mortilto

piger kunne godt bruge lidt hjælp

25 indlæg i dette emne

jeg skulle have haft min mens den 8 januar havede den sidst den 11-12-2012 jeg har det man sådan kan kalde ligasmerter og mega ømme bryster og har haft sex med min mand den 25 hvor jeg havede ægløsning. jeg har en datter fra 2010 og der havede jeg det på samme måde og jeg har ikke gået og virkelig ønsket mig at jeg var gravid. jeg har haft alt muligt at tænke på at skulle have styr på vores nye hjem vi flyttede ind den 3 december i et hus i snedsted. så det vil jo være en perfekt start i det nye her med en lille en ;-) hvordan skal jeg for holde mig :hophop :hump :btopic :ba :bed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

justme

tog en dagen før jeg skulle hav haft det røde men den viste negativ, med min datter testede jeg først posetiv i uge 10 og lægen ville ikke tage blodprøve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

justme

tog en dagen før jeg skulle hav haft det røde men den viste negativ, med min datter testede jeg først posetiv i uge 10 og lægen ville ikke tage blodprøve

Hvis jeg var gået over tid i halvanden måned med en ellers regelmæssig mens - og min læge så nægtede at tage en blodprøve - så tror jeg at jeg ville bede om en anden læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg var gået over tid i halvanden måned med en ellers regelmæssig mens - og min læge så nægtede at tage en blodprøve - så tror jeg at jeg ville bede om en anden læge.

jeg har lige skiftet læge, fordi jeg er flyttet, men har ikke kontaktet ham fordi jeg er bange for at de vil give mig samme svar som den gamle læge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

se at kontakte igen. Det lyder da som om, at der er gevinst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville prøve at teste igen, evt bestille en af de test der er ekstra sensitive. Der kan jo ske meget på bare et par dage, så selvom du ikke kunne teste positiv dagen før du havde regnet med mens kan det jo godt være at du ville teste positiv hvis du prøvede nu.

Ellers synes jeg da du skal kontakte din nye læge. Du kan jo ikke vide hvordan den nye læge er før du har været der :) Jeg har også haft mange dumme læger, men har også haft nogen der var søde.

Hvis du forklarer at din krop nu opfører sig som den gjorde første gang du var gravid og at du dengang heller ikke kunne teste positiv før langt inde i graviditeten og derfor gerne vil have taget en blodprøve for at få det be- eller afkræftet, så skal de da bare tage den blodprøve! Og det tror jeg også de fleste læger ville gøre!

Det er jo vigtigt man ved om man er gravid eller ej! De forbehold man skal tage hvis man er og kost osv, det er da vigtigt man ved det så tidligt som muligt.

Så tag en test igen og se hvad den siger og så få en tid hos lægen. Du kan også ringe direkte til lægen og droppe hjemmetesten når du nu ved at det ikke er sikkert at lige du kan regne med det svar sådan en test giver :)

Held og lykke med det hele, krydser fingre for at du er gravid :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi venter i spænning til jeg tager den test på onsdag da vi vil være sikker på at min mens ikke kommer og jeg er simpel hent så nysgarrie efter at finde ud af om jeg gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forskellige teste...de der sensitive virkede ikke for mig denne gang men billigtest fra hjemmeside f samme navn gjorde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige en update tog en her til morgen bare for sjov og sørme den er posetiv dejligt at kunne teste tideligt denne gang :stork :loveyou :stork :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Congrats

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke :) :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke

hvordan gik det med dig var der gevinst eller kom tante rød?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan gik det med dig var der gevinst eller kom tante rød?

Ingen mens men testene udvikler sig ikke rigtig. Så afventer. Prøver igen om et par dage hvis ikke mens kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan gik det med dig var der gevinst eller kom tante rød?

Dobbelt post

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dobbelt post

gør ikke noget, ja lyder som en god ide

:babystol :glad :bask :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, tillykke, hvor dejligt!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke...ja den test taler for sig selv.....så er det sværere med brugernavnet....når det bliver mortiltre

nej har kun en datter i forvejen også har jeg nogen bonusbørn så brugernavnet kommer til at passe :) :kuller :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER