FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Jeg er stoppet med at bløde, men min test i dag er ikke nær så positiv som den jeg tog i går  :boo

Mine test blev også svag i farven. Var til lægen i går men de tog ikke en blodprøve kun en urin test. Det var ikke en skid beroligende. Jeg fik at vide at jeg ikke skulle tage flere test. Det irritere mig at de ikke gad at tage en blodprøve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram

Ved nøjagtig hvordan du har det. Havde det på samme måde da jeg ventede Freja og tudede mig igennem min sidste JM konsultation fordi jeg bare ikke kunne mere.

Men man har jo ikke noget valg, vel?

Det eneste jeg kan sige er at det er det hele værd til sidst ligegyldigt hvor hårdt det er

Ja, og skammer mig lidt over at brokke mig over det, da det jo er den største gave vi får og en kæmpe drøm for mig som går i opfyldelse..

Men nøj hvor synes jeg bare ikke det er sjovt lige fortiden og hvis det fortsætter resten af graviditeten er jeg godt nok på den :( vi må tage det som det kommer..

Der er jo ikke andet for..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har siddet og læst min sidste halvdel af graviditetstråden fra min graviditet med Marius. Puha sikke da en omgang. Hvis jeg havde siddet derhjemme var jeg helt sikkert begyndt at flæbe :D Det rammer godt nok hormonerne... Men håber ikke den halvdel bliver lige så spændende som sidst :o Og specielt ikke den sidste måned...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er syg idag.

Er total svimmel, og har ondt i mine led over alt i kroppen.

Dårlig kombi, når man kun skal gå rundt på arbejde.

Og så vågnede jeg senere med rigtig slemme mave smerter. De kom i bølger, og kunne ikke rigtig bevæge mig når de toppede.

Heldigvis er de aftaget, og nu meget svage, stadig kommer det i bølger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Chai kakao latte - ikke så ringe!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man skal føde på Hvidovre, hvordan får man så datoerne for fødselsforberedelse? Jeg kan ikke finde dem på hjemmesiden. Får jeg dem hos jm næste gang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man skal føde på Hvidovre, hvordan får man så datoerne for fødselsforberedelse? Jeg kan ikke finde dem på hjemmesiden. Får jeg dem hos jm næste gang?

 

Vi talte med jordemoder om det og vi ville blive kontaktet mht. datoer :) Er dog ikke blevet kontaktet endnu - så spørger lige til det igen næste gang 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi talte med jordemoder om det og vi ville blive kontaktet mht. datoer :) Er dog ikke blevet kontaktet endnu - så spørger lige til det igen næste gang

Jeg synes bare, min jm sagde, at man kunne se datoerne på nettet.

Hvor langt er du henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare, min jm sagde, at man kunne se datoerne på nettet.

Hvor langt er du henne?

 

Okay, hmm.. Altså forældreeftermiddage står på hjemmesiden, her, men Barn i vente kursusting skulle være via jordemoder...

 

Jeg er uge 28+1, så tænker at det snart må være oppe over at finde ud af det  :rolleyes Skal til jordemoder på fredag og så spørger jeg hende der  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter på kæresten sætter tremmeseng op. Uff!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor jeg glæder mig til at den tremmeseng kommer op :)

Jeg er gået rigtigt i redebyggermode!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testen kan godt svinge. Også i samme mærke. Så jeg ville som Solveig også foreslår lige få fat i lægen, og få taget de blodprøver.

Håber alt er vel!

 

 

Mine test blev også svag i farven. Var til lægen i går men de tog ikke en blodprøve kun en urin test. Det var ikke en skid beroligende. Jeg fik at vide at jeg ikke skulle tage flere test. Det irritere mig at de ikke gad at tage en blodprøve

 

Lægen sagde, at det er normalt at bløde tidligt i graviditeten, og når det var gammelt blod skulle der ikke være noget. Så umiddelbart ville de ikke gøre noget, men hvis jeg begynder at bløde frisk blod eller få ondt skulle jeg ringe igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, hmm.. Altså forældreeftermiddage står på hjemmesiden, her, men Barn i vente kursusting skulle være via jordemoder...

Jeg er uge 28+1, så tænker at det snart må være oppe over at finde ud af det :rolleyes Skal til jordemoder på fredag og så spørger jeg hende der :)

Ok, så er du også et par uger længere end mig.

Jeg kan bare godt lide, at tingene bliver lagt i kalenderen i god tid, men det er vist ikke så realistisk med graviditetsrelaterede ting ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, min mand prøver altid at opmuntre mig med mad! Jeg har grædt hele eftermiddagen, og han har travlt med at købe ind, lave mad og tilbyde mig snacks. Jeg vil bare have et kram! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægen sagde, at det er normalt at bløde tidligt i graviditeten, og når det var gammelt blod skulle der ikke være noget. Så umiddelbart ville de ikke gøre noget, men hvis jeg begynder at bløde frisk blod eller få ondt skulle jeg ringe igen.

Ok, så håber jeg du kan aflede dine tanker lidt. Nu har du i hvert fald lægens ord på, at det ikke betyder noget.

Hvad sagen h*n til at testen var mindre tydelig? Det samme som herinde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, min mand prøver altid at opmuntre mig med mad! Jeg har grædt hele eftermiddagen, og han har travlt med at købe ind, lave mad og tilbyde mig snacks. Jeg vil bare have et kram! :boo

Gå hen til ham og tag et stort kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, så håber jeg du kan aflede dine tanker lidt. Nu har du i hvert fald lægens ord på, at det ikke betyder noget.

Hvad sagen h*n til at testen var mindre tydelig? Det samme som herinde?

 

Jeg nåede slet ikke at få det sagt.. Men jeg har fået min mand til at gemme resten af testene væk, og så ser jeg tiden an. Jeg prøver bare at tænke på, at hvis den ikke hænger ved er der jo en grund til det. Men åååh, hvor er tanken om en tidlig skanning fristende lige nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder fornuftigt, Camils. Så må du være lidt ekstra god ved dig selv. Synes simpelthen de her første uger snegler sig af sted. Bekymringerne kom lige med de to skønne streger. Jeg synes det er svært ikke at være nervøs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder fornuftigt, Camils. Så må du være lidt ekstra god ved dig selv. Synes simpelthen de her første uger snegler sig af sted. Bekymringerne kom lige med de to skønne streger. Jeg synes det er svært ikke at være nervøs.

 

Enig! Puha altså, man tolker bare på ALT lige pludselig. Og jeg har hørt det kun bliver værre når bebs er uden for maven :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ok, så er du også et par uger længere end mig.

Jeg kan bare godt lide, at tingene bliver lagt i kalenderen i god tid, men det er vist ikke så realistisk med graviditetsrelaterede ting ;)

 

Hehe men du kan da godt skrive forældreeftermiddage i kalenderen så - det er da noget  :D Jeg vil egentlig normalt også gerne have styr på det hele i god tid, men har opgivet mht. graviditet  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stoppet med at bløde, men min test i dag er ikke nær så positiv som den jeg tog i går :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

 

Tusind tak for kram. Jeg håber den bliver hængende, men det er ret svært at være positiv :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram. Jeg håber den bliver hængende, men det er ret svært at være positiv :unsure

Det kan jeg godt forstå. Krydser fingre for dig. Ventetid er altid forfærdeligt.. Håber du snart for en god afklaring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er TRÆT!

Jeg har ordnet en del i dag, men med masser af pauser.. Men man kan altså godt mærke at maven er ved at være stor og der er ekstra vægt!

Heldigvis ingen plukkeveer, men tager alligevel resten af aften på sofaen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.