Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Pæne tal jeg har modtaget idag :glad (ind til videre ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pæne tal jeg har modtaget idag :glad (ind til videre ;) )

Sejt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ene minusser :glad

Det spolerer jeg så! Men selvom jeg hader at deltage med et plus, så tror jeg at det er godt at jeg er med og forhåbentlig kommer lidt i gang igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ikke den eneste, Stephie! :(

:numse kommer stærkt tilbage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det spolerer jeg så! Men selvom jeg hader at deltage med et plus, så tror jeg at det er godt at jeg er med og forhåbentlig kommer lidt i gang igen.

Altid motiverende at skulle vise sit øv-resultat frem :lolhit Men du klarer det så godt på den lange bane :kram2 Jeg tror på at du og Sara vender stærkt tilbage næste tirsdag! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg sq, BBM! :)

Har planer om at få mig målt på fredag... Er spændt på om der sker noget på den front også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg sq, BBM! :)

Har planer om at få mig målt på fredag... Er spændt på om der sker noget på den front også!

Det gør der da! :glad Men god idé med mål :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør der da! :glad Men god idé med mål :)

Ja self. gør der det :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total off dag. Marius er syg og vi har intet i huset og jeg kan jo ikke bare lige handle med en syg dreng der kaster op...

Ny dag i morgen. Op på hesten igen...

 

Åhh kender det :) Vi har været i undtagelsestilstand herhjemme hele weekenden, med hopsitalsbesøg mm. Det er bare ikke noget der er godt for kuren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok Sara nu er jeg med på luft i maven vognen - jøsses jeg letter jo snart med alt gas :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok Sara nu er jeg med på luft i maven vognen - jøsses jeg letter jo snart med alt gas :p

Ha ha ha, Maja!

Er glad for at du er med på gas-vognen.

Kan trøste dig med at det ikke er så vildt længere, som i starten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære tabere!

Efter moden overvejelse, indspark fra min mand og i betragtning af min ambition om at løbe 10 km til min fødselsdag i april (og halvmarathon senere på året) springer jeg nu ud af taberdysten m.v.

Jeg har nu nået min før-graviditetsvægt - ligger endda lidt under - og min krop har meddelt, at den ikke har lyst til at veje mindre, hvis den skal have energi til at løbe m.v. Samtidig har min mand sagt, at han nødig ser, jeg bliver tyndere.

Det har - for mig - været fantastisk motiverende at tabe sig med jer, og jeg vil helt sikkert følge jer fortsat.

Mit mål hed egentlig 59, men vægten ligger nu og svinger mellem 61.5 og 62.5 og det er godt nok til mig. Jeg er trods alt 174 høj og forholdsvis muskuløs.

God vind til jer alle og tak for opbakningen :yay

Ps: jeg håber at kunne uploade et før-gravid billede og et nu-billede til sammenligning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære tabere!

Efter moden overvejelse, indspark fra min mand og i betragtning af min ambition om at løbe 10 km til min fødselsdag i april (og halvmarathon senere på året) springer jeg nu ud af taberdysten m.v.

Jeg har nu nået min før-graviditetsvægt - ligger endda lidt under - og min krop har meddelt, at den ikke har lyst til at veje mindre, hvis den skal have energi til at løbe m.v. Samtidig har min mand sagt, at han nødig ser, jeg bliver tyndere.

Det har - for mig - været fantastisk motiverende at tabe sig med jer, og jeg vil helt sikkert følge jer fortsat.

Mit mål hed egentlig 59, men vægten ligger nu og svinger mellem 61.5 og 62.5 og det er godt nok til mig. Jeg er trods alt 174 høj og forholdsvis muskuløs.

God vind til jer alle og tak for opbakningen :yay

Ps: jeg håber at kunne uploade et før-gravid billede og et nu-billede til sammenligning.

Tak for denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære tabere!

Efter moden overvejelse, indspark fra min mand og i betragtning af min ambition om at løbe 10 km til min fødselsdag i april (og halvmarathon senere på året) springer jeg nu ud af taberdysten m.v.

