Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

:biglove brød :biglove

Glææææder mig! Savner brød!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kører det! Græsk yoghurt rørt med fløde og blåbærpuré, hørfrø, mandler og hasselnødder til morgen. Til frokost har jeg lige fået en æggekage med grønne asparges og bacon. :yay

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er altså et fjols! Dagen startede super sundt, indtil jeg kommer til at huske på at vi skal til fødselsdag i morgen hvor der bliver serveret lagkage! Og fordi jeg tror at jeg kommer til at spise lagkage i morgen, så er det jo spild at være sund i dag. FLOT KLAPHAT!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er altså et fjols! Dagen startede super sundt, indtil jeg kommer til at huske på at vi skal til fødselsdag i morgen hvor der bliver serveret lagkage! Og fordi jeg tror at jeg kommer til at spise lagkage i morgen, så er det jo spild at være sund i dag. FLOT KLAPHAT!!!

Den logik kender jeg godt :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er altså et fjols! Dagen startede super sundt, indtil jeg kommer til at huske på at vi skal til fødselsdag i morgen hvor der bliver serveret lagkage! Og fordi jeg tror at jeg kommer til at spise lagkage i morgen, så er det jo spild at være sund i dag. FLOT KLAPHAT!!!

:kram Op på hesten igen, søde du :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så tallet 5 forrest på min badevægt i morges! Det var alligevel som pokker. Havde fra start (dvs 1. Januar) at jeg gerne ville veje under 60 til L's dåb og dælme!

Dåben er i morgen, så det er godt timet.

Jeg har så i øvrigt sluppet alle tanker om sund kost for resten af weekenden, så mandag morgen mangler vi nok 1 kg endnu (i hvert fald ;)).

Men :yay for nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens er væk og jeg er "back on track" under 63 kg igen :yay UFATTELIG hvad cyklus kan gøre :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min trang til snolder var SÅ stor igår at jeg endte hjem med en stor pose og åd sluk. Og nu ligger jeg her midt om natten og banker mig selv i hovedet. Og glæder mig til at få torsdag overstået og få fokus på vægttab igen... Men vil se om jeg ikke kan få gang i 7 min workout og lidt løb her i weekenden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min trang til snolder var SÅ stor igår at jeg endte hjem med en stor pose og åd sluk. Og nu ligger jeg her midt om natten og banker mig selv i hovedet. Og glæder mig til at få torsdag overstået og få fokus på vægttab igen... Men vil se om jeg ikke kan få gang i 7 min workout og lidt løb her i weekenden...

Jeg kan godt forstå at tankerne fylder meget! :kram2

Tag den med ro og lad vær at banke dig selv i hovedet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu spist al min snickers fudge. Note to self: Næste gang laver jeg enten halv portion eller også inviterer jeg gæster :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i øvrigt meget fristet af at købe en dehydrator til at lave LCHF kiks :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal da lige love for jeg fik varmen ved at løbe rundt i fuld fart med Marius til gymnastik opvisning :D Men vi gav den også gas og Marius var i hopla :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min trang til snolder var SÅ stor igår at jeg endte hjem med en stor pose og åd sluk. Og nu ligger jeg her midt om natten og banker mig selv i hovedet. Og glæder mig til at få torsdag overstået og få fokus på vægttab igen... Men vil se om jeg ikke kan få gang i 7 min workout og lidt løb her i weekenden...

:kram Sikke noget øv, håber du får gang i træningen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i øvrigt meget fristet af at købe en dehydrator til at lave LCHF kiks :badgirl

Er den ikke r**-dyr?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sq klaret en tur i Herningcenteret uden at falde i! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den ikke r**-dyr?

Jo, hvis man vil have den som JF bruger (og så mange penge kommer jeg bare aldrig til at bruge på en køkkenmaskine, medmindre den også tager på arbejde for mig...), men en af hendes læsere foreslår et langt mere økonomisk overkommeligt alternativ, som jeg er lidt fristet af: http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B00DRGC08Y/ref=redir_mdp_mobile?keywords=dehydrator&qid=1390383926&ref_=sr_1_4&sr=8-4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sq klaret en tur i Herningcenteret uden at falde i! :yay

Sådan! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, hvis man vil have den som JF bruger (og så mange penge kommer jeg bare aldrig til at bruge på en køkkenmaskine, medmindre den også tager på arbejde for mig...), men en af hendes læsere foreslår et langt mere økonomisk overkommeligt alternativ, som jeg er lidt fristet af: http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B00DRGC08Y/ref=redir_mdp_mobile?keywords=dehydrator&qid=1390383926&ref_=sr_1_4&sr=8-4

Ja det var da en overkommelig pris! :o

Sig lige til hvis du bestiller én ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan! :yay

yep! Klapper mig selv på skulderen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sq bange for at jeg ender med at bryde mit tabsløfte til på tirsdag! - sygt barn og besøg hos "olde" i dag hjælper ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går også helt galt her :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lidt udfordringer med mine kg :chin: Men jeg giver ikke op!!! :box Vi kan godt nå det, vi spiser PERFEKT imorgen og træner. Come on, girls! :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal virkelig også til at tage mig sammen igen, synes jeg har småspist for meget snolder i weekenden :-( så fra imorgen skal der altså KÆMPES igen og jeg vil også til at se om jeg ikke kan starte til spinning og fitness center så jeg får gjort noget mere ved motionen, er gået lidt stå med det, da det vist er blevet for kedeligt bare end cross trainer og gå ture ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gør hvad jeg kan! Vil spise så striks LCHF som muligt! :) men kommer først på cyklen igen på Tirsdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frokost? Ja tak! :biglove

Janes grove madbrød med hjertesalat, cherry tomater, agurk og hjemmerørt fiskesalat af Barsenfilet.

AvQXNGX.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER