Kamillawn

Krea smalltalk og billedtråd

1,256 indlæg i dette emne

Det er nemlig den :glad Har du strikket noget derfra? Tror jeg skal lave en liste med alt det jeg skal have strikket :D

Ja, forskellige bukser, shorts, og dragter. Det er nogle gode opskrifter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, forskellige bukser, shorts, og dragter. Det er nogle gode opskrifter :)

Dejligt :)

Jeg har planer om en cardigan, en hue, shorts, knickers og dragt ihvertfald

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :)

Jeg har planer om en cardigan, en hue, shorts, knickers og dragt ihvertfald

Jeg har kig på nogle af knickers'erne og et par cardier/varme trøjer til efteråret.. Altså strikke dem nu her, så ungerne får dem til efteråret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kig på nogle af knickers'erne og et par cardier/varme trøjer til efteråret.. Altså strikke dem nu her, så ungerne får dem til efteråret :)

Det er også en god ide.

Jeg aner ikke, hvordan jeg skal nå at strikke alt det - er allerede stresset :D Men hey, det må jo betyde at jeg bliver nødt til at købe en masse nyt garn ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også en god ide.

Jeg aner ikke, hvordan jeg skal nå at strikke alt det - er allerede stresset :D Men hey, det må jo betyde at jeg bliver nødt til at købe en masse nyt garn ;) :D

Haha! Ja, jeg satser på at kunne nå noget i de 4 ugers ferie jeg har i år :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den blødeste uld der findes? Til tumling der nægter at gå i mors strik fordi det kradser.

Jeg har kigget lidt på Tusindfryd og rasmilla. Nogen med erfaringer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den blødeste uld der findes? Til tumling der nægter at gå i mors strik fordi det kradser.

Jeg har kigget lidt på Tusindfryd og rasmilla. Nogen med erfaringer?

Jeg er storfan af pickles Extrafine merino :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den blødeste uld der findes? Til tumling der nægter at gå i mors strik fordi det kradser.

Jeg har kigget lidt på Tusindfryd og rasmilla. Nogen med erfaringer?

Jeg er også uld sart. Jeg købte noget uld allergivenligt garn hos hønsestrik. Kan ikke lige huske navnet. Tjekker i morgen. Det er mega lækkert!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er storfan af pickles Extrafine merino :glad

Den tjekker jeg lige. Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også uld sart. Jeg købte noget uld allergivenligt garn hos hønsestrik. Kan ikke lige huske navnet. Tjekker i morgen. Det er mega lækkert!

Det ville være fantastisk, hvis du gider :glad

Skal til Aalborg imorgen og så kunne jeg passende smutte der forbi og kigge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville være fantastisk, hvis du gider :glad

Skal til Aalborg imorgen og så kunne jeg passende smutte der forbi og kigge

Det hedder Lana grossa og fåes i forskellige tykkelser. Ellers synes jeg deres camarose også er lækker og kradser ikke så meget :) Ellers spørg dem. De er rigtige søde til at hjælpe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hedder Lana grossa og fåes i forskellige tykkelser. Ellers synes jeg deres camarose også er lækker og kradser ikke så meget :) Ellers spørg dem. De er rigtige søde til at hjælpe :)

Fedt. Tak for det :glad Jeg ser om jeg ikke kan komme forbi der imorgen, så jeg kan gramse lidt på garnet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt. Tak for det :glad Jeg ser om jeg ikke kan komme forbi der imorgen, så jeg kan gramse lidt på garnet

Det er smadder lækkert synes jeg i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er smadder lækkert synes jeg i hvert fald :)

Har desværre syg og dårlig lille feberbaby :( Så kommer ikke afsted alligevel.

Jeg tror, jeg prøver at bestille noget Pickles og så snart jeg får muligheden tager jeg i Hønsestrik og gramser. Der var vel ingen der sagde jeg kun måtte købe en slags garn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har desværre syg og dårlig lille feberbaby :( Så kommer ikke afsted alligevel.

Jeg tror, jeg prøver at bestille noget Pickles og så snart jeg får muligheden tager jeg i Hønsestrik og gramser. Der var vel ingen der sagde jeg kun måtte købe en slags garn :D

God bedring med ham :kiss

Man må gerne trøsteshoppe så ;) Og gerne flere slags garn :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

God bedring med ham :kiss

Man må gerne trøsteshoppe så ;) Og gerne flere slags garn :P

Tak for at give lov. Det fortæller jeg min mand, når der pludselig begynder at dukke en masse nyt garn op :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for at give lov. Det fortæller jeg min mand, når der pludselig begynder at dukke en masse nyt garn op :D

Giv altid en anden skylden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det her kan dårligt kaldes krea, men jeg kan ikke så godt lide at smide ting ud, som kan bruges - så man kan vel kalde det "klister".  

Arthur er jo på MME, så jeg har maltrakteret en rulle tapet og lavet opbevaringsbøtter af Baby&Me. 

 

post-4469-0-90013800-1467404306_thumb.jp

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her kan dårligt kaldes krea, men jeg kan ikke så godt lide at smide ting ud, som kan bruges - så man kan vel kalde det "klister".

Arthur er jo på MME, så jeg har maltrakteret en rulle tapet og lavet opbevaringsbøtter af Baby&Me.

IMG_3232.jpg

Jeg gemmer også dåser fra mme (nan) ^_^ Ja faktisk har jeg også en del konservesdåser som jeg engang ville lave langerner af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gemmer også dåser fra mme (nan) ^_^ Ja faktisk har jeg også en del konservesdåser som jeg engang ville lave langerner af :D

Haha. Ambitiøst! Jeg tænker at de her MME-ting er gode til LEGO. Theodor bygger mixels i øjeblikket, og det passer lige med 3-5 stykker i en bøtte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Ambitiøst! Jeg tænker at de her MME-ting er gode til LEGO. Theodor bygger mixels i øjeblikket, og det passer lige med 3-5 stykker i en bøtte.

Læste på Arlas side at de er gode til småkager da de er lufttætte. Jeps, meget glemmer jeg, men omhandler det kage, husker jeg alt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læste på Arlas side at de er gode til småkager da de er lufttætte. Jeps, meget glemmer jeg, men omhandler det kage, husker jeg alt :lol

De får jo alligevel ikke lov til at ligge længe nok til at tørre ud, sådan nogle kager! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER