Kamillawn

Krea smalltalk og billedtråd

1,256 indlæg i dette emne

Er der nogle der kan anbefale en god nybegynder overlocker. Har syet i nogle år nu, og fik sidste år en lækker ny husqvarna opal 650 symaskine. Er så glad for den, men kunne også virkelig godt tænkte mig de muligheder en overlocker åbner op for. Men jeg aner intet om dem, så hvis nogle havde en anbefaling, ville det være skønt. Det behøver ikke være noget stort og fancy, bare noget der fungere så jeg kan få det afprøvet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bernina laver gode overlockere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min janome overlocker er også fantastisk. Jeg købte dog en billig brugt en til at prøve det af først.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der har istandsat gamle Lundby dukkehuse? Er pt igang med det min kære lille niece skal have i dåbsgave, men mangler inspiration til videre forløb :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der har istandsat gamle Lundby dukkehuse? Er pt igang med det min kære lille niece skal have i dåbsgave, men mangler inspiration til videre forløb :-)

 

Nej, men Erica har et og jeg går også og overvejer hvilken stil det skal have. Hvilken stil går du efter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der blevet mere tegnet på Idas værelse. Jeg nåede kun lidt idag, men lidt har også ret

2ns40g7.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at se det færdige resultat! Det ser rigtig godt ud indtil videre MariaPiesen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at se det færdige resultat! Det ser rigtig godt ud indtil videre MariaPiesen :)

Jeg er for en gangs skyld også selv tilfreds med hvad jeg har fået tegnet.

Og glæder mig også til at blive helt færdig med det Superhelteværelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver så fedt, Maria!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver så fedt, Maria!

Ida er også helt vild. Hun har sagt til pædagogerne nede i børnehaven at hele børnehaven(30 børn, med vuggestuen) er inviteret hjem og se det når det er færdigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida er også helt vild. Hun har sagt til pædagogerne nede i børnehaven at hele børnehaven(30 børn, med vuggestuen) er inviteret hjem og se det når det er færdigt.

Nårh!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har syet dette sæt i dag, jeg har tegnet et par bukser fra Bilka af, da de sidder så godt på ham. Det lykkedes og de passer perfekt :) håber jeg kan nå et par mere i morgen, det er ikke nemt med en baby der sover dårligt ;)

IMG_20160805_142545_zpsxwc5hzce.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se nu der! :yay

IMG_20160805_160329_zpsidswsi6n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har syet dette sæt i dag, jeg har tegnet et par bukser fra Bilka af, da de sidder så godt på ham. Det lykkedes og de passer perfekt :) håber jeg kan nå et par mere i morgen, det er ikke nemt med en baby der sover dårligt ;)

IMG_20160805_142545_zpsxwc5hzce.jpg

Jeg er vild med dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har syet dette sæt i dag, jeg har tegnet et par bukser fra Bilka af, da de sidder så godt på ham. Det lykkedes og de passer perfekt :) håber jeg kan nå et par mere i morgen, det er ikke nemt med en baby der sover dårligt ;)

IMG_20160805_142545_zpsxwc5hzce.jpg

Så fint!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se nu der! :yay

IMG_20160805_160329_zpsidswsi6n.jpg

Har den været i brug endnu? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer at strikke en form for halsvarmer til A her til vinter. Jeg er ikke super dygtig til at strikke en masse avanceret, så tænkte lidt bare at strikke en halsedisse.

Er der nogen, der ligger inde med en opskrift på noget, som er forholdsvis nemt at gå til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer at strikke en form for halsvarmer til A her til vinter. Jeg er ikke super dygtig til at strikke en masse avanceret, så tænkte lidt bare at strikke en halsedisse.

Er der nogen, der ligger inde med en opskrift på noget, som er forholdsvis nemt at gå til?

Jeg tænker bare på at strikke er rør i rib til William :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tænker bare på at strikke er rør i rib til William :)

Det havde jeg også tænkt, men det skal bare helst gå lidt mere ned i brystet. Han kan ikke lide at få lynet jakken højt op overhovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tror, jeg prøver med denne:

http://trinekok.dk/strik-en-halsedisse/

Jeg skal bare lige have fundet en Rundpind :)

Den tror jeg også jeg kan være med på :D

Mon man skulle gå i gang med sådan en? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den tror jeg også jeg kan være med på :D

Mon man skulle gå i gang med sådan en? :chin:

Jeg gør det i hvert fald! Skal bare lige have købt pinden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har strikket Astrids julekjole. Frostkjolen fra Paelas

Yj66paB.jpg

Så har jeg teststrikket for shes_knitting fra Instagram. Denne tusinfrydtop

ZSmqvc2.jpg

Og nu har jeg kastet mig over noget jeg ikke har prøvet før. At strikke med 2 farver. Dette skulle gerne blive til kvalavågskoften fra Klompelompes nye bog :)

qDZaxkU.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER