyser og ja også hvis jeg kommer ind af døren og skal på toilet og så pludselig ikke kan holde mig mere, selvom jeg har holdt mig fint i de 5 minutter det tog at komme hjem. Jeg synes at jeg kniber og krydser ben, men det er langt fra hver gang at det er nok :( men godt at vide at vi er flere i samme båd...

Jeg blev også lettet over, at man ikke var alene- vi er mange <_< ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, piger, det lyder mega-øv med det der ukontrollable tisseri <_< Det har jeg ikke prøvet endnu, men det fik mig da lige til at knibe nogle gange ;)

 

Jeg skal til NF i morgen :O :) Jeg er spændt og lidt nervøs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, piger, det lyder mega-øv med det der ukontrollable tisseri <_< Det har jeg ikke prøvet endnu, men det fik mig da lige til at knibe nogle gange ;)

 

Jeg skal til NF i morgen :o :) Jeg er spændt og lidt nervøs!

:yay

Hvor spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vist fået svaret på, hvorfor jeg er træt :blink Normalt er min blodprocent på 9,4-9,8 den er så på 5,9 nu :O Eller det var den i sidste uge, så har fået taget endnu en blodprøve i dag, får svar i morgen eftermiddag, hvis den er faldet yderligere og jeg fortsat kaster op og er træt, så kan det være, jeg skal have en lille optankning :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, piger, det lyder mega-øv med det der ukontrollable tisseri <_< Det har jeg ikke prøvet endnu, men det fik mig da lige til at knibe nogle gange ;)

 

Jeg skal til NF i morgen :O :) Jeg er spændt og lidt nervøs!

Uh hvor spændende! Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vist fået svaret på, hvorfor jeg er træt :blink Normalt er min blodprocent på 9,4-9,8 den er så på 5,9 nu :O Eller det var den i sidste uge, så har fået taget endnu en blodprøve i dag, får svar i morgen eftermiddag, hvis den er faldet yderligere og jeg fortsat kaster op og er træt, så kan det være, jeg skal have en lille optankning :O

Hold da op. Under alle omstændigheder er den vel for lav altså blodprocenten. Håber på snarligt bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vist fået svaret på, hvorfor jeg er træt :blink Normalt er min blodprocent på 9,4-9,8 den er så på 5,9 nu :O Eller det var den i sidste uge, så har fået taget endnu en blodprøve i dag, får svar i morgen eftermiddag, hvis den er faldet yderligere og jeg fortsat kaster op og er træt, så kan det være, jeg skal have en lille optankning :O

Det er også ret meget den er faldet må man sige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vist fået svaret på, hvorfor jeg er træt :blink Normalt er min blodprocent på 9,4-9,8 den er så på 5,9 nu :o Eller det var den i sidste uge, så har fået taget endnu en blodprøve i dag, får svar i morgen eftermiddag, hvis den er faldet yderligere og jeg fortsat kaster op og er træt, så kan det være, jeg skal have en lille optankning :o

 

Pyha. Godt de har opdaget det. Det er jo også meget, du har blødt....Håber du snart får det bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak. Jeg satser på barsel fra kl 15.30 (hvis alt går vel)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MetteA, jeg havde lidt samme problem omkring uge 16-22. Jordemoderen sagde det kan være fordi det ikke er så længe siden jeg fødte sidst, at det hele ikke har fået sin fulde styrke endnu. Mit var især hvis jeg hostede eller grinede meget. Nu er det faktisk helt væk, er 33+1 idag. Men til en af mine scanninger af livmoderhalsen sagde lægen at min livmoder ligger lavt, så jeg skal fokusere meget på bækkenbundsøvelser bagefter...

Men tak for et par gode grin ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, piger, det lyder mega-øv med det der ukontrollable tisseri <_< Det har jeg ikke prøvet endnu, men det fik mig da lige til at knibe nogle gange ;)

Jeg skal til NF i morgen :O :) Jeg er spændt og lidt nervøs!

Uh spændende, held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vist fået svaret på, hvorfor jeg er træt :blink Normalt er min blodprocent på 9,4-9,8 den er så på 5,9 nu :O Eller det var den i sidste uge, så har fået taget endnu en blodprøve i dag, får svar i morgen eftermiddag, hvis den er faldet yderligere og jeg fortsat kaster op og er træt, så kan det være, jeg skal have en lille optankning :O

Godt der var en forklaring. Så burde du snart få det bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på fra mobil = ingen quotes

Tak held og lykker om i morgen, piger :lovebk

Ønskebebs: sikke et fald :O håber de kan hjælpe dig til at få det bedre - snart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MetteA, jeg havde lidt samme problem omkring uge 16-22. Jordemoderen sagde det kan være fordi det ikke er så længe siden jeg fødte sidst, at det hele ikke har fået sin fulde styrke endnu. Mit var især hvis jeg hostede eller grinede meget. Nu er det faktisk helt væk, er 33+1 idag. Men til en af mine scanninger af livmoderhalsen sagde lægen at min livmoder ligger lavt, så jeg skal fokusere meget på bækkenbundsøvelser bagefter...

Men tak for et par gode grin ;)

Det kan sagtens tænkes at det også er medvirkende til det (det er jo omtrent lige lang tid siden vi begge var gravide sidst ;) ), men jeg husker også at det var et problem under første graviditet. Ligesom Nitzen (tror det var hende der nævnte det), så kan jeg have holdt mig uden problemer et stykke tid, men når jeg så er liiiige ved at være ved toilettet eller står og låser hoveddøren op, så kan jeg pludselig ikke holde mig længere. Som om min krop bare opgiver at kunne holde på det, når den ved jeg er ved målet. Således lykkedes det mig at tisse i bukserne et par gange under min første graviditet, da jeg stort set var nået hjem.

Har dog stadig kun oplevet en smule sjattisseri indtil videre ved denne graviditet, som alle var ved nysen og skyldes jeg ikke lige huskede at knibe samtidig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv nogle dårlige nætter jeg har for tiden. Har så svært ved at finde en ordenligt måde at ligge på, og i nat måtte jeg op 2 gange for at kaste op

Jeg orker ikke at være gravid mere, men hun skal jo heller ikke ud endnu. Holder ud lidt endnu...men det er nu meget smart, jeg skal nok nå at blive så træt af det, at fødslen bare kan komme an :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op. Under alle omstændigheder er den vel for lav altså blodprocenten. Håber på snarligt bedring :kram2

 

 

Det er også ret meget den er faldet må man sige.

 

 

Pyha. Godt de har opdaget det. Det er jo også meget, du har blødt....Håber du snart får det bedre :kram2

 

 

Godt der var en forklaring. Så burde du snart få det bedre

 

 

Ønskebebs: sikke et fald :o håber de kan hjælpe dig til at få det bedre - snart!

Tak piger :lovebk 

 

Ja, det giver da i hvert fald mening, så der er ikke kun graviditetstrætheden der dræner :blink Manden blev helt bekymret :rolleyes :biglove Men mest for om det havde betydning for den bette :D Måtte så lige minde ham om, at det jo i hvert fald betød, at den havde nuppet hvad den skulle og at blødningerne formentlig også har noget at sige. 

 

Jeg har blødt rigtig meget i nat :( Men også kastet rigtig meget op :( Har gigahovedpine osv. osv. :blabla Er glad for, at vi skal afsted til en skanning i dag - skulle have været alene afsted, men manden er ikke glad for, at jeg kører alene, slet ikke en forholdsvis lang køretur. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på fra mobil = ingen quotes

Tak held og lykker om i morgen, piger :lovebk

 

Så er det i dag du skal til NF :loveshower 

Glæder mig til en update :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv nogle dårlige nætter jeg har for tiden. Har så svært ved at finde en ordenligt måde at ligge på, og i nat måtte jeg op 2 gange for at kaste op

Jeg orker ikke at være gravid mere, men hun skal jo heller ikke ud endnu. Holder ud lidt endnu...men det er nu meget smart, jeg skal nok nå at blive så træt af det, at fødslen bare kan komme an :P

:kram dårlig søvn er roden til alt ondt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :lovebk

Ja, det giver da i hvert fald mening, så der er ikke kun graviditetstrætheden der dræner :blink Manden blev helt bekymret :rolleyes :biglove Men mest for om det havde betydning for den bette :D Måtte så lige minde ham om, at det jo i hvert fald betød, at den havde nuppet hvad den skulle og at blødningerne formentlig også har noget at sige.

Jeg har blødt rigtig meget i nat :( Men også kastet rigtig meget op :( Har gigahovedpine osv. osv. :blabla Er glad for, at vi skal afsted til en skanning i dag - skulle have været alene afsted, men manden er ikke glad for, at jeg kører alene, slet ikke en forholdsvis lang køretur.

Sikke noget. Godt manden passer på dig. Håber scanningen er gået godt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget. Godt manden passer på dig. Håber scanningen er gået godt :glad

:ditto Dejligt med en betænksom mand! Håber også det er gået godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min NF gik godt :yay Lav risiko og en baby, der drak vand og sprællede med benene :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min NF gik godt :yay Lav risiko og en baby, der drak vand og sprællede med benene :loveshower

Tillykke med veloverstået skanning :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.