Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

3+5 cirka

Så er løbet jo ikke nødvendigvis kørt. Men jeg forstår godt, du forbereder dig på mens. Jeg håber dog, du bliver overrasket ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er løbet jo ikke nødvendigvis kørt. Men jeg forstår godt, du forbereder dig på mens. Jeg håber dog, du bliver overrasket ;)

Det håber jeg også :rolleyes men jeg prøver virkelig at forberede mig på skuffelse. Øv, altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg også :rolleyes men jeg prøver virkelig at forberede mig på skuffelse. Øv, altså :(

Det er bare ikke særlig sjovt det der babygame :( Man kan simpelthen blive så skuffet. Sidste gang blev jeg godtnok ked af det hver gang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare ikke særlig sjovt det der babygame :( Man kan simpelthen blive så skuffet. Sidste gang blev jeg godtnok ked af det hver gang..

Det er første gang jeg oplever den her totale ked-af-det-hed i PB, jeg magter simpelthen ikke den her del af gamet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare ikke særlig sjovt det der babygame :( Man kan simpelthen blive så skuffet. Sidste gang blev jeg godtnok ked af det hver gang..

I skal bare være glade for at det kan lykkes naturligt for jer (sorry to say) og beklager mit sure opstød..

Det skal nok lykkes for os alle, før eller siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I skal bare være glade for at det kan lykkes naturligt for jer (sorry to say) og beklager mit sure opstød..

Det skal nok lykkes for os alle, før eller siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg helt med på! Og vi skal også være glade for dem vi har i forvejen. Men det gør ikke skuffelsen mindre....

Lige præcis ☺️

Det kan godt være det ikke gør skuffelsen mindre, men bare husk på at det jo er lykkes for jer før, så hvorfor ikke igen ☺️

(Siger kvinden som har haft 18 cyklusser siden opstart og stadig ingen gravid mave)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis ☺️

Det kan godt være det ikke gør skuffelsen mindre, men bare husk på at det jo er lykkes for jer før, så hvorfor ikke igen ☺️

(Siger kvinden som har haft 18 cyklusser siden opstart og stadig ingen gravid mave)

Som sagt, det er jeg helt med på. Men skuffelsen gør altså stadig lige ondt, selvom jeg godt ved det nok skal lykkes!

Jeg er ked af at det skal være svært for jer, og jeg kan godt forstå det er irriterende at høre en blive skuffet, der før har lavet børn på naturlig vis. Jeg vil bare gerne have lov at være skuffet, selvom jeg har fået noget, der er svært for andre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som sagt, det er jeg helt med på. Men skuffelsen gør altså stadig lige ondt, selvom jeg godt ved det nok skal lykkes!

Jeg er ked af at det skal være svært for jer, og jeg kan godt forstå det er irriterende at høre en blive skuffet, der før har lavet børn på naturlig vis. Jeg vil bare gerne have lov at være skuffet, selvom jeg har fået noget, der er svært for andre...

Du skal ha lov til at føle lige så stor skuffelse som du har lyst til, om det så var efter første cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som sagt, det er jeg helt med på. Men skuffelsen gør altså stadig lige ondt, selvom jeg godt ved det nok skal lykkes!

Jeg er ked af at det skal være svært for jer, og jeg kan godt forstå det er irriterende at høre en blive skuffet, der før har lavet børn på naturlig vis. Jeg vil bare gerne have lov at være skuffet, selvom jeg har fået noget, der er svært for andre...

Selvfølgelig må du blive skuffet lige så tosset du vil, jeg prøver bare at fortælle at det jo er lykkes før så det skal nok komme igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke forstå denne omgang mens. Jeg har semi blødt i 3 dage. Næsten intet har jeg blødt lørdag og i går og søndag kom der en smule mere blød end lørdag, men ikke ret meget mere. Jeg har næsten ikke engang fyldt to bind over disse 3 dage og normalt skifter jeg bind 1-2 gange dagligt i 4-5 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I skal bare være glade for at det kan lykkes naturligt for jer (sorry to say) og beklager mit sure opstød..

Det skal nok lykkes for os alle, før eller siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg overvejet i flere timer, om jeg skulle kommentere på det, men det bliver jeg altså nødt til.

Jeg bliver helt ærligt ret provokeret over dine kommentarer. Brokker du dig aldrig over at være sulten? Selvom du ved, der er børn i Afrika, som ikke har spist i flere dage? For mig er det det samme; skuffelsen bliver ikke mindre for MorAnja eller mig selv, fordi du har skullet vente længe. Det er da pissefuckingnederen for dig, at I har skullet prøve så længe, men ved du hvad? Der er faktisk nogen herinde, som har prøvet endnu længere, så ud fra din egen holdning her, må du hellere ikke brokke dig.

Det der netop gør BK så fantastisk er, at der er plads til alle. Dem der bliver utålmodige, når de ikke bliver gravide i første forsøg, dem der har en baby, som sover igennem, men som har haft en enkelt dårlig nat, dem som har mega gode mænd, men alligevel bliver skuffet over små ting, osv osv. Her er netop plads til alle, og det er derfor, her er så rart.

Hvis du synes, nogen er åndssvage eller andet, fordi de hurtigt bliver kede af det over en negativ test, så scroll videre ;)

Min hensigt var bestemt ikke at være provokerende, det beklager jeg. Min hensigt var nærmere at sige at det jo er lykkes før så hvorfor skulle det ikke lykkes igen. Pøj pøj jeres vej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh man, jeg er så vanvittigt skruk idag. Som i jeg - kan - ikke - tænke - på - andet i dag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NSEllekilde det er jeg bare også! Har vitterligt ikke kunne tænke på andet end projekt baby idag, og mærker heeele tiden efter niv/stik/jag/bare en eller anden indikation på om der er mens eller baby på vej.. det er simpelthen så fjollet, og så vildt at det har steget mig så meget til hovedet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er vanvittig hårdt at min kollega er gravid og 13 uger henne og hun tager sig hele tiden til maven og gør opmærksom på det.

Og jeg har bare det røde og vi skal vente til november før vi vil begynde igen da der lige er noget i vejen men hvor er det hårdt at se hende med hendes fine mave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elisamus, det kan være enormt svært at se andre i den situation man så gerne selv vil være i. Jeg har også et par veninder som er gravide og det er så svært ikke at være misundelig. Selvom jeg selvfølgelig er ovenud lykkelig på deres vegne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NSEllekilde det er jeg bare også! Har vitterligt ikke kunne tænke på andet end projekt baby idag, og mærker heeele tiden efter niv/stik/jag/bare en eller anden indikation på om der er mens eller baby på vej.. det er simpelthen så fjollet, og så vildt at det har steget mig så meget til hovedet..

Jeg husker det mere intenst første gang, men gooood det er hårdt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre der har prøvet at pletbløde en hel uge. Skal først have mens på mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre der har prøvet at pletbløde en hel uge. Skal først have mens på mandag.

Nej, kun da jeg var gravid ;)

Men jeg har prøvet en mens, som aldrig blev til andet end pletblødning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, kun da jeg var gravid ;)

Men jeg har prøvet en mens, som aldrig blev til andet end pletblødning.

Okay. Må krydse fingre så. :) men syntes en uge før mens er lang tid. Det er alt sammen brunt. Bortset fra i går hvor der var lidt friskt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. Må krydse fingre så. :) men syntes en uge før mens er lang tid. Det er alt sammen brunt. Bortset fra i går hvor der var lidt friskt.

Har du taget en test? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du taget en test? :)

Altså tog en torsdag morgen der var negativ.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre der har prøvet at pletbløde en hel uge. Skal først have mens på mandag.

Jeg prøvede det sidste måned :/ pletblødte i 6 dage før mens kom for alvor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså tog en torsdag morgen der var negativ.

Jeg vil tage en igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER