Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Mon man kan tolke at manden er med på endnu en baby når han er begyndt at komme oppe i en frem for at trække sig som han normal gør

Tror du ikke I lige sku snakke om det? Det kan jo være han tror det er safe eller bare har glemt sin hjerne et sted? - men dejligt selvfølgelig hvis det er fordi han syns I skal prøve lykken :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror du ikke I lige sku snakke om det? Det kan jo være han tror det er safe eller bare har glemt sin hjerne et sted? - men dejligt selvfølgelig hvis det er fordi han syns I skal prøve lykken :loveshower

Jeg ville nok os tag snakken først.

De mænd tænker ikke altid på samme måde som vi kvinder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har stadig 15 :rolleyes

Testen til aften er ikke positiv, men det ser heller ikke ud til at streg to har tænkt sig at blive svag lige med det samme, så måske der alligevel er degression svarende til progressionen (jf. vores teori i sidste mareridtscyklus :P ). Måske man skulle lave et eksperiment og fortsætte testeriet - for videnskabens skyld :lolhit

Det er den føesre positive ÆL test der gælder, lærte jeg i fertilitetsbehandling :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den føesre positive ÆL test der gælder, lærte jeg i fertilitetsbehandling :)

Tak søde ! :Kiss

Så passer det vel i virkeligheden også meget godt med positiv test onsdag aften og vanvittige æl-smerter torsdag aften og at det har været ca 24 timer efter positiv test :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde ! :Kiss

Så passer det vel i virkeligheden også meget godt med positiv test onsdag aften og vanvittige æl-smerter torsdag aften og at det har været ca 24 timer efter positiv test :yay

Nemlig ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en million milliard % sikker på at jeg havde ægløsning igår. Ærgerligt at vi ikke kan have sex før imorgen aften sent :rolleyes skidt pyt vi havde sex i forgårs måske er det nok? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en million milliard % sikker på at jeg havde ægløsning igår. Ærgerligt at vi ikke kan have sex før imorgen aften sent :rolleyes skidt pyt vi havde sex i forgårs måske er det nok? :)

 

Det er nok. :) Det er vel sex før og på ægløsning som er det bedste? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nok. :) Det er vel sex før og på ægløsning som er det bedste? :)

Ja det har du ret i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har du ret i :)

Så kan du bare lægge dig tilbage og slappe af! :bd :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal have lavet den der undersøgelse for celleforandring i livmoderen. nogle som ved om man må have sex lige efter? jeg skal have lavet den om fredagen og æl om søndagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke se hvorfor du ikke må ha sex.

Sp skulle det lige være pga infektion?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal have lavet den der undersøgelse for celleforandring i livmoderen. nogle som ved om man må have sex lige efter? jeg skal have lavet den om fredagen og æl om søndagen :)

Har aldrig fået af vide at man ikk måtte have sex bagefter. Det er kun et lille bitte skrab, det var noget andet hvis der skulle klippes lidt af. Så hop du bare på manden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ens krop kan godt nok spille én et puds! :lolhit

Jeg er simpelthen gravid! Selvom det overhovedet ikke giver mening i mit hoved..

For 14 dage siden havde jeg nemlig første menstruations-dag i en blødningsperiode på i alt 6 dage. En helt almindelig menstruation, dog lidt mindre kraftig nu jeg tænker tilbage på det.. Jeg tager derfor igår og idag en bragende positiv ægløsningstest, idet jeg jo tror jeg har ægløsning nu! (Se evt. min tidligere post "100 spørgsmål til denne ægløsningstest"). Af en eller anden grund (instikt bilder jeg mig selv ind ;-) ) tager jeg også en graviditetstest... Som gud-hjælpe-mig også er bragende positiv! Har nu tømt nettos lager af teste, og jeg er altså pænt meget gravid.

Hvad sker der lige for det?? Hvorfor både helt positiv ægløsningstest og graviditetstest?? Og hvorfor almindelig menstruation!!?

Jeg var i byen igår og har dunkende tømmermænd.. jeg drikker mig ellers aldrig fuld, men lige igår gik den rent ind, håber ikke jeg er så langt henne at det har skadet den lille spire :/

Jeg er forvirret, lidt i chok, tør ikke rigtig tro på det, men er også jublende glad! :yay

post-12942-0-14956900-1475430775_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ens krop kan godt nok spille én et puds! :lolhit

Jeg er simpelthen gravid! Selvom det overhovedet ikke giver mening i mit hoved..

