FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Jeg tudede over at manden i "man v food" klarede den udfordring han skulle klarer, så kender det alt for godt

Jeg har bandlyst alle madprogrammer fordi jeg enten bliver enormt sulten eller skal kaste op når der er noget med mad....jeg har også en udfordring når der skal handles ind....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det svært med, at det lyder til at du nææææsten håber at føde før tid, når det er det jeg har frygtet allermest gennem to graviditeter, hvor jeg har haft truende for tidlig fødsel hængende over hovedet :unsure

Jeg tror ikke du forstår alvoren i det.. Konsekvenserne for baby, konsekvenserne for din store datter. Lyt nu til lægerne og hold dig i RO! :)

Og tak fordi du skrev det, for det var præcis også hvad jeg har tænkt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så undskyld til jer, der har født for tidligt - jeg ønsker bestemt en hel færdigbagt baby som kommer til termin. Ville bare virkelig gerne have den der tidsmaskine!!

Det er bare ikke en dans på roser at være gravid og have en tumling- men det er også rigtig givende :kiss Men kan godt følge dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den her for mørk til et bryllup i april? :unsure

uBtPUQr.jpg

Min bedste veninde skal giftes, og jeg vil selvfølgelig gerne være flot på dagen, men jeg orker heller ikke at bruge kæmpe summer på det, når det er en ventekjole... Men den her er meget overskuelig i pris, og jeg synes den er smadderflot. Tænker måske et sort sjal (eller måske sort habitjakke - fordi det har jeg) og så sorte eller guldfarvede sandaler :help

(NB. jeg spørger ikke om, hvordan man kan gøre ditten og datten for at peppe den op, for det synes jeg hverken, at jeg har overskud eller råd til ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes den er super fin....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM - jeg syntes ikke den er for mørk - særligt når man tænker over at størstedelen af en bryllupsfest foregår om aftenen. Og guldsandaler som du skriver, så er den lige i øjet (generelt vil den være virkelig flot med guldsmykker, hvis du har) :D

Vi blev gift i september '13, på en meget sommerlig dag. Der var en del af gæsterne der bar mørke kjoler (som fx navy, bordeaux) og det var så fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes den er super fin....

Tak, synes også den er ret flot :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM - jeg syntes ikke den er for mørk - særligt når man tænker over at størstedelen af en bryllupsfest foregår om aftenen. Og guldsandaler som du skriver, så er den lige i øjet (generelt vil den være virkelig flot med guldsmykker, hvis du har) :D

Vi blev gift i september '13, på en meget sommerlig dag. Der var en del af gæsterne der bar mørke kjoler (som fx navy, bordeaux) og det var så fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den her for mørk til et bryllup i april? :unsureuBtPUQr.jpg

Min bedste veninde skal giftes, og jeg vil selvfølgelig gerne være flot på dagen, men jeg orker heller ikke at bruge kæmpe summer på det, når det er en ventekjole... Men den her er meget overskuelig i pris, og jeg synes den er smadderflot. Tænker måske et sort sjal (eller måske sort habitjakke - fordi det har jeg) og så sorte eller guldfarvede sandaler :help

(NB. jeg spørger ikke om, hvordan man kan gøre ditten og datten for at peppe den op, for det synes jeg hverken, at jeg har overskud eller råd til ;))

Den er da rigtig fin og ved du hvad. Du er Gravid så du er undskyldt. Altså du skal ikke bruge en formue på en kjole du kun kan bruge en gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den her for mørk til et bryllup i april? :unsureuBtPUQr.jpg

Min bedste veninde skal giftes, og jeg vil selvfølgelig gerne være flot på dagen, men jeg orker heller ikke at bruge kæmpe summer på det, når det er en ventekjole... Men den her er meget overskuelig i pris, og jeg synes den er smadderflot. Tænker måske et sort sjal (eller måske sort habitjakke - fordi det har jeg) og så sorte eller guldfarvede sandaler :help

(NB. jeg spørger ikke om, hvordan man kan gøre ditten og datten for at peppe den op, for det synes jeg hverken, at jeg har overskud eller råd til ;))

Den er så flot...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle af jer der ved hvor man kan købe ammetøj, vi skal til konfirmation når bebs er en måned ca.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh Alina, du er en skat! :D Bortset fra, at nu er jeg jo i dilemma :unsure Tror dog jeg hælder mest til den grønne stadig... Den pink er måske mere forårsagtig, men jeg synes at den "beder om" sølv og ikke sort/guld og jeg er slet ikke en sølvpige :unsure (+ jeg tænker det er lettere at finde sort sjal/jakke/noget end sølv). Jeg har faktisk næsten kun guld smykker. Og en af dem endda med en blålig sten :chin:

Hører slet ikke til herinde, men tillader mig at svare alligevel ;)

 

Altså nu er jeg en lyserød pige. Jeg ELSKER lyserød, og guld kan sagtens bruges dertil. Men nu har jeg mødt dig IRL, og synes bestemt at den grønne ville passe meget bedre til dig. Den anden er endda for pink til min smag ;) SÅ jeg synes du skal holde fast i den grønne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh Alina, du er en skat! :D Bortset fra, at nu er jeg jo i dilemma :unsure Tror dog jeg hælder mest til den grønne stadig... Den pink er måske mere forårsagtig, men jeg synes at den "beder om" sølv og ikke sort/guld og jeg er slet ikke en sølvpige :unsure (+ jeg tænker det er lettere at finde sort sjal/jakke/noget end sølv). Jeg har faktisk næsten kun guld smykker. Og en af dem endda med en blålig sten :chin:

 

Det var så lidt :)

Det lyder næsten som om du har besluttet dig? :p Jeg tror helt sikkert også jeg havde valgt den grønne - nu kender jeg selvfølgelig ikke de øvrige gæster, men syntes den er så flot og virkelig "passende" (?) til en bryllupsfest. Ikke at den pinke, ikke er det, men den "larmer" lidt mere. Ved ikke om det giver mening? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For Søren, håber bestemt ikke at føde nu!

Men jeg har et højt ønske om en tidsmaskine, så jeg kan rejse 10 ugers tid ud i fremtiden!

Jeg synes det er SÅ hårdt.. I dag har jeg sovet to lure, og jeg kan mærke på kæresten at det går ham på at han så skal være "på", fordi vi har Camille... Og det stresser mig..

Jeg er SÅ træt.. Har aldrig været så træt i mit liv.. Ved begge lure kunne jeg ikke "vågne", og normalt er jeg ret hurtig til at stå op - men kunne ikke åbne øjnene og faldt i søvn igen :(

Men jeg sover for filan også så dårligt om natten.. har lige fået jern igen, og skal have det to gange mere i næste uge..

Men jeg vågner jo flere gange hver nat, og ligger vågen enten pga baby fester eller pga ondt et eller andet sted :(

Så undskyld til jer, der har født for tidligt - jeg ønsker bestemt en hel færdigbagt baby som kommer til termin. Ville bare virkelig gerne have den der tidsmaskine!!

Jeg studser lidt over din kæreSte. Hvad er hans forventninger til når jeres datter er kommet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den her for mørk til et bryllup i april? :unsure

uBtPUQr.jpg

Min bedste veninde skal giftes, og jeg vil selvfølgelig gerne være flot på dagen, men jeg orker heller ikke at bruge kæmpe summer på det, når det er en ventekjole... Men den her er meget overskuelig i pris, og jeg synes den er smadderflot. Tænker måske et sort sjal (eller måske sort habitjakke - fordi det har jeg) og så sorte eller guldfarvede sandaler :help

(NB. jeg spørger ikke om, hvordan man kan gøre ditten og datten for at peppe den op, for det synes jeg hverken, at jeg har overskud eller råd til ;))

Hvor er den bare skøn Mette :) link til den.

Den kunne måske også bruges til min venindes studenterfesten/fødselsdagsfest ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres besyv piger! :balloons Jeg tror faktisk også, at den blågrønne er pænest til mig, jeg bliver let samme farve som den pinke :D

Så nu har har jeg købt den grønne. Den var også så billig, at det næsten var dumt at lade være :whistling

Den er købt her: http://www.enula9.dk/shop/mamalicious-lang-festkjole/

Det er godt nok ikke en shop, jeg kender, men mon ikke det går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber vi må se et billede af dig i kjolen, Mette :glad

Jeg skal selv have fundet en til vi skal til bryllup i maj hvor jeg vil være 36+5 :o Det bliver spændende om jeg kan finde en jeg bare ser nogenlunde fornuftig ud i :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle af jer der ved hvor man kan købe ammetøj, vi skal til konfirmation når bebs er en måned ca.

Det samme her, så jeg er også nysgerrig. Ved de har lidt i h&m og mamalicious har vist også.

Jeg synes det er helt genialt, at nogen har lavet den slags. Da jeg fik de første, var det bare ærgerligt: på med en skjorte eller hiv op i blusen og vis den slatne mave frem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber vi må se et billede af dig i kjolen, Mette :glad

Jeg skal selv have fundet en til vi skal til bryllup i maj hvor jeg vil være 36+5 :o Det bliver spændende om jeg kan finde en jeg bare ser nogenlunde fornuftig ud i :D

Hvis jeg synes den er pæn, vil jeg nok ikke lade en mulighed for at vise mig frem i pæn stand, gå forbi :lolhit Men nu må vi se :)

Hvad tænker du med kjole? Lang/kort/farve/???? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At lege med både tumlingen og baby i maven på en gang. :D

Ligger og slapper af på sofaen, min dreng har lagt iPad'en oven på min mave, og spiller. Jo mere ivrig han spiller, jo mere skvulper maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg synes den er pæn, vil jeg nok ikke lade en mulighed for at vise mig frem i pæn stand, gå forbi :lolhit Men nu må vi se :)

Hvad tænker du med kjole? Lang/kort/farve/???? :)

Knæ lang og så gerne i andre farver en sort, men stadig en pæn kjole som ikke er hverdagsliv agtig...

Overvejer lidt denne her: http://mamalicious.dk/mama-licious/short-dresses/dallas-tess-l-s-jersey-dress-nf/20003435,da_DK,pd.html?dwvar_20003435_colorPattern=20003435_Black&forceScope=

Og Thank god for at de har et måleskema så man nemmere kan finde den rigtige størrelse. Som plus size synes jeg det er næsten úmugeligt at finde tøj på nettet som både passer i str og klæder en når man får det på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg synes den er pæn, vil jeg nok ikke lade en mulighed for at vise mig frem i pæn stand, gå forbi :lolhit Men nu må vi se :)

Hvad tænker du med kjole? Lang/kort/farve/???? :)

Har inspireret af dit køb, lige bestilt en kjole til halv pris :D Og et sæt bade tøj ;) Og bodyer til lillebror ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har inspireret af dit køb, lige bestilt en kjole til halv pris :D Og et sæt bade tøj ;) Og bodyer til lillebror ;)

Badetøj minder mig om at jeg skal have fat i en graviditetsbadedragt, så Ida kan fortsætte hendes svømning og vi kan komme til Lalandia

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.