bettyboop1984

Kørepose i klapvogn skal/skal ikke?

11 posts in this topic

Ja, overskriften siger lidt det hele. Hvad bruger I i klapvognen for at baby/barn holder varmen?

Annonce ♥

Jeg har et slyngecover fra Tidsel.dk, som jeg bruger udover vikle/baeresele, men ogsaa i bilen og saa i klapvognen, hvor jeg har liftmadrassen liggende, saa kommer slyngecoveret ovenpaa, baby lagt ned, fusserne ned i lommen og saa dynen over, derefter klapvognens overslag :)

Annonce ♥

Indtil videre jeg voksiposen i klapvognen, men på længere sigt vil jeg havde mig en kørepose beregnet til formålet..

Annonce ♥

Indtil videre jeg voksiposen i klapvognen, men på længere sigt vil jeg havde mig en kørepose beregnet til formålet..

Hvordan kan det være, at du gerne vil have en kørepose i stedet for voksi? Jeg havde planer om at bruge voksiposen i vores klapvogn, men er det ikke godt?

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi hr brugt voksen, eller et tykt tæppe, hvis vi bare lige skulle i byen ..

Annonce ♥

Hvordan kan det være, at du gerne vil have en kørepose i stedet for voksi? Jeg havde planer om at bruge voksiposen i vores klapvogn, men er det ikke godt?

Fordi at snart så skal voksien til at sidde fast i en sele i barnevognen... og så er der en del arbejde i at flytte den over.. og fordi jeg egentlig er ret øm overfor min voksi.. og jeg synes den er lidt udsat i klapvognen.. og den er heller ikke vandtæt tror jeg ikke.... ikke at man gå uden regnslag hvis det øser ned.. men ej jeg er nok bare øm overfor min voksi i virkligheden...

Annonce ♥

Fordi at snart så skal voksien til at sidde fast i en sele i barnevognen... og så er der en del arbejde i at flytte den over.. og fordi jeg egentlig er ret øm overfor min voksi.. og jeg synes den er lidt udsat i klapvognen.. og den er heller ikke vandtæt tror jeg ikke.... ikke at man gå uden regnslag hvis det øser ned.. men ej jeg er nok bare øm overfor min voksi i virkligheden...

Ellers kan du købe en brugt voksi til klapvognen :)

Annonce ♥

Vores voksi kan ikke være optimalt i klapvognen, da den er med 5-punktssele, og der kun er 3 huller i vores voksi.. Men da hun ikke er større, har det fungeret indtil nu..

Annonce ♥

Annonce ♥

Vores voksi kan ikke være optimalt i klapvognen, da den er med 5-punktssele, og der kun er 3 huller i vores voksi.. Men da hun ikke er større, har det fungeret indtil nu..

Jeg bruger ofte barnevognsselen i klapvognen også, så barnet har større bevægelsesfrihed, men stadig bliver holdt nede i sædet. Og så skal man kun bruge to huller :)

Annonce ♥

Det kommer an på, hvad vi skal og på vejret :)

Hvis vi skal ud og gå en tur eller ned til toget fx, og det er koldt/blæser så kommer han i køreposen, eller hvis vi fx er hos nogen og har klapvogn med til han kan sove i, og det er udenfor så også i køreposen.

Hvis vi har klapvogn med ude at handle eller i centeret har jeg bare et tæppe med :) han har som regel altid hans fleecedragt på når vi er ude på den her årstid.

Annonce ♥

Jeg har sådan en Odder Mini Ray kørepose i vores klapvogn, den er jeg meget glad for. Jeg ville ikke undvære den. Som andre siger kan man alternativt bruge voksipose i klapvognen (evt. købe en gammel brugt voksi som ekstra i klapvognen).

Annonce ♥