For 14 dage siden havde jeg nemlig første menstruations-dag i en blødningsperiode på i alt 6 dage. En helt almindelig menstruation, dog lidt mindre kraftig nu jeg tænker tilbage på det.. Jeg tager derfor igår og idag en bragende positiv ægløsningstest, idet jeg jo tror jeg har ægløsning nu! (Se evt. min tidligere post "100 spørgsmål til denne ægløsningstest"). Af en eller anden grund (instikt bilder jeg mig selv ind ;-) ) tager jeg også en graviditetstest... Som gud-hjælpe-mig også er bragende positiv! Har nu tømt nettos lager af teste, og jeg er altså pænt meget gravid.

Hvad sker der lige for det?? Hvorfor både helt positiv ægløsningstest og graviditetstest??

Jeg er forvirret, lidt i chok, tør ikke rigtig tro på det, men er også jublende glad! :yay

Tillykke :)

ÆL tests bliver også positive ved graviditet ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Nå det bar jeg slet ikke klar over.. så var det derfor den var SÅ positiv den ægløsningstest!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke se hvorfor du ikke må ha sex.

Sp skulle det lige være pga infektion?

  

Har aldrig fået af vide at man ikk måtte have sex bagefter. Det er kun et lille bitte skrab, det var noget andet hvis der skulle klippes lidt af. Så hop du bare på manden

super!! :D det var mere hvis det ikke var "godt" at blive gravid lige efter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ens krop kan godt nok spille én et puds! :lolhit

Jeg er simpelthen gravid! Selvom det overhovedet ikke giver mening i mit hoved..

For 14 dage siden havde jeg nemlig første menstruations-dag i en blødningsperiode på i alt 6 dage. En helt almindelig menstruation, dog lidt mindre kraftig nu jeg tænker tilbage på det.. Jeg tager derfor igår og idag en bragende positiv ægløsningstest, idet jeg jo tror jeg har ægløsning nu! (Se evt. min tidligere post "100 spørgsmål til denne ægløsningstest"). Af en eller anden grund (instikt bilder jeg mig selv ind ;-) ) tager jeg også en graviditetstest... Som gud-hjælpe-mig også er bragende positiv! Har nu tømt nettos lager af teste, og jeg er altså pænt meget gravid.

Hvad sker der lige for det?? Hvorfor både helt positiv ægløsningstest og graviditetstest?? Og hvorfor almindelig menstruation!!?

Jeg var i byen igår og har dunkende tømmermænd.. jeg drikker mig ellers aldrig fuld, men lige igår gik den rent ind, håber ikke jeg er så langt henne at det har skadet den lille spire :/

Jeg er forvirret, lidt i chok, tør ikke rigtig tro på det, men er også jublende glad! :yay

Tillykke !!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ens krop kan godt nok spille én et puds! :lolhit

Jeg er simpelthen gravid! Selvom det overhovedet ikke giver mening i mit hoved..

For 14 dage siden havde jeg nemlig første menstruations-dag i en blødningsperiode på i alt 6 dage. En helt almindelig menstruation, dog lidt mindre kraftig nu jeg tænker tilbage på det.. Jeg tager derfor igår og idag en bragende positiv ægløsningstest, idet jeg jo tror jeg har ægløsning nu! (Se evt. min tidligere post "100 spørgsmål til denne ægløsningstest"). Af en eller anden grund (instikt bilder jeg mig selv ind ;-) ) tager jeg også en graviditetstest... Som gud-hjælpe-mig også er bragende positiv! Har nu tømt nettos lager af teste, og jeg er altså pænt meget gravid.

Hvad sker der lige for det?? Hvorfor både helt positiv ægløsningstest og graviditetstest?? Og hvorfor almindelig menstruation!!?

Jeg var i byen igår og har dunkende tømmermænd.. jeg drikker mig ellers aldrig fuld, men lige igår gik den rent ind, håber ikke jeg er så langt henne at det har skadet den lille spire :/

Jeg er forvirret, lidt i chok, tør ikke rigtig tro på det, men er også jublende glad! :yay

Stort tillykke :)

Kroppen er en sjov og utilregnelig ting ;)

Mht alkohol, ville jeg lige nævne det for lægen og høre hans "bud"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, hvor jeg bare synes, der er gravide maver overalt!  :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, hvor jeg bare synes, der er gravide maver overalt! :gravid

Enig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Årh, hvor jeg bare synes, der er gravide maver overalt!  :gravid

ja :( og barnevogne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja :( og barnevogne!

 

Jeps! Men sådan en har jeg jo også selv, så det rammer mig ikke rigtig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, hvor jeg bare synes, der er gravide maver overalt! :gravid

Ja virkelig.. Jeg har set 4 smukke gravide kvinder idag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER