Posted July 24, 2016 Er der nogle der kan anbefale en god nybegynder overlocker. Har syet i nogle år nu, og fik sidste år en lækker ny husqvarna opal 650 symaskine. Er så glad for den, men kunne også virkelig godt tænkte mig de muligheder en overlocker åbner op for. Men jeg aner intet om dem, så hvis nogle havde en anbefaling, ville det være skønt. Det behøver ikke være noget stort og fancy, bare noget der fungere så jeg kan få det afprøvet. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 24, 2016 Bernina laver gode overlockere Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 24, 2016 Min janome overlocker er også fantastisk. Jeg købte dog en billig brugt en til at prøve det af først. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 Nogen der har istandsat gamle Lundby dukkehuse? Er pt igang med det min kære lille niece skal have i dåbsgave, men mangler inspiration til videre forløb :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 Nogen der har istandsat gamle Lundby dukkehuse? Er pt igang med det min kære lille niece skal have i dåbsgave, men mangler inspiration til videre forløb :-) Nej, men Erica har et og jeg går også og overvejer hvilken stil det skal have. Hvilken stil går du efter? Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2016 Så er der blevet mere tegnet på Idas værelse. Jeg nåede kun lidt idag, men lidt har også ret Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2016 Glæder mig til at se det færdige resultat! Det ser rigtig godt ud indtil videre MariaPiesen :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2016 Glæder mig til at se det færdige resultat! Det ser rigtig godt ud indtil videre MariaPiesen :) Jeg er for en gangs skyld også selv tilfreds med hvad jeg har fået tegnet. Og glæder mig også til at blive helt færdig med det Superhelteværelse. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2016 Det bliver så fedt, Maria!Ida er også helt vild. Hun har sagt til pædagogerne nede i børnehaven at hele børnehaven(30 børn, med vuggestuen) er inviteret hjem og se det når det er færdigt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2016 Ida er også helt vild. Hun har sagt til pædagogerne nede i børnehaven at hele børnehaven(30 børn, med vuggestuen) er inviteret hjem og se det når det er færdigt. Nårh! Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 5, 2016 Jeg har syet dette sæt i dag, jeg har tegnet et par bukser fra Bilka af, da de sidder så godt på ham. Det lykkedes og de passer perfekt :) håber jeg kan nå et par mere i morgen, det er ikke nemt med en baby der sover dårligt ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2016 Jeg har syet dette sæt i dag, jeg har tegnet et par bukser fra Bilka af, da de sidder så godt på ham. Det lykkedes og de passer perfekt :) håber jeg kan nå et par mere i morgen, det er ikke nemt med en baby der sover dårligt ;) Jeg er vild med dem! Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2016 Jeg har syet dette sæt i dag, jeg har tegnet et par bukser fra Bilka af, da de sidder så godt på ham. Det lykkedes og de passer perfekt :) håber jeg kan nå et par mere i morgen, det er ikke nemt med en baby der sover dårligt ;) Så fint!! :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2016 Se nu der! :yay Har den været i brug endnu? :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2016 Jeg overvejer at strikke en form for halsvarmer til A her til vinter. Jeg er ikke super dygtig til at strikke en masse avanceret, så tænkte lidt bare at strikke en halsedisse. Er der nogen, der ligger inde med en opskrift på noget, som er forholdsvis nemt at gå til? Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2016 Jeg overvejer at strikke en form for halsvarmer til A her til vinter. Jeg er ikke super dygtig til at strikke en masse avanceret, så tænkte lidt bare at strikke en halsedisse. Er der nogen, der ligger inde med en opskrift på noget, som er forholdsvis nemt at gå til? Jeg tænker bare på at strikke er rør i rib til William :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2016 Nu ved jeg ikke, hvor gammel A er, men jeg har lavet en del af de her til mindre børn http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=2203&cid=3 Dem kan man nemlig ikke hænge fast i noget med Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2016 Jeg tænker bare på at strikke er rør i rib til William :) Det havde jeg også tænkt, men det skal bare helst gå lidt mere ned i brystet. Han kan ikke lide at få lynet jakken højt op overhovedet. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2016 Nu ved jeg ikke, hvor gammel A er, men jeg har lavet en del af de her til mindre børn http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=2203&cid=3 Dem kan man nemlig ikke hænge fast i noget med Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2016 Jeg tror, jeg prøver med denne: http://trinekok.dk/strik-en-halsedisse/ Jeg skal bare lige have fundet en Rundpind :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2016 Jeg tror, jeg prøver med denne: http://trinekok.dk/strik-en-halsedisse/ Jeg skal bare lige have fundet en Rundpind :) Den tror jeg også jeg kan være med på :DMon man skulle gå i gang med sådan en? :chin: Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2016 Den tror jeg også jeg kan være med på :D Mon man skulle gå i gang med sådan en? :chin: Jeg gør det i hvert fald! Skal bare lige have købt pinden ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2016 Jeg har strikket Astrids julekjole. Frostkjolen fra Paelas Så har jeg teststrikket for shes_knitting fra Instagram. Denne tusinfrydtop Og nu har jeg kastet mig over noget jeg ikke har prøvet før. At strikke med 2 farver. Dette skulle gerne blive til kvalavågskoften fra Klompelompes nye bog :) Share this post Link to post Share on other sites