Jeg har nu nået min før-graviditetsvægt - ligger endda lidt under - og min krop har meddelt, at den ikke har lyst til at veje mindre, hvis den skal have energi til at løbe m.v. Samtidig har min mand sagt, at han nødig ser, jeg bliver tyndere.

Det har - for mig - været fantastisk motiverende at tabe sig med jer, og jeg vil helt sikkert følge jer fortsat.

Mit mål hed egentlig 59, men vægten ligger nu og svinger mellem 61.5 og 62.5 og det er godt nok til mig. Jeg er trods alt 174 høj og forholdsvis muskuløs.

God vind til jer alle og tak for opbakningen :yay

Ps: jeg håber at kunne uploade et før-gravid billede og et nu-billede til sammenligning.

Ja tak for denne gang :balloons

 

Jeg sletter dig af min liste så. Men du er jo altid velkommen tilbage en anden god gang (forhåbentlig ikke ;) ) Held og lykke med løbetræningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære tabere!

Efter moden overvejelse, indspark fra min mand og i betragtning af min ambition om at løbe 10 km til min fødselsdag i april (og halvmarathon senere på året) springer jeg nu ud af taberdysten m.v.

Jeg har nu nået min før-graviditetsvægt - ligger endda lidt under - og min krop har meddelt, at den ikke har lyst til at veje mindre, hvis den skal have energi til at løbe m.v. Samtidig har min mand sagt, at han nødig ser, jeg bliver tyndere.

Det har - for mig - været fantastisk motiverende at tabe sig med jer, og jeg vil helt sikkert følge jer fortsat.

Mit mål hed egentlig 59, men vægten ligger nu og svinger mellem 61.5 og 62.5 og det er godt nok til mig. Jeg er trods alt 174 høj og forholdsvis muskuløs.

God vind til jer alle og tak for opbakningen :yay

Ps: jeg håber at kunne uploade et før-gravid billede og et nu-billede til sammenligning.

Tak for denne gang og held og lykke med løbet :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmpf, er motionsløs indtil næste uge <_< Min kiropraktor har frarådet mig min elskede hjemmeworkout, rulleskøjt OG svømning indtil mandag. <_< Jeg kan selvfølgelig gå tur, men det er bare ikke helt det samme :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmpf, er motionsløs indtil næste uge <_< Min kiropraktor har frarådet mig min elskede hjemmeworkout, rulleskøjt OG svømning indtil mandag. <_< Jeg kan selvfølgelig gå tur, men det er bare ikke helt det samme :prik

Øv, men husk nu også at passe på dig selv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, men husk nu også at passe på dig selv :kram2

:kram2 Det gør jeg også, og det er derfor jeg tog til kiropraktoren og derfor, jeg lytter til hende :) Men øøøøv :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På plussiden har jeg brugt alle de lommepenge, som jeg får i overmorgen :badgirl (Ej ok ikke alle...)

Har købt kokosolie (øko og koldpresset til 30 kr for 217 ml i Superbrugsen), kokosmel, sukrin og kardemomme = ingredienser til sukkerfrie kanelsnegle :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Det gør jeg også, og det er derfor jeg tog til kiropraktoren og derfor, jeg lytter til hende :) Men øøøøv :rolleyes

Det er øv, specielt når motivation er i top :kram God bedring med kroppen (læste lige om dit styrt på rulleskøjter i din tråd)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er øv, specielt når motivation er i top :kram God bedring med kroppen (læste lige om dit styrt på rulleskøjter i din tråd)

Takker :kiss Og ja, men heldigvis har jeg stadig masser af motivation på kostområdet, så det skal nok gå :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres ønsker.

I øvrigt vil jeg da lige sparke ind, at jeg siden 31. December har tabt 8 kg, 4 cm om knæet, 8 cm om låret, 9 cm om måsen og 10 i taljen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder her og smasker dadelkugler i mig og prøver at slappe af og nyde og håbe på at afstresse lidt. Glæder mig allerede til imorgen klokken 16! (Hvor jeg er færdig med at være i skole for denne gang, så er der 14 dage hjemme igen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres ønsker.

I øvrigt vil jeg da lige sparke ind, at jeg siden 31. December har tabt 8 kg, 4 cm om knæet, 8 cm om låret, 9 cm om måsen og 10 i taljen.

Det er sku sejt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER