FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Skal møde på sygehuset kl 8 i morgen tidlig til Sukkerbelastningstest. Det har jeg ikke lige lyst til... Skal faste fra kl 22 :(

:kram Jeg glæder mig heller ikke til mine <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er forstoppet og sygt oppustet! Det gør ooooondt :prik

:kram og :ditto :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg bare i mega dårligt humør :( Føler mig virkelig depri. Dumme hormoner :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg bare i mega dårligt humør :( Føler mig virkelig depri. Dumme hormoner :(

Øv :-(. Men det går over igen. Seriøst, jeg troede, jeg havde fået en depression. Og så kom humøret tilbage! :-) Eller er der mon noget, du er trist over også?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bvadr så er det drukket og nu venter jeg 2 timer i et kedeligt venteværelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bvadr så er det drukket og nu venter jeg 2 timer i et kedeligt venteværelse...

 

Jeg håber du har en bog eller noget andet godt med til a fordrive tiden  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :-(. Men det går over igen. Seriøst, jeg troede, jeg havde fået en depression. Og så kom humøret tilbage! :-) Eller er der mon noget, du er trist over også?

Det nager mig lidt, at vi har en mega travl uge i den her uge, og jeg synes det går udover Valdemar (men det er jo kun en uge!). Og jeg føler mig lidt overvældet og bagud på job (men det tror jeg faktisk ikke at jeg er). Men jeg synes, det slår mig uforholdsmæssigt meget ud. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber du har en bog eller noget andet godt med til a fordrive tiden :kram2

Har min tlf og en bog med, så tiden skal fordrives med BK, soduko og læsning. Men det larmer sådan, så det er ikke nem at koncentrere sig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mette: Jeg forstår godt du er overvældet over det program for de næste dage.... Der er også MEGET :kram2 Jeg ville også få ondt i maven over at have det foran mig... Særligt fordi det ikke rigtig lyder til du kan gøre noget for at gøre det bedre (udover IKKE at tage det overarbejde før der er lidt ro på igen... Du skal passe på dig selv først og fremmest :kiss )

 

Men jeg håber det bliver mindre slemt end forventet, og at dagene går hurtigt, så du snart kommer på den anden side, og kan holde weekend med familien :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er sukkerbelastningstesten overstået. Fy for en hvis ting hvor smager det dårligt med citron i hvor hældte hun da også bare meget i :puke Det var en underlig syrlig sød smag. Men det gik fint og jeg blev ikke så desorienteret som sidst. Så dejligt. Morgenmad/formiddagsmad er også indtaget ;) Den rare sygeplejerske siger læge bør have svar i eftermiddag, så tror jeg skriver til ham via lægevejen. Gider ikke sidde i kø for det imorgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er sukkerbelastningstesten overstået. Fy for en hvis ting hvor smager det dårligt med citron i hvor hældte hun da også bare meget i :puke Det var en underlig syrlig sød smag. Men det gik fint og jeg blev ikke så desorienteret som sidst. Så dejligt. Morgenmad/formiddagsmad er også indtaget ;) Den rare sygeplejerske siger læge bør have svar i eftermiddag, så tror jeg skriver til ham via lægevejen. Gider ikke sidde i kø for det imorgen...

Jeg kan huske at da jeg var til nr.2 i sidste graviditet, ca de løbet tør for citron. Jeg valgte at tage den ren, for jeg havde ikke tid til komme igen en anden dag. Synes faktisk det var mindre slemt rent end forventet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan huske at da jeg var til nr.2 i sidste graviditet, ca de løbet tør for citron. Jeg valgte at tage den ren, for jeg havde ikke tid til komme igen en anden dag. Synes faktisk det var mindre slemt rent end forventet.

Synes det var knap så "klistret" med citron. Måske man skulle bede om halv dosis citron næste gang :D Har heldig vis 10-12 uger at beslutte mig i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes det var knap så "klistret" med citron. Måske man skulle bede om halv dosis citron næste gang :D Har heldig vis 10-12 uger at beslutte mig i ;)

Jeg har 6 uger inden jeg skal til den første i denne omgang.

Det der irriterere mig mest denne gang, er at den skal laves hos min læge (da det lokale sygehus er lukket).

De har INGEN gode stole i venteværelset, det har jeg allerede nu brokket mig over :D

Men nej nej, vi kan ikke have en blød stol pga. Hygiejne (hvorfor man så kan det på sygehuse er mig en gåde).

Nå ja, så håber jeg min kvalme er væk inden da. I sidste graviditet havde jeg stadig kvalme til den første af dem og det var ikke godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 6 uger inden jeg skal til den første i denne omgang.

Det der irriterere mig mest denne gang, er at den skal laves hos min læge (da det lokale sygehus er lukket).

De har INGEN gode stole i venteværelset, det har jeg allerede nu brokket mig over :D

Men nej nej, vi kan ikke have en blød stol pga. Hygiejne (hvorfor man så kan det på sygehuse er mig en gåde).

Nå ja, så håber jeg min kvalme er væk inden da. I sidste graviditet havde jeg stadig kvalme til den første af dem og det var ikke godt.

Hehe jeg nuppede og en blød stol med armlæn :D Vores læge har også hårde stole, men det er noget flet og ikke en decideret træstol. Jeg priser mig lykkelig for at min kvalme er væk nu. Ellers var jeg ikke kommet igennem formiddagen uden mad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der kender til denne bog..?
http://www.saxo.com/dk/mine-foerste-aar-minder-og-gemmer_lenart-stenfeldt_ukendt_9788792021168?gclid=CjwKEAiAodOlBRDCjr-UlJDjtVUSJABR7fxyonbu8-vURQk3NEMVHkEMJvWiodXJ03m8wKOvxHjwQxoCICLw_wcB

 

Og om hvor den evt. kan købe fysisk?
OG om man kan købe de ekstra tillægs sider osv. der skrives om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der kender til denne bog..?

http://www.saxo.com/dk/mine-foerste-aar-minder-og-gemmer_lenart-stenfeldt_ukendt_9788792021168?gclid=CjwKEAiAodOlBRDCjr-UlJDjtVUSJABR7fxyonbu8-vURQk3NEMVHkEMJvWiodXJ03m8wKOvxHjwQxoCICLw_wcB

 

Og om hvor den evt. kan købe fysisk?

OG om man kan købe de ekstra tillægs sider osv. der skrives om.

Den har vi til Marius og skal også have den til den næste ;)

De har den i vores lokale babysam og har også set dem i bog og ide.

Jeg fik 10 ekstra sider da jeg købte den til Marius, men har ikke haft brug for dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej de damer

Jeg er primo uge 20 og oplever en del smerter nederst i underlivet. Som kraftige mens smerter. Har I prøvet det? Jeg kan ikke huske det fra sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der kender til denne bog..?

http://www.saxo.com/dk/mine-foerste-aar-minder-og-gemmer_lenart-stenfeldt_ukendt_9788792021168?gclid=CjwKEAiAodOlBRDCjr-UlJDjtVUSJABR7fxyonbu8-vURQk3NEMVHkEMJvWiodXJ03m8wKOvxHjwQxoCICLw_wcB

Og om hvor den evt. kan købe fysisk?

OG om man kan købe de ekstra tillægs sider osv. der skrives om.

Der er en del herinde som har den og er rigtig glad for den, inklusiv mig selv :D

Jeg købte ekstra plastiklommer til min uden problemer.

De har den i min lokale Arnold Busk boghandel, så jeg vil da bare prøve at gå forbi din lokale boghandel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har vi til Marius og skal også have den til den næste ;)

De har den i vores lokale babysam og har også set dem i bog og ide.

Jeg fik 10 ekstra sider da jeg købte den til Marius, men har ikke haft brug for dem.

 

 

Der er en del herinde som har den og er rigtig glad for den, inklusiv mig selv :D

Jeg købte ekstra plastiklommer til min uden problemer.

De har den i min lokale Arnold Busk boghandel, så jeg vil da bare prøve at gå forbi din lokale boghandel

Tusind tak i 2 :)

Må lige overveje om jeg vil have lige den, for synes den virker dyr, men der er vidst også en del i, og kan læse folk er glad for den  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak i 2 :)

Må lige overveje om jeg vil have lige den, for synes den virker dyr, men der er vidst også en del i, og kan læse folk er glad for den :)

Synes helt klart den er pengene værd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Smadret!!!!

Men endelig ligner vores hjem, et hjem.. Vasketøjet er i bund og kæresten og Camille er ved at bage boller!

Meeeeen... Jeg er bare for dårlig til at få stoppet :( har plukkeveer i vildskab...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smadret!!!!

Men endelig ligner vores hjem, et hjem.. Vasketøjet er i bund og kæresten og Camille er ved at bage boller!

Meeeeen... Jeg er bare for dårlig til at få stoppet :( har plukkeveer i vildskab...

Kender det. Kunne mærke på vej hjem fra arbejdes t jeg begyndte at få lidt ondt i lænden, så det var bare slet ikke en god ide. At longere den ene hest ( men nødvendigt fordi den skal gå stævne på fredag med en veninde men som desværre havde migræne idag), så lavede jeg aftensmad og efter aftensmaden fik jeg lavet madpakken til morgen = av i lænden, skal egenlig i bad men nu ser jeg nyhederne færdig og så kan jeg gå i mad og nyde varmen, håber manden vil massere mig lidt inden jeg går i seng kl 20.30...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smadret!!!!

Men endelig ligner vores hjem, et hjem.. Vasketøjet er i bund og kæresten og Camille er ved at bage boller!

Meeeeen... Jeg er bare for dårlig til at få stoppet :( har plukkeveer i vildskab...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.