Posted July 2, 2016 De får jo alligevel ikke lov til at ligge længe nok til at tørre ud, sådan nogle kager! :DNiks :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2016 Jeg overvejer at købe en overlocker, er overbevist om det er det der skal til for at jeg bliver mega sej til at sy (:lol) Har kig på en Bernina Bernette et eller andet (brugt). Er det ikke en ok maskine? Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2016 Jeg overvejer at købe en overlocker, er overbevist om det er det der skal til for at jeg bliver mega sej til at sy (:lol) Har kig på en Bernina Bernette et eller andet (brugt). Er det ikke en ok maskine? :lol :lol :lol Jeg bilder mig samme ind! Og er samtidig tydeligt bevidst over at det ikke vil være sandheden... :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2016 :lol :lol :lol Jeg bilder mig samme ind! Og er samtidig tydeligt bevidst over at det ikke vil være sandheden... :rolleyes Ha ha ha, så er jeg ikke alene. Hvad man ikke kan bilde sig selv ind :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2016 Har fået mit garn fra Pickles. Nøj, det er lækkert :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2016 Har fået mit garn fra Pickles. Nøj, det er lækkert :bigloveUh har du et link? Jeg mangler (overhovedet ikke) garn :lol Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2016 Uh har du et link? Jeg mangler (overhovedet ikke) garn :lolDet var Stephie, der anbefalede det i forhold til et blødt uldgarn, der ikke kradser. Helt bestemt pengene værd!http://shop.pickles.no/en/products/yarn/pickles-extra-fine-merino/ Hey, man mangler ALTID garn :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2016 Det var Stephie, der anbefalede det i forhold til et blødt uldgarn, der ikke kradser. Helt bestemt pengene værd! http://shop.pickles.no/en/products/yarn/pickles-extra-fine-merino/ Hey, man mangler ALTID garn :D Haha.. True! Men jeg skal lige have brugt lidt af det jeg allerede har :chin: Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2016 Haha.. True! Men jeg skal lige have brugt lidt af det jeg allerede har :chin:Ha ha, hvor er du fornuftig. Det var jeg ikke :lol Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2016 Ha ha, hvor er du fornuftig. Det var jeg ikke :lol Ellers har jeg ikke plads :lol Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2016 Det var Stephie, der anbefalede det i forhold til et blødt uldgarn, der ikke kradser. Helt bestemt pengene værd! http://shop.pickles.no/en/products/yarn/pickles-extra-fine-merino/ Hey, man mangler ALTID garn :D Det er blødt ikke :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2016 Det er blødt ikke :)Mega! Jeg er faktisk ret misundelig på Aksel nu :DDet er bestemt ikke sidste gang jeg køber det Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 8, 2016 Nu har jeg købt en overlocker :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 8, 2016 Nu har jeg købt en overlocker :rolleyesTillykke :) hvilken? Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 8, 2016 Nu har jeg købt en overlocker :rolleyes Tillykke - det bliver du glad for :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 9, 2016 Tillykke :) hvilken? En Bernina, og mere kan jeg ikke huske. Den er købt brugt på guloggratis :) ny skal jeg sy vaskeklude! :lol Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 9, 2016 En Bernina, og mere kan jeg ikke huske. Den er købt brugt på guloggratis :) ny skal jeg sy vaskeklude! :lolBernina laver gode overlockere :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 9, 2016 Bernina laver gode overlockere :) Det har jeg også hørt. Så skal jeg lære at bruge den. Har lige bestilt en omgang stof fra Bloome Cph Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 9, 2016 Det har jeg også hørt. Så skal jeg lære at bruge den. Har lige bestilt en omgang stof fra Bloome CphLækkert! Jeg har lige købt det nye ottobre i håb om at komme i gang igen snart. Har sååå meget stof der ligger og venter ^_^ Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 9, 2016 Jeg overvejer at købe en overlocker, er overbevist om det er det der skal til for at jeg bliver mega sej til at sy (:lol) Har kig på en Bernina Bernette et eller andet (brugt). Er det ikke en ok maskine? Der findes mange gode symaskiner med overlocksømme som er nemme at betjene! Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 9, 2016 Tak! Må lige ind og lure hendes blog. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 9, 2016 Der er et body mønster + bukser i det nye ottobre :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 9, 2016 Billeder uploader jeg via appen picup eller imgur :) Share this post Link to post Share on other sites