Nitzen1987

Hvor mange flyverdragter har jeres barn?

15 indlæg i dette emne

Har lige købt to flyverdragter på udsalg i dag :yay Jeg havde først købt én flyverdragt, men både ekspedient, min mor og et familiemedlem der er DP-mor sagde til mig, at det er godt at have en ekstra flyverdragt, hvis den første bliver våd eller er til vask.... Så jeg gik tilbage til Baby Sam efter endnu en flyverdragt :shop

Hvor mange flyverdragter har I haft til jeres barn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 men der udover en vinterjakke oget par skibukser ( som gør det ud for 1 flyverdragt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline har 1, og har ikke haft behov for en extra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 men der udover en vinterjakke oget par skibukser ( som gør det ud for 1 flyverdragt)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også til udsalg i babysam igår. Lillemanden når kun at blive 9 måneder næste vinter, så jeg købte en vinterjakke til ham (det er altså svært ikke at blive fristet af 70 %) tænker ikke at han får brug for en flyverdragt før han kan gå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til et dagplejebarn synes jeg at en er rigeligt. Vi har aldrig savnet en ekstra.

Til vores børnehavebarn har vi 2. Det er er nødvendigt.

Hende der går i skole har kun en, der har vi ikke savnet en ekstra. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica (1,5år) har også kun haft en flyverdragt, og vi hr heller ikke savnet at have en ekstra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en billig nr to, da vi blev anbefalet det samme som dig. Men han har ikke engang haft nr to på... Flyverdragter er jo fantastiske, når de bliver helt pløret til, bliver de jo nærmest rene af at tørre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leo har 1 (han går i børnehave) og det rækker. Den kan sagtens nå at blive vasket og så hænge til tørre natten over, og så er den klar dagen efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 plus et skisæt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge mine har 2 + et skisæt hver. Synes det er rart at have noget at skifte med, hvis det ene sæt bliver beskidt eller vådt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2 men den ene bliver godt nok ikke brugt meget. Men rar at have når den anden skal vaskes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 :) næste vinter tror jeg det bliver 1 flyverdragt og en vinterjakke og så nok et sæt termotøj som ekstratøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de har en hver og vinterjakke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER